abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 juni 2010 @ 10:59:55 #26
295457 TomLievense
Verhagen = onbetrouwbaar.
pi_82825498
quote:
Op maandag 14 juni 2010 22:51 schreef huhggh het volgende:

[..]

Objectiever (ja, zo schrijf je dat, als mensen hier toch de spellingnazi spelen)?
Dit is nog altijd een forum met meningen.
Mensen die andermans mening niet objectief vinden
Een mening is uiteraard nooit objectief, het gaat om de idiote omschrijvingen als 'democratisch zelfgekozen PVDA-burgemeester'. Niet zijn mening, maar de manier waarop hij het brengt is waar ik van walg. Om nog maar te zwijgen van de term 'ex linksch rechter'
Op zaterdag 22 januari 2011 19:19 schreef voice-over het volgende:
Om het woord naargeestig te parafraseren: TomLievense schrijft naargeestige stukjes
pi_82831423
Overigens, ook wel een beetje dom van die 2 flikkers om nabij sociale huurwoningen te gaan wonen. In Utrecht nota bene! Dan vraag je er ook echt wel om hoor. Natuurlijk, dat zou niet zo moeten zijn, maar dat is nou eenmaal wel zo.
pi_82833793
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 10:59 schreef TomLievense het volgende:

[..]

Een mening is uiteraard nooit objectief, het gaat om de idiote omschrijvingen als 'democratisch zelfgekozen PVDA-burgemeester'. Niet zijn mening, maar de manier waarop hij het brengt is waar ik van walg. Om nog maar te zwijgen van de term 'ex linksch rechter'
Voor een D'66'ers natuurlijk niet gek dattie over "links" valt.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
  Redactie Frontpage dinsdag 15 juni 2010 @ 14:57:53 #29
145738 superworm
is erbij
pi_82835064

Díe Wolfsen?
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
  dinsdag 15 juni 2010 @ 15:08:06 #30
295457 TomLievense
Verhagen = onbetrouwbaar.
pi_82835515
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 14:21 schreef huhggh het volgende:

[..]

Voor een D'66'ers natuurlijk niet gek dattie over "links" valt.
Sorry, verklaar je nader.
Op zaterdag 22 januari 2011 19:19 schreef voice-over het volgende:
Om het woord naargeestig te parafraseren: TomLievense schrijft naargeestige stukjes
pi_82847780
Ah...de pvda burgemeester Wolfsen pakt zijn oude hobby weer op...hij trekt zijn rechttoog met friswit klalrood befje aan en doet uitspraak: er zijn geen bewijzen. Case closed. Next.

http://www.volkskrant.nl/(...)bewijzen_is_moeilijk
nothing will change without a rebel
  dinsdag 15 juni 2010 @ 19:30:28 #32
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_82847842
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 08:58 schreef dpgargoyle het volgende:
Gelukkig zijn er ook nog mensen die het dichter bij huis zoeken. Fatsoenlijke mensen als maartena bijvoorbeeld, die ons elke dag vanuit het zonnige Californië komt mededelen dat de PVV de reïncarnatie is van de NSB, Geert Wilders een tweede Adolf Hitler is, en dat PVV-stemmers het grootste uitschot vormen dat er op onze aardkloot rondbanjert. Verder zijn er volgens maartena absoluut geen problemen met cultuurverrijkers en stelt de PVV-stemmer zich maar een beetje aan.

Natuurlijk, maartena, die kan het weten! Want die woont om de hoek in Californië!
Lemmeb is weer terug?
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_82847991
En nu maar hopen voor de PVDA burgemeester Wolfsen dat hij zelf ook gaat integreren met het eigen volk. Pittige studiereizen naar de wereldtentoonstelling in Shanghai, dat doe je zo:

http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/242420

Wolfsen: Het volk...dan ben ik
pi_82867313
heb je een woning gekocht in de Leidse Rijn, dan ben je de klos...

een huisje op deze foto is een huis te koop

de burger betaalt haar eigen lot...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')