quote:
Zien zien zien zienquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:49 schreef --H-I-M-- het volgende:
Leuk ideetje trouwens:
Mijn tweelingbroerbroer (zeg maar de getalenteerde gitarist van ons twee) heeft de intro van Don't stop believing uitgezocht. Nu is dat op zich niet zo speciaal, maar hij kan dus nu zowel de pianopartij als de gitaarpartij van het begin tegelijk spelen op 1 gitaar. En vet dat het klinkt/eruitziet![]()
![]()
Wel voor de gevorderden onder ons trouwens, misschien zullen we es een videootje uploaden hierover!
Boss Me50B hoor ik altijd veel goeds overquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.facebook.com/HunterStreetOfficial - HunterStreet
quote:
Een oplossing, de Boss Me50B!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:03 schreef blckbb het volgende:
[..]
Je zou het bijna zeggen. Bij m'n Elektrische gitaar heb ik er geen last van bij m'n akoestische wel. Iets met snarenspanning
![]()
Gooi dat ding toch gewoon in de kliko. Dan ben je er van af.quote:
Klopt. Ik wil de B ook best voor je wegkrassenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:03 schreef blckbb het volgende:
[..]
Da's toch een basdinges
En ik heb geen 140 euro
Proefwerkweekquote:
ik nu nog1,5 week les, daarna pwweekquote:
You lucky bastard!quote:
Kontaktquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:08 schreef Aresdreams het volgende:
heeft iemand toevallig nog een software packet voor toetsen via midi te sampelen als zijnde vst plugin die je ergens 'gratis' vandaan kan halen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |