Neequote:
Niet door BP overigens, die schijnt niet zo goed te zijn met boren.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ze laat haar baarmoeder wegboren binnenkort.
Gelukkig niet.quote:
Gaat het wel goed verder?quote:Op maandag 14 juni 2010 16:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Niet door BP overigens, die schijnt niet zo goed te zijn met boren.
Mijn oma.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig niet.
Bejaarde vrouwen krijgen soms wel een baard of snor.
En vuvuzela's.quote:
Ja, maar...quote:Op maandag 14 juni 2010 16:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
BP staat anders alom in het nieuws nu met dat boorincident.
Nietquote:Op maandag 14 juni 2010 16:28 schreef Smart_ass het volgende:
Wat negeren jullie me?
Ze is 84, ik denk niet dat die zich nog mooi moet maken om te bouncen in da clubz.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:29 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Goor. Dat hoor je te harsen/epileren. Helaas zijn er maar bar weinig vrouwen die dat doen ja.
Het is wel beter dan hubbie of mijn ventje.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:29 schreef reetveter het volgende:
Als mijn vriendin me aapje zou noemen zou ik der slaan.
Nietsquote:
Oke, het beeld wat ik nu van jouw oma heb, is echt viesss.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ze is 84, ik denk niet dat die zich nog mooi moet maken om te bouncen in da clubz.
Die hebben een snor om zichzelf te beschermen tegen voortplanting.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Sommige vrouwen hebben gewoon een baard en of snor zonder bejaard te zijn hoor
Maakt niet uit. Volgens mij heeft dat er meer mee te maken of je dat in je hebt of niet.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ze is 84, ik denk niet dat die zich nog mooi moet maken om te bouncen in da clubz.
Ik en mijn hubbie krijgen een beeb.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is wel beter dan hubbie of mijn ventje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |