Ah ha, dus laatste seconde Honda? Moet je dan die gezichtjes zien van Nederland.quote:
Nee ik bedoel dat hij er 3 of 4 maakt, niet 6.quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:51 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ah ha, dus laatste seconde Honda? Moet je dan die gezichtjes zien van Nederland.
Echniequote:Op donderdag 17 juni 2010 12:57 schreef kingmob het volgende:
Ik verwacht/hoop (kan ze moeilijk uit elkaar houden die 2) dat Nederland nu wat los komt. Verwacht alleen dat de goal weer lang op zich laat wachten, waardoor de scorebord fans weer helemaal uit hun stekker zullen gaan.
Resultaat: wederom 2 - 0
dat zijn er 5quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:27 schreef PS2BuyCenter het volgende:
Er zijn 3 standen mogelijk bij deze wedstrijd.
De eerste is winst voor Nederland.
2-1 of 3-1
De tweede is gelijkspel.
1-1
De derde is winst voor Japan.
0-1 of 1-2
quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:16 schreef Flammie het volgende:
Ik voorspel 1-2 winst voor Japan... Vorige keer had ik het ook al bij het juiste eind met nld - denemarken en ik voel dat ik het deze keer weer correct heb
NLD - DEN topic:quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:16 schreef Flammie het volgende:
Ik voorspel 1-2 winst voor Japan... Vorige keer had ik het ook al bij het juiste eind met nld - denemarken en ik voel dat ik het deze keer weer correct heb
Bij het juiste eind jaquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:04 schreef Flammie het volgende:
Ik hoop echt dat Denemarken wint met 2-1 van Nederland want dan win ik 1 euro en 50 cent!!!!
En dan gaan de trolls quotes vervalsenquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:23 schreef Kw4Kje het volgende:
[..]
NLD - DEN topic:
[..]
Bij het juiste eind ja![]()
kneusje
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |