Geen aandacht geven, daar kickt hij opquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:23 schreef Kw4Kje het volgende:
[..]
NLD - DEN topic:
[..]
Bij het juiste eind ja![]()
kneusje
1e paginaquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:27 schreef Flammie het volgende:
[..]
En dan gaan de trolls quotes vervalsenDoe toch normaal en respecteer je medemens!
Vooral niet serieus nemen en gewoon negeren...quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:30 schreef Kw4Kje het volgende:
[..]
1e pagina
Voorspel hier de uitslag van NED-DEN.
Leugenaarquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:30 schreef Kw4Kje het volgende:
[..]
1e pagina
Voorspel hier de uitslag van NED-DEN.
Inderdaad, hij kickt alleen maar op de aandacht..quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:32 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Vooral niet serieus nemen en gewoon negeren...
quote:
Je bedoelt na één helft neem ik aan?quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:28 schreef MafLander het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat het 'gewoon' 4-0 wordt
Ik hoop zo dat je gewoon trollt. Anders ben je echt ernstig niet goed bij je knar als je zelfs over dergelijke zaken de behoefte hebt om te liegen...quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:16 schreef Flammie het volgende:
Ik voorspel 1-2 winst voor Japan... Vorige keer had ik het ook al bij het juiste eind met nld - denemarken en ik voel dat ik het deze keer weer correct heb
Please don't feed the trolls...quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:47 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat je gewoon trollt. Anders ben je echt ernstig niet goed bij je knar als je zelfs over dergelijke zaken de behoefte hebt om te liegen...
Hij is een troll hoor. (bron: PM) Alleen je zou denken dat het nu wel gaat vervelen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:47 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat je gewoon trollt. Anders ben je echt ernstig niet goed bij je knar als je zelfs over dergelijke zaken de behoefte hebt om te liegen...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |