Helaas nog niet, want dan kon ik me nu op gaan maken voor een zuipweekendje met vriendenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:22 schreef Aresdreams het volgende:
is het al vrijdag?
ach ja, heb nog wat uren te maken deze week...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:03 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Helaas nog niet, want dan kon ik me nu op gaan maken voor een zuipweekendje met vrienden
Voor mijn lead dingetjesquote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:57 schreef The_Dean het volgende:
Iemand tips voor een goed boostpedaal?
Ik gebruik gewoon zo'n GLX equalizer, kost niet veel, doet gewoon wat ie moet doenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Voor mijn lead dingetjes
Vooral volume dus, gain is wel goed zo
Met een GE7 kom je inderdaad een heel eind.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:13 schreef Dribbel_ het volgende:
EQ bij wel makklijk ook zodat je je geluid waar mee zo kan aanpasn dan solo beter door de mix heen snijdt
TVP'S MOGEN NIET MEER IK BEN VAN DE FOK!POLITIE!quote:
Ja, ik snap dat er een speakeruitgang op moet zitten, maar waarom is er dan verschil in watt, geeft dat geluidssterkte aan en kwaliteit, een combinatie of niks? En is 12 watt genoeg om een kast (die normaal een limiet van 120 watt heeft) gewoon normaal zoals dat geluid bedoelt is te laten klinken?quote:Op maandag 14 juni 2010 07:47 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Dat ligt aan jou definitie van fatsoenlijk hard geluid![]()
Maar met een watt of 12 kan je al een puist herrie uit een speakerkast halen![]()
* Met mijn Marshall lead 12 gaat het idd geval voldoende hard om de buren goed te pesten**
** Niet dat ik dat doe hoor ik ben heel lief![]()
En top of combo maakt niet zoveel uit als er maar een speakerr uitgang op zit![]()
quote:
Zien zien zien zienquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:49 schreef --H-I-M-- het volgende:
Leuk ideetje trouwens:
Mijn tweelingbroerbroer (zeg maar de getalenteerde gitarist van ons twee) heeft de intro van Don't stop believing uitgezocht. Nu is dat op zich niet zo speciaal, maar hij kan dus nu zowel de pianopartij als de gitaarpartij van het begin tegelijk spelen op 1 gitaar. En vet dat het klinkt/eruitziet![]()
![]()
Wel voor de gevorderden onder ons trouwens, misschien zullen we es een videootje uploaden hierover!
Boss Me50B hoor ik altijd veel goeds overquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.facebook.com/HunterStreetOfficial - HunterStreet
quote:
Een oplossing, de Boss Me50B!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:03 schreef blckbb het volgende:
[..]
Je zou het bijna zeggen. Bij m'n Elektrische gitaar heb ik er geen last van bij m'n akoestische wel. Iets met snarenspanning
![]()
Gooi dat ding toch gewoon in de kliko. Dan ben je er van af.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |