http://www.gelderlander.n(...)een-ton-boete-op.ecequote:Provincie legt ProRail een ton boete op
ARNHEM/DOETINCHEM - Spoorbeheerder ProRail krijgt een boete van 100.000 euro van de provincie Gelderland. Dat hebben Gedeputeerde Staten dinsdag besloten. De boete is het gevolg van de recente verstoringen op de spoorlijn Arnhem-Winterswijk.
Komen allemaal lekker trollen omdat ze denken dat wij allemaal lichtgeraakte nerveuze bloedserieuze sociaal gehandicapte puistennerds zijnquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:57 schreef Socios het volgende:
Steeds meer users, ook uit KLB, ontdekken het Treinentopic als hèt topic van heel FOK!
Op het meeste wat je hier noemt stopt in feite alleen een stoptrein, ik heb die gevallen hier even doorgestreept. De echte IC scheurt er gewoon voorbij of ze liggen aan een lijn waar gewoon geen echte IC rijdt. Alkmaar-Den Helder en Hoorn-Enkhuizen zijn gewoon stoptreinlijntjes die toevallig aan een IC-route geknoopt zijn.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:58 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik ken ze erger hoor![]()
Ik noem u, Grou jinsum, akkrum, wolvega, steenwijk, beilen, hoogeveen, haren, Hilversum sportpark, utrecht overvecht, leiden lammeschans, deurne, horst-serverum, blerick, Almere buiten, hoorn kersenbogaard, Bovenkarspel, Den helder zuid, alkmaar noord en bovenkarspel.
Meer zinloze ic stops kan ik even niet verzinnen
Vet.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit rijdt er schijnbaarIk heb er nu al zin in
![]()
[ afbeelding ]
Jij bent aan het oefenen voor NS-woordvoerder?quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:02 schreef ReisT het volgende:
[..]
Op het meeste wat je hier noemt stopt in feite alleen een stoptrein, ik heb die gevallen hier even doorgestreept. De echte IC scheurt er gewoon voorbij of ze liggen aan een lijn waar gewoon geen echte IC rijdt. Alkmaar-Den Helder en Hoorn-Enkhuizen zijn gewoon stoptreinlijntjes die toevallig aan een IC-route geknoopt zijn.
Onzin.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:02 schreef ReisT het volgende:
[..]
Op het meeste wat je hier noemt stopt in feite alleen een stoptrein, ik heb die gevallen hier even doorgestreept. De echte IC scheurt er gewoon voorbij of ze liggen aan een lijn waar gewoon geen echte IC rijdt. Alkmaar-Den Helder en Hoorn-Enkhuizen zijn gewoon stoptreinlijntjes die toevallig aan een IC-route geknoopt zijn.
Schiphol -> groningen pakt ze wel allemaal vanaf zwolle, schiphol -> leeuwarden ook, maar daar zijn geen andere treinenquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:36 schreef greavy het volgende:
De IC tussen Zwolle en Groningen stopt alleen te Assen hoor Jeroen.
En je hebt nog de IC tussen Zwolle en Leeuwarden die niet stopt in Wolvega, Meppel, Grou-Jirnsum en Akkrum.
ProRail kan daar weinig aan doen hoor, het is Syntus die een stel defect heeft staan. Waarschijnlijk moet de machinist dan naar Zutphen of misschien zelfs wel Winterswijk of Arnhem komen voor een ander stel (die ook pas na de spits beschikbaar is), en ja, dat duurt wel even.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:28 schreef greavy het volgende:
ProRail & Syntus zijn behoorlijke faalbeesten: Sinds 7.45 staat er een trein defect bij Vriezenveen, en die is er nog niet weg. Prognose is al 2x bijgesteld, en inmiddels 13:00 uur.
Zal wel Winterwijk zijn want daar is het nu ook een bendequote:Op woensdag 16 juni 2010 12:55 schreef dennistd het volgende:
[..]
ProRail kan daar weinig aan doen hoor, het is Syntus die een stel defect heeft staan. Waarschijnlijk moet de machinist dan naar Zutphen of misschien zelfs wel Winterswijk of Arnhem komen voor een ander stel (die ook pas na de spits beschikbaar is), en ja, dat duurt wel even.
Oh nee hoor, alkmaar noord heeft in de spits,quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:00 schreef Ascendancy het volgende:
Ze wilden eerst ook de stoptrein vaker laten rijden en de IC gewoon door laten rijden, maar dat liet Drenthe niet toe.
Ik vind echter niet dat je daarom al die stations IC stations moet noemen. Er staat duidelijk in de vertrekstaten. "rijdt tussen Zwolle en Groningen als stoptrein"
Dat is dan niet al te moeilijk toch?
Alkmaar-noord is natuurlijk onzin wat je daar zegt.
Het is allemaal een andere richting waarin het rijdt.
Geldermalsen heeft ook 10 treinen per uur.
[flauw]Delft is ook een klein kutstation, maar die doet het nog beter[/flauw]quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:04 schreef Yreal het volgende:
[..]
Oh nee hoor, alkmaar noord heeft in de spits,
2x schagen, 2x den helder, 2x hoorn, 2x nijmegen, 2x den haag cs, 2xmaastricht.
En daarmee dus directe verbindingen met haarlem, leiden, den haag, hoorn, amsterdam, utrecht, den bosch, eindhoven, arnhem, nijmegen en nog wat andere dorpen, 2x per uur. Dat doen maar weinig kleine kut stations je na hoor![]()
Tyf op.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:10 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Laat dan in ieder geval de IC's naar Oost en Noord doorrijden.
What the fuck.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:05 schreef Yreal het volgende:
we praten hier over dit kwaliteits station![]()
[ afbeelding ]
Ja maar delft is dan nog een boeiende stad ofzo. Het zou pas erg worden als alles dat in delft stopt, weer stopt in delft zuidquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:10 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
[flauw]Delft is ook een klein kutstation, maar die doet het nog beter[/flauw]
Je hebt wel gelijk dat het teveel is.
Maar dat heeft Gouda ook eigenlijk.
8 IC's per uur in beide richtingen. En 10 stoptreinen per uur
Laat dan in ieder geval de IC's naar Oost en Noord doorrijden.
Zit ik te denken he, dat is precies hezelfde station als voorhout heeft, maar daar komen 2 stoptreinen per uur langsquote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:59 schreef Dr_Flash het volgende:
De lokale ijscoboer in Vriezenveen doet goede zaken begrijp ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |