Teddy is dan wel weer tof. Of honey bee.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is wel beter dan hubbie of mijn ventje.
Haha, I knew it.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, het beeld wat ik nu van jouw oma heb, is echt viesss.
Ik zie genoeg snorren met kroost om zich heen.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Die hebben een snor om zichzelf te beschermen tegen voortplanting.
te triestquote:Op maandag 14 juni 2010 16:34 schreef TheKC het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik heb honingbeertje ook voorbij zien komen...quote:Op maandag 14 juni 2010 16:33 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Teddy is dan wel weer tof. Of honey bee.
Wat ben ik blij met hun.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:34 schreef TheKC het volgende:
Die hebben ze misschien daarna gekregen, omdat de kroost niet zo goed gelukt was.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zie genoeg snorren met kroost om zich heen.
Of 'me allesie'.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:35 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind mijn ventje inderdaad ook heel erg. Maar m'n meissie en m'n wijffie net zo. Zijn overigens ook vaak wel bepaalde soort types die dat zeggen.
Jaquote:Op maandag 14 juni 2010 16:35 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind mijn ventje inderdaad ook heel erg. Maar m'n meissie en m'n wijffie net zo. Zijn overigens ook vaak wel bepaalde soort types die dat zeggen.
Zo debiel, commentator bij Kameroen - Japan zegt net "Het is een zeer trieste vertoning voor beide partijen" , maar net bij Nederland - Denemarken was het een spannende partijquote:Op maandag 14 juni 2010 16:34 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vond Nederland trouwens echt heel matig spelen.
M'n mokkel.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:35 schreef Smart_ass het volgende:
Opplak-snor?quote:Op maandag 14 juni 2010 16:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Die hebben ze misschien daarna gekregen, omdat de kroost niet zo goed gelukt was.
quote:Op maandag 14 juni 2010 16:36 schreef TheKC het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja, en het grote verschil is dat deze teams gewoon voor geen meter kunnen voetballen vergeleken bij Nederland of Denemarken.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:36 schreef McGilles het volgende:
[..]
Zo debiel, commentator bij Kameroen - Japan zegt net "Het is een zeer trieste vertoning voor beide partijen" , maar net bij Nederland - Denemarken was het een spannende partij![]()
![]()
raar, ik vind deze wedstrijd veel leuker dan Ned-Den.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:36 schreef McGilles het volgende:
[..]
Zo debiel, commentator bij Kameroen - Japan zegt net "Het is een zeer trieste vertoning voor beide partijen" , maar net bij Nederland - Denemarken was het een spannende partij![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |