abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82994762
Mensen die zich druk maken over sokken van zichzelf of iemand anders.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_82995271
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 19:39 schreef sjippen het volgende:

[..]

Zoiets heb ik ook al meegemaakt. We hadden een zaterdag afgesproken voor een eerste kennismaking, het was duidelijk dat we beiden single waren. Gedurende de ganse date heeft ze niets laten merken dat ze een oogje op iemand zou hebben ofzo. Nauwelijks anderhalve dag later stond er op haar Facebook dat ze een nieuw vriendje had. Jaja, erg logisch...
Ik snap het zelf ook niet echt. Zeker niet als de vrouw in kwestie helemaal over the top verliefd overkomt op Facebook, maar tegelijkertijd wel even de opties openhoudt achter iedereens rug om. Voor mij komt het over als een soort consumptieliefde: iedereen vertellen dat je o zo blij bent met je nieuwe aanwinst, maar ondertussen ook even je oog houden op de markt voor wat nieuwe (en mogelijk betere) spullen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-06-2010 19:53:59 ]
  vrijdag 18 juni 2010 @ 20:31:58 #153
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_82996912
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 19:36 schreef sjippen het volgende:

[..]

Via de Belgische Relatieplanet. Als Belg zijnde krijg ik trouwens ook van Nederlandse meisjes berichtjes, hoe komen ze erbij dat ik ooit 400 km noordwaarts zou trekken voor een date?
wablief? weet u da nie ?de zacchhte '' ghé '' doet et em. Keigaafff toccch
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
pi_82997949
Toch leer je regelmatig nieuwe dingen op Fok. Ik loop nog regelmatig rond in een ritsbroek met minisokjes.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_83000235
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 18:49 schreef Friek_ het volgende:
Het debielste wat ik trouwens het meegemaakt via datingsites is het volgende: een meisje had dus me een bericht gestuurd. Hierop had ik uiteraard gereageerd en na wat contact heen en weer ook even elkaars Facebook uitgewisseld. Op donderdag begon onze zeer aardige woordenwisseling en zondagnacht had ze mij haar laatste bericht gestuurd (in deze berichten op en neer stelde zij voor om een biertje te doen in mijn stamkroeg hier). Nu was ik toevallig die zondagnacht wakker en zat ik wat loos te hangen achter m'n PC. Gelijk dus maar dat mailtje gelezen, maar nadat ik hem had gelezen had ik geen zin om direct iets terug te sturen.

Uit verveling zat ik de updates van m'n vrienden te checken op Facebook. Nu stond zij daar dus ook ineens tussen, maar toch wel met een erg opmerkelijke update. "[naam] heeft haar relatiestatus gewijzigd van 'vrijgezel' naar 'heeft een relatie' "". Deze snapte ik even totaal niet en dacht even dat het een grapje was. Toen ik echter de reacties doorlas (zo'n vijftien man had al gereageerd) leek het er hard op serious business te zijn. Dit werd ook nog eens bevestigd door een reactie die ze geplaatst had bij de foto van een vriend waarin ze schreef dat het 'sinds vrijdag na vier maanden daten dan eindelijk officieel' was.

Aangezien ik haar toch niet kende en eigenlijk hier wel opheldering over wilde, besloot ik maar te reageren. En dan niet zomaar even reageren via de mail, nee, we reageren mooi via Facebook zodat alle vijftien verschillende mensen een mailtje in een inbox krijgen van mij. Veel leuker. Schreef het volgende: "Vindt je vriendje dat wel goed? Dat je gaat daten met mij? Met hartelijke groet van [naam], die charmante jongeman waarmee je wilt daten." Overigens had haar kersverse vriend ook een reactie geplaatst. Ik gok dat die het Spaans benauwd kreeg na dat bericht.

Stuurt ze ineens op mijn Facebook het volgende bericht terug: "naar mijn idee was ons contact voor als nog platonisch en ik heb het woord date nooit in mijn mond genomen maar lijkt me wel oprecht gezellig is een x koffie te doen, donderdag toch? maar bedankt voor de onrust op mijn profiel." Ik bedoel, tsja, ik ga ook altijd op zoek naar platonisch contact via een datingsite waarbij ik mannen heel subtiel vergeet te vertellen dat ik inmiddels al een relatie heb. God, gelijk maar dat domme kind uit m'n Facebook geflikkerd en niks meer laten horen. Triest wijf.
Ondanks de misleiding en de teleurstelling van jouw kant, die ik goed kan begrijpen, vind ik dat ze er wel enorm stoer mee omgaat. Ze ontkent niets en zet jou met haar reactie eigenlijk enorm voor lul. Dus jouw idee om haar vriendje onzeker te laten worden (die het niet verdient om slachtoffer hiervan te worden overigens) heeft jammerlijk gefaald denk ik.

Je moet jezelf nooit publiekelijk laten kennen, want je weet nooit hoe dat uitpakt. Je had gewoon beter op haar privé bericht een reactie kunnen sturen. Daarbij had ze nog geen vriendje toen ze in contact kwam met jou en stond ze gewoon nog op die datingsite, maar daar kun je ook best vriendschappelijke contacten op doen. Voortaan misschien ff checken welke intentie de ander heeft.
pi_83002171
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 21:36 schreef heksehiel het volgende:

[..]

Ondanks de misleiding en de teleurstelling van jouw kant, die ik goed kan begrijpen, vind ik dat ze er wel enorm stoer mee omgaat. Ze ontkent niets en zet jou met haar reactie eigenlijk enorm voor lul. Dus jouw idee om haar vriendje onzeker te laten worden (die het niet verdient om slachtoffer hiervan te worden overigens) heeft jammerlijk gefaald denk ik.

Je moet jezelf nooit publiekelijk laten kennen, want je weet nooit hoe dat uitpakt. Je had gewoon beter op haar privé bericht een reactie kunnen sturen. Daarbij had ze nog geen vriendje toen ze in contact kwam met jou en stond ze gewoon nog op die datingsite, maar daar kun je ook best vriendschappelijke contacten op doen. Voortaan misschien ff checken welke intentie de ander heeft.
Ik enorm voor lul? Ik vind het eigenlijk wel meevallen hoor. Ik was trouwens niet zozeer teleurgesteld, maar eerder gewoon ontzettend verbaasd dat iemand contact zoekt via een datingsite, maar ondertussen wel vier maanden aan het daten is met een ander (en tussendoor ook een relatie krijgt) en nog steeds gewoon berichten naar mij blijft sturen. Da's gewoon geen zuivere koffie, klaar.

Verder was ze denk ik niet bepaald ontzettend stoer, maar geeft ze mij te kennen gewoon een bord voor haar kop te hebben.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 18-06-2010 22:11:02 ]
pi_83009752
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 22:05 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Ik enorm voor lul? Ik vind het eigenlijk wel meevallen hoor. Ik was trouwens niet zozeer teleurgesteld, maar eerder gewoon ontzettend verbaasd dat iemand contact zoekt via een datingsite, maar ondertussen wel vier maanden aan het daten is met een ander (en tussendoor ook een relatie krijgt) en nog steeds gewoon berichten naar mij blijft sturen. Da's gewoon geen zuivere koffie, klaar.

Verder was ze denk ik niet bepaald ontzettend stoer, maar geeft ze mij te kennen gewoon een bord voor haar kop te hebben.
Tsja, dat vind ik ook vervelend aan datingsites. Ik heb het al meer dan eens meegemaakt dat ik een leuk contact met iemand had, een paar keer mee had afgesproken waarna je toch enigszins het idee krijgt dat het meer zou kunnen worden, maar er later achterkomt dat je bij lange na niet de enige bent waarmee ze afspreekt en vanalles en nog wat 'doet'. Goed, het is een vrij land, maar ik moest daar toch wel even aan wennen.
pi_83009969
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 01:21 schreef Lápiz het volgende:

[..]

Tsja, dat vind ik ook vervelend aan datingsites. Ik heb het al meer dan eens meegemaakt dat ik een leuk contact met iemand had, een paar keer mee had afgesproken waarna je toch enigszins het idee krijgt dat het meer zou kunnen worden, maar er later achterkomt dat je bij lange na niet de enige bent waarmee ze afspreekt en vanalles en nog wat 'doet'. Goed, het is een vrij land, maar ik moest daar toch wel even aan wennen.
Oh, daar heb ik nog geeneens zoveel problemen mee. Je bent gewoon scharrels en elkaar niks verschuldigd. Bovenstaande praktijken vind ik echter dan toch net weer een stapje verder van 'discutabel' naar 'kan niet door de beugel'.
pi_83013764
Zo, heb me gisteren bij RP ingeschreven. Resultaat na 12 uur passief afwachten:
* 8 interesseberichten
* 4 reakties van normale vrouwen, waarvan 2 hun email hebben gestuurd ze zagen dat ik gratis lid was.
* 3 reakties van fakers (type 'I like you much, want to be wife yes? NataljaPetrova@hotmail)

Eens zien wat het oplevert...
Deze is het knapste, maar te oud en totaal niet mijn type, al houdt ze wel van dezelfde films die ik ook goed vind...

[ Bericht 15% gewijzigd door Knipoogje op 19-06-2010 10:43:32 ]
  Moderator zaterdag 19 juni 2010 @ 10:48:02 #160
42184 crew  DaMart
pi_83013965
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 10:38 schreef Knipoogje het volgende:
* 3 reakties van fakers (type 'I like you much, want to be wife yes? NataljaPetrova@hotmail)

Op RP heb ik ook al wat berichten van fakers gehad. In een bericht vol taalfouten werd verteld dat ik heel leuk was, en zij natuurlijk ook, en dat ik vooral haar foto's moest bekijken. Vanwege klussen of verhuizen konden ze even niet online komen, maar ik kon naar hun gmail mailen... eentje heb ik een berichtje gestuurd, en toen kreeg ik een reactie waarin ze deed alsof we al getrouwd waren, maar ze wilde alleen nog contact via een sms-box, want ze had zo'n last gehad van nare mannen of zo... .

Toen hield het voor mij op, uiteraard. Ik ga geen oplichters rijk maken door sms'jes te versturen. Voor de vorm had ik nog wel teruggemaild dat ik die sms-box best omslachtig vond, en dat de e-mail voor mij ook prima werkte. Niets meer teruggehoord uiteraard .

Overigens zijn dit soort oplichtersprofielen vaak binnen 3 dagen ook weer verdwenen op RP.
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  zaterdag 19 juni 2010 @ 11:02:36 #161
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_83014358
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 13:38 schreef THS het volgende:
Ja precies. Xeanor is een verbitterd en een veel te serieus mannetje die de humor er niet van inziet. Volgens mij is Xeanor autistisch waardoor hij humor, waarvoor je je hersens moet gebruiken, niet begrijpt.

Net even teruggelezen en ik weet niet hoe je je opmerking bedoelde, maar het was in ieder geval in de verste verte niet grappig. Dat er verschillende soorten humor bestaan weet ik ook wel en ik ben ook wel bereid iets als humor te erkennen waar ik zelf niet om moet lachen, maar dit is in ieder geval géén humor.

Ze heeft het nog lang volgehouden: ik had je na 'dat zeggen ze allemaal' meteen al geblockt . Niet omdat je niet grappig bent, maar uit opperste verveling.

Dus tip voor jou: oefen je openingszinnen! .

Edit: oh dit komt een beetje als mosterd na de maaltijd .
Niet meer actief op Fok!
pi_83028028
Zo, weer een aantal reakties mogen ontvangen. Losse opmerkingen en complimentjes op mijn profiel. Niet echt nuttig, want ik kan niets terugzeggen. Ipv dat ze hun mailadres nu meezenden

Neem aan dat het snel ophoudt zodra ik van het 'nieuwe leden' lijstje val...
pi_83042454
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 11:02 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Net even teruggelezen en ik weet niet hoe je je opmerking bedoelde, maar het was in ieder geval in de verste verte niet grappig. Dat er verschillende soorten humor bestaan weet ik ook wel en ik ben ook wel bereid iets als humor te erkennen waar ik zelf niet om moet lachen, maar dit is in ieder geval géén humor.

Ze heeft het nog lang volgehouden: ik had je na 'dat zeggen ze allemaal' meteen al geblockt . Niet omdat je niet grappig bent, maar uit opperste verveling.

Dus tip voor jou: oefen je openingszinnen! .

Edit: oh dit komt een beetje als mosterd na de maaltijd
.
Ga ik dus niet doen. Maar dat is ook niet meer nodig, want ik heb inmiddels al een vriendin via RP leren kennen. Dus mosterd na de maaltijd ja.

Misschien niet een "leuk" gevoel van humor voor sommige vrouwen. Maar die zin "zou maar beetje dimmen" schoot mij echt in het verkeerde keelgat. Toen dacht ik ff van "zak jij toch maar heel diep de stront in, en verder succes nog met je narrow minded point of view wat betreft humor". Je bent gewoon een autist als je niet begrijpt dat die (brilliante) openingszin enigzins niet serieus bedoeld was. En als je zo'n brutale bek opzet, alsof ik een soort slaafje ben, tja, keuze snel gemaakt. Zat andere vrouwen op de wereld.

Maarre Viking......was jij niet toevallig die vrouw? wehehehe
pi_83042564
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 18:58 schreef Knipoogje het volgende:
Zo, weer een aantal reakties mogen ontvangen. Losse opmerkingen en complimentjes op mijn profiel. Niet echt nuttig, want ik kan niets terugzeggen. Ipv dat ze hun mailadres nu meezenden

Wat voor magische profieltekst en profielfoto's heb jij dan op RP staan dat je zoveel reacties krijgt? Gewoon benieuwd....

Ben trouwens voorlopig niet meer actief op RP omdat ik nu iets serieus heb. Voelt een beetje als cheaten om online te zijn terwijl je al aan het daten bent.
  zondag 20 juni 2010 @ 09:08:53 #165
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_83046268
quote:
Op zondag 20 juni 2010 00:53 schreef THS het volgende:

Maarre Viking......was jij niet toevallig die vrouw? wehehehe
Ik heb geen Jack Russell en ik houd niet van mannen .

Verder, los van haar idd enigszins arrogante 'ik zou maar even dimmen', vond ik jouw openingszin verre van briljant . Maar fijn voor je dat je een meisje hebt gevonden dat jouw soort 'humor' wel kan waarderen .

Edit: ah, ook al een proeve van jouw briljante humor in mijn fotoboek .

[ Bericht 7% gewijzigd door Viking84 op 20-06-2010 09:18:45 ]
Niet meer actief op Fok!
pi_83048388
quote:
Op zondag 20 juni 2010 00:56 schreef THS het volgende:

[..]

Wat voor magische profieltekst en profielfoto's heb jij dan op RP staan dat je zoveel reacties krijgt? Gewoon benieuwd....

Ben trouwens voorlopig niet meer actief op RP omdat ik nu iets serieus heb. Voelt een beetje als cheaten om online te zijn terwijl je al aan het daten bent.
Voorlopig heb jij meer succes dan ik zo te zien

Mijn profiel ziet er zo uit met dezelfde foto als de zwartwitfoto in mijn fb, maar dan in kleur:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 20 juni 2010 @ 11:45:07 #167
-1 #ANONIEM
pi_83048544
Jezus, ik vind hem echt te flauw. Maar ja, volgens mij werkt het wel ergens.
  zondag 20 juni 2010 @ 12:07:14 #168
154335 Knipoogje
*smile*
pi_83049190
quote:
Op zondag 20 juni 2010 11:45 schreef Friek_ het volgende:
Jezus, ik vind hem echt te flauw. Maar ja, volgens mij werkt het wel ergens.
Dat dacht ik ook, maar hij werkt beter dan alle 100 vorige profielen die ik had verzonnen. Kan ook de foto zijn natuurlijk. Op Paiq scoorde ik normaal altijd 7-8 en deze een 10. Beetje strategisch bij de terugwijkende haarlijn afgebroken
  zondag 20 juni 2010 @ 12:54:05 #169
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_83050620
Die cijfers bij Paiq slaan echt nergens op. Toen ik er lid was had ik drie foto's en alle drie waren het negens en tienen, maar zo'n adonis ben ik toch ook weer niet.
Dat AI systeem werkt toch niet optimaal, al is het wel een van de leukere sites, dat zeker.:)
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  zondag 20 juni 2010 @ 13:21:04 #170
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_83051598
Zit iemand hier op Be2.nl? Ik kreeg vorige week 5 mails in één uur, zogenaamd van een geďnteresseerde dame en toen ik ging kijken, bleken het gewoon mails van Be2.nl zelf te zijn ("Kijk eens naar mijn profiel" etc). Heel erg storend en misleidend! Als de mails wel echt waren geweest had ik haar ook afgeschreven trouwens. 5 mails in één uur naar iemand die je niet kent, c'mon .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 20 juni 2010 @ 14:59:07 #171
167893 Hardrebel
pi_83055429
quote:
Op zondag 20 juni 2010 13:21 schreef Viking84 het volgende:
Zit iemand hier op Be2.nl? Ik kreeg vorige week 5 mails in één uur, zogenaamd van een geďnteresseerde dame en toen ik ging kijken, bleken het gewoon mails van Be2.nl zelf te zijn ("Kijk eens naar mijn profiel" etc). Heel erg storend en misleidend! Als de mails wel echt waren geweest had ik haar ook afgeschreven trouwens. 5 mails in één uur naar iemand die je niet kent, c'mon .
Wat een oplichterij zeg ..
  zondag 20 juni 2010 @ 15:12:05 #172
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_83055866
Dat www.okcupid.com ziet er wel grappig uit, qua concept. Ervaringen hier?
  zondag 20 juni 2010 @ 15:15:18 #173
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_83055991
quote:
Op zondag 20 juni 2010 14:59 schreef Hardrebel het volgende:

[..]

Wat een oplichterij zeg ..
Ja. Ik heb dan wel een gratis profiel, maar dit beneemt me wel de lust ooit nog eens full member te worden.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 20 juni 2010 @ 15:34:37 #174
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_83056676
quote:
Op zondag 20 juni 2010 12:07 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook, maar hij werkt beter dan alle 100 vorige profielen die ik had verzonnen. Kan ook de foto zijn natuurlijk. Op Paiq scoorde ik normaal altijd 7-8 en deze een 10. Beetje strategisch bij de terugwijkende haarlijn afgebroken
Ik vind 'm op zich ook nog wel grappig. Het is altijd beter om in ieder geval GEEN standaardprofiel te plaatsen.
Gourmetten of steengrillen?
  Moderator zondag 20 juni 2010 @ 17:05:35 #175
42184 crew  DaMart
pi_83061193
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 18:58 schreef Knipoogje het volgende:

Wat mij opvalt is dat ik de afgelopen maand een aantal vrouwen meerdere keren voorbij heb zien komen bij de nieuwe matches. Telkens zelfde foto en profieltekst, maar met een nieuw account.
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')