Okee vet! Ga je ook nog een lange zoektocht naar de oude wide range pickups (CuNiFer) doen of koop je nieuwe en combineer je ze dan met andere pots? De sound is toch wel heel anders van die nieuwe maar de oude zijn weer lastig aan te komen.. lucky mequote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:59 schreef KaMo het volgende:
* KaMo begint met oefenen!
Ik ben trouwens van plan om van de zomer een deluxe te bouwen
weet enkel nog niet hoe ik het met de slagplaat ga doen...
Hahahaquote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:09 schreef KaMo het volgende:
What, ik zie nu pas dat het een strat is! Ik maar denken dat het een tele deluxe is! Dat is degene die ik ga bouwen
met je linker handquote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:16 schreef Braddie het volgende:
Wat is een makkelijke manier om een F akkoord te pakken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vrij makkelijk zodra je hem onder de knie hebt
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
Wat vind je goed? Ik denk dat goed vooral veel ervaring betekent, en dat heb ik nog niet met 18 jaar oudquote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:14 schreef Cynic het volgende:
Wow, wat een boel goede mensen hier ineens!
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:16 schreef genakt het volgende:
[..]
met je linker handAls je het nog makkelijker wil doen pak je hem vanaf de D snaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vrij makkelijk zodra je hem onder de knie hebt
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
ja ik bar hem gewoon met me wijsvinger en dan met de rest een e akkoord vormquote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:18 schreef Cynic het volgende:
[..]
Als je het nog makkelijker wil doen pak je hem vanaf de D snaar
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:22 schreef E.R.O.L. het volgende:
Met je duim de F spelen op de E-snaar, met je andere vingers de structuur van een E akkoord; Hendrix style baby!
Ik gebruik altijd barréquote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:16 schreef Braddie het volgende:
Wat is een makkelijke manier om een F akkoord te pakken?
Ik doe het niet omdat ik barre te moeilijk vind maar je hebt veeel meer vrijheid met je andere vingers (dus ook je wijsvingerquote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:22 schreef genakt het volgende:
[..]
![]()
![]()
zo deed ik hem vroeger wel omdat ik toen barren nog te moeilijk vond
Ik ben eigenlijk best benieuwd naar die solo terwijl je duim op de 1e fret blijft staanquote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:30 schreef Dribbel_ het volgende:
Waarom zou je een zoemende verzuipende basnoot door je solo heen willen ?
Als er geen bassist is (dus als ik alleen zit te spelen thuis) dan vind ik een basnoot die het akkoord ondersteund niet storend hoor. Je kan hem weglaten natuurlijk, maar we hadden het over hoe je het beste een F akkoord kan spelen, en ik zei daarop dat het dus het beste is met je duim de basnoot te spelen zodat je meer vrijheid hebt qua vingers. Daardoor kan je net even een extra lickje bij je akkoord doen waardoor het vetter klinktquote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:30 schreef Dribbel_ het volgende:
Waarom zou je een zoemende verzuipende basnoot door je solo heen willen ?
Gewoon ff naar Hendrix luisteren man die doet dat all the timequote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:31 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk best benieuwd naar die solo terwijl je duim op de 1e fret blijft staan
Ja sorry kwas niet echt duidelijk hahaquote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:31 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk best benieuwd naar die solo terwijl je duim op de 1e fret blijft staan
je hoeft niet persee een solo bovenaan de neck te spelen he..!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:31 schreef Cynic het volgende:
[..]
No offense maar, dan heb je toch JUIST weinig vrijheid, aangezien je wijsvinger niet die barré dekt, als je dan die vingers daarvoor weg haalt, dan ga je weer compleet vals. ??quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:35 schreef E.R.O.L. het volgende:
[..]
Ja sorry kwas niet echt duidelijk hahaik bedoelde niet echt soleren maar meer binnen dat akkoord zegmaar extra versieringen spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |