Wat is een exotic? Ik vind perzen lelijk trouwens. Doe dan maar Maine Coon of Noorse boskat.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kan geen pers nemenVind ze erg mooi, maar dan moet je ze elke dag kammen en dat ga ik niet redden. Een exotic hoef je niet elke dag te kammen en die zijn net zo lief en hebben een nog grappigere kop
EEN KATTENRAS.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:35 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wat is een exotic? Ik vind perzen lelijk trouwens. Doe dan maar Maine Coon of Noorse boskat.
Nee. En alleen op het toetsenbordje zitten stukjes die ontbladerd zijn.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zitten er krassen op? Heb je ermee gemasturbeerd?
Ja, ik zie het.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee
bij je tweede Qq horizontaalmoet qq staan, verder klopt ie
Is hij simlock vrij? Heeft hij UMTS? Zit er een numpad op?quote:Op maandag 14 juni 2010 19:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee. En alleen op het toetsenbordje zitten stukjes die ontbladerd zijn.
www.GOOGLE.NLquote:Op maandag 14 juni 2010 19:36 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat was gewoon een subtiele vraag om pics.
IJpot tuts, je bedoelt natuurlijk ipod touch HAHAHAquote:Op maandag 14 juni 2010 19:36 schreef fiooon het volgende:
Ik heb nog een IJpot tuts alleen daar kan je niet mee belleh.
google: blackberry bold 9000quote:Op maandag 14 juni 2010 19:36 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Is hij simlock vrij? Heeft hij UMTS? Zit er een numpad op?
Ja. Zowel 2 als 3G. En duh dat er een numpad op zit.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:36 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Is hij simlock vrij? Heeft hij UMTS? Zit er een numpad op?
Oh dan had Bragi het verkeerd.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:37 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja ik ben niet retarded hoor. Gewoon lui.
Vandaar m'n reacties.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:37 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja ik ben niet retarded hoor. Gewoon lui.
Een pers met kort haar.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:35 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wat is een exotic? Ik vind perzen lelijk trouwens. Doe dan maar Maine Coon of Noorse boskat.
Ja wist niet hoe je dat schreef maar staat toch achterop de foon dus hoef het niet te weten.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:37 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
IJpot tuts, je bedoelt natuurlijk ipod touch HAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
Welke kleur is hij? Zit er een auto-oplader bij? De gewone oplader zit er toch wel bij?quote:Op maandag 14 juni 2010 19:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja. Zowel 2 als 3G. En duh dat er een numpad op zit.
Down syndroom onder de katten.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Een pers met kort haar.
zoiets:
[ afbeelding ]
En kan, vinden veel mensen, maar ik vind ze zo leuk om te zien en ze hebben zo'n vriendelijk en aanhankelijk karakter dat ik er helemaal voor gevallen benDie krijgen we dus nog een, alleen weet ik niet wanneer, komende nestje moet deze week geboren worden en dan hoop ik dat daar een katertje voor ons bij zit
Omg.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Welke kleur is hij? Zit er een auto-oplader bij? De gewone oplader zit er toch wel bij?
Ik krijg liever aids.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |