Ik ga naar de Pop Academy van Codarts in Rotterdam en dat is een conservatorium...quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:23 schreef Libelah het volgende:
Conservatorium en rockacademie zijn volgens mij niet echt vergelijkbaar hoor...
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeequote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:09 schreef TeleluvR het volgende:
Hmmm, een bigsby op de SG zetten of niet... ik vind het moeilijk...
Van dit:
[ afbeelding ]
Naar dit:
[ afbeelding ]
Altijd leuk! Mijn muziekleraar vertelde me dat hij 3 dagen in de week les geeft, de rest gewoon opvult met z'n hobbyquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:41 schreef blckbb het volgende:
Ik zit heel hard te denken aan een studie tot muziekleraar wanneer ik m'n middelbare school heb afgerond
Ik zit nog een beetje te twijfelen tussen dat of Psychologie. Alleen duurt een Universaire opleiding 6 jaar ofzo en ik heb niet zoveel trek in nog eens 6 jaar studeren.. Dan ben ik pas 26 tegen de tijd dat ik ''op de arbeidsmarkt kom''quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:47 schreef E.R.O.L. het volgende:
[..]
Altijd leuk! Mijn muziekleraar vertelde me dat hij 3 dagen in de week les geeft, de rest gewoon opvult met z'n hobby
Second that... Het staat totaal niet bij een SGquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEee
Ik vind het wel mooiquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:53 schreef E.R.O.L. het volgende:
[..]
Second that... Het staat totaal niet bij een SG... de bigsby vind ik eigenlijk alleen mooi op een hollowbody
Doen dan! Utrecht is ook wel chill om te studeren lijkt me.. moeilijk veel chicks daarquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:50 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ik zit nog een beetje te twijfelen tussen dat of Psychologie. Alleen duurt een Universaire opleiding 6 jaar ofzo en ik heb niet zoveel trek in nog eens 6 jaar studeren.. Dan ben ik pas 26 tegen de tijd dat ik ''op de arbeidsmarkt kom''
Ik kan overigens nergens vinden hoelang zo'n opleiding muziekleraar duurt eigenlijk
edit: bij HKU (voltijds) 4 jaar
Haha, dát en het is slechts 3 stations verwijderd van mijn homebase.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:54 schreef E.R.O.L. het volgende:
[..]
Doen dan! Utrecht is ook wel chill om te studeren lijkt me.. moeilijk veel chicks daar
Klopt, doe ik ook liever. Ik weet niet of ik door die opleiding ook meteen bevoegd ben tot lesgeven van de bovenbouw. Ikzelf zit ook in de bovenbouw en in mijn muziekklas zitten mensen die bewust voor het vak muziek gekozen hebben, daarom is in 4VWO maar 1 klasje muziek. Dus motivatie is dan zeker meer aanwezig. Meeste onderbouwers hebben ook weinig interesse voor muziekquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:54 schreef E.R.O.L. het volgende:
[..]
Doen dan! Utrecht is ook wel chill om te studeren lijkt me.. moeilijk veel chicks daar
Oh en als ik jou was zou ik ervoor zorgen dat je bovenbouw gaat lesgeven die muziek als keuzevak hebbendie zijn tenminste gemotiveerd... De onderbouw daarentegen heeft volgens mij echt 0 inzet
![]()
Jack Whitequote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:59 schreef Dawnbreaker het volgende:
jack black speelt met een wc bril en touw als snaar nog vette riffs
Respectquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:57 schreef blckbb het volgende:
[..]
Haha, dát en het is slechts 3 stations verwijderd van mijn homebase.
De kleine solo'tjes van hem in Girl, You Have No Faith In Medicine zijn wel bruutquote:
Leer een E akkoord, kom dan hier terug en ga verder met huilenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:27 schreef StephanL het volgende:
mensen die muziek studeren![]()
Zoek een echte baan/studie of ga gewoon het veld in om muziek te maken.
Die ken ik al een jaar of 6quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:32 schreef E.R.O.L. het volgende:
[..]
Leer een E akkoord, kom dan hier terug en ga verder met huilen
Stoer! Maar zou je je mening ook willen onderbouwen? Ik ga muziekproductie studeren... zonder producers kon jij nu niet muziek luisteren hoorquote:
Muziek maken leer je naar mijn mening door andere na te spelen, maar door muziek zelf te maken. Zelf ontplooiing zoals dat mooi heetquote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:35 schreef E.R.O.L. het volgende:
[..]
Stoer! Maar zou je je mening ook willen onderbouwen? Ik ga muziekproductie studeren... zonder producers kon jij nu niet muziek luisteren hoor
Onwetendheid op een voetstuk zetten zal ik nooit begrijpen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:40 schreef StephanL het volgende:
[..]
Muziek maken leer je naar mijn mening door andere na te spelen, maar door muziek zelf te maken. Zelf ontplooiing zoals dat mooi heet
En dat weet jij omdat? Ik ben juist aangenomen op het conservatorium omdat ik innovatief denk en mijn eigen weg ga.. En ik heb nooit gitaarles gehadquote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:40 schreef StephanL het volgende:
[..]
Muziek maken leer je naar mijn mening door andere na te spelen, maar door muziek zelf te maken. Zelf ontplooiing zoals dat mooi heet
Mensen op het conservatorium worden te veel opgeleid naar om muziek perfect na te kunnen spelen niet om creatief te zijn.
Ja hij weet niet echt waar hij het over heeft. Die komt zichzelf vast nog een keer tegen als hij denkt dat hij de nieuwe Jimi Hendrix is...quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Onwetendheid op een voetstuk zetten zal ik nooit begrijpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |