quote:Op maandag 14 juni 2010 19:55 schreef julian6 het volgende:
Hoe moeten wij dat weten? Dat is pas bekend na de start van het festival.
Beter verander je de TT naar 'Welke kleur verwacht/denk je dat de polsbandjes zullen hebben?'
In de OP staat ook denk, misschien is de TT een beetje onduidelijk, maar het gaat dus om de voorspellingen.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:55 schreef julian6 het volgende:
Hoe moeten wij dat weten? Dat is pas bekend na de start van het festival.
Beter verander je de TT naar 'Welke kleur verwacht/denk je dat de polsbandjes zullen hebben?'
Oranje met wit was het vorig jaar al, dus daar hoef je je niet druk om te makenquote:Op maandag 14 juni 2010 22:51 schreef Chemiu het volgende:
Paars met geelAls het maar geen oranje of wit is
quote:Op maandag 14 juni 2010 23:08 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Oranje met wit was het vorig jaar al, dus daar hoef je je niet druk om te maken
Ja dat weet ik, de combinatie kan al niet meer. Maar ze kunnen altijd wit + iets anders (wat ze laatste jaren steeds doen) of oranje+ wat anders doenquote:Op maandag 14 juni 2010 23:08 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Oranje met wit was het vorig jaar al, dus daar hoef je je niet druk om te maken
Rood-Wit was in 2006, lijkt me niet dat dat nu alweer is.quote:
Ze gaan om je rechter. Heb je ze los gehaald en opnieuw genaaid?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 07:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]![]()
En ik maar roepen dat ik niet aan oranje doen, ook niet bij het kijken naar de voetbal...
* stbabylon kijkt naar linkerpols...
Ik snap hem nietquote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:20 schreef stefan1218 het volgende:
ik denk glauw
mensen van camping 2 (2008) snappen hem wel denk ik
In 08 had ik hem ook links, toen had ik een gebroken arm met gips eromheen, dus het bandje moest wel links.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:02 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ze gaan om je rechter. Heb je ze los gehaald en opnieuw genaaid?
Daarom vraag ik aan hem hoe of wat, sherlock.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:19 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
In 08 had ik hem ook links, toen had ik een gebroken arm met gips eromheen, dus het bandje moest wel links.
Dat kan toch een reden zijn, kutpauper.quote:Op zondag 20 juni 2010 15:59 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Daarom vraag ik aan hem hoe of wat, sherlock.
Ze gaan om je rechter. Als je een boefje bent, knippen ze hem los, en gaat hij om links. Als je dan nog een keer boefje bent, gaat hij permanent af en word je verwijdert. Daarom begin je met rechts. Als je, op verzoek, begint met links, heb je je get-out-of-jail-free card al gebruiktquote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:02 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ze gaan om je rechter. Heb je ze los gehaald en opnieuw genaaid?
GLAUW!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:20 schreef stefan1218 het volgende:
ik denk glauw
mensen van camping 2 (2008) snappen hem wel denk ik
En op het einde wisselen?quote:Op zondag 20 juni 2010 18:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ze gaan om je rechter. Als je een boefje bent, knippen ze hem los, en gaat hij om links. Als je dan nog een keer boefje bent, gaat hij permanent af en word je verwijdert verwijderD. Daarom begin je met rechts. Als je, op verzoek, begint met links, heb je je get-out-of-jail-free card al gebruikt
Aangezien ik nooit boefje ben, was het voor mijn geen probleem om links te beginnen. Moest ook wel, want mijn rechterpols lag helemaal open door een ernstige nikkel-allerlgie reactie
Nee! Geen roze! Het is al erg genoeg dat ik het hele jaar met oranje moet lopen, roze zou NOG erger zijn.quote:
Paars dan!!!quote:Op maandag 21 juni 2010 15:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee! Geen roze! Het is al erg genoeg dat ik het hele jaar met oranje moet lopen, roze zou NOG erger zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt logischquote:Op maandag 21 juni 2010 15:51 schreef stbabylon het volgende:
97 rose rood ROOD
98 paars oranje ROOD
99 blauw BLAUW
00 groen paars BLAUW
01 blauw rose BLAUW
02 rose geel GEEL
03 paars wit ROOD/BLAUW
04 oranje zwart ROOD/GEEL
05 geel blauw (nieuwe/huidige stijl) GEEL/BLAUW
06 rood wit ROOD
07groen wit BLAUW/GEEL
08 blauw wit BLAUW
09 oranje wit ROOD/GEEL
Kleurencirkel technisch... zou het een blauw-tint moeten worden. Paars kan nog
Tof man.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:14 schreef RoaRRR het volgende:
Donderdagmorgen om ongeveer 09.30 weet ik het
De donderdagmorgen van lowlands dan
En het leuke is dat je die voor eeuwig kan dragenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:54 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Dit jaar geen bandjes, iedereen wordt gechipped!
Hoop niet zo'n ranzig kleurtje als de Pinkpopbandjes van dit jaarquote:
Moet je nog ff wachten, Lowlands begint 20 augustus pasquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:48 schreef rubje het volgende:
en intussen is het al zaterdag 3 juli en is het geworden????
Ik heb bijna een jaar nu de op één na spuuglelijkste kleur kunnen verdragen, de kans dat het roze wordt is ernstig klein, dus ik denk dat ik het wel red.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:03 schreef G.Harrison het volgende:
hopelijk wel een leuk kleurtje zodat ik hem om mn pols kan houden.
same here, roze zou k nog ni eens zo erg vindenquote:Op maandag 5 juli 2010 21:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb bijna een jaar nu de op één na spuuglelijkste kleur kunnen verdragen, de kans dat het roze wordt is ernstig klein, dus ik denk dat ik het wel red.
Dan moet je stout zijn, of is dat maar een urban legend over lowlands?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:31 schreef rubbereend het volgende:
Geen idee, maar ik zou ze graag weer om mijn linker pols willen
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:34 schreef StonedHermit het volgende:
[..]
Dan moet je stout zijn, of is dat maar een urban legend over lowlands?
Geen urban legend.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:34 schreef StonedHermit het volgende:
[..]
Dan moet je stout zijn, of is dat maar een urban legend over lowlands?
Ik hou het wel bij mijn rechterhand, anders heb ik daar alleen maar een Pinkpopbandje in die schijtgroene kleurquote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geen urban legend.
Ik had vorig jaar mijn rechterpols open liggen (ernstige nikkelallergie). Ik wilde hem dus links. Hij moest rechts. Ik wilde echt links. Toen werd mij verteld dat de eerste waarschuwing doorknippen en aan de linkerpols plaatsen is.
Overigens maakte me dat niks uit en heb ik hem inderdaad links, op eigen risico
quote:Op maandag 12 juli 2010 15:46 schreef MB88 het volgende:
Dat het bandje aan je rechterhand moet is puur praktisch en om de doorloop te versnellen. De sealstations staan nou eenmaal aan de rechterkant. Als er dan weer iemand zo nodig het links wil, moet er weer omgedraaid worden en geduwd met rugzakken, kruiwagen die in de weg staan etc. Het is gewoon irritant voor iedereen, dus lekker aan je rechterhand.
Overigens is het voor TSC bij de ingangscontrole ook makkelijker als alle bandjes aan een kant zitten.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:01 schreef MB88 het volgende:
Vorig jaar waren er op donderdag middernacht 21000 man binnen, dat is veeeel meer dan 'vroeger'. Je moet je niet vergissen wat het qua doorloopsnelheid als je gaat lopen klootviolen met andere armen etc.
Oneerbiedig gezegd is het op dat moment gewoon 'cattle branding'.
Hoe weet jij dat?quote:
3 minuten ongeveer.quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:45 schreef RoaRRR het volgende:
Hoe lang hebben jullie in de rij gestaan voor je polsbandje ?
Scherpe constatering.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:24 schreef firecow het volgende:
Zit nog een oud ranzig bandje van vorig jaar om de pols van de persoon waarvan de foto is gemaakt
Die knip je toch gewoon weer af? Worked for othersquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:47 schreef Mupz het volgende:
er waren ook gele bandjes, kreeg je van de overactieve bewaking
trolletjes als jij zijn triestquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:11 schreef lurf_doctor het volgende:
Als je 'm nu maar weer af doet, niets is zo treurig als iemand die na afloop van een festival nog weken met zo'n stinkbandje loopt.
En newbies moeten hun bek houden.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:12 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
trolletjes als jij zijn triest
quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:18 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
En newbies moeten hun bek houden.
Wat moest je daar voor doen dan?quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:47 schreef Mupz het volgende:
er waren ook gele bandjes, kreeg je van de overactieve bewaking
Als in: Geel bandje geeft toegang tot de nachtapotheker?quote:
Hetzelfde hier, pinkpop en werchter bandje zit om mn linkerpols maar 't lowlands bandje MOEST om m'nm rechterpols, hoeveel ik ook smeektequote:Op maandag 23 augustus 2010 16:58 schreef Gitaarmat het volgende:
Wat is nu eigenlijk goed, bandjes om je rechter of linkerarm? Was dit jaar namelijk naar Werchter geweest en die kreeg ik om mijn linkerarm en toen gaf ik bij de ingang bij LL mijn linkerarm maar en toen zeiden ze, "dat mag niet, dan overtreedt je de regels...."? Zit Werchter hier gewoon verkeerd? Nu heb ik om beide armen 1, irritant. xD
Paars met grijsquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:13 schreef TWP het volgende:
Nu de kleur van de bandjes bekent is, is de vraag natuurlijk: welke kleur worden ze volgend jaar?
Dit jaar zwart met wit, voglend jaar wit met zwartquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:13 schreef TWP het volgende:
Nu de kleur van de bandjes bekent is, is de vraag natuurlijk: welke kleur worden ze volgend jaar?
Ja, Wechter zit hier gewoon FOUT. Dit is allemaal geregeld in de Europese richtlijn over festivalbandjes: die moeten altijd rechts.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:58 schreef Gitaarmat het volgende:
Wat is nu eigenlijk goed, bandjes om je rechter of linkerarm? Was dit jaar namelijk naar Werchter geweest en die kreeg ik om mijn linkerarm en toen gaf ik bij de ingang bij LL mijn linkerarm maar en toen zeiden ze, "dat mag niet, dan overtreedt je de regels...."? Zit Werchter hier gewoon verkeerd? Nu heb ik om beide armen 1, irritant. xD
Als je voor drugs bent opgepakt en pas een dag later weer het terrein op mag, krijg je je bandje links. Dus als je drugsdealers zoekt moet je daar op lettenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:32 schreef zebaz het volgende:
[..]
Ja, Wechter zit hier gewoon FOUT. Dit is allemaal geregeld in de Europese richtlijn over festivalbandjes: die moeten altijd rechts.
Op Werchter lopen best veel dealers rond dan.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:56 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Als je voor drugs bent opgepakt en pas een dag later weer het terrein op mag, krijg je je bandje links. Dus als je drugsdealers zoekt moet je daar op letten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |