Voorbeeld?quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:19 schreef The_Dean het volgende:
Vorige keer was ook erg productief, paar tips die mijn spel enorm hebben geholpen
Ja, "misery" schrijf je met één s.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:25 schreef Aresdreams het volgende:
dean wordt ooit wel eens onze super ster
nieuw stukje opgenomen en bewerkt met guitar rig 4, suggesties?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:44 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ja, "misery" schrijf je met één s.
3rdquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:44 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
4th.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:44 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Zelf een starten zodat je precies dat kan doen wat je wilquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:16 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Hm..
Ik twijfel of m'n nieuwe band wel is wat ik zoek....
![]()
![]()
Wat wil ik nou?![]()
Wat houd je tegen?quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:41 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Wat Dean zegt
Eigenlijk wil ik zelf een band oprichten zodat ik zelf de meeste muziek kan schrijven.
Ik zelf...quote:
Dat is dom...quote:
Je mag wel muziek voor mij schrijvenquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:41 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Wat Dean zegt
Eigenlijk wil ik zelf een band oprichten zodat ik zelf de meeste muziek kan schrijven.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:50 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Je mag wel muziek voor mij schrijven
volhardt in 't goedequote:
Dat dus. Gewoon doen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:32 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja... Richt die band zelf op joh!
Nou ja, geniaal... wel goed, maar hoe vaak heeft hij dat nummer wel niet gespeeld, die man kan die shit achterstevoren dromenquote:Op donderdag 17 juni 2010 00:31 schreef Dawnbreaker het volgende:
hoe vet wil je het hebbenwas geen betere actie mogelijk dan gewoon ongestoord verder spelen... wat een genie trouwens om weer midden in die solo te springen en precies goed te zitten.
de rede dat hij iets later stopt is volgens mij dat z'n gitaar en/of snaren beschadigd zijn
Niks mis met hard aan slaan!quote:Op donderdag 17 juni 2010 08:10 schreef KaMo het volgende:
Jij komt er wel!
Ik heb enkel het idee dat jewat hard aanslaat, en je gitaar niet helemaal zuiver gestemd staat!
Wow! Tof dat hij rustig verder speeltquote:
Shit lees dat Snoop Dogg niet komt op aanraden van de Haagse driehoekquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:16 schreef TeleluvR het volgende:
Gaan er nog mensen naar Parkpoep volgende week zondag?
Zonde, Snoop Dogg live is best erg okay. Zelfs al is het verreweg mijn genre niet.quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:44 schreef StephanL het volgende:
[..]
Shit lees dat Snoop Dogg niet komt op aanraden van de Haagse driehoek![]()
Die vent had ik wel eens live willen zien dan wel horen. Voor de rest vind ik het niet waard, ben ik bang om daar heen te gaan.
Eens. Was erg vet op Lowlands!quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zonde, Snoop Dogg live is best erg okay. Zelfs al is het verreweg mijn genre niet.
nice! ben zelf 2,5 week bezig, ook geen les, maar wel zelfles zeg maar uit een boek en via internet. Vind het spelen van de akkoorden nog steeds moeilijk, vooral om snel te wisselen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 02:18 schreef Braddie het volgende:
Even een filmpje van mijn gitaar spel(net 2 maanden en geen les) op internet gegooid:D
Soms sla ik wat hard aan ja dat klopt..quote:Op donderdag 17 juni 2010 08:10 schreef KaMo het volgende:
Jij komt er wel!
Ik heb enkel het idee dat jewat hard aanslaat, en je gitaar niet helemaal zuiver gestemd staat!
Op Werchter toen ook. Zolang je 't allemaal niet te serieus neemt is 't goed te doenquote:
snel kopen dan...! zo duur zijn ze niet en het helpt echt, dan weet je tenminste zeker dat het goed is/klinkt ook al is je eigen gehoor nog niet echt getrainedquote:Op donderdag 17 juni 2010 12:38 schreef Braddie het volgende:
[..]
Soms sla ik wat hard aan ja dat klopt..
En ik heb nog geen tuner dus stemmen moet op gehoor.
ik vond hem best saai toen eigenlijk, en de persoon die het graag wou zien ook. dus toen zijn we maar loempia's gaan halenquote:Op donderdag 17 juni 2010 12:52 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Op Werchter toen ook. Zolang je 't allemaal niet te serieus neemt is 't goed te doen
esnips.com volgens mij.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:35 schreef Dawnbreaker het volgende:
wat was die site waar je je fragmenten op kunt delen om ze hier te posten? Ben trots op m'n gepruts en wil het hier neerleggen
quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:33 schreef Vanilleyoghurt het volgende:
Haha geslaagdNu ff snel bijeten thuis en zometeen weer ongezond veel bier drinken
quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:34 schreef -Menn0- het volgende:
Gefeliciteerd(iedereen die geslaagd is)
Denk het ook wel, en anders is er nog de mogelijkheid een toets in te halen. En anders sta ik slechts op bespreken.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:45 schreef Ayca het volgende:
Wi moet wel lukken toch?
Gefeliciteerd iedereen
Wat heb jij gedaan met ANW dat je dat moet halen? Of heb je anders de pluspunten niet ofzo?quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:42 schreef blckbb het volgende:
Voor mij is 't nog even spannend of ik overga
Er kleven 3 dingen waarvan ik er minimaal 1 nodig heb om over te gaan:
- Mag niet lager hebben dan een 4,9 voor mijn Wiskundetoets
- 7,3 of hoger voor ANW
- 6,9 of hoger voor Duits
Zoals ik al zei heb ik maar 1 van deze dingen nodig om over te gaan... best spannend dus. Over Wiskunde en ANW heb ik een goed gevoel, voor Duits denk ik niet het benodigde cijfer gehaald te hebbenMaar die cijfers moeten dus nog komen.
Ja ik sta een 6,3, als ik een 7,3 haal sta ik gemiddeld een 7quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:55 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Wat heb jij gedaan met ANW dat je dat moet halen? Of heb je anders de pluspunten niet ofzo?
Ok, lekker handig! Ik heb het wat dat betreft wat fijner; 4 pluspunten en 1 minpunt (5,4 voor wiskunde b). Gelukkig wil ik niets met wiskunde gaan doen maar wel met gitaarquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:06 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ja ik sta een 6,3, als ik een 7,3 haal sta ik gemiddeld een 7
Heb op 't moment maar 1 pluspunt
Goed bezig hoor voor het beginquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:00 schreef Dawnbreaker het volgende:
oke we gaan eens proberen, hier mijn eerste sample!!!! van come as you are op aanraden van iemand in dit topic
http://soundclick.com/share?songid=9289834
reken me niet al te streng af, 2,5 week geleden een gitaar gehaald en begonnen met zelfstudie...
[edit] laat ik deze twee prutsjes er ook maar bijdoen
intro van One
http://soundclick.com/share?songid=9289854
intro van Bloodhoundgang ( F.U.C.K.) de langste en lastigste tot nu toe, ben er gisteren pas mee begonnen en moet er nog flink op oefenen zoals je kunt horen
http://soundclick.com/share?songid=9289853
Ja, dat was wel een productief avondje zoquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:43 schreef The_Dean het volgende:
Cynic was hier zonet met zijn LTD Viper bariton, maar dat is toch wel gaaf. Erg laag, maar toch zuiver, stabiel en erg vet geluid. Vooral nu met die SD's erin
Beetje brakke foto
[ afbeelding ]
Wat is ANW voor vak? Ben ik van nog vroegerder zeker...quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:58 schreef TeleluvR het volgende:
Vroegah kon je niet zakken op ANW!
Soort van bio light met gs. Was echt een nutteloos vakquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:45 schreef Cynic het volgende:
[..]
Wat is ANW voor vak? Ben ik van nog vroegerder zeker...
Het moet niet gekker wordenquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:44 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ja, dat was wel een productief avondje zo
Ben erg blij met de upgrades.
En ik ga hem deze zomer nog proberen, we hebben zowaar nog een festival staan.
dat gevoel heb ik ook, en ook dat m'n vinger verrekte pijn deden, maar nu (2,5 week verder) zijn mijn vingers er al een stuk aan gewend en ook een stuk "harder" geworden.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:02 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Resultaat van dag 1 met mn gitaartje: A, D, E, akkoorden en het begin van het wilhelmus. Ach, je moet ergens beginnen. Ik heb wel zere klauwen ...
Het is nu vooral nog zoeken naar de snaren en vinger posities. Het is best lastig. Maar als er iets herkenbaars uitkomt is 't echt super tof
Dan groeit het eelt onder je vingers jaquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:50 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
dat gevoel heb ik ook, en ook dat m'n vinger verrekte pijn deden, maar nu (2,5 week verder) zijn mijn vingers er al een stuk aan gewend en ook een stuk "harder" geworden.
Minder hard knijpen danquote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:08 schreef Under_Score het volgende:
ik speel al een paar jaar, en nog krijg je wel is kramp als je lang hetzelfde akoord aan moet slaan![]()
Ik speel zelf nu zo'n 2/3 maand. En begin nu aan mijn F Akkoord. Das toch wel lastig. M'n b snaar blijft gedempt.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:04 schreef blckbb het volgende:
[..]
Dan groeit het eelt onder je vingers ja
Het duurt daarnaast ook een tijdje totdat je uberhaupt barré akkoorden kan spelen, en het duurt nog langer voordat het geen pijn meer doet ze langdurig te bespelen
het geluid laat te wensen over. verder leuk ge-edit.quote:
Zoals altijd bij een fotocameraquote:Op vrijdag 18 juni 2010 02:29 schreef Under_Score het volgende:
[..]
het geluid laat te wensen over. verder leuk ge-edit.
Vroegah hád je geen ANWquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:58 schreef TeleluvR het volgende:
Vroegah kon je niet zakken op ANW!
Doe maar aan mij geven.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:09 schreef TeleluvR het volgende:
Hmmm, een bigsby op de SG zetten of niet... ik vind het moeilijk...
Van dit:
[ afbeelding ]
Naar dit:
[ afbeelding ]
En dan de kop slopen door op een drumstel te rammen... nee, dank je!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |