quote:
Zien zien zien zienquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:49 schreef --H-I-M-- het volgende:
Leuk ideetje trouwens:
Mijn tweelingbroerbroer (zeg maar de getalenteerde gitarist van ons twee) heeft de intro van Don't stop believing uitgezocht. Nu is dat op zich niet zo speciaal, maar hij kan dus nu zowel de pianopartij als de gitaarpartij van het begin tegelijk spelen op 1 gitaar. En vet dat het klinkt/eruitziet![]()
![]()
Wel voor de gevorderden onder ons trouwens, misschien zullen we es een videootje uploaden hierover!
Boss Me50B hoor ik altijd veel goeds overquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.facebook.com/HunterStreetOfficial - HunterStreet
quote:
Een oplossing, de Boss Me50B!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:03 schreef blckbb het volgende:
[..]
Je zou het bijna zeggen. Bij m'n Elektrische gitaar heb ik er geen last van bij m'n akoestische wel. Iets met snarenspanning
![]()
Gooi dat ding toch gewoon in de kliko. Dan ben je er van af.quote:
Klopt. Ik wil de B ook best voor je wegkrassenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:03 schreef blckbb het volgende:
[..]
Da's toch een basdinges
En ik heb geen 140 euro
Proefwerkweekquote:
ik nu nog1,5 week les, daarna pwweekquote:
You lucky bastard!quote:
Kontaktquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:08 schreef Aresdreams het volgende:
heeft iemand toevallig nog een software packet voor toetsen via midi te sampelen als zijnde vst plugin die je ergens 'gratis' vandaan kan halen?
Het voordeel daarvan is wel dat het dan vervolgens makkelijker is op de elektrischequote:Op woensdag 16 juni 2010 10:57 schreef Dribbel_ het volgende:
Succes
Ik blijf me wel nog steeds afvragen waar mensen die onzin vandaan halen dat akoestisch beginnen beter zou zijn
Een elektrische gitaar met veel gain "vergeeft" je meer. Dat laat meer ruimte over om dingen fout en/of slordig aan te leren.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:57 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik blijf me wel nog steeds afvragen waar mensen die onzin vandaan halen dat akoestisch beginnen beter zou zijn
Ik heb wel gemerkt dat sinds ik akoestische bas ben gaan spelen (waar je echt hard voor moet werken), het electrisch veel soepeler gaat. Krijg er sterkere vingers van ofzoquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:57 schreef Dribbel_ het volgende:
Succes
Naja er kunnen door hoge gain ook veel 'bijeffecten' komen bij het spelen waardoor het erg slordig klinkt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een elektrische gitaar met veel gain "vergeeft" je meer. Dat laat meer ruimte over om dingen fout en/of slordig aan te leren.
Daarentegen, als je een scheurend rockgeluid in gedachten hebt, dan is beginnen met een akoestische gitaar prima als het doel is om binnen drie maanden een akoestische gitaar op Marktplaats te plaatsen.
Je gaat toch ook niet op een eenwieler leren fietsen omdat het dan makkelijker is om te leren op een gewone fiets.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:28 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Het voordeel daarvan is wel dat het dan vervolgens makkelijker is op de elektrische
Dat vooral dusquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daarentegen, als je een scheurend rockgeluid in gedachten hebt, dan is beginnen met een akoestische gitaar prima als het doel is om binnen drie maanden een akoestische gitaar op Marktplaats te plaatsen.
Ja, je moet het ook wel toespitsen op wat motiveert. Desalniettemin leer je van een akoestische gitaar betere gewoontes dan van een electrische, als al het andere gelijk blijft.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:42 schreef Dribbel_ het volgende:
Van echt iedereen die ik hoor die wil beginnen komen ze aan met dat ze hebben gehoord dat ze beter akoestsich kunnen beginnen ook al willen ze weet ik het wat voor punk/metal herrie spelen
Muwoa de manier die ik gebruik met spelen op akoestisch gebruik ik nauwelijk weer electrisch, maar het si wel zo dat je netter leert spelen omdat je gewoon geen klank doorkrijgt als het slordig gaat.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, je moet het ook wel toespitsen op wat motiveert. Desalniettemin leer je van een akoestische gitaar betere gewoontes dan van een electrische, als al het andere gelijk blijft.
Misschien nog wel meer dan met een akoestische gitaar!quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Maar dat krijg je ook als je gewoon electrisch clean alles gaat oefenen ipv alles te laten verdrinken in een hoop gain
Het is goedkoper hequote:Op woensdag 16 juni 2010 10:57 schreef Dribbel_ het volgende:
Succes
Veel plezierquote:
Ik heb een stratocaster achtige kop...quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:13 schreef TeleluvR het volgende:
En een foto'tje van Coronet die ik had:
[ afbeelding ]
Jammer dat ik niet van dat punk-gedoe houquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Vandaag maar ff wat Zebrahead aan het meerammen, lekker van die nummer die je in2 minuten uit je kop kent en dan keihard de muziek aan tudud
Appart model! Lijkt een beetje op een mix van meerdere gitarenquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:13 schreef TeleluvR het volgende:
[ afbeelding ]
Tof gitaartje iddquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:13 schreef TeleluvR het volgende:
[ afbeelding ]
Daar zit ik ook niet erg op te wachtenquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:29 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Ik heb de hele dag dit legendarische nummer in mijn hoofd:.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |