Ik snap het zelf ook niet echt. Zeker niet als de vrouw in kwestie helemaal over the top verliefd overkomt op Facebook, maar tegelijkertijd wel even de opties openhoudt achter iedereens rug om. Voor mij komt het over als een soort consumptieliefde: iedereen vertellen dat je o zo blij bent met je nieuwe aanwinst, maar ondertussen ook even je oog houden op de markt voor wat nieuwe (en mogelijk betere) spullen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:39 schreef sjippen het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook al meegemaakt. We hadden een zaterdag afgesproken voor een eerste kennismaking, het was duidelijk dat we beiden single waren. Gedurende de ganse date heeft ze niets laten merken dat ze een oogje op iemand zou hebben ofzo. Nauwelijks anderhalve dag later stond er op haar Facebook dat ze een nieuw vriendje had. Jaja, erg logisch...
wablief? weet u da nie ?de zacchhte '' ghé '' doet et em. Keigaafff toccchquote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:36 schreef sjippen het volgende:
[..]
Via de Belgische Relatieplanet. Als Belg zijnde krijg ik trouwens ook van Nederlandse meisjes berichtjes, hoe komen ze erbij dat ik ooit 400 km noordwaarts zou trekken voor een date?
Ondanks de misleiding en de teleurstelling van jouw kant, die ik goed kan begrijpen, vind ik dat ze er wel enorm stoer mee omgaat. Ze ontkent niets en zet jou met haar reactie eigenlijk enorm voor lul. Dus jouw idee om haar vriendje onzeker te laten worden (die het niet verdient om slachtoffer hiervan te worden overigens) heeft jammerlijk gefaald denk ik.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:49 schreef Friek_ het volgende:
Het debielste wat ik trouwens het meegemaakt via datingsites is het volgende: een meisje had dus me een bericht gestuurd. Hierop had ik uiteraard gereageerd en na wat contact heen en weer ook even elkaars Facebook uitgewisseld. Op donderdag begon onze zeer aardige woordenwisseling en zondagnacht had ze mij haar laatste bericht gestuurd (in deze berichten op en neer stelde zij voor om een biertje te doen in mijn stamkroeg hier). Nu was ik toevallig die zondagnacht wakker en zat ik wat loos te hangen achter m'n PC. Gelijk dus maar dat mailtje gelezen, maar nadat ik hem had gelezen had ik geen zin om direct iets terug te sturen.
Uit verveling zat ik de updates van m'n vrienden te checken op Facebook. Nu stond zij daar dus ook ineens tussen, maar toch wel met een erg opmerkelijke update. "[naam] heeft haar relatiestatus gewijzigd van 'vrijgezel' naar 'heeft een relatie' "". Deze snapte ik even totaal niet en dacht even dat het een grapje was. Toen ik echter de reacties doorlas (zo'n vijftien man had al gereageerd) leek het er hard op serious business te zijn. Dit werd ook nog eens bevestigd door een reactie die ze geplaatst had bij de foto van een vriend waarin ze schreef dat het 'sinds vrijdag na vier maanden daten dan eindelijk officieel' was.
Aangezien ik haar toch niet kende en eigenlijk hier wel opheldering over wilde, besloot ik maar te reageren. En dan niet zomaar even reageren via de mail, nee, we reageren mooi via Facebook zodat alle vijftien verschillende mensen een mailtje in een inbox krijgen van mij. Veel leuker. Schreef het volgende: "Vindt je vriendje dat wel goed? Dat je gaat daten met mij? Met hartelijke groet van [naam], die charmante jongeman waarmee je wilt daten." Overigens had haar kersverse vriend ook een reactie geplaatst. Ik gok dat die het Spaans benauwd kreeg na dat bericht.![]()
Stuurt ze ineens op mijn Facebook het volgende bericht terug: "naar mijn idee was ons contact voor als nog platonisch en ik heb het woord date nooit in mijn mond genomen maar lijkt me wel oprecht gezellig is een x koffie te doen, donderdag toch? maar bedankt voor de onrust op mijn profiel."Ik bedoel, tsja, ik ga ook altijd op zoek naar platonisch contact via een datingsite waarbij ik mannen heel subtiel vergeet te vertellen dat ik inmiddels al een relatie heb. God, gelijk maar dat domme kind uit m'n Facebook geflikkerd en niks meer laten horen. Triest wijf.
Ik enorm voor lul? Ik vind het eigenlijk wel meevallen hoor.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:36 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ondanks de misleiding en de teleurstelling van jouw kant, die ik goed kan begrijpen, vind ik dat ze er wel enorm stoer mee omgaat. Ze ontkent niets en zet jou met haar reactie eigenlijk enorm voor lul. Dus jouw idee om haar vriendje onzeker te laten worden (die het niet verdient om slachtoffer hiervan te worden overigens) heeft jammerlijk gefaald denk ik.
Je moet jezelf nooit publiekelijk laten kennen, want je weet nooit hoe dat uitpakt. Je had gewoon beter op haar privé bericht een reactie kunnen sturen. Daarbij had ze nog geen vriendje toen ze in contact kwam met jou en stond ze gewoon nog op die datingsite, maar daar kun je ook best vriendschappelijke contacten op doen. Voortaan misschien ff checken welke intentie de ander heeft.
Tsja, dat vind ik ook vervelend aan datingsites. Ik heb het al meer dan eens meegemaakt dat ik een leuk contact met iemand had, een paar keer mee had afgesproken waarna je toch enigszins het idee krijgt dat het meer zou kunnen worden, maar er later achterkomt dat je bij lange na niet de enige bent waarmee ze afspreekt en vanalles en nog wat 'doet'. Goed, het is een vrij land, maar ik moest daar toch wel even aan wennen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:05 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik enorm voor lul? Ik vind het eigenlijk wel meevallen hoor.Ik was trouwens niet zozeer teleurgesteld, maar eerder gewoon ontzettend verbaasd dat iemand contact zoekt via een datingsite, maar ondertussen wel vier maanden aan het daten is met een ander (en tussendoor ook een relatie krijgt) en nog steeds gewoon berichten naar mij blijft sturen. Da's gewoon geen zuivere koffie, klaar.
Verder was ze denk ik niet bepaald ontzettend stoer, maar geeft ze mij te kennen gewoon een bord voor haar kop te hebben.
Oh, daar heb ik nog geeneens zoveel problemen mee. Je bent gewoon scharrels en elkaar niks verschuldigd. Bovenstaande praktijken vind ik echter dan toch net weer een stapje verder van 'discutabel' naar 'kan niet door de beugel'.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:21 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Tsja, dat vind ik ook vervelend aan datingsites. Ik heb het al meer dan eens meegemaakt dat ik een leuk contact met iemand had, een paar keer mee had afgesproken waarna je toch enigszins het idee krijgt dat het meer zou kunnen worden, maar er later achterkomt dat je bij lange na niet de enige bent waarmee ze afspreekt en vanalles en nog wat 'doet'. Goed, het is een vrij land, maar ik moest daar toch wel even aan wennen.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:38 schreef Knipoogje het volgende:
* 3 reakties van fakers (type 'I like you much, want to be wife yes? NataljaPetrova@hotmail)
Net even teruggelezen en ik weet niet hoe je je opmerking bedoelde, maar het was in ieder geval in de verste verte niet grappig. Dat er verschillende soorten humor bestaan weet ik ook wel en ik ben ook wel bereid iets als humor te erkennen waar ik zelf niet om moet lachen, maar dit is in ieder geval géén humor.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:38 schreef THS het volgende:
Ja precies. Xeanor is een verbitterd en een veel te serieus mannetje die de humor er niet van inziet. Volgens mij is Xeanor autistisch waardoor hij humor, waarvoor je je hersens moet gebruiken, niet begrijpt.
Ga ik dus niet doen. Maar dat is ook niet meer nodig, want ik heb inmiddels al een vriendin via RP leren kennen. Dus mosterd na de maaltijd ja.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Net even teruggelezen en ik weet niet hoe je je opmerking bedoelde, maar het was in ieder geval in de verste verte niet grappig. Dat er verschillende soorten humor bestaan weet ik ook wel en ik ben ook wel bereid iets als humor te erkennen waar ik zelf niet om moet lachen, maar dit is in ieder geval géén humor.
Ze heeft het nog lang volgehouden: ik had je na 'dat zeggen ze allemaal' meteen al geblockt. Niet omdat je niet grappig bent, maar uit opperste verveling.
Dus tip voor jou: oefen je openingszinnen!.
Edit: oh dit komt een beetje als mosterd na de maaltijd.
Wat voor magische profieltekst en profielfoto's heb jij dan op RP staan dat je zoveel reacties krijgt? Gewoon benieuwd....quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:58 schreef Knipoogje het volgende:
Zo, weer een aantal reakties mogen ontvangen. Losse opmerkingen en complimentjes op mijn profiel. Niet echt nuttig, want ik kan niets terugzeggen. Ipv dat ze hun mailadres nu meezenden
Neem aan dat het snel ophoudt zodra ik van het 'nieuwe leden' lijstje val...
Ik heb geen Jack Russell en ik houd niet van mannenquote:Op zondag 20 juni 2010 00:53 schreef THS het volgende:
Maarre Viking......was jij niet toevallig die vrouw? wehehehe![]()
Voorlopig heb jij meer succes dan ik zo te zienquote:Op zondag 20 juni 2010 00:56 schreef THS het volgende:
[..]
Wat voor magische profieltekst en profielfoto's heb jij dan op RP staan dat je zoveel reacties krijgt? Gewoon benieuwd....
Ben trouwens voorlopig niet meer actief op RP omdat ik nu iets serieus heb. Voelt een beetje als cheaten om online te zijn terwijl je al aan het daten bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat dacht ik ook, maar hij werkt beter dan alle 100 vorige profielen die ik had verzonnen. Kan ook de foto zijn natuurlijk. Op Paiq scoorde ik normaal altijd 7-8 en deze een 10. Beetje strategisch bij de terugwijkende haarlijn afgebrokenquote:Op zondag 20 juni 2010 11:45 schreef Friek_ het volgende:
Jezus, ik vind hem echt te flauw.Maar ja, volgens mij werkt het wel ergens.
Wat een oplichterij zeg ..quote:Op zondag 20 juni 2010 13:21 schreef Viking84 het volgende:
Zit iemand hier op Be2.nl? Ik kreeg vorige week 5 mails in één uur, zogenaamd van een geďnteresseerde dame en toen ik ging kijken, bleken het gewoon mails van Be2.nl zelf te zijn ("Kijk eens naar mijn profiel" etc). Heel erg storend en misleidend! Als de mails wel echt waren geweest had ik haar ook afgeschreven trouwens. 5 mails in één uur naar iemand die je niet kent, c'mon.
Ja. Ik heb dan wel een gratis profiel, maar dit beneemt me wel de lust ooit nog eens full member te worden.quote:
Ik vind 'm op zich ook nog wel grappig. Het is altijd beter om in ieder geval GEEN standaardprofiel te plaatsen.quote:Op zondag 20 juni 2010 12:07 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar hij werkt beter dan alle 100 vorige profielen die ik had verzonnen. Kan ook de foto zijn natuurlijk. Op Paiq scoorde ik normaal altijd 7-8 en deze een 10. Beetje strategisch bij de terugwijkende haarlijn afgebroken
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:58 schreef Knipoogje het volgende:
Neem aan dat het snel ophoudt zodra ik van het 'nieuwe leden' lijstje val...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |