OH, heb je dan wel ook de leuke complot-linkjes meegeven als dat Geller ervoor heeft gezorgd dat Michael Jackson werd beschuldigd van pedofilie ... enneuh dat Michael dezelfde advocaat had als Joran in de Holloway-zaak, en dat zowel Michael als Joran toen zijn vrijgesproken. Ghehe, kan ze tenminste even vooruit.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:27 schreef MargrietV het volgende:
Greta van Susteren is uur geleden terug gekomen uit Peru, heeft uitgebreid interview met de familie van Stephaniy gedaan, Heb haar even de link van Uri Geller gegeven, heeft ze nog wat meer uit te zenden. Lol.
Dat is ook raar (dat ze het erna niet weer hebben ingesteld).quote:Op maandag 14 juni 2010 23:31 schreef MargrietV het volgende:
Persona non Grata werd opgeheven toen Joran zijn vader overleed, kon hij terugkomen voor de begrafenis. Blijkbaar hebben ze het daarna niet weer ingesteld.
Bron: http://www.hartvannederla(...)ring-joran-openbaar/quote:De verklaring van Joran van der Sloot aan de politie is naar buiten gebracht. Hierin vertelt Joran hoe en waarom hij Stephany Flores heeft vermoord.
Journalist en schrijver, Sytze van der Zee, trekt de verklaring van Joran zeer in twijfel. Volgens van der Zee wordt door justitie veel te veel de nadruk gelegd op een roofmoord, terwijl het ook om een lustmoord zou kunnen gaan. Zo heeft Joran na de moord Stephany’s kleren aangetrokken
Snap best, dat ze al hun bewijzen niet op internet gooien. Ben er van overtuigd, dat ze nog veel en veel meer belastend materiaal hebben, dat ze voor de rechtzaak bewaren. Te veel mensen hebben al gelekt naar de media.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:30 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Dat was ook exact de manier waarop het OM redeneerde. Tot de uitspraak van de rechter vind ik dat die jongen niet op youtube zo vernederd hoort te worden. Ik geloof ook niet in zijn onschuld. Maar ik vind ook dat rechten en de manier waarop je met een verdachte omgaat niet alleen op papier leuk moeten klinken en worden toegepast alshet uitkomt. En niet als het uitkomt ze omver werpen en er allerlei gwin ten koste van de persoon te behalen moet. Rechten voor een verdachte vind ik altijd belangrijk, niet als de situatie vrij zeker lijkt of als het uitkomst even af te schaffen.
Hij heeft haar kleren niet aangetrokken.. Dat past niet eens, dat was een vertaalfout die SBS6 verkeerd overneemt..quote:Op maandag 14 juni 2010 23:34 schreef sesame het volgende:
[..]
Bron: http://www.hartvannederla(...)ring-joran-openbaar/
Op de site staat ook filmpje van de uitzending.
Goed gevonden.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:36 schreef sesame het volgende:
http://site.uri-geller.com/legal_issues
Deze keer hebben ze ook door dat het 14 juni is.
hm ja en?quote:Op maandag 14 juni 2010 23:34 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Snap best, dat ze al hun bewijzen niet op internet gooien. Ben er van overtuigd, dat ze nog veel en veel meer belastend materiaal hebben, dat ze voor de rechtzaak bewaren. Te veel mensen hebben al gelekt naar de media.
Ik mis nog steeds een goede verklaring voor al die verschillende verwondingen. Aan haar knieen bijvoorbeeld. Dat is er daar niet zachtzinnig aan toe gegaan, die rat is echt als een beest te keer gegaan. Daarnaast lijkt me gewzien de zo her en der gepubliceerde chat berichten van hem, dat roof moord absoluut niet uitgesloten kan worden. Ook ben ik wel benieuwd naar wat meer details van die vermeende inkomsten van 20K per jaar uit zijn Thaise winkel. Ik weet uit hele betrouwbare bron dat dat schier onmogelijk is als startende ondernemer van een pizza en coffee shop. Dus wie het weet mag het zeggen. interessante hypotheses ook altijd welkom.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het enige wat hier nog gemist wordt, zijn de exacte beelden van de moord zelf. Er ligt een bekentenis, er zijn uiterst belastende beelden. Er zijn forensische sporen. Er zijn getuigen waar hij tegen heeft verteld dat hij haar heeft vermoord.
Er is dus gewoon totaal geen enkele kans dat hij onschuldig is aan de moord op dit meisje.
Ik geloof niets wat Uri zegt of doet.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Goed gevonden.![]()
Alweer een leugen van van der Sloot dus. Hij hangt zichzelf alleen maar meer op met al die leugens.
Ja, echt?quote:Op maandag 14 juni 2010 23:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Goed gevonden.![]()
Alweer een leugen van van der Sloot dus. Hij hangt zichzelf alleen maar meer op met al die leugens.
Zou hij haar dan hebben uitgekleed toen ze al dood was ?quote:Op maandag 14 juni 2010 23:36 schreef MargrietV het volgende:
Theorie lustmoord heb ik gister al genoemd. Ze was dood, hij had zin in sex, Trok kleding uit en wat bleek ze was ongesteld en hij wilde niet door de Rode Zee raggen,
Ik denk dat Uri zijn beweringen wel kan ondersteunen met bewijzen.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:42 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Ik geloof niets wat Uri zegt of doet.
Niet voordat een rechter heeft gezegd dat ze echt dood zijn.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:44 schreef MargrietV het volgende:
Hebben slachtoffers en nabestaanden van slachtoffers wel rechten?
Denk dat SBS6 dat ook zal ondersteunen.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat Uri zijn beweringen wel kan ondersteunen met bewijzen.
Zou je denken he... Maar dat met die Michael Jackson toen heb ik ook geen bewijs van gezien.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat Uri zijn beweringen wel kan ondersteunen met bewijzen.
Dan wacht je toch een paar uren, stopt vanzelf welquote:Op maandag 14 juni 2010 23:43 schreef zoefbust het volgende:
[..]
Zou hij haar dan hebben uitgekleed toen ze al dood was ?
En daarna aangekleed hebben omdat ze ongesteld was ?
quote:Uit het persbericht van SBS 6: “De nieuwe documentaire bevat onder andere een uitgebreide reconstructie van de moord op Stephany Flores. Deze is gemaakt aan de hand van (red: vertaalde) de bekentenis van Joran van der Sloot, die van minuut tot minuut aantoont wat er op de avond van de moord gebeurd is en wat Joran uitspookte in de dagen tot zijn arrestatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |