Ik bied 5 cent!quote:
Dan trek ik mijn bod wel weer inquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Pardon?
Je stelt me teleur hoor
Dat is symbolisch, elk bedrag zou te weinig zijn.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
5 cent, je hebt wel veel voor me over hoor
Vind ik ookquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
5 cent, je hebt wel veel voor me over hoor
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je vader, onze Vader, het scheelt niet zo veel.
quote:
Jup, dies al druk bezig.quote:
Nog steeds aan het slopen en breken? Of zijn jullie inmiddels alweer opbouwend bezig?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jup, dies al druk bezig.
Tis weer een en al lawaai hier in huis
Er moeten nog 2 gaten door de vloer geboord worden en dan is het sloopwerk klaar.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Nog steeds aan het slopen en breken? Of zijn jullie inmiddels alweer opbouwend bezig?
quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:26 schreef tombolafan het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!
Ik zit bij mn moeder in huis nu... En ik denk al de hele tijd; ik hoor een mus...![]()
Nou ja, er zitten hier veel mussen buiten, dus dat kan kloppen
Maar dit kwam uit de keuken, ik hoorde getrippel en getjilp
Dus ik op het aanrecht klimmen en overal op kijken...![]()
Niks
Ik denk ik word gek...![]()
Kom ik er net achter dat ie ONDER de koelkast zat
Ik het roostertje weggehaald, hij vloog er meteen onderuit
Maar goed, nu heb ik een mus in paniek in de kamer vliegen
Ik wacht wel even tot ie rustig ergens zit en dan gooi ik de deur naar de tuin open
Had ik wel eens vertelt dat ik ooit eens een vogel gevangen heb met mijn daklicht? Er zaten nog allemaal veren klem onder toen ik terugkwam.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:28 schreef Loveless85 het volgende:
Mussenmoordenaar
Ik denk dat ie (vraag niet hoequote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Er moeten nog 2 gaten door de vloer geboord worden en dan is het sloopwerk klaar.
Paps is nu bezig met de voorzetwand, dus het opbouwen is inmiddels ook weer begonnen.
Tombo, hoe kwam die mus daar in vredesnaam onder dan?![]()
Maar goed dat je hem ontdekt hebt, anders was ie vast dood gegaan daar
dus je bent bijna van de stof en rotzooi verlost?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Er moeten nog 2 gaten door de vloer geboord worden en dan is het sloopwerk klaar.
Paps is nu bezig met de voorzetwand, dus het opbouwen is inmiddels ook weer begonnen.
En dan met een paar maanden jezelf toch afvragen waar die putlicht vandaan komt.quote:Tombo, hoe kwam die mus daar in vredesnaam onder dan?![]()
Maar goed dat je hem ontdekt hebt, anders was ie vast dood gegaan daar
Meenemen naar jouw huis voor die 2 bejaardenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb hem juist gered hoor![]()
Het was een jonkie
En duidelijk niet de slimste
Uiteindelijk heb ik hem uit de gordijnen moeten plukken en naar buiten gedragen, waar ie eerst nog op mn vinger bleef zitten voor ie wegvloog
voor het raamquote:
quote:Had ik wel eens vertelt dat ik ooit eens een vogel gevangen heb met mijn daklicht? Er zaten nog allemaal veren klem onder toen ik terugkwam.
T is het huis van mn ouders, dus achquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:37 schreef JJH het volgende:
[..]
dus je bent bijna van de stof en rotzooi verlost?
[..]
En dan met een paar maanden jezelf toch afvragen waar die putlicht vandaan komt.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Meenemen naar jouw huis voor die 2 bejaarden
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
voor het raam
[ afbeelding ]
In het gordijn
[ afbeelding ]
buiten!
[ afbeelding ]
[..]
![]()
Ja, het is een beetje een kneusje denk ikquote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
voor het raam
[ afbeelding ]
In het gordijn
[ afbeelding ]
buiten!
[ afbeelding ]
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:43 schreef Loveless85 het volgende:
WK sc #34: Ik heb een toetoetoeter....
Ze plannen een aanval om de SC over te nemen![]()
Ja, echt een baby nogquote:
Gewoon een mus die heel hard dacht dat ie een vleermuis was.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, het is een beetje een kneusje denk ik
Het leek wel een vleermuis, hij hing op zijn kop!
Ja, en jij laat je na eenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:43 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:46 schreef tombolafan het volgende:
Hij bleef ook even zitten nadat ik hem losliet, met zijn bekje zo open van: Eten?
Ik denk dat jij voorop moet Tombo, er is er maar 1 die zo duidelijk en ferm de boel aan kan pakkenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en jij laat je na eenalweer inpakken
Hoe kom je aan mijn babyfoto'squote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]!
Ik zie meteen deze voor me
[ afbeelding ]
Dat is waarquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe kom je aan mijn babyfoto's![]()
En lief zijn voor de WK'ers, alleen moeten ze niet weer zo calimero gaan doen over dat deze SC amper te volgen is. De laatste dagen is het prima te volgen en zijn het maar 2 of 3 topics per dag en zijn de vunzigheden ook tot een minimum beperkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |