quote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:30 schreef oh-oh het volgende:
Nok have fun @ work!
En gefeliciteerd met je eerste huwelijksfjaardag
Ja, Nok, slaap lekkerquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dank. Vermoeiend zo'n eerste dag. Zal nog wel zo blijven de komende week, denk ik. Vooral door hoeveelheden theoretische zaken en een shitload aan afkortingen
Hopelijk ben ik morgen wel gewoon moe van het werken.
Na het werk lekker uit gaan eten. Indonesisch restaurantje in Den Haag. Daarna lekker op de bank en nu zo alweer tukken
Maar het zit nog in je systeem? (ik kijk even naar de tijd dat je post)quote:Op woensdag 16 juni 2010 03:05 schreef trovey het volgende:
Alsnog feli Nok, beetje laat maar beter laat dan nooit.....geen nightshift hier meer tegenwoordig
dus
en later maar weer.
Gefeliciteerd Nok met je nieuwe baan en met je huwelijksgevaardag.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dank. Vermoeiend zo'n eerste dag. Zal nog wel zo blijven de komende week, denk ik. Vooral door hoeveelheden theoretische zaken en een shitload aan afkortingen
Hopelijk ben ik morgen wel gewoon moe van het werken.
Na het werk lekker uit gaan eten. Indonesisch restaurantje in Den Haag. Daarna lekker op de bank en nu zo alweer tukken
ja waarom denk je dat ze de rest van de dag liggen te maffenquote:Op woensdag 16 juni 2010 08:31 schreef oh-oh het volgende:
Nok, gij werkende vrouwe
![]()
Om 6 uur op staan?
Op wat voor ongristelijk tijdstip beginnen die ambtenaren dan joh![]()
Mogge allemaal
Hey lekker dingskie!quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja waarom denk je dat ze de rest van de dag liggen te maffen
geen idee, ik lag om half zeven al klaarwakker te wezenquote:Op woensdag 16 juni 2010 08:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hey lekker dingskie!
Wat brengt jou zo vroeg op op deze schitterende woensdag?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
geen idee, ik lag om half zeven al klaarwakker te wezen
nee, moet wel even een paar dingetjes doen maar verder staat alles nog openquote:Op woensdag 16 juni 2010 08:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Drama!
En nu dan?
Nog leuke plannen voor vandaag?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:49 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb net een broodje uit de oven op, en dat kruimelt behoorijk
er loopt nu iets geels te grazen op m'n borst
ja tof hequote:Op woensdag 16 juni 2010 08:55 schreef oh-oh het volgende:
Zwb, heb je dit topic al es gezien?
Zelfgemaakte dingen
Ik wil een ducktapewallet
| Forum Opties | |