dat gevoel heb ik ook, en ook dat m'n vinger verrekte pijn deden, maar nu (2,5 week verder) zijn mijn vingers er al een stuk aan gewend en ook een stuk "harder" geworden.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:02 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Resultaat van dag 1 met mn gitaartje: A, D, E, akkoorden en het begin van het wilhelmus. Ach, je moet ergens beginnen. Ik heb wel zere klauwen ...
Het is nu vooral nog zoeken naar de snaren en vinger posities. Het is best lastig. Maar als er iets herkenbaars uitkomt is 't echt super tof
Dan groeit het eelt onder je vingers jaquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:50 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
dat gevoel heb ik ook, en ook dat m'n vinger verrekte pijn deden, maar nu (2,5 week verder) zijn mijn vingers er al een stuk aan gewend en ook een stuk "harder" geworden.
Minder hard knijpen danquote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:08 schreef Under_Score het volgende:
ik speel al een paar jaar, en nog krijg je wel is kramp als je lang hetzelfde akoord aan moet slaan![]()
Ik speel zelf nu zo'n 2/3 maand. En begin nu aan mijn F Akkoord. Das toch wel lastig. M'n b snaar blijft gedempt.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:04 schreef blckbb het volgende:
[..]
Dan groeit het eelt onder je vingers ja
Het duurt daarnaast ook een tijdje totdat je uberhaupt barré akkoorden kan spelen, en het duurt nog langer voordat het geen pijn meer doet ze langdurig te bespelen
het geluid laat te wensen over. verder leuk ge-edit.quote:
Zoals altijd bij een fotocameraquote:Op vrijdag 18 juni 2010 02:29 schreef Under_Score het volgende:
[..]
het geluid laat te wensen over. verder leuk ge-edit.
Vroegah hád je geen ANWquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:58 schreef TeleluvR het volgende:
Vroegah kon je niet zakken op ANW!
Doe maar aan mij geven.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:09 schreef TeleluvR het volgende:
Hmmm, een bigsby op de SG zetten of niet... ik vind het moeilijk...
Van dit:
[ afbeelding ]
Naar dit:
[ afbeelding ]
En dan de kop slopen door op een drumstel te rammen... nee, dank je!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |