Wel dusquote:
Nederland speelde gewoon absoluut RUKquote:Op maandag 14 juni 2010 15:26 schreef badboynova het volgende:
eindelijk is de verdediging goed, hebben mens nog steeds wat te zeiken op oranje.
quote:Op maandag 14 juni 2010 16:05 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Nederland speelde gewoon absoluut RUK
Alleen maar overspelen als een stel kleine kinderen op een schoolplein. Die Denen vielen tenminste sterk aan
als we het dan toch over fouten hebben, nja foutenquote:Op maandag 14 juni 2010 15:46 schreef koei het volgende:
Hey, mijn OP tekstje is aangepast
En niet naar waarheid, want Rossdale snurkt wel! Het is geen disjfa, maar wel een sneaky snurker die stopt zodra je het wil opnemen als bewijs
quote:Op maandag 14 juni 2010 16:22 schreef AQuila360 het volgende:
Ja maar Sigmund is altijd overal tegen dus nu ook natuurlijk
quote:Op maandag 14 juni 2010 16:22 schreef AQuila360 het volgende:
Ja maar Sigmund is altijd overal tegen dus nu ook natuurlijk
300 tegen 11 is oneerlijk!quote:Op maandag 14 juni 2010 16:25 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Bla bla bla. Ik moet zeker in je straatje praten ofzo?
"NEDERLAND SPEELDE FAN-TAS-TISCH! WOW! GODENSPEL EN ONOVERTROFFEN! DIE DENEN WISTEN NIET WAT ZE MEEMAAKTEN MAN! DE NEDERLANDERS KWAMEN ALS 300 SPARTANEN OM DE PERZEN AF TE SLACHTEN ALS VEE!!!"
Zeikerdquote:Op maandag 14 juni 2010 16:25 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
"NEDERLAND SPEELDE FAN-TAS-TISCH! WOW! GODENSPEL EN ONOVERTROFFEN! DIE DENEN WISTEN NIET WAT ZE MEEMAAKTEN MAN! DE NEDERLANDERS KWAMEN ALS 300 SPARTANEN OM DE PERZEN AF TE SLACHTEN ALS VEE!!!"
En over een paar weken janken we weer als we weer naar huis zijn gespeeld.
Ik heb in m'n hele leven nog nooit zoiets meegemaakt als Disjfa.quote:Op maandag 14 juni 2010 15:46 schreef koei het volgende:
Hey, mijn OP tekstje is aangepast
En niet naar waarheid, want Rossdale snurkt wel! Het is geen disjfa, maar wel een sneaky snurker die stopt zodra je het wil opnemen als bewijs
laatste 20 min waren toch wel redelijk leuk om te kijken, toen kwamen er teminste wat kansenquote:Op maandag 14 juni 2010 16:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zeikerd
Nederland speelde prima, maar ze kwamen gewoon niet op gang door het goede spel van de denen die constant dicht op de nederlandse spelers zaten die daardoor geen enkele ruimte kregen.
Saaie wedstrijd, maar met een mooie uitkomst en dat is natuurlijk uiteindelijk het enige wat telt.
Vorig weekend naast disjfa gelegen na Ritse zijn party. Ik heb die jongen echt zo vaak geslagen en geschopt, maar zijn gesnurk was met geen mogelijkheid te stoppenquote:Op maandag 14 juni 2010 16:28 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Ik heb in m'n hele leven nog nooit zoiets meegemaakt als Disjfa.![]()
In Rome wel naast een meid geslapen die ook echt belachelijk hard snurkte, maar die stopte tenminste als je er een mep tegen gaf. Disjfa kreeg ik gewoon niet stil.
Wedstrijd was inderdaad wel saai. Ook weinig ambiance op straat. Als deze wedstrijd nou vanavond was gespeeld had de glorieuze overwinning van Nederland veel en veel beter geweest!!!quote:Op maandag 14 juni 2010 16:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zeikerd
Nederland speelde prima, maar ze kwamen gewoon niet op gang door het goede spel van de denen die constant dicht op de nederlandse spelers zaten die daardoor geen enkele ruimte kregen.
Saaie wedstrijd, maar met een mooie uitkomst en dat is natuurlijk uiteindelijk het enige wat telt.
quote:Op maandag 14 juni 2010 16:29 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vorig weekend naast disjfa gelegen na Ritse zijn party. Ik heb die jongen echt zo vaak geslagen en geschopt, maar zijn gesnurk was met geen mogelijkheid te stoppen
quote:Op maandag 14 juni 2010 16:30 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Wedstrijd was inderdaad wel saai. Ook weinig ambiance op straat. Als deze wedstrijd nou vanavond was gespeeld had de glorieuze overwinning van Nederland veel en veel beter geweest!!!
Wat? Het is toch zo? S avonds werken er veel minder mensen dan overdag om 1330 in de middag. Dat ben je toch wel met me eens?quote:
Disjfa is ook wel echt de snurk-baas natuurlijkquote:Op maandag 14 juni 2010 16:28 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Ik heb in m'n hele leven nog nooit zoiets meegemaakt als Disjfa.![]()
In Rome wel naast een meid geslapen die ook echt belachelijk hard snurkte, maar die stopte tenminste als je er een mep tegen gaf. Disjfa kreeg ik gewoon niet stil.
Welke weddenschap had je verloren dan, dat je naast disjfa moest slapen?quote:Op maandag 14 juni 2010 16:29 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vorig weekend naast disjfa gelegen na Ritse zijn party. Ik heb die jongen echt zo vaak geslagen en geschopt, maar zijn gesnurk was met geen mogelijkheid te stoppen
Dat heeft iemand anders voor je verzonnen?quote:Op maandag 14 juni 2010 16:36 schreef koei het volgende:
[..]
Maar desondanks heeft Rossdale me ook ooit eens wakker gesnurkt en heb ik dat niet zelf verzonnen!
Vrijwillig was het, de baas!quote:Op maandag 14 juni 2010 16:38 schreef koei het volgende:
[..]
Welke weddenschap had je verloren dan, dat je naast disjfa moest slapen?
Ik zou dat eerder dom dan baas noemen...quote:
Spank weet waar hij over praat!quote:Op maandag 14 juni 2010 16:43 schreef SpankmasterC het volgende:
Die Deen die dat 3-0 schot tegenhield is echt een held! Met een dikke omhaal die bal uit het net houden, fantastisch!
Jammer wel dat NL won, had de denen 2-1 gegeven in mn poolquote:
Ik had 2-1 voor Nederland/2-1 voor Denemarken/3-1 voor Nederland/3-1 voor Denemarken gespeeld.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:48 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Jammer wel dat NL won, had de denen 2-1 gegeven in mn pool
Maar wel verdiend, Elia deed het supergoed, Kuyt had ook mooie acties, Van Persie had er van mij eerder uitgemogen (zat alleen maar te falen).
land veraderquote:Op maandag 14 juni 2010 16:48 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Jammer wel dat NL won, had de denen 2-1 gegeven in mn pool
Maar wel verdiend, Elia deed het supergoed, Kuyt had ook mooie acties, Van Persie had er van mij eerder uitgemogen (zat alleen maar te falen).
Gompie. Huillie, het is maar een spelletje hoor!!!!!quote:
het is meer dan een spelletjequote:Op maandag 14 juni 2010 16:59 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Gompie. Huillie, het is maar een spelletje hoor!!!!!
Grenst jouw bieb direct aan het marktplein waar feest gevierd wordt dan of iets dergelijks. Op de Uithof valt het namelijk wel meequote:Op maandag 14 juni 2010 17:04 schreef Morthill het volgende:
Sodeju zeg, zit je in de bib met oordopjes in, weet je na 90 minuten nog exact de uitslagdie toeters zijn echt niet normaal luid.
Wereld kampioen worden we toch nietquote:Op maandag 14 juni 2010 16:25 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
En over een paar weken janken we weer als we weer naar huis zijn gespeeld.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
Centrum van Groningen, daar wonen studenten die het nodig achter naar buiten te lopen als er gescoord wordt.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:06 schreef Nebo het volgende:
[..]
Grenst jouw bieb direct aan het marktplein waar feest gevierd wordt dan of iets dergelijks. Op de Uithof valt het namelijk wel mee
quote:Op maandag 14 juni 2010 17:11 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]ik ben gewoon voor Frankrijk, klaar!
Australië al the waySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
quote:Op maandag 14 juni 2010 17:11 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]ik ben gewoon voor Frankrijk, klaar!
Ook enkel omdat ze iets met een hoer te maken hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
Nee, Nederland met hun Yolanthe "Golddigger" Cabau van Kasbergenquote:Op maandag 14 juni 2010 17:16 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ook enkel omdat ze iets met een hoer te maken hebben
Op sneijder na, is ze te duur voor de rest (Nederlanders houden nou 1maal van een koopje)quote:Op maandag 14 juni 2010 17:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, Nederland met hun Yolanthe "Golddigger" Cabau van Kasbergen
Maar ik heb er wel heel hard om gelachenquote:Op maandag 14 juni 2010 16:29 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het is niet stiekemquote:Op maandag 14 juni 2010 17:33 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Maar ik heb er wel heel hard om gelachen![]()
En de vliegen waren toch een stuk irritanter dan Disfa![]()
En petti die snurkt stiekem ook, Ross weet ik niet, Disfa lag ertussen
Dus jij slaat vrouwen als je niet ver heen bentquote:Op maandag 14 juni 2010 17:38 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Het is niet stiekemIk heb er alleen niet zoveel klachten over gehad. De laatste keer sliep ik ook op een bank met lading drank op
En toen was ik behoorlijk eindje heen, dat vond ik zaterdag wel meevallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
Stoeien en slaan op bovenarmen is sowieso leukquote:Op maandag 14 juni 2010 17:49 schreef Pheno het volgende:
vrouwen slaan is goed. Zij moesten zo nodig die emancipatie
quote:Op maandag 14 juni 2010 17:42 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Dus jij slaat vrouwen als je niet ver heen bent
Je bent nu de 2deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en op dat moment nog redelijk nuchter
pas nadat ik van Ritse hoorde dat er plek was begon ik pas echt te drinken. Dronken achter een BBQ staan schiet ook niet echt op
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
Op de schouders slaan is tof, vooral als ze het bij mij doen.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:57 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Stoeien en slaan op bovenarmen is sowieso leuk
Daarom. Dat gemiet over vrouwen slaanquote:Op maandag 14 juni 2010 17:57 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Stoeien en slaan op bovenarmen is sowieso leuk
quote:Op maandag 14 juni 2010 17:49 schreef Pheno het volgende:
vrouwen slaan is goed. Zij moesten zo nodig die emancipatie
Kom volgende keer ook naar een meet dan, dan wil ik je best meppenquote:Op maandag 14 juni 2010 18:00 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Op de schouders slaan is tof, vooral als ze het bij mij doen.
Dat laatste is geen probleem, dat eerste wel.quote:Op maandag 14 juni 2010 18:02 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Kom volgende keer ook naar een meet dan, dan wil ik je best meppen
quote:Op maandag 14 juni 2010 18:03 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat laatste is geen probleem, dat eerste wel.
Slecht.quote:
Al zou een meet met Flodder en jou wel legendarisch worden.quote:
Daar ga ik ooit een biertje drinken, ben alleen bang dat het balkje dan al vol is tegen die tijdquote:
Zou je eens uit willen leggen waarom?quote:
Hij drinkt niet en rijdt een Prius.quote:
Hahaha zeer tofquote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 18:23 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Omdat mijn zelfvertrouwen zodanig laag is dat het nooit zal gebeuren.
Maar is dat de échte reden of je excuus-reden? Ik had namelijk nooit een laag zelfvertrouwen achter je gezochtquote:Op maandag 14 juni 2010 18:23 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Omdat mijn zelfvertrouwen zodanig laag is dat het nooit zal gebeuren.
Dat is de echte reden, ik ben nu een keer serieus.quote:Op maandag 14 juni 2010 18:30 schreef Nebo het volgende:
[..]
Maar is dat de échte reden of je excuus-reden? Ik had namelijk nooit een laag zelfvertrouwen achter je gezocht
In feite zijn dit geen onbekende meer hequote:Op maandag 14 juni 2010 18:37 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat is de echte reden, ik ben nu een keer serieus.
Ik heb dat vooral bij nieuwe mensen, natuurlijk ontmoet ik vrij vaak nieuwe mensen dat is vrij normaal. Het is vooral het afspreken met onbekende wat moeilijk voor mij is. Ik weet hoe dat kan, maar dat ik hier niet toelichten Als je dat wel wil weten moet je maar ff PMen.
Het is vooral de eerste stap, ik ben wel iemand die zich snel aanpast en altijd wel wat te lullen heeft etc.
Het feit dat het ontzettend leuk kan en zal zijn na een tijdje zal nooit opwegen tegen de stap die ik moet zetten om met onbekende mensen af te spreken.
Dude Fabio is een prachtige bijnaam!quote:Op maandag 14 juni 2010 18:43 schreef Gamer_V het volgende:
Ik blijf ook steeds meeten ondanks dat ik er alleen maar teleurstellende bijnamen aan overhoud.
Als er zo eentje is, kom je wel hequote:
Ik denk dat de fotograaf wat afgeleid naar beneden keek.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:03 schreef Morthill het volgende:
die foto is niet scherp naar mijn gevoel, volgens mij is er scherpgesteld op de nagels van de hand of zo, want die zijn scherper dan de rest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
niceeeeeeeequote:
Dat is de dag dat Nederland een Geert Wilders-moskee krijgtquote:Op maandag 14 juni 2010 17:06 schreef DJ_ het volgende:
[..]
het is meer dan een spelletje, het is een nationaal feest als oranje wint
Dit is waar al het nieuws komt.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:34 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik wacht. Ik wil verrast worden.
(Ik bedoel: Straks kondigen ze out of the blue een Tamagotchi-achtig ding voor de 360 aan)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 juni 2010 19:43 schreef Flodder450 het volgende:
Wat een nieuws.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
weet ikquote:Op maandag 14 juni 2010 20:19 schreef Sigmund666 het volgende:
Natal was een codenaam. Nintendo Revolution klonk ook totaal niet
Hij zou eigenlijk de E3 van 10 -11 jaar terug moeten kijken dat ze de ps2 aankondigen enzo dan kan die daarna daar op overstappenquote:Op maandag 14 juni 2010 21:05 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je hebt niet eens een next gen console.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:07 schreef Snakey het volgende:
KermitKikker, mag Miss Piggy gaan volbaggeren de komende 48 uur.
ik ben wel retro, maar ik kijk gewoon naar E3, omdat ik t leuk vindtquote:Op maandag 14 juni 2010 21:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hij zou eigenlijk de E3 van 10 -11 jaar terug moeten kijken dat ze de ps2 aankondigen enzo dan kan die daarna daar op overstappen
Niet echt op gelet, zou wel zomaar kunnen trouwens..quote:Op maandag 14 juni 2010 21:08 schreef Rossdale het volgende:
Al die andere kinectzooi was toch van Rare?
Zoiets, of gewoon van het internet afgaan.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hij zou eigenlijk de E3 van 10 -11 jaar terug moeten kijken dat ze de ps2 aankondigen enzo dan kan die daarna daar op overstappen
yupquote:Op maandag 14 juni 2010 21:08 schreef Rossdale het volgende:
Al die andere kinectzooi was toch van Rare?
Emar? Big E?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:15 schreef AQuila360 het volgende:
Wat zal big E er van gaan zeggen Flodder?
Ik neem aan dat hij ook heeft gekeken?
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:16 schreef Sigmund666 het volgende:
Flodder ligt 10 jaar achter![]()
(Dat was namelijk de laatste tijd dat RARE nog scoorde)
Noem een recente RARE hit zoals James Bond: Goldeye of Donkey Kong 64 dat waren! I DOUBLE TRIPPLE DARE YOU!quote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:18 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Noem een recente RARE hit zoals James Bond: Goldeye of Donkey Kong 64 dat waren! I DOUBLE TRIPPLE DARE YOU!
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:19 schreef RitseB het volgende:
[..]
Daar ging het niet over gast. Ik moest lachen om je ontzettend goede diss
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:19 schreef RitseB het volgende:
[..]
Daar ging het niet over gast. Ik moest lachen om je ontzettend goede diss
combo breaker,een serie dezelfde dingen door brekenquote:Op maandag 14 juni 2010 21:18 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je weet niet eens waar een combo breaker voor staat.
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:21 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
(Die helemaal niet goed was, het was namelijk de waarheid )
Goede uitleg, nu is het nog duidelijk dat je niet zwakzinnig bent.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:21 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
combo breaker,een serie dezelfde dingen door breken
the walrus am iquote:Op maandag 14 juni 2010 21:26 schreef AQuila360 het volgende:
Mensen die als Yoda praten zijn irritant.
Ik ook nietquote:Op maandag 14 juni 2010 21:34 schreef Sigmund666 het volgende:
Flodder heeft nooit Killer Instinct gespeeld
ik heb wel KI gedaanquote:Op maandag 14 juni 2010 21:34 schreef Sigmund666 het volgende:
Flodder heeft nooit Killer Instinct gespeeld
Als je op het twitterknopje boven deze post klikt kun je mijn twitter lezen, dan ben je geen twittermaagd meer!quote:Op maandag 14 juni 2010 21:49 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik heb nog nooit een twitter gelezen. Ik wordt oud.
Ik was vorige maand mijn kaartjes vergeten. Zestig euro weg![]()
"Jaap voor wanneer had je die kaartjes voor Lebbis"
"Ja........nou...................oh kut"
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:30 schreef badboynova het volgende:
young jedi aq, feel the force.
Hoezo goed teken? Had 2-1 winst voor Italiequote:Op maandag 14 juni 2010 21:29 schreef Edwinuss het volgende:
Zo maar Italië zien, zag dat ze aan het verliezen waren. Goed teken.
Ik ga niks kijkenquote:
Nah, ik was alleen benieuwd naar die van MS, maar die viel erg tegenquote:
Ik heb wel betere dingen met mijn tijd te doenquote:
Yeah was gezellig in #GAM idd, mooi was die tijd van vroeger! Avond na avond, toptijdquote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:38 schreef koei het volgende:
E3
Oude tijden herleven op irc! Morgenavond SonyIk ben benieuwd!
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:40 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yeah was gezellig in #GAM idd, mooi was die tijd van vroeger! Avond na avond, toptijd
Sowieso, na 3 jaar de key nog steeds niet veranderd hebbenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:41 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ja, ook lachen dat jullie #gcc kwamen binnen vallen en wij niks productiefs meer konden doen
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:45 schreef koei het volgende:
[..]
Sowieso, na 3 jaar de key nog steeds niet veranderd hebbenEn niet in #gam zitten maar wel in #gcc
Is al bekend wanneer wij hem gaan krijgen dan? In de US vandaag al, maar voor Europa heb ik nog niks gehoord en het zal me niks verbazen als dat pas na de zomer wordt.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
xbox slim moet ik nog maar eens beter gaan bekijken, en natuurlijk top dat wij hem zo vlug krijgen
Night all btw
16 juli zie ik vaak voorbij komen in het x360 topic! Ik vond het eerder raar, dat ie vanaf vandaag al in de USA lagquote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:07 schreef koei het volgende:
[..]
Is al bekend wanneer wij hem gaan krijgen dan? In de US vandaag al, maar voor Europa heb ik nog niks gehoord en het zal me niks verbazen als dat pas na de zomer wordt.
16 juliquote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:07 schreef koei het volgende:
[..]
Is al bekend wanneer wij hem gaan krijgen dan? In de US vandaag al, maar voor Europa heb ik nog niks gehoord en het zal me niks verbazen als dat pas na de zomer wordt.
Yeah ik ken het Morty, ik ken het!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:39 schreef Morthill het volgende:
goedemorgen, zo weer naar de bib om tot vanavond te studerenzal blij zijn als de tentamens weer voorbij zijn
Ik omdat ik dit jaar bijna de gehele E3 aan het werk ben breng ik het pas volgend jaar terugquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:36 schreef Nebo het volgende:
Wie heeft Beyond Good & Evil 2 weg gehaald van de presentatie van Ubisoft verdorie
Dus, Microsoft gaat helemaal prat op hun Natal Kinect. Van EA verwacht ik elk jaar weer niets en Ubisoft blijft melken. Ik hoop echt dat Sony en/of Nintendo gaan knallen, Microsoft geeft ze in ieder geval de gelegenheidquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:49 schreef Rossdale het volgende:
Nog weinig boeiends op de E3 dit jaar...
Gewoon, negeren die hap.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:04 schreef SpankmasterC het volgende:
HOE DE FUCK KUNNEN JULLIE HET NIET OVER NEED FOR SPEED HEBBEN?!?!?!?!!!!!
Dit dus, net als de rest van E3quote:
Natal liet me denken aan een nageboorte, dus het is vooruit gegaan.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:04 schreef Sigmund666 het volgende:
Heeft niemand in de zaal zich afgevraagd waar 'Kinect' op sloeg? Echt, het klinkt meer als een next-gen doos met Lego dan als serieuze accesoire.
(Ja, ik kan wel zeiken, maar dit keer is het terecht!)
Kinect is toch makkelijk? Connect + kinetic = Kinect. Plus het feit dat je het gewoon uit kan spreken als Connect, maar het toch nog iets meer betekent! Perfecte marketingterm dusquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:04 schreef Sigmund666 het volgende:
Heeft niemand in de zaal zich afgevraagd waar 'Kinect' op sloeg? Echt, het klinkt meer als een next-gen doos met Lego dan als serieuze accesoire.
(Ja, ik kan wel zeiken, maar dit keer is het terecht!)
Maar als je het zo hoort blijf ik toch echt aan een Lego-doos denken!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:06 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Kinect is toch makkelijk? Connect + kinetic = Kinect. Plus het feit dat je het gewoon uit kan spreken als Connect, maar het toch nog iets meer betekent! Perfecte marketingterm dus
Wii? Jij?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:13 schreef SpankmasterC het volgende:
Tja het slijt er wel in, toen de wii net uitkwam maakte ook iedereen HAHAHA ZIT EENS AAN MN WII NEE NIET DIE SUKKEL HAHAHAHA PIEMELS!!! grapjes en dat is nu ook niet meer aan de orde van de dag
Zag er tof uit. Alleen een stel josti's die het speeldenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:04 schreef SpankmasterC het volgende:
Kikkers (Anura) zijn een van de drie groepen van amfibieën, naast de salamanders (Caudata) en de wormsalamanders (Gymnophiona). Kikkers zijn ook de grootste groep; van de ongeveer 6400 soorten amfibieën behoort 88% tot de kikkers.[1] Kikkers hebben een vrijwel wereldwijde verspreiding en leven in uiteenlopende habitats.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:04 schreef SpankmasterC het volgende:
Zolang mijn falcon het blijft doen ga ik geen nieuwe kopen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:15 schreef AQuila360 het volgende:
Gaat hier nog iemand die nieuwe xbox halen als die uit is?
Veel mensen zijn het van plan maar ik weet niet goed waarom
Ik heb hier ook een arcade staan snorrenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:21 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik ga het niet doen, ga ofwel een 2e handsje scoren of een nieuwe arcade (want prijsverlaging =)
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:34 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Kikkers (Anura) zijn een van de drie groepen van amfibieën, naast de salamanders (Caudata) en de wormsalamanders (Gymnophiona). Kikkers zijn ook de grootste groep; van de ongeveer 6400 soorten amfibieën behoort 88% tot de kikkers.[1] Kikkers hebben een vrijwel wereldwijde verspreiding en leven in uiteenlopende habitats.
Kikkers hebben vier poten maar geen staart en verschillen hiermee van de meeste andere amfibieën. Alle kikkers hebben een afgeplat, peervormig lichaam en uitpuilende ogen. De kop en bek zijn breed, de lange achterpoten zijn sterk gespierd en goed ontwikkeld.
Kikkers zijn de enige dieren die een kwaakblaas hebben en hiermee soortspecifieke geluiden maken om elkaar te lokken. Net als andere amfibieën zijn kikkers koudbloedig, hierop is zowel de bloedsomloop als de ademhaling aangepast. Een aantal soorten houdt een zomerrust of winterslaap om erg warme respectievelijk koude jaargetijden te doorstaan.
Hoiquote:
Damn die wou ik nog niet zienquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:29 schreef Nebo het volgende:
Ik haal hem denk ik wel. Moet toch nog een Xbox 360 hebben. Ik hoop dat deze een beetje stil is, maar het formaat en de ingebouwde wi-fi trekken me al redelijk aan. Ik ben alleen wel erge benieuwd naar het formaat van de adapterOverigens had ik het achter de schermen net over de vormgeving. Erg strak hoe het bovenste deel los lijkt te zijn van het onderste deel maar dat de twee delen in elkaar vergroeid lijken te zijn zoals je dat ook ziet bij bergkristal.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Scheelt niet enorm veel nee, net als met die PS3 slimquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:41 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ben ik nou de enige die dat ding helemaal niet zo "slim" vindt? Ziet er bijna even dik uit als de oude 360.
En ja Spanky, padden zijn gewoon kikkers.
Yeah het is ook niet echt een slim, eerder een redesignquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:41 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ben ik nou de enige die dat ding helemaal niet zo "slim" vindt? Ziet er bijna even dik uit als de oude 360.
Gelukkig, dan kan ik vannacht weer gerust slapenquote:En ja Spanky, padden zijn gewoon kikkers.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:45 schreef SpankmasterC het volgende:
Gelukkig, dan kan ik vannacht weer gerust slapen
!!!!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:52 schreef AQuila360 het volgende:
Ik wil hierbij alle kwalijke dingen die ik heb gezegd over JRPG's in de afgelopen 2 jaar terug nemen.
Ik heb verder alleen deel 10 gespeeld en die vond ik ook wel tof. Maar hier hebben ze een hoop dingen wel beter gemaakt.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:53 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
!!!!
En dan te bedenken dat het spel pas vanaf +-25 uur écht leuk schijnt te worden!
Als ik me elite en me premium kan verkopen welquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:15 schreef AQuila360 het volgende:
Gaat hier nog iemand die nieuwe xbox halen als die uit is?
Veel mensen zijn het van plan maar ik weet niet goed waarom
Nick, zijn het Falcons? Nog garantie? Hoe duur?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als ik me elite en me premium kan verkopen wel
Dan zet ik de MW2 editiie bij het vrouwtje neer
Uhm ze zijn zelfs gebanned, dus geen garantiequote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:31 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nick, zijn het Falcons? Nog garantie? Hoe duur?de mijne is kapot en ik ga vanaf nu deals bekijken! Wil weer kunnen game potdomme!
Heb jij nu een Elite, premium en een MW2 editiequote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als ik me elite en me premium kan verkopen wel
Dan zet ik de MW2 editiie bij het vrouwtje neer
Je moet zo'n ding alleen gebruiken als kerrietoeter:quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:30 schreef AQuila360 het volgende:
volgens mij heeft spank tot wel 3 vuvuzela's tegelijk in gebruik.
quote:Jou naaste local sal jou help om die vuvuzela in jou poefgaatjie op te druk (hopelik die klein kant). Die prinsiep bly dieselfde – knyp jou boudlippe styf saam en blaas. Die geluid by jou boude sal nie so luid uitkom nie, maar bokant sal jy vermoedelik klink soos 'n olifant wat deur 'n walvis genaai word. In hierdie geval, noem jy hom 'n "kerrietoeter".
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:43 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Je moet zo'n ding alleen gebruiken als kerrietoeter:
[..]
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:43 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Je moet zo'n ding alleen gebruiken als kerrietoeter:
[..]
jijquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:59 schreef AQuila360 het volgende:
IN NAAM VAN ORANJE DOE OPEN DIE POORT!
Welke SC'er sprak deze woorden?
Je typt het zelf.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:59 schreef AQuila360 het volgende:
IN NAAM VAN ORANJE DOE OPEN DIE POORT!
Welke SC'er sprak deze woorden?
Falcon? Ban? Hoe duur?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:28 schreef GameBabe het volgende:
Is er nog iemand met de kama sutra bezig
NSFW
Zit op werk dus gaat lastig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:35 schreef AQuila360 het volgende:
'PVV-stemmers zijn de nieuwe joden'
Schande! Zeker allemaal van die smeerlappen zoals Sigmund
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:28 schreef GameBabe het volgende:
Is er nog iemand met de kama sutra bezig
NSFW
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kijk maar stiekem, dat kan welquote:
Stiekem werkt alles, recht door zee niet.quote:
Bij mij moet je niet aankomen met stiekemquote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:44 schreef Solique het volgende:
[..]
Stiekem werkt alles, recht door zee niet.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:10 schreef koei het volgende:
Ben jij een Trots op Nederland-stemmer GameBabe
Ik wil niet eens weten hoe dat in je haar kwam, als het uberhaupt al soep isquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:17 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Politiek en eerlijkheid, geloof er geen bal van... had beter blanco kunnen stemmen
![]()
Maar mijn laatste oneerlijkheid kan ik me niet herinneren, terwijl mensen meerdere keren per dag schijnen te liegen
En ik ontdek net dubieuze witte hardgeworden drap in mijn haarIk ga er maar even van uit dat het champignonnensoep is voor het gemak
Mijn haar is zeer getalenteerd om in random drap te gaan hangenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:18 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik wil niet eens weten hoe dat in je haar kwam, als het uberhaupt al soep is
Je hebt liegen en je hebt liegen natuurlijk. Overdrijven en niet naar waarheid reageren op iets valt ook onder liegen, terwijl dat van een heel ander niveau is dan moedwillig iemand een leugen vertellen. Ik lieg zo meerdere keren op een dag, zeker op mn werk vrij veel. Klanten waarbij ik denk dat ze gewoon te dom zijn om te poepen die ik vertel dat ze een foutje hebben gemaakt dat iedereen kan overkomen, dat soort dingen. Of als een klant zegt "ja, je zat niks te doen dus ik denk ik kom je even vervelen" dat je dan reageert met "dat is helemaal niet vervelend, of gezelig" terwijl je die klant puur vanwege die opmerking al irritant vind.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:17 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Politiek en eerlijkheid, geloof er geen bal van... had beter blanco kunnen stemmen
![]()
Maar mijn laatste oneerlijkheid kan ik me niet herinneren, terwijl mensen meerdere keren per dag schijnen te liegen
En ik ontdek net dubieuze witte hardgeworden drap in mijn haarIk ga er maar even van uit dat het champignonnensoep is voor het gemak
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:35 schreef AQuila360 het volgende:
'PVV-stemmers zijn de nieuwe joden'
Schande! Zeker allemaal van die smeerlappen zoals Sigmund
Maar ik doe gewoon allemaal niet... zie daar totaal het nut niet van in... Mensen nemen mij en mijn visie maar zoals ik ben. En van nature ben ik gewoon vriendelijk en zijn er maar weinig mensen die ik niet mag, dus daardoor lukt het ook nog wel om niet uitgekotst te worden door de maatschappijquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:31 schreef koei het volgende:
[..]
Je hebt liegen en je hebt liegen natuurlijk. Overdrijven en niet naar waarheid reageren op iets valt ook onder liegen, terwijl dat van een heel ander niveau is dan moedwillig iemand een leugen vertellen. Ik lieg zo meerdere keren op een dag, zeker op mn werk vrij veel. Klanten waarbij ik denk dat ze gewoon te dom zijn om te poepen die ik vertel dat ze een foutje hebben gemaakt dat iedereen kan overkomen, dat soort dingen. Of als een klant zegt "ja, je zat niks te doen dus ik denk ik kom je even vervelen" dat je dan reageert met "dat is helemaal niet vervelend, of gezelig" terwijl je die klant puur vanwege die opmerking al irritant vind.
Jij hebt een baan waarbij je dat kan doen, ik kan dat op mn werk niet doen. Als ik daarmee ga beginnen dan heb ik binnen een week een officiële waarschuwing te pakken.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:40 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Maar ik doe gewoon allemaal niet... zie daar totaal het nut niet van in... Mensen nemen mij en mijn visie maar zoals ik ben. En van nature ben ik gewoon vriendelijk en zijn er maar weinig mensen die ik niet mag, dus daardoor lukt het ook nog wel om niet uitgekotst te worden door de maatschappij![]()
Maar als iemand vraagt wat ik van een lelijk kledingstuk vind, dan zeg ik dat ik het niet mooi vind.
En mensen zullen me best wel eens een lompe kut vinden, maar zo ben ik gewoon...
Ik denk dat dit niet baan afhankelijk is, ik werk net zo hard met klanten als jij, alleen betalen ze voor mij ipv voor producten, dus dan is een relatie opbouwen misschien nog wel belangrijker...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:56 schreef koei het volgende:
[..]
Jij hebt een baan waarbij je dat kan doen, ik kan dat op mn werk niet doen. Als ik daarmee ga beginnen dan heb ik binnen een week een officiële waarschuwing te pakken.
En wat betreft lelijke kleding en nieuwe coupes hangt het heel erg af van de relatie die ik met die persoon heb. Kennen we elkaar dan ben ik daar gewoon eerlijk over, maar ken ik diegene amper dan hou ik het gewoon neutraal. Net als dat ik bij mensen die ik wel ken in mn hoofd denk dat het ontiegelijk lelijk is en dan zeg dat ik het geen vooruitgang vind.
En dan ook nog een kapotte ergens in de kastquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:19 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heb jij nu een Elite, premium en een MW2 editie
Ohh ik zie nu waarom![]()
Ik denk ook dat het vooral komt doordat jij een ander soort klanten hebt. Ik heb zeikbejaarden die serieus heel erg boos worden als je de krant na het scannen aan de andere kant legt. Dat mens heeft die dag nog drie keer opgebeld om haar beklag te doen en heeft ook het hoofdkantoor een aantal keer opgebeld dat ze het schandalig vond hoe zw was behandeld. En dan heb je het over een afstand van nog geen meter en iets dat per ongeluk gedaan werd (door een collega van me terwijl ik er naast stond) en waar netjes (ongemeende) excuses voor gemaakt zijn. En dit is helaas niet het enige voorbeeld dat ik kan geven. Dat is een heel groot verschil met het hebben van (hoog) opgeleidde klanten die jou als gelijkwaardig zien.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:05 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik denk dat dit niet baan afhankelijk is, ik werk net zo hard met klanten als jij, alleen betalen ze voor mij ipv voor producten, dus dan is een relatie opbouwen misschien nog wel belangrijker...
Nee, dit gaat over de servicebalie. Bij de servicebalie heb je één hele lange balie, met op 1/4e en 3/4e daarvan een kassa. Afhankelijk van aan welke kant de klant gaat staan scan je de spullen. Meestal is dat bij de eerste kassa rechts en bij de tweede links. In dit geval stond de klant dus bij de eerste kassa links maar legde mijn collega de krant na het scannen rechts uit automatisme. Een schandalige fout natuurlijk!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:55 schreef SpankmasterC het volgende:
Wacht, koei... Een bejaarde ging zeuren omdat ze een krant kocht, die gebliept werd en dan niet werd aangegeven maar neergelegd daar waar altijd de boodschappen komen?!
GRUWELIJK! Dat dat kan in Nederland!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:01 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, dit gaat over de servicebalie. Bij de servicebalie heb je één hele lange balie, met op 1/4e en 3/4e daarvan een kassa. Afhankelijk van aan welke kant de klant gaat staan scan je de spullen. Meestal is dat bij de eerste kassa rechts en bij de tweede links. In dit geval stond de klant dus bij de eerste kassa links maar legde mijn collega de krant na het scannen rechts uit automatisme. Een schandalige fout natuurlijk!
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:01 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, dit gaat over de servicebalie. Bij de servicebalie heb je één hele lange balie, met op 1/4e en 3/4e daarvan een kassa. Afhankelijk van aan welke kant de klant gaat staan scan je de spullen. Meestal is dat bij de eerste kassa rechts en bij de tweede links. In dit geval stond de klant dus bij de eerste kassa links maar legde mijn collega de krant na het scannen rechts uit automatisme. Een schandalige fout natuurlijk!
Lijkt me welquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:10 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
GRUWELIJK! Dat dat kan in Nederland!echt, sommige mensen....
Veel gezeik met hoofdkantoor gehad, of die begrepen het wel dat zij een simpel zeikwijf was?
Nouja, als op hoofdkantoor net zulke achterlijke mensen zitten als je in de winkel krijgt, dan ben je nog niet jarig....quote:
Dit is gewoon een vrouw die eenzaam is, en het fijn vind om te klagen want dan krijgt ze aandacht. Daar moet men wat aan doen in de maatschappij. Op dit moment wordt je alleen beloond met aandacht als je zielig doet of klaagt... Ik ga de partij van de positiviteit oprichten denk ikquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:10 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
GRUWELIJK! Dat dat kan in Nederland!echt, sommige mensen....
Veel gezeik met hoofdkantoor gehad, of die begrepen het wel dat zij een simpel zeikwijf was?
Ik de Partij tegen Verspilling van Tijd, Geld en Energie aan Domme Mensenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:16 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Dit is gewoon een vrouw die eenzaam is, en het fijn vind om te klagen want dan krijgt ze aandacht. Daar moet men wat aan doen in de maatschappij. Op dit moment wordt je alleen beloond met aandacht als je zielig doet of klaagt... Ik ga de partij van de positiviteit oprichten denk ik
Zeikmensen moet je gewoon tegenwerken als het kan. Als ze mij toen belde dat het te langzaam ging deed ik ze gewoon weer onder op de stapelquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:16 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nouja, als op hoofdkantoor net zulke achterlijke mensen zitten als je in de winkel krijgt, dan ben je nog niet jarig....
Tot er zelf een dag komt dat je eenzaam bent of dat je een "dom" kind krijgt...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:18 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik de Partij tegen Verspilling van Tijd, Geld en Energie aan Domme Mensen
En dan nog geloof ik graag dat ik niet zo kansloos ga worden dat ik een dag ga verspillen aan boos zijn omdat iemand de krant op de foute plek legde. En als ik een kind heb die zich daar ook een dag druk om kan maken (of vergelijkbare dingen), dan zal ik toch echt mn opvoeding aan moeten passen want er zijn veel leukere manieren om je dag te besteden, ook al ben je eenzaamquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:20 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Tot er zelf een dag komt dat je eenzaam bent of dat je een "dom" kind krijgt...
In dat opzicht is het jammer dat de kracht van de kerk afneemt, toen deden mensen vaker toffe dingen voor elkaar omdat het kon. Maar ja ik ga zelf ook veel te weinig bij mijn oma etc langs, dus ik zal eerst de schoen die ik pas maar eens aantrekken...
Ja, dat is het ook, maar we hebben een hele bejaardenhanggroepje bij het koffiezetapparaat, ga dan die mensen vervelen denk ik dan...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:16 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Dit is gewoon een vrouw die eenzaam is, en het fijn vind om te klagen want dan krijgt ze aandacht. Daar moet men wat aan doen in de maatschappij. Op dit moment wordt je alleen beloond met aandacht als je zielig doet of klaagt... Ik ga de partij van de positiviteit oprichten denk ik
Dat is hetzelfde als mensen die tegen bepaalde potjes zijn waar geld uitgehaald word, om met gehandicapten of terminale mensen een dagje uit te gaan.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:20 schreef GameBabe het volgende:
[..]
In dat opzicht is het jammer dat de kracht van de kerk afneemt, toen deden mensen vaker toffe dingen voor elkaar omdat het kon. Maar ja ik ga zelf ook veel te weinig bij mijn oma etc langs, dus ik zal eerst de schoen die ik pas maar eens aantrekken...
Dat is wat ik zeg, Domme Mensen moeten geen politiek bedrijven, anders worden zulke dingen geschrapt. Dommeiteitquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als mensen die tegen bepaalde potjes zijn waar geld uitgehaald word, om met gehandicapten of terminale mensen een dagje uit te gaan.
Veel vinden dat het niet moet kunnen, maar als ze zelf zo'n kind hebben, vinden ze het logisch dat zie die mogelijkheid hebben om uit te gaan
Zo maak je nog iets meequote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:32 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, dat is het ook, maar we hebben een hele bejaardenhanggroepje bij het koffiezetapparaat, ga dan die mensen vervelen denk ik dan...
En het hoofdkantoor weet vaak zulke dingen ook wel te herkennen, maar het blijft toch vervelend. Laatst kwam dat zelfde vrouwtje helemaal woedend naar me toe omdat iemand in de winkel haar een kankerhoer had genoemd toen ze had gevraagd of hij iets voor haar wilde pakken (was personeel). De bedrijfsleider mocht ik er absoluut niet bij halen en ik mocht er zelf niks aan doen want ze wilde perse het hoofdkantoor hierover spreken. Ik heb haar het nummer gegeven (dat ze nog zou moeten hebben van de vorige keer, maar goed...) en vervolgens ben ik toen ze weg was uit gaan zoeken wie dat was, blijkt dat ze gesproken heeft met een van de aardigste jongens van de winkel die haar niet kon helpen omdat het product er niet was ofzo, en helemaal niets onaardigs heeft gezegdEn die jongen is juist altijd heel vriendelijk richting klanten dus ik kan het me ook niet voorstellen dat hij dat wel gezegd zou hebben...
Maar gelukkig dat we dit dus wel zelf nog even uitgezocht hebben want later die middag belde inderdaad het hoofdkantoor over deze in hun ogen zeer ernstige klacht die we dus weerlegd hebben. Geen idee hoe zij het verder opgelost hebben, waarschijnlijk gewoon excuses gemaakt, gezegd dat de medewerker erop was aangesproken en klaar. Dat vrouwtje komt nog steeds bijna elke dag haar kranten kopen dus het zal wel allemaal netjes afgehandeld zijn
Mijn oma is 80 jaar een normale, aardige vrouw geweest, maar nu is ze echt een enorme bitch from hell tot het punt van gedwongen opname. Nu is het elke keer weer een verrassing hoe ze is. Ze kan soms maandenlang enorm aardig en normaal overkomen, en daarna weer een periode hebben waarin ze iedereen verrot scheld, meestal als ze lichamelijk iets mankeert.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:32 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
En dan nog geloof ik graag dat ik niet zo kansloos ga worden dat ik een dag ga verspillen aan boos zijn omdat iemand de krant op de foute plek legde. En als ik een kind heb die zich daar ook een dag druk om kan maken (of vergelijkbare dingen), dan zal ik toch echt mn opvoeding aan moeten passen want er zijn veel leukere manieren om je dag te besteden, ook al ben je eenzaam
Zulke dingen moeten juist geschrapt worden spankymansquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:38 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dat is wat ik zeg, Domme Mensen moeten geen politiek bedrijven, anders worden zulke dingen geschrapt. Dommeiteit
Doe mij maar een technocratie, dan heb je tenminste de mensen die het beste zijn in hun vak die de beslissingen nemen ipv de domme meerderheid.
Borderline toch?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:38 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Mijn oma is 80 jaar een normale, aardige vrouw geweest, maar nu is ze echt een enorme bitch from hell tot het punt van gedwongen opname. Nu is het elke keer weer een verrassing hoe ze is. Ze kan soms maandenlang enorm aardig en normaal overkomen, en daarna weer een periode hebben waarin ze iedereen verrot scheld, meestal als ze lichamelijk iets mankeert.
Oude mensen zijn gewoon raar!
Tijdens vrijwilligerswerk kom je ook echt de meest gestoorde types tegen. Kleptomane oudjes zijn echt bloedlink.
Dat is gewoon de maatschappij die verandert. Iedereen wordt meer individualistisch. Ik ben heel blij dat ik wat dat betreft deel uit maak van een redelijk hecht gezin. We lopen de deur niet bij elkaar plat maar ik spreek al mn familie wel minimaal één keer per week en zie dat niet zo snel veranderen. Hooguit dat het meer contact gaat worden zodra ik zelf ook aan de kinderen ga beginnen. Maar goed, ik heb het voordeel van een grote familie, en andere mensen hebben soms helemaal niemand. Zag toevallig zondag daarover een documentaire op tv, over de gemeentelijke dienst die uitvaarten regelt als mensen geen nabestaanden hebben. Zag je een begrafenis waarbij drie mensen aanwezig waren, die er alle drie eigenlijk vanwege hun werk moesten zijn (parnassia). Dat lijkt me wel heel erg sneu.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:20 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Dom of slim maakt me niet veel uit als ze maar wel wat algemene kennis hebben.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:43 schreef koei het volgende:
En een dom kind krijgen lijkt me serieus heel ergNiet zo erg als een gehandicapt of ziek kind natuurlijk, maar ik zou het wel erg vervelend vinden als mijn kind vanwege domheid al op de basisschool zou blijven zitten. Domheid qua kennis kan ik nog wel hebben, maar domheid qua niet begrijpen lijkt me echt heel vervelend. Gelukkig is intelligentie (deels?) erfelijk dus daar ben ik niet zo bang voor. Ik ben tevreden met een enthousiaste VMBO-er.
Ik heb ooit een vriendin gehad met (lichte) borderline, dat is echt iets heel anders.quote:
Tof dirigentquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:48 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Ik heb ooit een vriendin gehad met (lichte) borderline, dat is echt iets heel anders.
Ik was dirigent voor een koor met een oude man die ook niet helemaal fris meer was (vroege alzheimer), die begon soms te huilen, dat was echt zielig. Gelukkig stem ik links
een pleegkind(meisje) van ons had/heeft borderlinequote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:48 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Ik heb ooit een vriendin gehad met (lichte) borderline, dat is echt iets heel anders.
Ik was dirigent voor een koor met een oude man die ook niet helemaal fris meer was (vroege alzheimer), die begon soms te huilen, dat was echt zielig. Gelukkig stem ik links
En dat vind ik scary dat je dat zegt, ik vind het heel spijtig dat mensen dat als normaal ervaren... In dat opzicht ben ik wel voor iets meer nationalisme (ja ik zie allochtone nederlanders ook als nederlanders). Laten we met zijn allen samenwerken en ons uit de crisis slaan, in dat opzicht hebben we misschien te lang geen oorlog gehad... daar krijg je pas een gevoel van saamhorigheid van!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:43 schreef koei het volgende:
[..]
Dat is gewoon de maatschappij die verandert.
Denk dat regel nummer 1 is : als ze maar gezond zijnquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:48 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dom of slim maakt me niet veel uit als ze maar wel wat algemene kennis hebben.
Daar heb je dus die trekjes vanquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:57 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
een pleegkind(meisje) van ons had/heeft borderline
zij en haar broertje zaten hier n t gezin,de ene dag kon ze poeslief zijn, de andere dag een bitcch
en dat meisje is 10
Volgens Nostradamus begint de volgende wereldoorlog in november! Maar ken jij al je buren bij naam? Hou je in de gaten of ze wel regelmatig naar buiten gaan? Doe jij iets voor een medemens? Ik zit in een heel aantal clubjes maar het is vrijwel onmogelijk om vrijwilligers ergens vandaan te halen. We hebben geen honk- en softbaljeugd omdat er geen trainers voor zijn, we hebben een half bestuur omdat er geen mensen zijn die een bestuurstaak op zich willen nemen en bij scouting hebben we een flink leiding tekort. Mensen doen alleen dingen waar ze zelf baat bij hebben tegenwoordig omdat ze het al druk genoeg hebben. Wil je terug naar zorgen voor elkaar dan moet je zorgen dat vrouwen niet meer mogen werken waardoor zij al het vrijwilligerswerk weer op zich kunnen nemen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:00 schreef GameBabe het volgende:
[..]
En dat vind ik scary dat je dat zegt, ik vind het heel spijtig dat mensen dat als normaal ervaren... In dat opzicht ben ik wel voor iets meer nationalisme (ja ik zie allochtone nederlanders ook als nederlanders). Laten we met zijn allen samenwerken en ons uit de crisis slaan, in dat opzicht hebben we misschien te lang geen oorlog gehad... daar krijg je pas een gevoel van saamhorigheid van!
Nintendoquote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:10 schreef SoldMayor het volgende:
Nintendo is weer dezelde kinderachtige meuk zo als altijd
I'm just assumingquote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:16 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Kijk je de stream?![]()
De controls werken voor geen meter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |