Dat zou ik eerlijk gezegd als Ajacied zijnde niet eens heel erg vinden. Tenslotte hebben we ook Vermeer nog op de bank zitten die dan 1e keeper kan worden. Is nu nog niet het niveau van Steek, maar is zeker een waardig opvolger. Goed voor Steek, goed voor Ajax, goed voor Vermeer. Sowieso heb ik het altijd zonde gevonden dat iemand als Vermeer continu op de bank zat.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:52 schreef SaCitz het volgende:
Zochten ze bij Bayern niet een nieuwe keeper??
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:52 schreef SaCitz het volgende:
Zochten ze bij Bayern niet een nieuwe keeper??
Een 27-jarige keeper kan nog wel 10 jaar mee. Is een prachtige leeftijd voor een keeper.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:02 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Bayern heeft 20 miljoen inkoopbudget wat naar het zich laat aanzien allemaal opgaat aan die nieuwe jonge portugese vleugelback...
Hoeness zal niet zitten te springen om de bestuuursraad te moeten vragen om méér inkoopgeld (voor meer dan 20 miljoen euro moet de bestuursraad daarover stemmen), tenzij hij echt een hele goede aankoop kan doen.
Natuurlijk is Steek dat zeker, ook in duitsland heeft hij tot nu toe een solide indruk gemaakt, enkel heeft Bayern nu vooral oog vooor twee jonge duitse keepers, die ook voor concurrenten keepen: Adler en Neuer,die ze het liefst zouden willen kopen:
Stekelenburgis vergelijking met die keepers net wat ouder (Bayern heeft graag erg 'vaste keepers' die minimaal 5 jaarof meer de vaste keeper zullen blijven) .
Inderdaad dit is pas de leeftijd dat ie echt goed wordt. Ik hoop niet dat ie weg gaat bij Ajax want anders zijn we de beste keeper van de Eredivisie kwijt.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:38 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Een 27-jarige keeper kan nog wel 10 jaar mee. Is een prachtige leeftijd voor een keeper.
We hebben de potentiële nummer twee nog achter de hand.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad dit is pas de leeftijd dat ie echt goed wordt. Ik hoop niet dat ie weg gaat bij Ajax want anders zijn we de beste keeper van de Eredivisie kwijt.
Das ook wel waar maar die moet eerst nog 3 jaar op Eredivisie niveau keepen wil ie minstens net zo goed worden.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:54 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
We hebben de potentiële nummer twee nog achter de hand.
Jij denkt dat Verhoeven nog door gaat breken?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:54 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
We hebben de potentiële nummer twee nog achter de hand.
Door de muur van de McDonalds misschien als hij niet snel genoeg geholpen wordt.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:06 schreef Ruud het volgende:
[..]
Jij denkt dat Verhoeven nog door gaat breken?
Steek verlaat Ajax alleen voor de absolute top, Manchester City is een kaartenhuis dat over een paar jaar weer instort.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:04 schreef YebCar het volgende:
Vind hem wel iets voor Manchester City!
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |