of je moet een hork van een gyn hebben zoals ikquote:Op maandag 14 juni 2010 22:49 schreef Leandra het volgende:
Oeh spannend, kun je gewoon een mooie datum uitkiezen, mits die niet in het weekend valt natuurlijk
quote:
Wat een knurft zeg, als die exact 39 weken op zijn vrije zondag was gevallen dan was hij er toch ook niet voor gekomen?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 07:14 schreef lily het volgende:
[..]
of je moet een hork van een gyn hebben zoals ik![]()
Ik had een placenta praevia en mocht uiteraard onder geen beding natuurlijk bevallen. Toch had ik totaal niets te kiezen want de gyn besloot dat ik precies 39 weken zwanger moest zijn.
Ik wilde graag (ivm kerst) 3 dagen eerder maar hij was niet te vermurwen.
Het is sowieso het idee van niets meer hoeven voor m'n werk... Al heeft dat wel een beetje plaatsgemaakt voor wat, naar mijn mening, hier in huis allemaal nog moet gebeurenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:52 schreef Leandra het volgende:
Fijn dat je goed slaapt Flugel, misschien is dat ook een beetje de rust dat je niet meer zo druk bent met je werk.
En natuurlijk dat je weet dat je al relatief "veilig" zit als de bevalling nu zou beginnen, het is al met al een redelijk relaxte tijd als je niet veel meer hoeft en wel veel mag.
Ja, dan krijg je dat weer.... ik ga zo eens even richting badkamerleverancier om de spullen voor de nieuwe badkamer te bestellen, die dan in oktober verbouwd gaat worden.... zit ik straks in die laatste weken ook met een "lekker strakke" timingquote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het is sowieso het idee van niets meer hoeven voor m'n werk... Al heeft dat wel een beetje plaatsgemaakt voor wat, naar mijn mening, hier in huis allemaal nog moet gebeuren
Zelfs de discussie daarover is nog niet klaarquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:05 schreef knuffelbeestje het volgende:
Zijn jullie wel al helemaal klaar in huis of zijn het nog echte MOET-klusjes?
nou echt welquote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:47 schreef Leandra het volgende:
Ja, dat scheelt echt lichtjaren, 37 of 38 weken. Echt![]()
Maar gefeliciteerd met je 37 weken mijlpaal Sonnetje![]()
nou, het mooie was dat mijn precies 39 weken op zondag viel. Dus kreeg ik de KS zelfs twee dagen later op een dinsdag want de maandag zat al vol.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:50 schreef Leandra het volgende:
Wat een knurft zeg, als die exact 39 weken op zijn vrije zondag was gevallen dan was hij er toch ook niet voor gekomen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |