Ik kan nergens een kaart vinden hoe dat er dan uit zou gaan zien.quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:44 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ik kan nergens een kaart vinden hoe dat er dan uit zou gaan zien.
Hmmmm...., Noord Limburg afstaan aan Duitsland en Maastricht e.o. wel zelf houden, is dat nog een idee.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
alleen limburg even wegdenken
quote:
Walloniër, geen Vlaming hè!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:36 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil best Belgisch worre, Belgen zijn echt doorgaans veel leuker en toffer dan Ollanders
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:37 schreef oh-oh het volgende:
Waarom houden mensen in de gaten waar ik post???
Allé zotteke , ik ga geen Frans spreken hoorquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:41 schreef Pagan het volgende:
[..]
Walloniër, geen Vlaming hè!
Ik krijg ineens zin in Forel op zijn Ardeens
quote:
Naja kut, anyway, dat quoten ging ff misquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:40 schreef Loveless85 het volgende:
Gewoon niet zo miepen. Er zitten er ook zat nog in Slank, SHO, LIF oh-oh in de Pfaff-reeks, enz enz en daar loop je toch ook niet over te mokken
Wij hebben echt keigoeie vietnamezenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:54 schreef DeZwabber het volgende:
lekker![]()
tenminste, dat hoop ik voor je, de loempiakraampjes in rotterdam rollen volgens mij alleen een loempiavelletje op met niets er in
Ik had ook al een grote deurposter gekregen, die ga ik dus echt thuis op de slaapkamer hangenquote:
En hoe kwam je er achter, van dat non-homo?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:09 schreef oh-oh het volgende:
IK ga zo ff mn Mad Hatter Poster ophangen hier, die ik kreeg van de Free Homo die geen Homo blijkt te zijn
Echt shocking, hij werkte al bij de Free toen ik bij Virgin werkte , en wij noemden hem toen al de Free Homo.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:20 schreef Greys het volgende:
[..]
En hoe kwam je er achter, van dat non-homo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |