Ja erg he. Ik vermoed dat ik een speciale maag heb alleen voor kaas. Een beetje zoals een koe, maar dan parallel geschakeld in plaats van serieel. Van andere dingen eet ik normale hoeveelheden maar als het met kaas is dan gaat het zo OMNOMNOM weg. Dus nu ik aan het lijnen ben heb ik de kaas maar helemaal geschrapt, anders wordt het te moeilijkquote:Op woensdag 16 juni 2010 00:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Jezus, serieus?. Na een halve heb ik het idee dat ik 3 dagen lang niet meer kan eten, en dat terwijl ik toch best een gezonde eetlust heb
. Lekker, maar cement is lichter verteerbaar.
lol, zo erg kan het toch niet zijn?quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:40 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja erg he. Ik vermoed dat ik een speciale maag heb alleen voor kaas. Een beetje zoals een koe, maar dan parallel geschakeld in plaats van serieel. Van andere dingen eet ik normale hoeveelheden maar als het met kaas is dan gaat het zo OMNOMNOM weg. Dus nu ik aan het lijnen ben heb ik de kaas maar helemaal geschrapt, anders wordt het te moeilijkben al 11 kilo kwijt, dus dat zijn zeker 6 van die kaassnacks
quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:40 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja erg he. Ik vermoed dat ik een speciale maag heb alleen voor kaas. Een beetje zoals een koe, maar dan parallel geschakeld in plaats van serieel. Van andere dingen eet ik normale hoeveelheden maar als het met kaas is dan gaat het zo OMNOMNOM weg. Dus nu ik aan het lijnen ben heb ik de kaas maar helemaal geschrapt, anders wordt het te moeilijkben al 11 kilo kwijt, dus dat zijn zeker 6 van die kaassnacks
Ja dat dacht ik ook iedere keer als ik weer zo'n bakje met twee van die goudgele rakkers in mn mandje gooidequote:
klopt bij de bakkerij naast de koek, taart en hartige/zoete broodjesquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Fratz het volgende:
Ik heb die dingen nog nooit gezien. Waar liggen ze? Bij de bakkerij?
Dat iddquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:55 schreef DarkElf het volgende:
/edit , ziet er niet echt smakelijk uit ..
Ik eet alleen nog maar vegetarische kaas, omdat ik ook echt te veel kaas atquote:Op woensdag 16 juni 2010 00:40 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Je weet dat ECHT vegetarische kaas bijna niet bestaat? Daar het stremsel vaak dierlijk is?quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:29 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik eet alleen nog maar vegetarische kaas, omdat ik ook echt te veel kaas at
En wat denk je dat PF bedoelt met het bijvoeglijk naamwoord vegetarische? Verrek! Zouden er dan ook kazen zijn met die microbieel gestremd worden?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 03:36 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Je weet dat ECHT vegetarische kaas bijna niet bestaat? Daar het stremsel vaak dierlijk is?
Ik ben juist anti vegetarisch, maar vind het vermakelijk hoeveel vegetariërs wel kaas eten
Thank youquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:22 schreef mjan het volgende:
[..]
En wat denk je dat PF bedoelt met het bijvoeglijk naamwoord vegetarische? Verrek! Zouden er dan ook kazen zijn met die microbieel gestremd worden?
Toen ze nieuw waren hebben ze in de Allerhande gestaan, er zit bechamelsaus in vandaar dat ze zo zwaar zijn.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:08 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook iedere keer als ik weer zo'n bakje met twee van die goudgele rakkers in mn mandje gooidemaar volgens mij zit er zeker 500 kcal per stuk in. Het is niet zoals een gewoon kaascroissantje dat het grotendeels bladerdeeg achtig spul is met wat gesmolten kaas van binnen. Dit ding is zowat meer kaas dan wat anders. En ze zijn ook best zwaar vergeleken met een kaascroissant.
Oh, mijn AH is zo klein, ik denk niet dat ze het hebben danquote:Op zondag 20 juni 2010 16:02 schreef Frietkraam het volgende:
bij de broodafdeling gewoon naar vragen iedere ah hoort die dingen te hebben heerlijk
zelfs bij de ah to go hebben ze hetquote:Op zondag 20 juni 2010 16:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh, mijn AH is zo klein, ik denk niet dat ze het hebben dan
Ik heb ze nog nooit zien liggen, volgende keer dat ik er ben maar een goed zoeken, maar ik ben bangquote:Op zondag 20 juni 2010 16:06 schreef Frietkraam het volgende:
[..]
zelfs bij de ah to go hebben ze het
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |