Ja zie je het voor je, de hele woonkamer gewoon gestript, meubels naar buiten. Heeeeel veel zooi. Een kind wat niet in de woonkamer kan, vanwege vloer enz.. .... Nee serieus ik moet er echt niet aan denken.quote:
Fijn dat je kleine wel bij je mag zijn!quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:38 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ik heb nog lang niet helemaal bijgelezen. Komt als ik thuis ben. Dat reageert ook makkelijker. Met ons meisje en mij gaat het goed. Vandaag horen we of en wanneer we naar huis mogen. Alle signalen wijzen naar morgen
En ik las iets over keuze voor ziekenhuizen. Voor de dames in den haag: ik ben in het rode kruis bevallen en daar ben ik prima tevreden over. Had graag het geboortehotel voor jullie getest, maar dat ging helaas niet doorHier overigens qua pijnstilling wel dat pompje mogelijk. In het westeinde niet begreep ik. Daar doen ze alleen ruggeprik en pethidine.
Goed, ik ga douchen en duimen dat mijn meisje straks weer bijna de hele dag op mijn kamer mag net als gisteren
Fijn dat t allemaal goed gaat naar omstandigheden! En hopelijk mag ze vandaag lekker bij de zijn en dan morgen naar huis!!quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:38 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ik heb nog lang niet helemaal bijgelezen. Komt als ik thuis ben. Dat reageert ook makkelijker. Met ons meisje en mij gaat het goed. Vandaag horen we of en wanneer we naar huis mogen. Alle signalen wijzen naar morgen
En ik las iets over keuze voor ziekenhuizen. Voor de dames in den haag: ik ben in het rode kruis bevallen en daar ben ik prima tevreden over. Had graag het geboortehotel voor jullie getest, maar dat ging helaas niet doorHier overigens qua pijnstilling wel dat pompje mogelijk. In het westeinde niet begreep ik. Daar doen ze alleen ruggeprik en pethidine.
Goed, ik ga douchen en duimen dat mijn meisje straks weer bijna de hele dag op mijn kamer mag net als gisteren
Bij Jen ben ik met een jaar overgestapt naar wasbaar.. Omdat ik dat zo leuk vond voor op de camping.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:42 schreef pessie het volgende:
Dies mooi popje.
Tico, ik heb ook gekeken naar wasbare luiers, toch gekozen voor wegwerp. Ik denk dat je er een stuk of 20 van nodig hebt wil je niet elke dag wassen. Maar je zult ongetwijfeld al ervaring hebben met Jen! (Of heb je voor haar de wasbare luiers later aangeschaft?).
Orea rampnacht, niet leuk!
Verder een aantal mijlpalenen Guess 40 weken!!!
![]()
![]()
![]()
Hier voor de tweede nacht op rij goed geslapen! Heej! Ik kan het weer! Maandenlang is het drama en nu opeens is het een paar keer goed! Voel me ook stukken beter. Moet gewoon niet meer op mn rug gaan liggen maar constant op mn rechterzij, hoe pijnlijk dat ook is, het is beter dan op mn rug waar ik nachtmerries van krijg. En baby vind het stom als ik op links lig.
Kun je luiers bij de overige was ingooien? En half half is inderdaad handig. Ik heb begrepen dat baby's in het begin 10 schone luiers per dag om moeten (ongeveer), dus dan heb je inderdaad wel een goed punt met 14 tot 18.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:47 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Bij Jen ben ik met een jaar overgestapt naar wasbaar.. Omdat ik dat zo leuk vond voor op de camping.
Ik denk dat ik met 14 tot 18 luiers een heel eind ga komen. Zeker omdat ik half half doe, en zeker in de nacht gewoon wegwerp doe..
Wassen doe ik elke dag. Sowieso met een man, een puber en een peuter.
Ik doe dat wel.. Plasluiers doe ik gewoon bij de normale was.. Poep luiers spoel ik ff voor en dan gaat ook de rest erbij.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:55 schreef pessie het volgende:
[..]
Kun je luiers bij de overige was ingooien? En half half is inderdaad handig. Ik heb begrepen dat baby's in het begin 10 schone luiers per dag om moeten (ongeveer), dus dan heb je inderdaad wel een goed punt met 14 tot 18.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |