Jammer dat ik niet van dat punk-gedoe houquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Vandaag maar ff wat Zebrahead aan het meerammen, lekker van die nummer die je in2 minuten uit je kop kent en dan keihard de muziek aan tudud
Appart model! Lijkt een beetje op een mix van meerdere gitarenquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:13 schreef TeleluvR het volgende:
En een foto'tje van Coronet die ik had:
[ afbeelding ]
Tof gitaartje iddquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:13 schreef TeleluvR het volgende:
En een foto'tje van Coronet die ik had:
[ afbeelding ]
Daar zit ik ook niet erg op te wachtenquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:29 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Ik heb de hele dag dit legendarische nummer in mijn hoofd:.
Voorbeeld?quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:19 schreef The_Dean het volgende:
Vorige keer was ook erg productief, paar tips die mijn spel enorm hebben geholpen
Ja, "misery" schrijf je met één s.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:25 schreef Aresdreams het volgende:
dean wordt ooit wel eens onze super ster
nieuw stukje opgenomen en bewerkt met guitar rig 4, suggesties?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:44 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ja, "misery" schrijf je met één s.
3rdquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:44 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
4th.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:44 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Zelf een starten zodat je precies dat kan doen wat je wilquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:16 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Hm..
Ik twijfel of m'n nieuwe band wel is wat ik zoek....
![]()
![]()
Wat wil ik nou?![]()
Wat houd je tegen?quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:41 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Wat Dean zegt
Eigenlijk wil ik zelf een band oprichten zodat ik zelf de meeste muziek kan schrijven.
Ik zelf...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |