Hoe weet jij dat?quote:
3 minuten ongeveer.quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:45 schreef RoaRRR het volgende:
Hoe lang hebben jullie in de rij gestaan voor je polsbandje ?
Scherpe constatering.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:24 schreef firecow het volgende:
Zit nog een oud ranzig bandje van vorig jaar om de pols van de persoon waarvan de foto is gemaakt
Die knip je toch gewoon weer af? Worked for othersquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:47 schreef Mupz het volgende:
er waren ook gele bandjes, kreeg je van de overactieve bewaking
trolletjes als jij zijn triestquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:11 schreef lurf_doctor het volgende:
Als je 'm nu maar weer af doet, niets is zo treurig als iemand die na afloop van een festival nog weken met zo'n stinkbandje loopt.
En newbies moeten hun bek houden.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:12 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
trolletjes als jij zijn triest
quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:18 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
En newbies moeten hun bek houden.
Wat moest je daar voor doen dan?quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:47 schreef Mupz het volgende:
er waren ook gele bandjes, kreeg je van de overactieve bewaking
Als in: Geel bandje geeft toegang tot de nachtapotheker?quote:
Hetzelfde hier, pinkpop en werchter bandje zit om mn linkerpols maar 't lowlands bandje MOEST om m'nm rechterpols, hoeveel ik ook smeektequote:Op maandag 23 augustus 2010 16:58 schreef Gitaarmat het volgende:
Wat is nu eigenlijk goed, bandjes om je rechter of linkerarm? Was dit jaar namelijk naar Werchter geweest en die kreeg ik om mijn linkerarm en toen gaf ik bij de ingang bij LL mijn linkerarm maar en toen zeiden ze, "dat mag niet, dan overtreedt je de regels...."? Zit Werchter hier gewoon verkeerd? Nu heb ik om beide armen 1, irritant. xD
Paars met grijsquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:13 schreef TWP het volgende:
Nu de kleur van de bandjes bekent is, is de vraag natuurlijk: welke kleur worden ze volgend jaar?
Dit jaar zwart met wit, voglend jaar wit met zwartquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:13 schreef TWP het volgende:
Nu de kleur van de bandjes bekent is, is de vraag natuurlijk: welke kleur worden ze volgend jaar?
Ja, Wechter zit hier gewoon FOUT. Dit is allemaal geregeld in de Europese richtlijn over festivalbandjes: die moeten altijd rechts.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:58 schreef Gitaarmat het volgende:
Wat is nu eigenlijk goed, bandjes om je rechter of linkerarm? Was dit jaar namelijk naar Werchter geweest en die kreeg ik om mijn linkerarm en toen gaf ik bij de ingang bij LL mijn linkerarm maar en toen zeiden ze, "dat mag niet, dan overtreedt je de regels...."? Zit Werchter hier gewoon verkeerd? Nu heb ik om beide armen 1, irritant. xD
Als je voor drugs bent opgepakt en pas een dag later weer het terrein op mag, krijg je je bandje links. Dus als je drugsdealers zoekt moet je daar op lettenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:32 schreef zebaz het volgende:
[..]
Ja, Wechter zit hier gewoon FOUT. Dit is allemaal geregeld in de Europese richtlijn over festivalbandjes: die moeten altijd rechts.
Op Werchter lopen best veel dealers rond dan.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:56 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Als je voor drugs bent opgepakt en pas een dag later weer het terrein op mag, krijg je je bandje links. Dus als je drugsdealers zoekt moet je daar op letten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |