"Alleen de puntjes"quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:58 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik ben nooit zo dapper kwa haarDus meestal is t ongeveer t zelfde
![]()
Mja t zit wel goed op zich nu, t kan nog los zeg maarMaar wil t korter hebben...maar de zomer is nog niet begonnen
Haal ook meteen een bevaljurkje.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:36 schreef pessie het volgende:
Merel dingen onthouden is inderdaad niet zo handig aan het einde van een zwangerschap. Heb nu maar in blokletters extra groot op het memobord staan wat mn afspraken zijn en ik zet het alarm op mn telefoon, anders vergeet ik het alsnog.
De eerste 4 maanden gehakt bakken was ook zo'n feest![]()
...
Ik had lange laagjes, maar die heb ik weer laten groeien, dus feitelijk heb ik nu geen kapsel, alleen haar. Bij 37 weken wil ik nog even naar de kapper om het even bij te laten knippen. Met zoveel foto's in het vooruitzicht wil ik er wel een beetje leuk bij liggen, voor zover dat mogelijk is en voor zover er daadwerkelijk naar mij ipv naar de baby gekeken wordt...
Oh ja, heb bedacht dat ik een Hup Holland Hup shirt ga halen. Niet voor tijdens het WK maar in maat 3XL voor als de baby komt.
En ik heb vlaai in huis... En nu moet ik eraf blijven tot vanavond...
Tuurlijk wel. Kapper zit om de hoek. M. kan ook heel goed voor zn jonkies zorgen terwijl ik max 30 minuten weg ben.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:49 schreef Mereltje het volgende:
Flauwmaar praktisch kun je beter nu nog even naar de kapper want straks ben je dag en nacht met je baby in de weer en heb je zelf dus geen tijd om naar de kapper te gaan.
nou ja was ook mijn bedoeling, maar goed dat gaat op t moment niet zo lekkerquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:49 schreef Mereltje het volgende:
Flauwmaar praktisch kun je beter nu nog even naar de kapper want straks ben je dag en nacht met je baby in de weer en heb je zelf dus geen tijd om naar de kapper te gaan.
dat.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:02 schreef Troeta het volgende:
Nou heb ik nog geen ervaring met het moeder zijn hoor, maar even naar de kapper of de supermarkt kan toch wel ff? Er is gelukkig een pappa, dat is hier geen oppasser, maar die gaat gewoon zijn taak als pappa uitvoeren.
En als het echt niet kan, dan heb ik nog heel veel oma's die wel even op willen passen.
En anders neem ik de baby gewoon mee.
Dat mag niet als je in het ziekenhuis (met prik) wil bevallen. Je handnagels dan, teennagels mag denk ik wel. Maar ik had 2 keer m'n sokken gewoon aan.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:45 schreef Sonnetje85 het volgende:
En zorg dat je nagels netjes gelakt zijn...Ook je teennagels
Zoek in dat geval een paar leuke sokken uit zonder gaten.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat mag niet als je in het ziekenhuis (met prik) wil bevallen. Je handnagels dan, teennagels mag denk ik wel. Maar ik had 2 keer m'n sokken gewoon aan.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:45 schreef Ticootje het volgende:
En natuurlijk laat je je wimpers verven, anders ben je net een wasbeer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |