Nee, de kans was 50/50 en kort is zelfs dominantquote:Op maandag 14 juni 2010 19:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan was langhaar dominant over korthaar.
Dunno, zeg eens een richting van een leuk bedrag, ik weet niet hoeveel die dingen 2ehands kostenquote:
vriend je bent geen competitiequote:
Aiii lekker dan.quote:
Lang is toch mooier.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, de kans was 50/50 en kort is zelfs dominant
maar moeder lang haar, dus kan alleen recessief doorgeven en vader kort haar, maar wel met recessief lang erin, kan kort of lang doorgeven en heeft dus alleen lang doorgegeven.
[ afbeelding ]
Die lama moest eigenlijk in mn vorige post
Sinds wanneer ben jij GEEN latente homo?quote:Op maandag 14 juni 2010 19:30 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
Wut? Sinds wanneer ben ik een latente homo?
Heej is dat de niewe ifoon?quote:Op maandag 14 juni 2010 19:30 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
Wut? Sinds wanneer ben ik een latente homo?
Ik kan geen pers nemenquote:
Kom naakt worstelen dan. Vechten we het uit.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:31 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij GEEN latente homo?
Zo?quote:Op maandag 14 juni 2010 19:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, de kans was 50/50 en kort is zelfs dominant
maar moeder lang haar, dus kan alleen recessief doorgeven en vader kort haar, maar wel met recessief lang erin, kan kort of lang doorgeven en heeft dus alleen lang doorgegeven.
[ afbeelding ]
Die lama moest eigenlijk in mn vorige post
Mag ik mee vechtuquote:Op maandag 14 juni 2010 19:32 schreef Bragi het volgende:
[..]
Kom naakt worstelen dan. Vechten we het uit.
Ik wil een witte. Ik vond er net 1 amper gebuikt 150 euro.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:28 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dunno, zeg eens een richting van een leuk bedrag, ik weet niet hoeveel die dingen 2ehands kosten![]()
Maar je krijgt een nieuwe ofzo?
Ja, kun je met zo'n recovery programma de naaktfoto's weer terug halen.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik wel, echt serieus. En anders m'n broertje.
Zitten er krassen op? Heb je ermee gemasturbeerd?quote:Op maandag 14 juni 2010 19:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik wil een witte. Ik vond er net 1 amper gebuikt 150 euro.
Oke. En 150 vind je veel of weinig?quote:Op maandag 14 juni 2010 19:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik wil een witte. Ik vond er net 1 amper gebuikt 150 euro.
Ik haal de olie.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:32 schreef Bragi het volgende:
[..]
Kom naakt worstelen dan. Vechten we het uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |