quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:02 schreef Timmos het volgende:
Kunnen we een TT change aanvragen voor februari 2012?
Cadzand-Bad was goed te doen ja. :quote:Op donderdag 7 juli 2011 08:17 schreef Piles het volgende:
Nederlandse, en zeker de Zeeuwse, zijn gewoon de beste stranden ter wereldOp andere plekken is de omgeving enzo vaak mooier, maar het strand zelf is hier het beste
Wat heb je nog gedaan? Waar ben je geweest? Waar ben je uitgeweest?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:01 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Cadzand-Bad was goed te doen ja. :
Cadzand-dorp was doods.
Maandag en dinsdag op het strand gelegen, woensdag wat stadjes in de buurt opgezocht en s'avonds strandwandeling.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:57 schreef Timmos het volgende:
[..]
Wat heb je nog gedaan? Waar ben je geweest? Waar ben je uitgeweest?
Dat gaat zeker hard, zeker als er een 6bft staat.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:41 schreef Timmos het volgende:
Ik ben 2 weken geleden ofzo nog meegeweest met de KNRM, dat gaat verdomde hard..
Nee gek, ik ben lokaal, dus ik weet de wegquote:
In Zierikzee was het nu weer behoorlijk druk, komen ze allemaal naar de stad ipv het strandquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:39 schreef Fredo55 het volgende:
Er waren gisteren ook wat incidentjes op de A58, vandaag zal het wat rustiger zijn..zeker met dit weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |