Wilde bijna zeggen ''dat blauwe met die witte vlekken is mooi gelukt'' maar zag net op tijd dat het een bord wasquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:59 schreef MissHobje het volgende:
zo pff 1e taart is af en weet nu al wat ik anders ga doen want het ziet er niet uit
[ afbeelding ]
ik alleen nog maar in deze oven gebakken en ging altijd goed. Snap niet waarom het ineens mislukt.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:09 schreef _Loki het volgende:
Kan ook aan je oven liggen, heb ik bij m'n ouders ook. Daar rijst helemaal niks in hun gare combi-oven en in m'n studentenhuis lukt het altijd in een bijna nieuwe oven.
Wat zit er op die cake-jes? En hoe maak je die kleuren? m.a.w. Wat is het precies?quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:37 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb cupcakes gedecoreerd met mijn fluff
Het is best leuk geworden, een beetje wiebelig maar ik heb dan ook geen aspiraties om ooit professional te worden
Min of meer zo, maar een minder hoog toefje en dan knalroze:
[ afbeelding ]
Confectioners sugar is inderdaad poedersuiker. Cream of tartar is wijnsteen, ik ken het alleen gemixed als wijnsteenbakpoeder maar misschien is het ook ergens los te krijgen bij Erica oid.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:07 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb een vraagje, want mijn zusje is wild van Fluff en ik wilde graag cakejes met een toefje fluff frosting maken.
Nou heb ik op de fluff website 3 recepten gevonden ( http://www.marshmallowfluff.com/pages/recipe_favorites.html ) maar ik ken twee ingrediënten niet:
- confectioners' sugar: is dit rietsuiker, poedersuiker, kristalsuiker, basterdsuiker, enz..?
- cream of tartar: wat is het en waar vind ik het?
Ik heb ook ooit ergens anders een recept gezien (er staat me vaag iets bij van het 'de leukste taarten forum', maar ik kan het niet meer terugvinden in mijn favorieten, omdat mijn laptop onverwachts is overleden
Ik heb trouwens een pot strawberry fluff staan
Ik vind het helemaal niet slecht, beter dan mijn eerste taart hoorquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:59 schreef MissHobje het volgende:
zo pff 1e taart is af en weet nu al wat ik anders ga doen want het ziet er niet uit
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |