MEID, JE WORDT OM DE POST GRAPPIGER!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:04 schreef Milou__ het volgende:
[..]
KAN IK ER WAT AAN DOEN DAT DIE OP ELKE KEER HETZELFDE IS.
Dan volg je de topics niet goed genoeg. Dat was ik al een tijdje hoor.quote:
Nee ik lees idd alleen wanneer ik er zelf benquote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:41 schreef L.no het volgende:
[..]
Dan volg je de topics niet goed genoeg. Dat was ik al een tijdje hoor.
Daarom vermeld ik dat je 'analyse' dus niet klopte.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:44 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nee ik lees idd alleen wanneer ik er zelf ben
jij vermelde dat je al een tijdje opstandig wasquote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:49 schreef L.no het volgende:
[..]
Daarom vermeld ik dat je 'analyse' dus niet klopte.
Kap daar toch eens mee om indirect steeds weer mij voor lul zetten. Zeg dan meteen wat jouw probleem is. Vanaf het begin deed je het al en nu begin je alweer.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:02 schreef Milou__ het volgende:
[..]
jij vermelde dat je al een tijdje opstandig was
Maar is goed, bedankt dat jij mij daar attent op maakte
En wat ga je nu doen dan?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:06 schreef Etcetera het volgende:
Begeleider had vergadering, dus ik nam zijn werk even over. Gaf het systeem een error, standaard procedure: opnieuw opstarten. Maar hij had z'n wachtwoord veranderd en was me dat vergeten te vertellen
Oh, ging lekker soepel dus.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:36 schreef Etcetera het volgende:
NiksIk had de servicedesk gebeld, maar die mochten het niet resetten als hij niet zelf belde. Nou ja, jammer dan, ik heb m'n best gedaan. Gewacht tot hij terug was, hij heeft zelf gebeld, opgelost
quote:
Volgens mij zie je dingen die er niet zijn hoor. Ik zie niet waar Milou je dan voor lul zette? Misschien heeft dit iets met vroeger te maken ofzo maar er is nu echt niks aan de hand.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:16 schreef L.no het volgende:
[..]
Kap daar toch eens mee om indirect steeds weer mij voor lul zetten. Zeg dan meteen wat jouw probleem is. Vanaf het begin deed je het al en nu begin je alweer.
Nu ben ik daar een beetje zat van.
Ga haar niet verdedigen. Zij kan ook zelf typen lijkt me.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:42 schreef jna het volgende:
[..]
Volgens mij zie je dingen die er niet zijn hoor. Ik zie niet waar Milou je dan voor lul zette? Misschien heeft dit iets met vroeger te maken ofzo maar er is nu echt niks aan de hand.
Soso lobi in de sc graag
Ik had 'm zelfs wel kunnen bellen maar ik bel liever niet als hij vergadering heeftquote:
Ja, dat had ik ook in de gaten, vandaar dat ik nieuwsgierig was wat je daarna ging doen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik had 'm zelfs wel kunnen bellen maar ik bel liever niet als hij vergadering heeftZo belangrijk was het niet
Ik verdedig haar niet, Ik zie alleen dat de sfeer wordt verpest zo, terwijl er niks aan de hand is.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:44 schreef L.no het volgende:
[..]
Ga haar niet verdedigen. Zij kan ook zelf typen lijkt me.
`quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:44 schreef L.no het volgende:
[..]
Ga haar niet verdedigen. Zij kan ook zelf typen lijkt me.
Ik had nog een helder moment en heb mezelf ingelogd, maar dan moest ik het programma dat ik nodig was volledig installeren. Het programma kennende zou dat langer duren dan wachten tot hij terug wasquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:46 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ook in de gaten, vandaar dat ik nieuwsgierig was wat je daarna ging doen.
Als ze gewoon duidelijk is, dan was er niets aan de hand.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:47 schreef jna het volgende:
[..]
Ik verdedig haar niet, Ik zie alleen dat de sfeer wordt verpest zo, terwijl er niks aan de hand is.
...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:49 schreef L.no het volgende:
[..]
Als ze gewoon duidelijk is, dan was er niets aan de hand.
Je kan mij ook negeren en gewoon over iets anders praten toch?
Maargoed, zo te zien gaat ze toch niets zeggen, dat zegt meer over haar dan over mij I guess.
ja, nu pas proberen te reageren na dat plaatje posten. Netjes serieus reageren is al teveel voor je. Nu dat jna reageert ga je pas normaal doen. Kom op zeg.quote:
AH gelukkig, ik dacht dat het kwam doordat ik een man ben.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:53 schreef Etcetera het volgende:
Ik snap er geen flikker van, dus ik zie jullie morgen wel weer
Ik krijg koppijn van zulke lange posts manquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:54 schreef jna het volgende:
[..]
AH gelukkig, ik dacht dat het kwam doordat ik een man ben.
Ik weet niet hoor, maar dit heb ik ook nog gepost..quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:54 schreef L.no het volgende:
[..]
ja, nu pas proberen te reageren na dat plaatje posten. Netjes serieus reageren is al teveel voor je. Nu dat jna reageert ga je pas normaal doen. Kom op zeg.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:47 schreef Milou__ het volgende:
[..]
`
Ja oke, maar dan nog zie ik niet in waarmee ik jou indirect voor lul zet. Of ooit heb gezet.
Gelukkig kunnen wij nu weer voetbal kijkenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik krijg koppijn van zulke lange posts man
Ik zit te leren mangquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:55 schreef jna het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen wij nu weer voetbal kijken
Ik zeg toch 'na jna '?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:55 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar dit heb ik ook nog gepost..
[..]
Oh kan ik er wat aan doen dat hij er meteen boven op zitquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:00 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik zeg toch 'na jna '?
Laat ook maar zitten hoor. Ik heb het helemaal gehad met je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |