quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:42 schreef Irritatie100 het volgende:
Kuip, opgelost, slotje. Tevens mooiste stadion ter wereld.
Gut gut... Beter ben je even goed op de hoogte. De grachten worden bij de uitbreiding de in september begint naar 32.000 plaatsen verwijderd en de tribunes worden doorgetrokken richting het veld.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:52 schreef YazooW het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vooral die trappen onderaan de tribunes zijn zo mooi, vooral ook als je thuis voetbal kijkt en je ziet de hele tijd die trappen bovenin beeld voorbij komen. Heerlijk om naar te kijken. Ook helemaal geweldig dat dankzij die geweldig mooie trappen het publiek nog eens 10 meter verder van het veld af zit...
Alle Nederlandse stadions met die trappen onderaan de tribunes zijn gewoon LELIJK, trek die tribunes gewoon door tot aan het veld ofzo stelletje prutsers.
Deze jongen spreekt de absolute waarheidquote:Op maandag 14 juni 2010 23:23 schreef o.us het volgende:
Ik ken geen ander mooier stadion in Nederland behalve de Kuip.
Dus hij heeft gelijk.quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:12 schreef F-Bravo het volgende:
[..]
Gut gut... Beter ben je even goed op de hoogte. De grachten worden bij de uitbreiding de in september begint naar 32.000 plaatsen verwijderd en de tribunes worden doorgetrokken richting het veld.
Ja, dat is nog steeds zo.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:03 schreef Robar het volgende:
Ik vond de Vijverberg altijd wel erg leuk en sfeervol. (en voor mensen erover beginnen, ik kom uit de randstad en ben voor Ajax!!!!)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat ik ook altijd mooi vond is de "Engelse reservebank" die op de tribune was. Ik weet niet of dat nog steeds zo is?
Respect. Ook jammer dat we niet meer naar het Oosterenkstadion gaan. Het nieuwe stadion van FC Zwolle maakt de derby zelfs een beetje kapot.quote:Op woensdag 23 juni 2010 04:13 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Ik heb iets met oude aparte stadions vandaag dat de Koel zo hoog staat. De Wageningse Berg, Alkmaarderhout, oude Oosterparkstadion, oude Oosterenkstadion en zelfs een beetje de Adelaarshorst zullen bij mij hoger staan dan menig mordern stadion van tegenwoordig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
En die van heereveen heb ik ook wel eens gezien..quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:04 schreef Dagoduck het volgende:
De enige stadions die ik ooit heb gezien is het az stadion, de arena en het gelredome, oh en die van waalwijk naast de snelweg geloof ik..
Ik ben gewoon eerlijk. De ligging van de adelaarshorst is gewoon geweldig. Ben er al een stuk of 10 keer geweest en de rit door de woonwijk, mensen langs de bus en de sfeer die er hangt tijdens de derby is gewoon puur voetbal. Helaas vind ik de club en supporters minderquote:Op woensdag 23 juni 2010 13:03 schreef daftme het volgende:
[..]
Respect. Ook jammer dat we niet meer naar het Oosterenkstadion gaan. Het nieuwe stadion van FC Zwolle maakt de derby zelfs een beetje kapot.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |