Ja, dat zou ik ook zeggen zodat wij vanavond niet beducht zijn op een aanval...quote:
O en dat is niet de reden dat ik niet hier kom, ik was hier laatst en toen werd ik straal genegeerdquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe kom je aan mijn babyfoto's![]()
En lief zijn voor de WK'ers, alleen moeten ze niet weer zo calimero gaan doen over dat deze SC amper te volgen is. De laatste dagen is het prima te volgen en zijn het maar 2 of 3 topics per dag en zijn de vunzigheden ook tot een minimum beperkt
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe kom je aan mijn babyfoto's![]()
En lief zijn voor de WK'ers, alleen moeten ze niet weer zo calimero gaan doen over dat deze SC amper te volgen is. De laatste dagen is het prima te volgen en zijn het maar 2 of 3 topics per dag en zijn de vunzigheden ook tot een minimum beperkt
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik ook zeggen zodat wij vanavond niet beducht zijn op een aanval...
Dat bedoel ik dusquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vunzigheden, hebben zij die dan nooit? Hmm, toch maar eens inlezen
quote:
Jij bent een overloper, een spion!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:52 schreef Loveless85 het volgende:
Het zijn gewoon een stel Somalische piraten, met die Benny als kapitein, en straks enteren ze deze SC
Het was ook geen verwijt richting jouquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:52 schreef Kally het volgende:
[..]
O en dat is niet de reden dat ik niet hier kom, ik was hier laatst en toen werd ik straal genegeerd![]()
En monologen ben ik niet zo van dus![]()
Vunzigheden kan ik goed tegen, maar ja ik ben ook weer een echte voetbalfan
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:54 schreef iBenny het volgende:
* iBenny komt als wolf in schaapskleding het topic binnengeslopen
Hallo mede ESF'ersV&A'ers
Zo makkelijk kom je er niet vanaf!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:54 schreef iBenny het volgende:
KILL HIM!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:54 schreef iBenny het volgende:
Fabioquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij hadden jullie laatst, toen ik een wapperronde deed in de SC, ook de Azzurri's in de smiezen
quote:
disturbiaquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Gewatte?
Mijn fonetisch-lezen-skills laten me even in de steek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |