I beg to differquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er hoeft nog geen shoarme van me gemaakt worden hoor
Ja misschien moet ik het zo zien.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar Ll, we zijn ook onnavolgbaar hier Ik vind dat een compliment!
Je hebt een heel goed puntquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het was ook geen verwijt richting jou![]()
maar ik doe wel IRL even een '' als sommigen roepen dat dit amper te volgen is ofzo
En dat dan ook uit de mond komt van iemand die hier eerst de boel flink volposte
En dat is dus de laatste dagen echt niet zoDat was dat eerste weekend 1 dag even zo.
Maar nogmaals; iedereen moet lekker kleppen waar hij/zij wil, maar tis wel enigszins typerend dat het hier nooit over de WK SC gaat (of zelden), en het al meerdere malen daar bij jullie gaat over hoe onnavolgbaar en '' het hier is / zou zijn
NEE!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Hoiquote:
Jij werd laatst als een speciaal en bijzonder kind gezien en dat vond je toen niet leuk... en nu wel?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja misschien moet ik het zo zien.
zijn wij gewoon heel speciaal en bijzonder
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee![]()
Ze zegt het wel goed
Het is gedisturrrbijaaaht
Echtquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Maare, wie WK SC he, da's echt alleen maar slap gelul!
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
NEE!
IK WIL NIET LUEF ZIJN!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Das de Drentse versie van Laf oh Laf
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
NEE!
IK WIL NIET LUEF ZIJN!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Dat kloptquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:59 schreef Tha_Erik het volgende:
JIJ, JIJ, VERLOVINGSVERPESTER:quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:01 schreef Loveless85 het volgende:
Das toch die van Umbrella-ella-ella
EN sjut op en draaif
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
WE TROUWEN NIET MEER< ZEKER NU JE STAAT TE BEKKEN MET LOVELESS
quote:
Heul niet...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:59 schreef Tha_Erik het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |