wat voor idee?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:57 schreef Enfermera het volgende:
Ohhh en ik heb weer een nieuw idee voor een tattoo

tape sjon aan je balkon als lokaasquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:23 schreef oh-oh het volgende:
Hans vloog dus net over mn balkon en zat ff in de boom het dichtste bij, maar nu issie weer pleitos

het was btw best verontrustend dat die dingen recht onder de magneten van de paus hingenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:40 schreef oh-oh het volgende:
Billy zit m trouwens steeds te zoeken, die gaat telkens bij het hok kijken en buiten ook bij de struiken waar we m de eerste keer gevonden hadden
Je kado uit Rome is helemaal geweldig

OMG , drie keer raden waar ie nu onder hangtquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het was btw best verontrustend dat die dingen recht onder de magneten van de paus hingen

3 keer raden wat er morgen in mn bento gaat
  3 keer raden wat er morgen in mn bento gaat   

OMG lekker! Heb ik zondag gemaaktquote:

Echt heaquote:

quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt hea
Ik heb drie pannenkoeken op nu, ik kan geen pap meer zeggen.
* BURP *

Ja ik weet hetquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:21 schreef oh-oh het volgende:
Poeh nou je bent dr ook echt uren mee bezig, met pannenkoeken bakken he
Das nou wel echt een van de snelste dingen ooit
Ik vind het ook echt altijd hele erge geldverspilling, pannenkoeken bij een pannenkoekenhuis.
Voor dat geld bak ik een hele berg pannenkoeken met een boel variatie
Met appel, met banaan, met rozijnen, met spek, met kaas etc etc
 Maar ik ben 5 uur thuis en hij moet half 6 al weg, dat gaat me toch echt niet lukken
 Maar ik ben 5 uur thuis en hij moet half 6 al weg, dat gaat me toch echt niet lukken  

Zat al lang te denken over iets nieuws. Had eerst iets in mn hoofd van een amandelboom met een merel erin (quote:
 ), op mn schouder, maar dat vind ik niet zo passen bij de tattoo die al op mn onderrug zit. Nou zag ik een foto van Peaches Geldof;
), op mn schouder, maar dat vind ik niet zo passen bij de tattoo die al op mn onderrug zit. Nou zag ik een foto van Peaches Geldof; 

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ze op haar buik/been heeft zeg maar, dat vind ik echt stoerMaar dan niet zulke bloemies maar iets anders, weet niet niet precies wat. ^^ Maar dat lijkt me eigenlijk wel heel erg gaaf.

Ik wil iets wat ik makkelijk kan bedekken, en op mn schouder wordt dat toch wat lastiger, zeker als het warm is en ik ga echt werken in de thuiszorg enzo. Dus ja
 I never look back, darling. It distracts from the now.
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥

Hans vermaakt zich wel, blijkbaar zijn die twee grote gemene kraaien verkast. Als hij honger heeft weet hij je wel te vinden (dat geblaf van Sjon hoor je van heinde en verrequote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:23 schreef oh-oh het volgende:
Hans vloog dus net over mn balkon en zat ff in de boom het dichtste bij, maar nu issie weer pleitos
 ) maar flauw dat hij niet echt komt buurten.
 ) maar flauw dat hij niet echt komt buurten. . 30 cm hoog en nauwelijks naaldjes. Vroeger had ik er eentje, als je van een meter afstand ernaar wees had je al naaldjes in je vingers. Dat kreng heb ik toen op m'n balkon gezet en niet meer naar omgekeken, die heeft nog jaren geleefd en gebloeid. Tot de Elfstedentocht van '97
 . 30 cm hoog en nauwelijks naaldjes. Vroeger had ik er eentje, als je van een meter afstand ernaar wees had je al naaldjes in je vingers. Dat kreng heb ik toen op m'n balkon gezet en niet meer naar omgekeken, die heeft nog jaren geleefd en gebloeid. Tot de Elfstedentocht van '97   

Nee die twee grote zie ik ook nog vliegen, maar ze pesten m schijnbaar niet heel erg.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:10 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Hans vermaakt zich wel, blijkbaar zijn die twee grote gemene kraaien verkast. Als hij honger heeft weet hij je wel te vinden (dat geblaf van Sjon hoor je van heinde en verre) maar flauw dat hij niet echt komt buurten.
En m'n cactus is liev. 30 cm hoog en nauwelijks naaldjes. Vroeger had ik er eentje, als je van een meter afstand ernaar wees had je al naaldjes in je vingers. Dat kreng heb ik toen op m'n balkon gezet en niet meer naar omgekeken, die heeft nog jaren geleefd en gebloeid. Tot de Elfstedentocht van '97

quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:10 schreef Qwea het volgende:
Ik vind het afschuwelijk
Ik wil ook een 2de tattoo. Al 5 jaar

Mja.
 Mja.

kom we gaan samen 1 laten zettenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:13 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil ook al heeeeeeeeel lang een derde tattoo, met Frips zn pootafdruk dr bij

Ja ubergeilquote:

Mn arme lieve stoere Kareltje heeft een zeer oogje ...
  Mn arme lieve stoere Kareltje heeft een zeer oogje ...

quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ubergeil
Ik wil dan zo een old school hartje met Qwea
Of een zwaluw met een vaantje met je naam
Fuck die poot van die dooie chiwallie

quote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:30 schreef oh-oh het volgende:
Nok have fun @ work!
En gefeliciteerd met je eerste huwelijksfjaardag
 Dank. Vermoeiend zo'n eerste dag. Zal nog wel zo blijven de komende week, denk ik. Vooral door hoeveelheden theoretische zaken en een shitload aan afkortingen
  Dank. Vermoeiend zo'n eerste dag. Zal nog wel zo blijven de komende week, denk ik. Vooral door hoeveelheden theoretische zaken en een shitload aan afkortingen 

Ja, Nok, slaap lekkerquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hopelijk ben ik morgen wel gewoon moe van het werken.
Na het werk lekker uit gaan eten. Indonesisch restaurantje in Den Haag. Daarna lekker op de bank en nu zo alweer tukken

....geen nightshift hier meer tegenwoordig
 ....geen nightshift hier meer tegenwoordig  dus
  dus   en later maar weer.
  en later maar weer.  

Maar het zit nog in je systeem? (ik kijk even naar de tijd dat je post)quote:Op woensdag 16 juni 2010 03:05 schreef trovey het volgende:
Alsnog feli Nok, beetje laat maar beter laat dan nooit.....geen nightshift hier meer tegenwoordig
dus
en later maar weer.

Gefeliciteerd Nok met je nieuwe baan en met je huwelijksgevaardag.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hopelijk ben ik morgen wel gewoon moe van het werken.
Na het werk lekker uit gaan eten. Indonesisch restaurantje in Den Haag. Daarna lekker op de bank en nu zo alweer tukken

Nok, gij werkende vrouwe
  Nok, gij werkende vrouwe   

ja waarom denk je dat ze de rest van de dag liggen te maffenquote:Op woensdag 16 juni 2010 08:31 schreef oh-oh het volgende:
Nok, gij werkende vrouwe

Om 6 uur op staan?
Op wat voor ongristelijk tijdstip beginnen die ambtenaren dan joh
Mogge allemaal

Hey lekker dingskie!quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja waarom denk je dat ze de rest van de dag liggen te maffen

geen idee, ik lag om half zeven al klaarwakker te wezenquote:Op woensdag 16 juni 2010 08:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hey lekker dingskie!
Wat brengt jou zo vroeg op op deze schitterende woensdag?

quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
geen idee, ik lag om half zeven al klaarwakker te wezen
 Drama!
  Drama! 

nee, moet wel even een paar dingetjes doen maar verder staat alles nog openquote:Op woensdag 16 juni 2010 08:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Drama!
En nu dan?
Nog leuke plannen voor vandaag?

quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:49 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb net een broodje uit de oven op, en dat kruimelt behoorijk
er loopt nu iets geels te grazen op m'n borst

Hey Barbaaf
  Hey Barbaaf   

ja tof hequote:Op woensdag 16 juni 2010 08:55 schreef oh-oh het volgende:
Zwb, heb je dit topic al es gezien?
Zelfgemaakte dingen