abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 juni 2010 @ 08:56:33 #226
258612 nytar
boys boys boys
pi_82868799
Ook goeiemorgen!
Hier 36 weken vandaag!!! nog maar 1 week te gaan en dan mag ik lekker thuis bevallen

Diesz: mooie echo's!
pi_82868888
Oh ja dat was ik vergeten, mooie echo Diesz!!

Nytar 36 weken
pi_82868988
mooie echo Diesz...

23 weken vandaag
*poef* nu is het weg
pi_82869045
Mijlpalen
Diesz, prachtig

Record vannacht!! Om de 45 minuten eruit!!
En nu dorst! Niet normaal, net bijna een liter wat in 1 keer weggewerkt, mjah das ook niet zo gek met al dat gepies...
  woensdag 16 juni 2010 @ 09:18:11 #230
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_82869219
Mooie foto's Diesz!
  woensdag 16 juni 2010 @ 09:19:04 #231
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_82869243
Ik probeer in de avond zo min mogelijk te drinken... Maar ik moet er sowieso wel een keer uit per nacht om Jen recht te leggen en nog even toe te dekken.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_82869293
om de 45 minuten is wel heel extreem zeg orea

ik moet er gemiddeld 2 keer per nacht uit, 1 keer om te plassen en 1 keer voor een beker melk omdat ik last van mijn maag heb.

[ Bericht 37% gewijzigd door kaatjejannie op 16-06-2010 09:31:59 ]
*poef* nu is het weg
pi_82869344
Morgen dames, tis lekker weer

Diesz mooie echo

Ik moet er tegenwoordig ook standaard 1 keer uit s'nachts, Orea maar elke 45 minuten is wel extreem
pi_82869360
Ik 1 a 2 keer, normaal niet zo erg, maar dat stomme bed staat zo hoog
En met je slaperige kop voorzichtig uit bed komen gaat niet zo handig...Zelfs R vind t irritant Dus ik had zoiets van nou als ik deze week beval dan zijn we er snel weer vanaf Maar hij wilde eerst nog laminaat op de voorzolder gaan leggen Mja leek mij wel handig, kraamzorg met zijn verjaardag zaterdag
  woensdag 16 juni 2010 @ 09:27:29 #235
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_82869429
Bij ons blijft het laminaat toch nog ff liggen.. pffff... Ik had er al zo'n zin in.

Dus wel stucken en laminaat doen we een andere keer... Ik denk dat ik anders echt in de stress ga.
pi_82869468
Kan ik me iets bij voorstellen Tico
  woensdag 16 juni 2010 @ 09:30:47 #237
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_82869497
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 09:29 schreef Sonnetje85 het volgende:
Kan ik me iets bij voorstellen Tico
Ja zie je het voor je, de hele woonkamer gewoon gestript, meubels naar buiten. Heeeeel veel zooi. Een kind wat niet in de woonkamer kan, vanwege vloer enz.. .... Nee serieus ik moet er echt niet aan denken.
pi_82869666
Ik heb nog lang niet helemaal bijgelezen. Komt als ik thuis ben. Dat reageert ook makkelijker. Met ons meisje en mij gaat het goed. Vandaag horen we of en wanneer we naar huis mogen. Alle signalen wijzen naar morgen

En ik las iets over keuze voor ziekenhuizen. Voor de dames in den haag: ik ben in het rode kruis bevallen en daar ben ik prima tevreden over. Had graag het geboortehotel voor jullie getest, maar dat ging helaas niet door Hier overigens qua pijnstilling wel dat pompje mogelijk. In het westeinde niet begreep ik. Daar doen ze alleen ruggeprik en pethidine.

Goed, ik ga douchen en duimen dat mijn meisje straks weer bijna de hele dag op mijn kamer mag net als gisteren
pi_82869683
nee, sowieso heb ik bedacht als ik dit allemaal nog een keer laat doen, is t als ik ga verhuizen en dan gelijk
Scheelt een hoop zooi...
En met kleine kinderen is t helemaal drama!
  woensdag 16 juni 2010 @ 09:39:21 #240
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_82869702
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 09:38 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ik heb nog lang niet helemaal bijgelezen. Komt als ik thuis ben. Dat reageert ook makkelijker. Met ons meisje en mij gaat het goed. Vandaag horen we of en wanneer we naar huis mogen. Alle signalen wijzen naar morgen

En ik las iets over keuze voor ziekenhuizen. Voor de dames in den haag: ik ben in het rode kruis bevallen en daar ben ik prima tevreden over. Had graag het geboortehotel voor jullie getest, maar dat ging helaas niet door Hier overigens qua pijnstilling wel dat pompje mogelijk. In het westeinde niet begreep ik. Daar doen ze alleen ruggeprik en pethidine.

Goed, ik ga douchen en duimen dat mijn meisje straks weer bijna de hele dag op mijn kamer mag net als gisteren
Fijn dat je kleine wel bij je mag zijn!
pi_82869726
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 09:38 schreef CrazyPrincess het volgende:

Fijn dat t allemaal goed gaat naar omstandigheden! En hopelijk mag ze vandaag lekker bij de zijn en dan morgen naar huis!!
  woensdag 16 juni 2010 @ 09:42:40 #242
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_82869782
Dies mooi popje .

Tico, ik heb ook gekeken naar wasbare luiers, toch gekozen voor wegwerp. Ik denk dat je er een stuk of 20 van nodig hebt wil je niet elke dag wassen. Maar je zult ongetwijfeld al ervaring hebben met Jen! (Of heb je voor haar de wasbare luiers later aangeschaft?).

Orea rampnacht , niet leuk!

Verder een aantal mijlpalen en Guess 40 weken!!!

Hier voor de tweede nacht op rij goed geslapen! Heej! Ik kan het weer! Maandenlang is het drama en nu opeens is het een paar keer goed! Voel me ook stukken beter. Moet gewoon niet meer op mn rug gaan liggen maar constant op mn rechterzij, hoe pijnlijk dat ook is, het is beter dan op mn rug waar ik nachtmerries van krijg. En baby vind het stom als ik op links lig.
  woensdag 16 juni 2010 @ 09:44:55 #243
259886 pessie
pi_82869840
CP fijn dat het goed gaat! Hopelijk mag je dochter vandaag weer de hele dag bij je! En natuurlijk duimen voor morgen naar huis .
  woensdag 16 juni 2010 @ 09:47:18 #244
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_82869911
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 09:42 schreef pessie het volgende:
Dies mooi popje .

Tico, ik heb ook gekeken naar wasbare luiers, toch gekozen voor wegwerp. Ik denk dat je er een stuk of 20 van nodig hebt wil je niet elke dag wassen. Maar je zult ongetwijfeld al ervaring hebben met Jen! (Of heb je voor haar de wasbare luiers later aangeschaft?).

Orea rampnacht , niet leuk!

Verder een aantal mijlpalen en Guess 40 weken!!!

Hier voor de tweede nacht op rij goed geslapen! Heej! Ik kan het weer! Maandenlang is het drama en nu opeens is het een paar keer goed! Voel me ook stukken beter. Moet gewoon niet meer op mn rug gaan liggen maar constant op mn rechterzij, hoe pijnlijk dat ook is, het is beter dan op mn rug waar ik nachtmerries van krijg. En baby vind het stom als ik op links lig.
Bij Jen ben ik met een jaar overgestapt naar wasbaar.. Omdat ik dat zo leuk vond voor op de camping.

Ik denk dat ik met 14 tot 18 luiers een heel eind ga komen. Zeker omdat ik half half doe, en zeker in de nacht gewoon wegwerp doe..
Wassen doe ik elke dag. Sowieso met een man, een puber en een peuter.
pi_82870074
Ja maar ik heb dan ook een eileider die aan buikwand en blaas vastzit hè dames dus door de druk in mijn buik staat dat strak en dat voelt al alsof ik veel moet (doet zeer ) en mevrouwtje is aan het indalen geweest dus er zit nu ook een koppie/schouder extra in mijn blaas

Ach, over max 10 weken is het over.. maar soms... soms dan ben ik het even echt zat! Grappig genoeg heb ik er per week 1 a 2 goede nachten (als in om 1 uur slapen en pas om 5 uur voor het eerst wakker worden ) want dan ben ik zo kapot van de rest van de week

Dus vandaar ook extreem en gelukkig bij jullie maar max een keer of 2

CP wát heerlijk je meisje bij je! En ik duim keihard mee voor morgen naar huis... dan kan het grote genieten écht gaan beginnen!! In jullie eigen huis... Heerlijk!!
  woensdag 16 juni 2010 @ 09:55:53 #246
259886 pessie
pi_82870187
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 09:47 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Bij Jen ben ik met een jaar overgestapt naar wasbaar.. Omdat ik dat zo leuk vond voor op de camping.

Ik denk dat ik met 14 tot 18 luiers een heel eind ga komen. Zeker omdat ik half half doe, en zeker in de nacht gewoon wegwerp doe..
Wassen doe ik elke dag. Sowieso met een man, een puber en een peuter.
Kun je luiers bij de overige was ingooien? En half half is inderdaad handig. Ik heb begrepen dat baby's in het begin 10 schone luiers per dag om moeten (ongeveer), dus dan heb je inderdaad wel een goed punt met 14 tot 18.
  woensdag 16 juni 2010 @ 10:05:45 #247
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_82870490
Ik ga steeds beter slapen lijkt het wel, ben echt nu net pas wakker en maar 1 keer naar de wc vannacht

Guess weer een dagje verder... Toch denk ik dat het nooit kwaad kan om nog even te bellen als je al op 40 weken zit, wanneer heb je je afspraak?

@BE heb je bekkenbodemoefeningen gehad bij de fysio? Ik heb die bij de haptonoom ook gekregen en hoop dat ik mezelf daarmee na de bevalling ga redden... Blijft lastig om zo'n redelijk willekeurige spier goed aan te sturen.

nytar en kaatjejannie mijlpalen 36 en 23 weken Hier vandaag 35 weken, dus het begint ook al echt ergens op te lijken...

CP, hopelijk mag je snel met je meisje naar huis

Tico, ik snap dat je nu geen zin hebt in je huis op z'n kop. Hier moet ook nog een wat grotere verbouwklus, maar heb liever dat het niet helemaal af is dan dat het net op z'n kop staat als Willem komt...

Volgens mijn moeder (oude garde) zou je 24 luiers moeten hebben volgens het principe, 8 in de was, 8 op de commode en 8 in de kast. Maar vroeger wasten vrouwen dan ook nog met de hand... Ik heb een partij luiers van iemand overgenomen op Marktplaats en wil ook af gaan wisselen met wegwerp als we een dagje weg zijn.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_82870558
@CP: Fijn dat alles goed gaat, hopelijk vandaag lekker naar je meisje kijken en dan morgen mooi naar huis daar wil ik wel even voor je voor duimen

@Diesz: Sorry gisteren helemaal overheen gekeken, mooie echo hoor!

@Nytar: 36 weken, ook een mooie mijlpaal!

En verder kom ik me even melden met baby in buik. IK mag er gemiddeld 4 keer per nacht uit. Het slapen is sowieso een beetje een drama, maar vannacht viel het wel mee en ik ben nu lekker uitgeslapen Leve zwangerschapsverlof
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  woensdag 16 juni 2010 @ 10:11:08 #249
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_82870653
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 09:55 schreef pessie het volgende:

[..]

Kun je luiers bij de overige was ingooien? En half half is inderdaad handig. Ik heb begrepen dat baby's in het begin 10 schone luiers per dag om moeten (ongeveer), dus dan heb je inderdaad wel een goed punt met 14 tot 18.
Ik doe dat wel.. Plasluiers doe ik gewoon bij de normale was.. Poep luiers spoel ik ff voor en dan gaat ook de rest erbij.
pi_82870998
Hoi allemaal!

Als veel te ontrouwe poster zal ik toch even keurig komen melden dat ik sinds zaterdag de trotse moeder ben van een prachtige dochter! Ik was 7 juli uitgerekend dus mevrouw was ietwat ongeduldig maar alles gaat prima! om 17 uur braken mijn vliezen, 12 uur en 17 minuten later was ze er, een prima bevalling!
(En de naam: klein puzzeltje maar Lijnloos heeft een dochter met dezelfde naam )

Iedereen nog heel veel succes en geluk gewenst!!

O en over dat vochtverlies, bij mijn vorige zwangerschap heb ik ook drie dagen gedacht dat het urine was, totdat er bloed bij kwam en bleek dat ik al een paar dagen met gebroken vliezen liep....hou het in de gaten dames!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')