wat voor idee?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:57 schreef Enfermera het volgende:
Ohhh en ik heb weer een nieuw idee voor een tattoo![]()
![]()
![]()
tape sjon aan je balkon als lokaasquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:23 schreef oh-oh het volgende:
Hans vloog dus net over mn balkon en zat ff in de boom het dichtste bij, maar nu issie weer pleitos
het was btw best verontrustend dat die dingen recht onder de magneten van de paus hingenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:40 schreef oh-oh het volgende:
Billy zit m trouwens steeds te zoeken, die gaat telkens bij het hok kijken en buiten ook bij de struiken waar we m de eerste keer gevonden hadden![]()
Je kado uit Rome is helemaal geweldig![]()
OMG , drie keer raden waar ie nu onder hangtquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het was btw best verontrustend dat die dingen recht onder de magneten van de paus hingen
OMG lekker! Heb ik zondag gemaaktquote:
Echt heaquote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt hea![]()
Ik heb drie pannenkoeken op nu, ik kan geen pap meer zeggen.
* BURP *
Ja ik weet hetquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:21 schreef oh-oh het volgende:
Poeh nou je bent dr ook echt uren mee bezig, met pannenkoeken bakken he![]()
Das nou wel echt een van de snelste dingen ooit![]()
Ik vind het ook echt altijd hele erge geldverspilling, pannenkoeken bij een pannenkoekenhuis.
Voor dat geld bak ik een hele berg pannenkoeken met een boel variatie![]()
Met appel, met banaan, met rozijnen, met spek, met kaas etc etc
Zat al lang te denken over iets nieuws. Had eerst iets in mn hoofd van een amandelboom met een merel erin (quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ze op haar buik/been heeft zeg maar, dat vind ik echt stoerMaar dan niet zulke bloemies maar iets anders, weet niet niet precies wat. ^^ Maar dat lijkt me eigenlijk wel heel erg gaaf.
![]()
Ik wil iets wat ik makkelijk kan bedekken, en op mn schouder wordt dat toch wat lastiger, zeker als het warm is en ik ga echt werken in de thuiszorg enzo. Dus ja![]()
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Hans vermaakt zich wel, blijkbaar zijn die twee grote gemene kraaien verkast. Als hij honger heeft weet hij je wel te vinden (dat geblaf van Sjon hoor je van heinde en verrequote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:23 schreef oh-oh het volgende:
Hans vloog dus net over mn balkon en zat ff in de boom het dichtste bij, maar nu issie weer pleitos
Nee die twee grote zie ik ook nog vliegen, maar ze pesten m schijnbaar niet heel erg.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:10 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Hans vermaakt zich wel, blijkbaar zijn die twee grote gemene kraaien verkast. Als hij honger heeft weet hij je wel te vinden (dat geblaf van Sjon hoor je van heinde en verre) maar flauw dat hij niet echt komt buurten.
En m'n cactus is liev. 30 cm hoog en nauwelijks naaldjes. Vroeger had ik er eentje, als je van een meter afstand ernaar wees had je al naaldjes in je vingers. Dat kreng heb ik toen op m'n balkon gezet en niet meer naar omgekeken, die heeft nog jaren geleefd en gebloeid. Tot de Elfstedentocht van '97
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:10 schreef Qwea het volgende:
Ik vind het afschuwelijk![]()
Ik wil ook een 2de tattoo. Al 5 jaar
kom we gaan samen 1 laten zettenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:13 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil ook al heeeeeeeeel lang een derde tattoo, met Frips zn pootafdruk dr bij
Ja ubergeilquote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ubergeil![]()
Ik wil dan zo een old school hartje met Qwea![]()
Of een zwaluw met een vaantje met je naam![]()
Fuck die poot van die dooie chiwallie
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:30 schreef oh-oh het volgende:
Nok have fun @ work!
En gefeliciteerd met je eerste huwelijksfjaardag
Ja, Nok, slaap lekkerquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dank. Vermoeiend zo'n eerste dag. Zal nog wel zo blijven de komende week, denk ik. Vooral door hoeveelheden theoretische zaken en een shitload aan afkortingen
Hopelijk ben ik morgen wel gewoon moe van het werken.
Na het werk lekker uit gaan eten. Indonesisch restaurantje in Den Haag. Daarna lekker op de bank en nu zo alweer tukken
Maar het zit nog in je systeem? (ik kijk even naar de tijd dat je post)quote:Op woensdag 16 juni 2010 03:05 schreef trovey het volgende:
Alsnog feli Nok, beetje laat maar beter laat dan nooit.....geen nightshift hier meer tegenwoordig
dus
en later maar weer.
Gefeliciteerd Nok met je nieuwe baan en met je huwelijksgevaardag.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dank. Vermoeiend zo'n eerste dag. Zal nog wel zo blijven de komende week, denk ik. Vooral door hoeveelheden theoretische zaken en een shitload aan afkortingen
Hopelijk ben ik morgen wel gewoon moe van het werken.
Na het werk lekker uit gaan eten. Indonesisch restaurantje in Den Haag. Daarna lekker op de bank en nu zo alweer tukken
ja waarom denk je dat ze de rest van de dag liggen te maffenquote:Op woensdag 16 juni 2010 08:31 schreef oh-oh het volgende:
Nok, gij werkende vrouwe
![]()
Om 6 uur op staan?
Op wat voor ongristelijk tijdstip beginnen die ambtenaren dan joh![]()
Mogge allemaal
Hey lekker dingskie!quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja waarom denk je dat ze de rest van de dag liggen te maffen
geen idee, ik lag om half zeven al klaarwakker te wezenquote:Op woensdag 16 juni 2010 08:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hey lekker dingskie!
Wat brengt jou zo vroeg op op deze schitterende woensdag?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
geen idee, ik lag om half zeven al klaarwakker te wezen
nee, moet wel even een paar dingetjes doen maar verder staat alles nog openquote:Op woensdag 16 juni 2010 08:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Drama!
En nu dan?
Nog leuke plannen voor vandaag?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:49 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb net een broodje uit de oven op, en dat kruimelt behoorijk
er loopt nu iets geels te grazen op m'n borst
ja tof hequote:Op woensdag 16 juni 2010 08:55 schreef oh-oh het volgende:
Zwb, heb je dit topic al es gezien?
Zelfgemaakte dingen
Ik wil een ducktapewallet
True!quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:27 schreef DeZwabber het volgende:
leuk als trouwring joh, die raak je niet meer kwijt
Oh ik dacht ff een boksbeugel voor Sjon, dat lijkt me heul nie handigquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:34 schreef DeZwabber het volgende:
misschien kan je em een paar boeien voor Sjon laten aanmeten
Oeh das leuk voor Hansquote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:33 schreef oh-oh het volgende:
Qut, hoe is het nou gegaan met dat huis eigenlijk?
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Huis wat we op het oog hadden is onder voorbehoud verkocht
ff verder zoeken dan maar
quote:
* Ploing *quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heul nie gelezen joh, thnx Tombocloontje van me
quote:
Soms jaquote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:49 schreef DeZwabber het volgende:
ja, alleen een beetje rustig
en mijn leuter hangt op oh-oh d'r koelkast
Gezelligquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dat dus!
Ik ga denk ik naar den Helder verhuizen, ik wil een klein dijkhuisje
Duh, wij horen toch altijd tzelfde wijquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:06 schreef DeZwabber het volgende:
ja, er zijn er dus nog twee van hun bed gelicht he![]()
(dat hoorde jij ook net zeker?)
Eh, nee! Als je daar ook een topic over opent wil ik je absoluut niet tegenhoudenquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:15 schreef senesta het volgende:
Willen jullie me tegenhouden?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoek ze!quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:20 schreef senesta het volgende:
Ik ga Greys even zoeken, die zegt altijd verstandige dingen
quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:20 schreef oh-oh het volgende:
Waarom moeten we je tegenhouden dan?
Trouwens, doe maar niet, ik heb hier nog een hele leuke pup voor je, extragratisch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
Aww, mag ik langskomen als je 'm hebt?quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:15 schreef senesta het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, dat willen we nietquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:15 schreef senesta het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:22 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Aww, mag ik langskomen als je 'm hebt?
Zwbcloonquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:25 schreef tombolafan het volgende:
En ja, ik weet het, Zwabber is van de Cyanide and Happiness maar ik vond deze gewoon cool
quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:23 schreef oh-oh het volgende:
Ik zweer het op Chico's hoofd, als er een geschikt huisje voor hem is ergens, dan breng ik hem dezelfde dag nog![]()
Maar op het forum zitten we met een hele zooi hele zielige aftandse afdankertjes en met verse pups die bij fokkers achterblijven en voor een prikkie weg mogen dus hij maakt niet zoveel kans daar
Hij is idd leukquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zwbcloon![]()
En die van Zwabber is veel leukerder
Tis echt beter voor mij, en voor de andere honden, voor die neuroot zal het geen ene reet uitmaken wie hij gek kan maken en waar ie kan rellen hoorquote:
Meer kattenliefhebbers dan taalnazi's hier hoorquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij is idd leuk
Maar met al die taalnazi's hier vond ik mijne ook wel kunnen
Senes, wat een mooie lieverd!quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:15 schreef senesta het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |