Ach je kan toch ruzie maken met vrouwen dat is toch niet erg?
Een vrouw die heeft mij vele jaren geleden een keer aangegeven bij rp, terwijl ze zelf heel vreemd gedrag vertoonde. We hebben dagenlang via de mail lopen bekvechten en ik lag echt in een deuk. Het begon allemaal toen ik haar ook aangaf bij rp omdat ze om een webcam vroeg ik aangaf die niet bij me te hebben en ze ineens wegging na 3 zinnen en mij blokkeerde. Ik dacht eerst dat het een neppert was maar later bleek het toch een echt iemand te zijn. Dat terwijl zij 5 interesse berichten stuurde vooraf en ik besloot mijn msn te geven. Toen ik zei dat ik haar aangaf reageerde ze als volgt, het leuke was ze reageerde echt overal op:
trouwes..contratje ik heb alllllllllllllll onze mailtjes doorgestuurd..dus er valt nix uit te zoeken..dit is vast weer 1 van je zieke zelfgemaakte mailtjes..je bent echt een focking lozer weetje dat..
ik:
Nee hoor jij vroeg tijdens ons chatgesprek om een webcam en daarna haakte je af, je gedraagt je dus als een zielig pubertje die met haar poes voor de webcam wil staan, en je bent nog te beroerd om je excuses daarvoor aantebieden of in te zien dat je fout zat. En daarbij geef je nergens aan dat je ook maar iets leuk heb gevonden aan ons kontakt. Je heb veel mannen ok kan ik begrijpen op de site, maar mannen tonen eerst interesse en gaan later pas denken. En dan val jij door de mand, breezersletje. Waarschijnlijk nog lelijk ook als je een datingsite gebruikt om je ego bijteschaven! Het zullen je beste foto's geweest zijn, ik heb er trouwens nog 1 daarin heb jij neus zo gepoedert dat het op de foto nog zichtbaar was, haahahaha wat een neppert zeg. Jij bent waarschijnlijk ook geen kapper aan je gedrag te zien ben je een eeuwige werkloze.
De gouden kut gaat naar chantal!!!
Toen stuurde ze terug:
buiten al die gestoorde onzin die je uitkraamt,sicko...denk je nou echt dat ze die klacht van jou serieus nemen? Haha..dat je het uberhaupt nog probeert..triesteling!
en what the fuck kom je de hele tyd over die make-up ouwehoeren?? als je er zoveel problemen mee heb..waarom KIJK je dan dagelijks naar mijn foto's? en jah..dat doe je..
Je bent echt te zielig voor woorden..je haalt dingen uit de kast die nerges over gaan..het enige wat ik van je vraag is dat je mij met rust laat..
je wilt mij zoooo ontzettend graag..dat je DAT nieteens kan! ik weet wel hoe de vork in de steel zit hoor..
maar toch vraag NEE ZEG! ik het jou nogmaals..LEAVE ME THE FUCK ALONE SICK BASTARD!!
Toen stuurde ik weer:
trouwens kutwijf begrijp ik het nou goed dat je mij nu ook al beschuldigt van zelf inelkaar gezette mailtjes, dus je denkt ook dat ik het interesse bericht gefaked heb. Ik ben opzettelijk psycho maar jij bent gewoon zo psycho dat je er gewoon niks aan kan doen, het glijd gewoon uit dat hoofd van je dat gaat bloeden bij veel nadenken.
Zo ik heb jou berichtjes op mijn hyves gezet zodat we erover kunnen praten wat voor kutwijf chantal is zelf vrouwen hebben al gereageert!
Toen stuurde zei weer:
je doet je best maar...denk jij dat et mij wat interesseert dat jij jezelf compleet voorschut zet op hyves?! haha..laat me niet lachen lelijkert...dat is trouwes de rede dat ik je had geblokkeert en verwijdert..omdat je lelijk bent..lees je dat? L E L I J K!! ( ik hoop dat je dit ook op hyves zet) En ik ben nu ook heel blij dat ik niet mijn hand over mijn hart streek en dacht: Ach..hij is lelijk, maar misschien heeft ie een super karakter..Want via deze weg heb ik maar weer ondekt dat je een sick person bent! Succes met alles gast..je kan mailen tot je een ons weegt..of mij op hyves of welke site dan ook zetten..het interesseert me werkelijk waar geen MOER wat jij met je kloothoofd over mij denkt..het zit gewoon zo: ik vraag jou om mij met rust te laten..een normale gast doet dat..Een psychisch gestoorde stalker blijft doorgaan..dat laatste ben jij dus!
Ik blokkeer dit adres..Dag lelijkert..
Bestaat er ook een oscar voor meest lelijke persoon? Ik nomineer jou maar al te graag!
Toen zei ik:
Nee, het zit gewoon zo het zal me een worst wezen of ik lelijk ben of niet, ik voel me ten eerste te mooi om door jou als een lelijk persoon behandelt te worden, ten tweede zou ik lelijk zijn dan zou ik helemaal down worden van je handelswijze. Ik heb niks tegen lelijke mensen opzich en ik behandel ze altijd alsof ze knap zijn, zoals ik ook met jou doe, maar jij bent gewoon arrogant en heb geen respekt voor de minder bedeelden, een mooie man met een goed hart, en bij mooi zijn hoort meestal een goed hart zal jou daarom nooit zien zitten, nooit lang tenminste en toen kwam jij op rp..... de boel onveiligmaken.
En ik stalk normaal nooit maar je zei zelf dit is maar cyber, dus hier mag het en is het ook niet wanhopig in mijn geval niet tenminste, en nogmaals mocht je het niet begrepen hebben door alle opmerkingen die gemaakt zijn, ik hou pas op als ik een excuus voor je gedrag krijgt of als je me smeekt. Als ik een echte psycho was waarvan ik zeker weet dat jij die aantrekt, dan had je echte problemen. Dus ik red die luie kont van je nog ook.
Zeg maar alsjeblief tegen mij, kom maar poes,poes,poes, hahahaha. Daarnaast klink je ook niet als een vrouw maar als een puberaal jochie en misschien zit dat er nog wel achter bij jou ook. Ik ouwehoer niet over makeup, staat mooi hoor op je foto, maar het is gewoon geinig dat je helemaal geel ziet op je wangetjes. Net zoiets als een pisvlek zien op een damesbroek.
En zo ging het nog een maand verder....
UITGESCHREVEN