abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82789430

Poit: De oldbie in de slowchat. Ziet zich als pater familias van de slowchat en is dit eigenlijk ook. Heeft een klein vierkant gedeukt autootje genaamd Viefje waar meer aan mankeert dan aan een lelijke kreupele bejaarde met chronische diarree: het kopje is hard, de rest kun je drinken.
Rossdale: De slowchatter die af en toe eens binnen komt hupsen en daarna weer even afwezig is. Had de bril van Spanky gestolen en is erg blij dat hij zijn modrechten kwijt is. Snurkt niet, ondanks de valse beschuldigingen van Koei.
Lyzio: De boerse slowchatter. Viert fanatiek vasteloavend ofzoiets en is coach van iets. Heeft de Mexicaanse griep meegenomen van zijn vakantie. Koning der koningen door in het bezit te zijn van een heuze tap! Oprichter van het LBF! ALL HAIL!
koei: De leukste slowchatter, aldus haarzelf. Zorgt altijd voor een vrolijke noot en is de favoriete gesprekspartner van bronstige mannen (ook wel bekend als Poit). Maakt daarnaast ook hele mooie OP's, heeft een woeste verzameldrang van allerlei games- en niet-gamesgerelateerde troepjes en verzint slechte eigenschappen over Rossdale. Stemt ook op onzinnige partijen en wil samen met een andere rechtse rakker een dierenknuffelaars-partij oprichten...!
Pettigrew81: De workaholic slowchatter. Heeft drie of twee baantjes en heeft daarnaast nog tijd over voor zijn haat/liefde-verhouding met AQuila. Mocht je pillen nodig hebben, dan is hij je man!
disjfa: De oudste slowchatter. Met zijn bijna veertig jaren heeft hij AQuila in shock gebracht. Houdt van mensen beledigen en heeft een grote collectie vreemde plaatjes. Heeft een haat-liefde verhouding met Lyzio en is daarnaast de grootste snurker uit de SC, hoewel Rossdale een goede tweede is!
Reintji: De recreatieve slowchatter. Maakt toffe X-ray foto's en is daarmee wereldberoemd geworden. De Tshirts zouden voor veel geld te koop zijn bij Lennie.
Edwinuss: De apartste slowchatter. In de letterlijke betekenis van het woord. Verzint regelmatig verhalen over filmpjes van vreemdgaande vriendinnen, katten die stikken in kabels en huisgenoten die hem bedreigen. Heeft tevens de neiging om slappe beats te maken en is fanatiek UI bouwer. Heeft na Lennie en Petti ook besloten zijn nick aan te passen maar toch weer niet.
Fallen: De mysterieuze slowchatter. Gaat hardlopen op zondagochtend vroeg en zet slakjes overeind bij de padvinderij. Heeft irl HIMYM-momenten in de supermarkt inclusief het bijbehorende FAIL.
lkb9000: De slowchatter met tunnel. Heeft een eigen tunnel waar hij geld doorheen stopt en waar Poit jaloers op is. Doet een kunstzinnige opleiding en is dan ook een beetje 'apart'. Gaat raar doen na het eten van truffels.
Tain: De terug van weggeweest slowchatter! Is na een lange afwezigheid plots weer opgedoken en werkt nu als ambtenaar 'kneiterhard'! Tevens zit er een steekje los bij hem en vooral wat steekjes in zijn knie en wordt hij regelmatig voor knulliebullie uitgemaakt. Is er wel op vooruit gegaan door Amsterdam te verlaten voor Den Haag.
SpankmasterC: De slowchatter die zegt altijd bezig te zijn maar dat eigenlijk nooit is. Heeft als vreemde hobby het in de magnetron opwarmen van dode kraaien en staat voor alles open behalve voor poep opvangen in een zakje en daar vieze dingen mee doen. Meester Freddie!
Misan: De heel erg slowchatter die niet zo heel erg slowchatter meer is. Is verhuisd naar Nebo en heeft daarna de GAM SC aan de kant gezet
Socialdisorder: De lange slowchatter. Met zijn 3,91 is deze reus meer dan groot, hij is GIGANTISCH!! Daarnaast houdt ie erg van gesprekken met zn vriendinnetje hier in de SC voeren, en van slechte muziek!
Nebo: De hattrick slowchatter. Heeft na vele pogingen eindelijk een nieuw SC-topic aan mogen maken en scoorde vlak daarna ook gelijk een hattrick. Mag alleen nog maar aangelengde tequila's drinken.
GameBabe: de insider-slowchatter met haar eigen gamebedrijfje. Dankzij haar nickname krijgt ze bijna de complete mannelijke GAM-SC achter haar aan, die ze maar amper voor kan blijven omdat ze overtuigd vegetariërster is. Heeft inmiddels een klantenkaart bij Poit, wat haar een leuke korting op zijn diensten achter het station oplevert.
RitseB: De broekie slowchatter, zijn leeftijd wordt door disjfa gecompenseerd. Zet dit jaar zijn eerste stapjes in de grote enge wereld en kent truukjes om voor 5 cent gratis koffie te krijgen. Heeft zich erg snel omhooggeneukt in de crew en kan daardoor met Rossdale's knopjes spelen.
CraniuM: De eeuwige slowchatter. Deze jongen met hoofdletter M op het einde ja. De nieuwste en meest afwezige SC'er die er op dit moment is. Hij heeft meteen zijn stempel gedrukt door in no time een topic vol te kankeren met Edwinuss. Blijft voor altijd in de SC zegt hij maar is alweer een tijdje niet gesignaleerd.
De_Kok: De culinaire slowchatter. Zit onder de plak bij Poit en heeft een veel te grote TV voor z'n kamer. Daarnaast heeft hij ook nog een kneiter geil zusje waarvan hij geen foto's wil posten maar die wel gemakkelijk op Facebook is terug te vinden. Is beroemd om zijn 'kwaliteiten' in SingStar.
Gamer_V: De verdwaalde slowchatter. Vraagt zich af wat hij hier eigenlijk doet en heeft een stiekem fetisj voor tvp's. Niemand weet hoe Victor precies heet, maar bijnamen als Vladimir en Valentijn heeft hij des te meer. Is betrapt op breezers in de winkel kopen voor 'anderen'. Is ook de geestelijk vader van "Kipgezicht", de vrees voor alle kleine zusjes!
SummerBreeze: De breezerslet slowchatter. Is de breezerslet van SD en heeft een decolleté waar de Grand Canyon jaloers op is. Naast lustobject op zowel werk als de SC wordt ze gezien als de wijze lieve vrouw waarmee je geen ruzie wilt maken. Of dit komt daar haar foxy voorkomen of het feit dat ze een GVR als vriend heeft is niet duidelijk.
Lani: De vrouwelijke slowchatter. Houdt van Christian Bale met zo min mogelijk kleding aan, maar lieve ratjes zijn een goed alternatief. Neemt Poit niet mee op vakantie en woont in een huisje aan de rand van het bos.
Morpheus2002: De bazige slowchatter. Is ondanks zijn misleidende naam niet pas zeven jaren oud, maar al 19 jaar ouder. Draagt geen witte sokken naar het werk en zegt nog niet kaal te worden, maar aangezien hij ICT-er is heeft iedereen daar zo zijn twijfels bij...
Sigmund666: De oude meuk slowchatter. Deze man met baard uit Maastricht weet vaak de vinger op de zere plek te leggen bij kinderen uit de brugklas. Deze duivelsaanbidder is achievementhoer pur sang, hij speelt met gemak meerdere games per week uit.
badboynova: De domme slowchatter: koopt een slee op het moment dat het stopt met sneeuwen en heeft een usericon die je pas herkent na uitleg.
Nick-GizMo: De goene slowchatter. Woont in de buurt van het oude huis van Yvon Jaspers. Hij houdt van illegale meuk downloaden, maar mag er niet over praten. Nick werkt op de groenteafdeling van een landelijke supermarkt en is daarom letterlijk het groentje van de club.
PaRoDiUzZ: De kunstige slowchatter. Hij heeft een voorliefde voor oude baggergames (lees: Final Fantasy en andere RPG's ) en heeft vrouwelijk gezelschap waarmee hij naar de film gaat maar verder niet over uit wil wijden.
Sharpdressedman: De bestolen slowchatter. Deze onfortuinlijke man heeft persoonlijk ondervonden dat dieven geen Xbots zijn en liever de rest van het huis leegpikken dan een 360 mee te nemen. De boeven hebben gewonnen met verstoppertje spelen.
Morthill:De zure slowchatter. Heeft na het verlaten van FOK!games eindelijk z'n dwarszittende tampon kunnen verwijderen en doet inmiddels een poging om te genieten van het leven. Studeert iets en is, naast studiebol, het kuttelikkertje van menig docent.
Pheno: Deze slowchatter vlucht maar al te graag naar het verre oosten, alwaar hij met zijn grote blanke gestalte als oude wijsgeer wordt ontvangen en vereerd. Heeft een ongezonde obsessie met pinguïns en probeert iedereen te overtuigen dat hij ouder is dan Disjfa, waar natuurlijk niemand in trapt. Wil samen met een rund zorgen voor de "Partij ter Promotie van Bescherming van Arctische Diersoorten, Waaronder en niet Gelimiteerd tot Pinguins", beter bekend als de PPBADWGP.
Frankii: De muzikale slowchatter en tevens held van Poit. Heeft de gave om vrouwen te laten smelten door het eerste akkoord van Wonderwall te spelen, hierbij gebruikt hij het liefst een akoestische gitaar inclusief dooie muis. Spreekt ook graag gênante voicemails in bij zusjes.

Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"

Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.

Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!

DE OP IS HIER TE VINDEN
quote:
Op maandag 14 juni 2010 14:55 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

TT's kloppen nooit
Wel dus
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
pi_82789527
eindelijk is de verdediging goed, hebben mens nog steeds wat te zeiken op oranje .
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_82789545
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 14 juni 2010 @ 15:27:25 #4
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_82789556
Deze TT klopt wel!

OMG! Paradox!!!
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_82789594
Mindblowing.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  maandag 14 juni 2010 @ 15:28:31 #6
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_82789615
Tegenstellingen.
pi_82789688
Ik volg dit topique
pi_82790492
Hey, mijn OP tekstje is aangepast

En niet naar waarheid, want Rossdale snurkt wel! Het is geen disjfa, maar wel een sneaky snurker die stopt zodra je het wil opnemen als bewijs
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  maandag 14 juni 2010 @ 16:00:00 #9
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82791211
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  maandag 14 juni 2010 @ 16:05:32 #10
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_82791464
quote:
Op maandag 14 juni 2010 15:26 schreef badboynova het volgende:
eindelijk is de verdediging goed, hebben mens nog steeds wat te zeiken op oranje .
Nederland speelde gewoon absoluut RUK
Alleen maar overspelen als een stel kleine kinderen op een schoolplein. Die Denen vielen tenminste sterk aan
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
  maandag 14 juni 2010 @ 16:05:52 #11
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_82791478
NEDERLAND
  maandag 14 juni 2010 @ 16:08:28 #12
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82791612
  maandag 14 juni 2010 @ 16:14:42 #13
182714 RitseB
Walking like a lucky charm
pi_82791860
Hoi.
Do androids dream of electric sheep?
  maandag 14 juni 2010 @ 16:15:05 #14
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82791874
Hallo Briitse
  maandag 14 juni 2010 @ 16:15:29 #15
182714 RitseB
pi_82791893
quote:
Op maandag 14 juni 2010 16:05 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Nederland speelde gewoon absoluut RUK
Alleen maar overspelen als een stel kleine kinderen op een schoolplein. Die Denen vielen tenminste sterk aan

Nee, de denen haalde alle snelheid uit het spel van de Nederlanders.
  maandag 14 juni 2010 @ 16:22:19 #16
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82792199
Ja maar Sigmund is altijd overal tegen dus nu ook natuurlijk
pi_82792213
quote:
Op maandag 14 juni 2010 15:46 schreef koei het volgende:

En niet naar waarheid, want Rossdale snurkt wel! Het is geen disjfa, maar wel een sneaky snurker die stopt zodra je het wil opnemen als bewijs
als we het dan toch over fouten hebben, nja fouten

Nick-GizMo: De goene slowchatter
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_82792231
quote:
Op maandag 14 juni 2010 16:22 schreef AQuila360 het volgende:
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
  maandag 14 juni 2010 @ 16:23:40 #19
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_82792267
De TT klopt
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
  maandag 14 juni 2010 @ 16:25:19 #20
187674 Sigmund666
pi_82792332
quote:
Op maandag 14 juni 2010 16:22 schreef AQuila360 het volgende:

Bla bla bla. Ik moet zeker in je straatje praten ofzo?

"NEDERLAND SPEELDE FAN-TAS-TISCH! WOW! GODENSPEL EN ONOVERTROFFEN! DIE DENEN WISTEN NIET WAT ZE MEEMAAKTEN MAN! DE NEDERLANDERS KWAMEN ALS 300 SPARTANEN OM DE PERZEN AF TE SLACHTEN ALS VEE!!!"

En over een paar weken janken we weer als we weer naar huis zijn gespeeld.
pi_82792393
quote:
Op maandag 14 juni 2010 16:25 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

"NEDERLAND SPEELDE FAN-TAS-TISCH! WOW! GODENSPEL EN ONOVERTROFFEN! DIE DENEN WISTEN NIET WAT ZE MEEMAAKTEN MAN! DE NEDERLANDERS KWAMEN ALS 300 SPARTANEN OM DE PERZEN AF TE SLACHTEN ALS VEE!!!"

300 tegen 11 is oneerlijk!
  maandag 14 juni 2010 @ 16:27:51 #22
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_82792442
quote:

[..]

Zeikerd

Nederland speelde prima, maar ze kwamen gewoon niet op gang door het goede spel van de denen die constant dicht op de nederlandse spelers zaten die daardoor geen enkele ruimte kregen.

Saaie wedstrijd, maar met een mooie uitkomst en dat is natuurlijk uiteindelijk het enige wat telt.
pi_82792451
quote:
Op maandag 14 juni 2010 15:46 schreef koei het volgende:

Ik heb in m'n hele leven nog nooit zoiets meegemaakt als Disjfa.

In Rome wel naast een meid geslapen die ook echt belachelijk hard snurkte, maar die stopte tenminste als je er een mep tegen gaf. Disjfa kreeg ik gewoon niet stil.
pi_82792517
quote:
Op maandag 14 juni 2010 16:27 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Zeikerd

Nederland speelde prima, maar ze kwamen gewoon niet op gang door het goede spel van de denen die constant dicht op de nederlandse spelers zaten die daardoor geen enkele ruimte kregen.

Saaie wedstrijd, maar met een mooie uitkomst en dat is natuurlijk uiteindelijk het enige wat telt.
laatste 20 min waren toch wel redelijk leuk om te kijken, toen kwamen er teminste wat kansen
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  maandag 14 juni 2010 @ 16:29:19 #25
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_82792529
quote:
Op maandag 14 juni 2010 16:28 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

In Rome wel naast een meid geslapen die ook echt belachelijk hard snurkte, maar die stopte tenminste als je er een mep tegen gaf. Disjfa kreeg ik gewoon niet stil.
Vorig weekend naast disjfa gelegen na Ritse zijn party. Ik heb die jongen echt zo vaak geslagen en geschopt, maar zijn gesnurk was met geen mogelijkheid te stoppen
  maandag 14 juni 2010 @ 16:30:10 #26
187674 Sigmund666
pi_82792567
quote:
Op maandag 14 juni 2010 16:27 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Zeikerd

Wedstrijd was inderdaad wel saai. Ook weinig ambiance op straat. Als deze wedstrijd nou vanavond was gespeeld had de glorieuze overwinning van Nederland veel en veel beter geweest!!!
pi_82792639
quote:
Op maandag 14 juni 2010 16:29 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Vorig weekend naast disjfa gelegen na Ritse zijn party. Ik heb die jongen echt zo vaak geslagen en geschopt, maar zijn gesnurk was met geen mogelijkheid te stoppen
  maandag 14 juni 2010 @ 16:31:51 #28
182714 RitseB
pi_82792644
quote:
Op maandag 14 juni 2010 16:30 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Wedstrijd was inderdaad wel saai. Ook weinig ambiance op straat. Als deze wedstrijd nou vanavond was gespeeld had de glorieuze overwinning van Nederland veel en veel beter geweest!!!

Gast
  maandag 14 juni 2010 @ 16:32:14 #29
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_82792657
  maandag 14 juni 2010 @ 16:34:04 #30
187674 Sigmund666
pi_82792743
quote:
Op maandag 14 juni 2010 16:31 schreef RitseB het volgende:

[..]

Gast
Wat? Het is toch zo? S avonds werken er veel minder mensen dan overdag om 1330 in de middag. Dat ben je toch wel met me eens?
  maandag 14 juni 2010 @ 16:34:43 #31
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_82792767
quote:
Op maandag 14 juni 2010 15:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Tegenstellingen.
dit dus
pi_82792842
quote:
Op maandag 14 juni 2010 16:28 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Disjfa is ook wel echt de snurk-baas natuurlijk Bij de housewarming van SD en SB lag hij ook gewoon in de woonkamer op een stoel te snurken terwijl de rest op flink volume Rock Band aan het spelen was en daar kwam hij gewoon overheen

Maar desondanks heeft Rossdale me ook ooit eens wakker gesnurkt en heb ik dat niet zelf verzonnen!
pi_82792954
quote:

[..]

Welke weddenschap had je verloren dan, dat je naast disjfa moest slapen?
pi_82792993
quote:
Op maandag 14 juni 2010 16:36 schreef koei het volgende:

[..]
Maar desondanks heeft Rossdale me ook ooit eens wakker gesnurkt en heb ik dat niet zelf verzonnen!
Dat heeft iemand anders voor je verzonnen?

Sorry, flauw....
pi_82793014
quote:
Op maandag 14 juni 2010 16:38 schreef koei het volgende:

[..]

Welke weddenschap had je verloren dan, dat je naast disjfa moest slapen?
Vrijwillig was het, de baas!
pi_82793110
quote:
Op maandag 14 juni 2010 16:39 schreef Nebo het volgende:

[..]

Vrijwillig was het, de baas!
Ik zou dat eerder dom dan baas noemen...
  maandag 14 juni 2010 @ 16:43:39 #37
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_82793183
Die Deen die dat 3-0 schot tegenhield is echt een held! Met een dikke omhaal die bal uit het net houden, fantastisch!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  maandag 14 juni 2010 @ 16:45:57 #38
187674 Sigmund666
pi_82793280
quote:
Op maandag 14 juni 2010 16:43 schreef SpankmasterC het volgende:
Die Deen die dat 3-0 schot tegenhield is echt een held! Met een dikke omhaal die bal uit het net houden, fantastisch!
Spank weet waar hij over praat!
  maandag 14 juni 2010 @ 16:48:09 #39
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_82793365
quote:
Op maandag 14 juni 2010 16:45 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Spank weet waar hij over praat!
Jammer wel dat NL won, had de denen 2-1 gegeven in mn pool
Maar wel verdiend, Elia deed het supergoed, Kuyt had ook mooie acties, Van Persie had er van mij eerder uitgemogen (zat alleen maar te falen).
  maandag 14 juni 2010 @ 16:50:08 #40
187674 Sigmund666
pi_82793446
quote:
Op maandag 14 juni 2010 16:48 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Maar wel verdiend, Elia deed het supergoed, Kuyt had ook mooie acties, Van Persie had er van mij eerder uitgemogen (zat alleen maar te falen).
Ik had 2-1 voor Nederland/2-1 voor Denemarken/3-1 voor Nederland/3-1 voor Denemarken gespeeld.
pi_82793720
quote:
Op maandag 14 juni 2010 16:48 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

land verader
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  maandag 14 juni 2010 @ 16:59:56 #42
187674 Sigmund666
pi_82793848
quote:
Op maandag 14 juni 2010 16:56 schreef DJ_ het volgende:

[..]

land verader
Gompie. Huillie, het is maar een spelletje hoor!!!!!

pi_82794035
Sodeju zeg, zit je in de bib met oordopjes in, weet je na 90 minuten nog exact de uitslag die toeters zijn echt niet normaal luid.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_82794107
quote:
Op maandag 14 juni 2010 16:59 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Gompie. Huillie, het is maar een spelletje hoor!!!!!

het is meer dan een spelletje , het is een nationaal feest als oranje wint
pi_82794118
quote:
Op maandag 14 juni 2010 17:04 schreef Morthill het volgende:
Sodeju zeg, zit je in de bib met oordopjes in, weet je na 90 minuten nog exact de uitslag die toeters zijn echt niet normaal luid.
Grenst jouw bieb direct aan het marktplein waar feest gevierd wordt dan of iets dergelijks. Op de Uithof valt het namelijk wel mee
pi_82794147
Morthill is gewoon vergeten die vuvuzela app op zijn iPod uit te zetten...
pi_82794248
quote:

[..]

Wereld kampioen worden we toch niet
  maandag 14 juni 2010 @ 17:11:29 #48
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_82794315
quote:
Op maandag 14 juni 2010 16:56 schreef DJ_ het volgende:

[..]

land verader
ik ben gewoon voor Frankrijk, klaar!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_82794400
quote:
Op maandag 14 juni 2010 17:06 schreef Nebo het volgende:

[..]

Grenst jouw bieb direct aan het marktplein waar feest gevierd wordt dan of iets dergelijks. Op de Uithof valt het namelijk wel mee
Centrum van Groningen, daar wonen studenten die het nodig achter naar buiten te lopen als er gescoord wordt.
pi_82794416
quote:
Op maandag 14 juni 2010 17:11 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Australië al the way
SPOILER
pi_82794481
quote:
Op maandag 14 juni 2010 17:11 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

SPOILER
Ook enkel omdat ze iets met een hoer te maken hebben
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_82794539
Ik ben voor Spanje omdat ik voor een tientje in de pool zit op de sportschool en dit team min-of-meer willekeurig heb gekozen. Go Spanje!
pi_82794625
quote:
Op maandag 14 juni 2010 17:16 schreef badboynova het volgende:

[..]

Ook enkel omdat ze iets met een hoer te maken hebben
Nee, Nederland met hun Yolanthe "Golddigger" Cabau van Kasbergen
pi_82794757
quote:
Op maandag 14 juni 2010 17:19 schreef Pheno het volgende:

[..]

Nee, Nederland met hun Yolanthe "Golddigger" Cabau van Kasbergen
Op sneijder na, is ze te duur voor de rest (Nederlanders houden nou 1maal van een koopje)
pi_82795113
quote:

[..]

Maar ik heb er wel heel hard om gelachen

En de vliegen waren toch een stuk irritanter dan Disfa

En petti die snurkt stiekem ook, Ross weet ik niet, Disfa lag ertussen
Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
  maandag 14 juni 2010 @ 17:38:57 #56
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_82795301
quote:
Op maandag 14 juni 2010 17:33 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Maar ik heb er wel heel hard om gelachen

En de vliegen waren toch een stuk irritanter dan Disfa

En petti die snurkt stiekem ook, Ross weet ik niet, Disfa lag ertussen
Het is niet stiekem Ik heb er alleen niet zoveel klachten over gehad. De laatste keer sliep ik ook op een bank met lading drank op En toen was ik behoorlijk eindje heen, dat vond ik zaterdag wel meevallen
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
  maandag 14 juni 2010 @ 17:39:53 #57
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_82795333
Ik had niet eens een slaapzak bij me en ik had geen last van Disfja (en zover lag ik er niet vanaf) en de vliegen al helemaal niet
pi_82795427
quote:
Op maandag 14 juni 2010 17:38 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

Het is niet stiekem Ik heb er alleen niet zoveel klachten over gehad. De laatste keer sliep ik ook op een bank met lading drank op En toen was ik behoorlijk eindje heen, dat vond ik zaterdag wel meevallen
Dus jij slaat vrouwen als je niet ver heen bent
SPOILER
pi_82795681
vrouwen slaan is goed. Zij moesten zo nodig die emancipatie
pi_82795784
pi_82796051
quote:
Op maandag 14 juni 2010 17:49 schreef Pheno het volgende:
Stoeien en slaan op bovenarmen is sowieso leuk
  maandag 14 juni 2010 @ 17:57:53 #62
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_82796052
quote:
Op maandag 14 juni 2010 17:42 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Dus jij slaat vrouwen als je niet ver heen bent
SPOILER
Je bent nu de 2de en op dat moment nog redelijk nuchter pas nadat ik van Ritse hoorde dat er plek was begon ik pas echt te drinken. Dronken achter een BBQ staan schiet ook niet echt op
pi_82796146
quote:
Op maandag 14 juni 2010 17:57 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Op de schouders slaan is tof, vooral als ze het bij mij doen.
pi_82796151
quote:
Op maandag 14 juni 2010 17:57 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Daarom. Dat gemiet over vrouwen slaan
pi_82796189
quote:
Op maandag 14 juni 2010 17:49 schreef Pheno het volgende:

pi_82796206
quote:
Op maandag 14 juni 2010 18:00 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Op de schouders slaan is tof, vooral als ze het bij mij doen.
Kom volgende keer ook naar een meet dan, dan wil ik je best meppen
pi_82796230
quote:
Op maandag 14 juni 2010 18:02 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Kom volgende keer ook naar een meet dan, dan wil ik je best meppen
Dat laatste is geen probleem, dat eerste wel.
  maandag 14 juni 2010 @ 18:04:20 #68
182714 RitseB
pi_82796251
quote:
Op maandag 14 juni 2010 18:03 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Dat laatste is geen probleem, dat eerste wel.

Edwinussss doet niet aan meeten.
pi_82796272
quote:
Op maandag 14 juni 2010 18:04 schreef RitseB het volgende:

[..]

Edwinussss doet niet aan meeten.
Klopt.
pi_82796340
pi_82796369
quote:
Op maandag 14 juni 2010 18:05 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Klopt.
Slecht.
pi_82796525
quote:
Op maandag 14 juni 2010 18:08 schreef Pheno het volgende:

[..]

Slecht.
Nee hoor.
pi_82796551
quote:
Op maandag 14 juni 2010 18:13 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Nee hoor.
Al zou een meet met Flodder en jou wel legendarisch worden.
pi_82796810
quote:
Op maandag 14 juni 2010 18:07 schreef lkb9000 het volgende:
[ afbeelding ]
Daar ga ik ooit een biertje drinken, ben alleen bang dat het balkje dan al vol is tegen die tijd
pi_82796823
quote:
Op maandag 14 juni 2010 18:13 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Nee hoor.
Zou je eens uit willen leggen waarom?
pi_82796880
quote:
Op maandag 14 juni 2010 18:22 schreef Nebo het volgende:

[..]

Omdat mijn zelfvertrouwen zodanig laag is dat het nooit zal gebeuren.
pi_82796888
quote:
Op maandag 14 juni 2010 18:22 schreef Nebo het volgende:

[..]

Hij drinkt niet en rijdt een Prius. Oh wacht....
pi_82796918
quote:
Op maandag 14 juni 2010 18:07 schreef lkb9000 het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaha zeer tof
je spot wel vaker van die toffe foto's
pi_82796924
quote:
Op maandag 14 juni 2010 18:23 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

pi_82796970
pi_82797138
quote:
Op maandag 14 juni 2010 18:23 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Maar is dat de échte reden of je excuus-reden? Ik had namelijk nooit een laag zelfvertrouwen achter je gezocht
pi_82797421
quote:
Op maandag 14 juni 2010 18:30 schreef Nebo het volgende:

[..]

Maar is dat de échte reden of je excuus-reden? Ik had namelijk nooit een laag zelfvertrouwen achter je gezocht
Dat is de echte reden, ik ben nu een keer serieus.

Ik heb dat vooral bij nieuwe mensen, natuurlijk ontmoet ik vrij vaak nieuwe mensen dat is vrij normaal. Het is vooral het afspreken met onbekende wat moeilijk voor mij is. Ik weet hoe dat kan, maar dat ik hier niet toelichten Als je dat wel wil weten moet je maar ff PMen.

Het is vooral de eerste stap, ik ben wel iemand die zich snel aanpast en altijd wel wat te lullen heeft etc.

Het feit dat het ontzettend leuk kan en zal zijn na een tijdje zal nooit opwegen tegen de stap die ik moet zetten om met onbekende mensen af te spreken.

Edit: Als ik met iemand ben die ik ken en onbekende mensen ga meeten is het geen probleem, dan wil ik het juist en heb ik er zin in.
pi_82797541
quote:
Op maandag 14 juni 2010 18:37 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Dat is de echte reden, ik ben nu een keer serieus.

Ik heb dat vooral bij nieuwe mensen, natuurlijk ontmoet ik vrij vaak nieuwe mensen dat is vrij normaal. Het is vooral het afspreken met onbekende wat moeilijk voor mij is. Ik weet hoe dat kan, maar dat ik hier niet toelichten Als je dat wel wil weten moet je maar ff PMen.

Het is vooral de eerste stap, ik ben wel iemand die zich snel aanpast en altijd wel wat te lullen heeft etc.

Het feit dat het ontzettend leuk kan en zal zijn na een tijdje zal nooit opwegen tegen de stap die ik moet zetten om met onbekende mensen af te spreken.
In feite zijn dit geen onbekende meer he , maar had dit nooit achter je gezocht
  maandag 14 juni 2010 @ 18:43:45 #84
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_82797648
Ik blijf ook steeds meeten ondanks dat ik er alleen maar teleurstellende bijnamen aan overhoud.
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
  maandag 14 juni 2010 @ 18:45:51 #85
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_82797745
quote:
Op maandag 14 juni 2010 18:43 schreef Gamer_V het volgende:
Ik blijf ook steeds meeten ondanks dat ik er alleen maar teleurstellende bijnamen aan overhoud.
Dude Fabio is een prachtige bijnaam!

pi_82798225
pi_82798496
quote:
Op maandag 14 juni 2010 18:55 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
Als er zo eentje is, kom je wel he ?
pi_82798544
He, die had ik vorig topic al! geil
pi_82798620
die foto is niet scherp naar mijn gevoel, volgens mij is er scherpgesteld op de nagels van de hand of zo, want die zijn scherper dan de rest
pi_82798730
quote:
Op maandag 14 juni 2010 19:03 schreef Morthill het volgende:
die foto is niet scherp naar mijn gevoel, volgens mij is er scherpgesteld op de nagels van de hand of zo, want die zijn scherper dan de rest
Ik denk dat de fotograaf wat afgeleid naar beneden keek.
pi_82799000
Naja, of ze heeft een heel mis hoofd, of er is gewoon met een verdomd groot diafragma geschoten.
SPOILER
pi_82799059
quote:
Op maandag 14 juni 2010 18:55 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
niceeeeeeee
  maandag 14 juni 2010 @ 19:29:37 #93
187674 Sigmund666
pi_82799987
quote:
Op maandag 14 juni 2010 17:06 schreef DJ_ het volgende:

[..]

het is meer dan een spelletje , het is een nationaal feest als oranje wint
Dat is de dag dat Nederland een Geert Wilders-moskee krijgt
  maandag 14 juni 2010 @ 19:30:50 #94
270524 Flodder450
  maandag 14 juni 2010 @ 19:34:23 #96
187674 Sigmund666
pi_82800225
Ik wacht. Ik wil verrast worden.
(Ik bedoel: Straks kondigen ze out of the blue een Tamagotchi-achtig ding voor de 360 aan)
pi_82800685
quote:
Op maandag 14 juni 2010 19:34 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik wacht. Ik wil verrast worden.
(Ik bedoel: Straks kondigen ze out of the blue een Tamagotchi-achtig ding voor de 360 aan)
Dit is waar al het nieuws komt.
  maandag 14 juni 2010 @ 19:43:35 #98
270524 Flodder450
pi_82800743
SPOILER
pi_82800772
quote:
Op maandag 14 juni 2010 19:43 schreef Flodder450 het volgende:
SPOILER
Wat een nieuws.
  maandag 14 juni 2010 @ 19:47:20 #100
270524 Flodder450
pi_82800960
quote:
Op maandag 14 juni 2010 19:43 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Wat een nieuws.
  maandag 14 juni 2010 @ 19:50:07 #101
187674 Sigmund666
pi_82801124
Dat is nog VEEL belangrijker dan een Xbox360 slim of een Kinetic (wat meer klinkt als een bouwdoos)
pi_82801399
Het is Kinect!
  maandag 14 juni 2010 @ 19:55:32 #103
187674 Sigmund666
pi_82801433
Ook goed. Dat klinkt ook als een of andere geüpgrade K'nex bouwset
  maandag 14 juni 2010 @ 20:09:34 #104
270524 Flodder450
pi_82802378
kinect=Eyetoy 2.0?

Natal was een veel betere naam
  maandag 14 juni 2010 @ 20:19:05 #105
187674 Sigmund666
pi_82802966
Natal was een codenaam. Nintendo Revolution klonk ook totaal niet
  maandag 14 juni 2010 @ 20:20:16 #106
270524 Flodder450
pi_82803044
quote:
Op maandag 14 juni 2010 20:19 schreef Sigmund666 het volgende:
Natal was een codenaam. Nintendo Revolution klonk ook totaal niet
weet ik
maar toch
kinect klinkts zo...gewoontjes

trouwens ESPM
  maandag 14 juni 2010 @ 20:57:21 #107
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82805412
De toekomst ziet er slecht uit.
  maandag 14 juni 2010 @ 21:01:38 #108
270524 Flodder450
pi_82805673
Geen game van RARE :C
pi_82805883
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:01 schreef Flodder450 het volgende:
Je hebt niet eens een next gen console.
  maandag 14 juni 2010 @ 21:06:13 #110
182714 RitseB
pi_82805943
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:01 schreef Flodder450 het volgende:

Jawel dat sport ding game
pi_82805969
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:06 schreef RitseB het volgende:

[..]

Nee joh, dat was van Ubisoft.
  maandag 14 juni 2010 @ 21:08:02 #112
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_82806032
Al die andere kinectzooi was toch van Rare?
  maandag 14 juni 2010 @ 21:08:15 #113
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82806045
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:05 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Je hebt niet eens een next gen console.
Hij zou eigenlijk de E3 van 10 -11 jaar terug moeten kijken dat ze de ps2 aankondigen enzo dan kan die daarna daar op overstappen
pi_82806139
msg zag er wel vet uit, cod black ops viel mij tegen.
  maandag 14 juni 2010 @ 21:12:16 #115
270524 Flodder450
pi_82806359
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:06 schreef RitseB het volgende:

[..]

GVD

microsoft

[/fanboyrage]
  maandag 14 juni 2010 @ 21:12:30 #116
187674 Sigmund666
pi_82806371
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:07 schreef Snakey het volgende:
KermitKikker, mag Miss Piggy gaan volbaggeren de komende 48 uur.

maandag 14 juni 2010 @ 21:12:45 #117
270524 Flodder450
pi_82806395
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:08 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Hij zou eigenlijk de E3 van 10 -11 jaar terug moeten kijken dat ze de ps2 aankondigen enzo dan kan die daarna daar op overstappen
ik ben wel retro, maar ik kijk gewoon naar E3, omdat ik t leuk vindt
  maandag 14 juni 2010 @ 21:12:57 #118
182714 RitseB
pi_82806405
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:06 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Nee joh, dat was van Ubisoft.

Die ren game en zo.
pi_82806418
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:08 schreef Rossdale het volgende:
Niet echt op gelet, zou wel zomaar kunnen trouwens..
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:08 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Zoiets, of gewoon van het internet afgaan.
  maandag 14 juni 2010 @ 21:14:28 #120
270524 Flodder450
pi_82806518
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:08 schreef Rossdale het volgende:
yup

rare is diep gezonken
pi_82806544
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:14 schreef Flodder450 het volgende:

[..]

yup

rare is diep gezonken

maandag 14 juni 2010 @ 21:15:43 #122
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82806594
Wat zal big E er van gaan zeggen Flodder?

Ik neem aan dat hij ook heeft gekeken?
  maandag 14 juni 2010 @ 21:16:12 #123
187674 Sigmund666
pi_82806625
Flodder ligt 10 jaar achter
(Dat was namelijk de laatste tijd dat RARE nog scoorde)
pi_82806659
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:15 schreef AQuila360 het volgende:
Wat zal big E er van gaan zeggen Flodder?

Ik neem aan dat hij ook heeft gekeken?
Emar? Big E?
  maandag 14 juni 2010 @ 21:17:00 #125
182714 RitseB
pi_82806671
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:16 schreef Sigmund666 het volgende:
Flodder ligt 10 jaar achter
(Dat was namelijk de laatste tijd dat RARE nog scoorde)

Haha hihi hoho
  maandag 14 juni 2010 @ 21:17:11 #126
270524 Flodder450
pi_82806688
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:14 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

c-c-c-combo breaker
  maandag 14 juni 2010 @ 21:17:21 #127
187674 Sigmund666
pi_82806695
Big E, with a small P

maandag 14 juni 2010 @ 21:17:48 #128
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82806729
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:17 schreef Sigmund666 het volgende:
Big E, with a small P

maandag 14 juni 2010 @ 21:18:05 #129
187674 Sigmund666
pi_82806757
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:17 schreef RitseB het volgende:

[..]

Haha hihi hoho
Noem een recente RARE hit zoals James Bond: Goldeye of Donkey Kong 64 dat waren! I DOUBLE TRIPPLE DARE YOU!
pi_82806765
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:17 schreef Flodder450 het volgende:

[..]

c-c-c-combo breaker
Je weet niet eens waar een combo breaker voor staat.
  maandag 14 juni 2010 @ 21:19:14 #131
182714 RitseB
pi_82806843
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:18 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Noem een recente RARE hit zoals James Bond: Goldeye of Donkey Kong 64 dat waren! I DOUBLE TRIPPLE DARE YOU!

Daar ging het niet over gast. Ik moest lachen om je ontzettend goede diss
pi_82806889
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:19 schreef RitseB het volgende:

[..]

maandag 14 juni 2010 @ 21:21:19 #133
187674 Sigmund666
pi_82807013
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:19 schreef RitseB het volgende:

[..]

(Die helemaal niet goed was, het was namelijk de waarheid )
  maandag 14 juni 2010 @ 21:21:55 #134
270524 Flodder450
pi_82807064
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:18 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Je weet niet eens waar een combo breaker voor staat.
combo breaker,een serie dezelfde dingen door breken
  maandag 14 juni 2010 @ 21:23:06 #135
270524 Flodder450
pi_82807156
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:21 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

(Die helemaal niet goed was, het was namelijk de waarheid )
pi_82807345
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:21 schreef Flodder450 het volgende:

[..]

combo breaker,een serie dezelfde dingen door breken
Goede uitleg, nu is het nog duidelijk dat je niet zwakzinnig bent.
  maandag 14 juni 2010 @ 21:26:52 #137
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82807410
Mensen die als Yoda praten zijn irritant.
pi_82807548
Goed, genoeg gestudeerd voor vandaag. Morgen is er weer een dag Gelukkig mag ik woensdag werken.
  maandag 14 juni 2010 @ 21:28:51 #139
270524 Flodder450
pi_82807563
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:26 schreef AQuila360 het volgende:
Mensen die als Yoda praten zijn irritant.
the walrus am i
pi_82807612
Zo maar Italië zien, zag dat ze aan het verliezen waren. Goed teken.
pi_82807665
young jedi aq, feel the force.
  maandag 14 juni 2010 @ 21:34:12 #142
187674 Sigmund666
pi_82807969
Flodder heeft nooit Killer Instinct gespeeld
pi_82808104
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:34 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik ook niet
  maandag 14 juni 2010 @ 21:36:27 #144
187674 Sigmund666
pi_82808162
Heiligschennis!!!!!!
pi_82808295
Ik was vanmiddag op twitter aan het klagen dat ik kaartjes voor jochem myjer had tijdens de wedstrijd NL-Kameroen, krijg ik een reply van 'm dat hij zorgt voor een groot scherm tijdens de pauze En ik had 'm niet eens met # ofzo gedaan!

Web 2.0
  maandag 14 juni 2010 @ 21:46:20 #146
270524 Flodder450
pi_82808875
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:34 schreef Sigmund666 het volgende:
ik heb wel KI gedaan

op de SNES
pi_82809036
Ik heb nog nooit een twitter gelezen. Ik wordt oud.
Ik was vorige maand mijn kaartjes vergeten. Zestig euro weg

"Jaap voor wanneer had je die kaartjes voor Lebbis"
"Ja........nou...................oh kut "
pi_82809436
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:49 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik heb nog nooit een twitter gelezen. Ik wordt oud.
Ik was vorige maand mijn kaartjes vergeten. Zestig euro weg

"Jaap voor wanneer had je die kaartjes voor Lebbis"
"Ja........nou...................oh kut "
Als je op het twitterknopje boven deze post klikt kun je mijn twitter lezen, dan ben je geen twittermaagd meer!

Maar kaartjes vergeten is wel zonde Ik had eerst kaartjes voor een zaterdagavond, maar die waren toen veranderd naar de WK-donderdag omdat Jochem Myjer niet zoveel voorstellingen in een week redde met zijn stem.

Maar ben je weer echt terug in de SC nu?
  maandag 14 juni 2010 @ 21:55:06 #149
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82809517
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:30 schreef badboynova het volgende:
young jedi aq, feel the force.
  maandag 14 juni 2010 @ 22:24:39 #150
270524 Flodder450
pi_82811233
welterusten jongens
pi_82811672
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:29 schreef Edwinuss het volgende:
Zo maar Italië zien, zag dat ze aan het verliezen waren. Goed teken.
Hoezo goed teken? Had 2-1 winst voor Italie .
pi_82813822
Niemand die EA gaat kijken?
pi_82813885
quote:
Op maandag 14 juni 2010 23:09 schreef koei het volgende:
Ik ga niks kijken geen tijd
Alle gamegerelateerde bookmarks heb ik weggehaald, zodat ik niet uit gewoonte ergens op klik en perongeluk iets zie. Vrijdag alle persconferenties kijken
  maandag 14 juni 2010 @ 23:11:38 #154
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_82813931
quote:
Nah, ik was alleen benieuwd naar die van MS, maar die viel erg tegen
pi_82814009
quote:
Ben aan het kijken.
pi_82814446
Pfff
pi_82815075
quote:
Ik heb wel betere dingen met mijn tijd te doen slapen bijvoorbeeld
pi_82815237
kom op irc #gam dan Edje!
pi_82815417
quote:
Op maandag 14 juni 2010 23:34 schreef koei het volgende:
kom op irc #gam dan Edje!
Hoe doe ik dat?
  maandag 14 juni 2010 @ 23:41:05 #160
187674 Sigmund666
pi_82815574
Naar chat gaan en dan /Join # ..... (en die ben ik ff kwijt)
  dinsdag 15 juni 2010 @ 00:12:00 #161
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_82816976
HERRO!!
pi_82817291
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 00:12 schreef SpankmasterC het volgende:
HERRO!!
[ afbeelding ]
Heheheh ik moest lachen
  dinsdag 15 juni 2010 @ 00:24:10 #163
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_82817982
E3

Oude tijden herleven op irc! Morgenavond Sony Ik ben benieuwd!
  dinsdag 15 juni 2010 @ 00:40:22 #165
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_82818039
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 00:38 schreef koei het volgende:
E3

Oude tijden herleven op irc! Morgenavond Sony Ik ben benieuwd!
Yeah was gezellig in #GAM idd, mooi was die tijd van vroeger! Avond na avond, toptijd
pi_82818040
oi
  dinsdag 15 juni 2010 @ 00:41:32 #167
182714 RitseB
pi_82818067
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 00:40 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Yeah was gezellig in #GAM idd, mooi was die tijd van vroeger! Avond na avond, toptijd

Ja, ook lachen dat jullie #gcc kwamen binnen vallen en wij niks productiefs meer konden doen
pi_82818158
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 00:41 schreef RitseB het volgende:

[..]

Ja, ook lachen dat jullie #gcc kwamen binnen vallen en wij niks productiefs meer konden doen
Sowieso, na 3 jaar de key nog steeds niet veranderd hebben En niet in #gam zitten maar wel in #gcc
  dinsdag 15 juni 2010 @ 00:45:58 #169
182714 RitseB
pi_82818180
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 00:45 schreef koei het volgende:

[..]

Sowieso, na 3 jaar de key nog steeds niet veranderd hebben En niet in #gam zitten maar wel in #gcc

Ik weet het , morgen ben ik er bij in #gam.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 00:46:53 #170
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_82818196
Ik ben het eens met koei, jullie eigen schuld omdat jullie niet gezellig kwamen doen!
  dinsdag 15 juni 2010 @ 00:49:51 #171
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_82818283
Nou van alles en nog wat gezien van E3 2010 tot nu en de conclusie:

Xbox 360 slim
Kinect maar toch ook weer

Bad Company 2: Vietnam
Medal of Honor
Call Of Duty: Black OPS

Nu nog hopen op:

GTA V en Saints Row 3
pi_82818388
xbox slim moet ik nog maar eens beter gaan bekijken, en natuurlijk top dat wij hem zo vlug krijgen

Night all btw
pi_82818668
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 00:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
xbox slim moet ik nog maar eens beter gaan bekijken, en natuurlijk top dat wij hem zo vlug krijgen

Night all btw
Is al bekend wanneer wij hem gaan krijgen dan? In de US vandaag al, maar voor Europa heb ik nog niks gehoord en het zal me niks verbazen als dat pas na de zomer wordt.
pi_82818780
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 01:07 schreef koei het volgende:

[..]

Is al bekend wanneer wij hem gaan krijgen dan? In de US vandaag al, maar voor Europa heb ik nog niks gehoord en het zal me niks verbazen als dat pas na de zomer wordt.
16 juli zie ik vaak voorbij komen in het x360 topic! Ik vond het eerder raar, dat ie vanaf vandaag al in de USA lag
pi_82818804
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 01:07 schreef koei het volgende:

[..]

16 juli

http://www.eurogamer.net/(...)-launching-this-week
pi_82819513
Ubisoft is begonnen Met een of ander vaag muziekspel en een nieuwe assassins creed!
  dinsdag 15 juni 2010 @ 06:25:27 #177
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_82820565
Zo maar eens richting werk, eerder beginnen maar vandaag. Anders kom ik er niet doorheen vandaag. Vanavond ook werken dus ik ga sowieso helemaal niets zien. Ik lees wel terug wat ik van sony gemist heb net als met microsoft gisteren en wat ik zo lees heb ik niks gemist.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 08:13:47 #178
258885 Solique
I Kill You !
pi_82821201
Goedemorgen
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_82821517
goedemorgen, zo weer naar de bib om tot vanavond te studeren zal blij zijn als de tentamens weer voorbij zijn
  dinsdag 15 juni 2010 @ 09:22:42 #180
270524 Flodder450
pi_82822442
goedemorgen
  dinsdag 15 juni 2010 @ 09:23:37 #181
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_82822457
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 08:39 schreef Morthill het volgende:
goedemorgen, zo weer naar de bib om tot vanavond te studeren zal blij zijn als de tentamens weer voorbij zijn
Yeah ik ken het Morty, ik ken het!
pi_82822762
Wie heeft Beyond Good & Evil 2 weg gehaald van de presentatie van Ubisoft verdorie
  dinsdag 15 juni 2010 @ 09:38:10 #183
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82822790
Ik heb dat gedaan!

[Today in L.A.] E3 2010 Journaal
Die shit is echt goed!
  dinsdag 15 juni 2010 @ 09:44:20 #184
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_82822952
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 09:36 schreef Nebo het volgende:
Wie heeft Beyond Good & Evil 2 weg gehaald van de presentatie van Ubisoft verdorie
Ik omdat ik dit jaar bijna de gehele E3 aan het werk ben breng ik het pas volgend jaar terug

Tenminste als ik het niet vergeet
  dinsdag 15 juni 2010 @ 09:49:01 #185
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_82823076
Nog weinig boeiends op de E3 dit jaar...
pi_82823153
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 09:49 schreef Rossdale het volgende:
Nog weinig boeiends op de E3 dit jaar...
Dus, Microsoft gaat helemaal prat op hun Natal Kinect. Van EA verwacht ik elk jaar weer niets en Ubisoft blijft melken. Ik hoop echt dat Sony en/of Nintendo gaan knallen, Microsoft geeft ze in ieder geval de gelegenheid
  dinsdag 15 juni 2010 @ 10:01:13 #187
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_82823414
Medal of Honor ziet er wel extreem goed uit Dat gaat dit jaar een stuk beter worden dan CoD
  dinsdag 15 juni 2010 @ 10:04:42 #188
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_82823518
HOE DE FUCK KUNNEN JULLIE HET NIET OVER NEED FOR SPEED HEBBEN?!?!?!?!!!!!
  dinsdag 15 juni 2010 @ 10:04:57 #189
187674 Sigmund666
pi_82823528
Heeft niemand in de zaal zich afgevraagd waar 'Kinect' op sloeg? Echt, het klinkt meer als een next-gen doos met Lego dan als serieuze accesoire.

(Ja, ik kan wel zeiken, maar dit keer is het terecht!)
pi_82823544
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 10:04 schreef SpankmasterC het volgende:
Gewoon, negeren die hap.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 10:06:12 #191
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_82823563
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 10:05 schreef Pheno het volgende:

[..]

Gewoon, negeren die hap.
Dit dus, net als de rest van E3
pi_82823565
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 10:04 schreef Sigmund666 het volgende:
Heeft niemand in de zaal zich afgevraagd waar 'Kinect' op sloeg? Echt, het klinkt meer als een next-gen doos met Lego dan als serieuze accesoire.

Natal liet me denken aan een nageboorte, dus het is vooruit gegaan.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 10:06:26 #193
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_82823569
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 10:04 schreef Sigmund666 het volgende:

Kinect is toch makkelijk? Connect + kinetic = Kinect. Plus het feit dat je het gewoon uit kan spreken als Connect, maar het toch nog iets meer betekent! Perfecte marketingterm dus
  dinsdag 15 juni 2010 @ 10:08:20 #194
187674 Sigmund666
pi_82823613
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 10:06 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Kinect is toch makkelijk? Connect + kinetic = Kinect. Plus het feit dat je het gewoon uit kan spreken als Connect, maar het toch nog iets meer betekent! Perfecte marketingterm dus
Maar als je het zo hoort blijf ik toch echt aan een Lego-doos denken!

"Kinect the world!"

"Kinect is nieuw, wreed, tof, strak!! MIS HET NIET!" (Anders komt Bill Gates naar je huis en slaat je compleet verrot)
  dinsdag 15 juni 2010 @ 10:13:43 #195
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_82823760
Tja het slijt er wel in, toen de wii net uitkwam maakte ook iedereen HAHAHA ZIT EENS AAN MN WII NEE NIET DIE SUKKEL HAHAHAHA PIEMELS!!! grapjes en dat is nu ook niet meer aan de orde van de dag
  dinsdag 15 juni 2010 @ 10:14:41 #196
187674 Sigmund666
pi_82823795
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 10:13 schreef SpankmasterC het volgende:
Tja het slijt er wel in, toen de wii net uitkwam maakte ook iedereen HAHAHA ZIT EENS AAN MN WII NEE NIET DIE SUKKEL HAHAHAHA PIEMELS!!! grapjes en dat is nu ook niet meer aan de orde van de dag
Wii? Jij?
pi_82824201
quote:
Zag er tof uit. Alleen een stel josti's die het speelden
pi_82824455
quote:
Kikkers (Anura) zijn een van de drie groepen van amfibieën, naast de salamanders (Caudata) en de wormsalamanders (Gymnophiona). Kikkers zijn ook de grootste groep; van de ongeveer 6400 soorten amfibieën behoort 88% tot de kikkers.[1] Kikkers hebben een vrijwel wereldwijde verspreiding en leven in uiteenlopende habitats.

Kikkers hebben vier poten maar geen staart en verschillen hiermee van de meeste andere amfibieën. Alle kikkers hebben een afgeplat, peervormig lichaam en uitpuilende ogen. De kop en bek zijn breed, de lange achterpoten zijn sterk gespierd en goed ontwikkeld.
Kikkers zijn de enige dieren die een kwaakblaas hebben en hiermee soortspecifieke geluiden maken om elkaar te lokken. Net als andere amfibieën zijn kikkers koudbloedig, hierop is zowel de bloedsomloop als de ademhaling aangepast. Een aantal soorten houdt een zomerrust of winterslaap om erg warme respectievelijk koude jaargetijden te doorstaan.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 10:41:19 #199
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_82824700
Hee Kroesje, hebben padden geen kwaakblaas dan? Of zijn zij gewoon kikkers?
  dinsdag 15 juni 2010 @ 10:43:39 #200
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_82824798
En naar welke bron verwijst [1]?
  dinsdag 15 juni 2010 @ 11:15:55 #201
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82826168
Gaat hier nog iemand die nieuwe xbox halen als die uit is?

Veel mensen zijn het van plan maar ik weet niet goed waarom
  dinsdag 15 juni 2010 @ 11:21:30 #202
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_82826411
Ik ga het niet doen, ga ofwel een 2e handsje scoren of een nieuwe arcade (want prijsverlaging = )
  dinsdag 15 juni 2010 @ 11:25:02 #203
258885 Solique
I Kill You !
pi_82826565
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 11:15 schreef AQuila360 het volgende:

Zolang mijn falcon het blijft doen ga ik geen nieuwe kopen.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 11:29:36 #204
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82826752
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 11:21 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik ga het niet doen, ga ofwel een 2e handsje scoren of een nieuwe arcade (want prijsverlaging = )
Ik heb hier ook een arcade staan snorren

Met vette MU van 256 MB
pi_82826761
Ik haal hem denk ik wel. Moet toch nog een Xbox 360 hebben. Ik hoop dat deze een beetje stil is, maar het formaat en de ingebouwde wi-fi trekken me al redelijk aan. Ik ben alleen wel erge benieuwd naar het formaat van de adapter Overigens had ik het achter de schermen net over de vormgeving. Erg strak hoe het bovenste deel los lijkt te zijn van het onderste deel maar dat de twee delen in elkaar vergroeid lijken te zijn zoals je dat ook ziet bij bergkristal.

dinsdag 15 juni 2010 @ 11:31:19 #206
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_82826806
Het is net kryptoniet voor PlayStation faboys!
  dinsdag 15 juni 2010 @ 11:33:13 #207
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82826864
Als je nog geen xbox hebt dan is dat idd de beste keuze.
pi_82826968
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 10:34 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Kikkers (Anura) zijn een van de drie groepen van amfibieën, naast de salamanders (Caudata) en de wormsalamanders (Gymnophiona). Kikkers zijn ook de grootste groep; van de ongeveer 6400 soorten amfibieën behoort 88% tot de kikkers.[1] Kikkers hebben een vrijwel wereldwijde verspreiding en leven in uiteenlopende habitats.

Kikkers hebben vier poten maar geen staart en verschillen hiermee van de meeste andere amfibieën. Alle kikkers hebben een afgeplat, peervormig lichaam en uitpuilende ogen. De kop en bek zijn breed, de lange achterpoten zijn sterk gespierd en goed ontwikkeld.
Kikkers zijn de enige dieren die een kwaakblaas hebben en hiermee soortspecifieke geluiden maken om elkaar te lokken. Net als andere amfibieën zijn kikkers koudbloedig, hierop is zowel de bloedsomloop als de ademhaling aangepast. Een aantal soorten houdt een zomerrust of winterslaap om erg warme respectievelijk koude jaargetijden te doorstaan.
De droogkloot

Goedemorgen allemaal
  dinsdag 15 juni 2010 @ 11:41:24 #209
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82827183
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 11:35 schreef GameBabe het volgende:

[..]

De droogkloot

Goedemorgen allemaal
Hoi
pi_82827196
Ben ik nou de enige die dat ding helemaal niet zo "slim" vindt? Ziet er bijna even dik uit als de oude 360.

En ja Spanky, padden zijn gewoon kikkers.
pi_82827209
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 11:29 schreef Nebo het volgende:
Ik haal hem denk ik wel. Moet toch nog een Xbox 360 hebben. Ik hoop dat deze een beetje stil is, maar het formaat en de ingebouwde wi-fi trekken me al redelijk aan. Ik ben alleen wel erge benieuwd naar het formaat van de adapter Overigens had ik het achter de schermen net over de vormgeving. Erg strak hoe het bovenste deel los lijkt te zijn van het onderste deel maar dat de twee delen in elkaar vergroeid lijken te zijn zoals je dat ook ziet bij bergkristal.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Damn die wou ik nog niet zien

Maar hij is wel
pi_82827286
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 11:41 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ben ik nou de enige die dat ding helemaal niet zo "slim" vindt? Ziet er bijna even dik uit als de oude 360.

Scheelt niet enorm veel nee, net als met die PS3 slim

Maargoed dikte maakt niet uit, want iets op je console zetten is niet echt handig, bij de PS3 kan het niet eens.
Breedte bespaar je nog een piepklein beetje ruimte mee.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 11:45:57 #213
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_82827351
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 11:41 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Yeah het is ook niet echt een slim, eerder een redesign
quote:
Gelukkig, dan kan ik vannacht weer gerust slapen
pi_82827484
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 11:45 schreef SpankmasterC het volgende:
Gelukkig, dan kan ik vannacht weer gerust slapen
  dinsdag 15 juni 2010 @ 11:52:42 #215
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82827589
Ik wil hierbij alle kwalijke dingen die ik heb gezegd over JRPG's in de afgelopen 2 jaar terug nemen.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 11:53:24 #216
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_82827617
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 11:52 schreef AQuila360 het volgende:
Ik wil hierbij alle kwalijke dingen die ik heb gezegd over JRPG's in de afgelopen 2 jaar terug nemen.
!!!!
En dan te bedenken dat het spel pas vanaf +-25 uur écht leuk schijnt te worden!
  dinsdag 15 juni 2010 @ 11:56:39 #217
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82827741
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 11:53 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

!!!!
En dan te bedenken dat het spel pas vanaf +-25 uur écht leuk schijnt te worden!
Ik heb verder alleen deel 10 gespeeld en die vond ik ook wel tof. Maar hier hebben ze een hoop dingen wel beter gemaakt.

Mis alleen de rustmomentjes/dorpjes en die summon's zijn ook niet zo tof als die uit 10

Die datalog is wel heel handig
pi_82828971
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 11:15 schreef AQuila360 het volgende:

Als ik me elite en me premium kan verkopen wel
Dan zet ik de MW2 editiie bij het vrouwtje neer
  dinsdag 15 juni 2010 @ 12:31:49 #219
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_82829045
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 12:30 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Nick, zijn het Falcons? Nog garantie? Hoe duur? de mijne is kapot en ik ga vanaf nu deals bekijken! Wil weer kunnen game potdomme!
pi_82829091
pi_82829128
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 12:31 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Nick, zijn het Falcons? Nog garantie? Hoe duur? de mijne is kapot en ik ga vanaf nu deals bekijken! Wil weer kunnen game potdomme!
Uhm ze zijn zelfs gebanned, dus geen garantie . Ze werken beide nog goed daar niet van
pi_82829166
Wel tof dat iedereen in de zaal er 1tje mee naar huis kreeg
  dinsdag 15 juni 2010 @ 12:35:30 #223
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_82829212
Bans da's spijtig!

En was idd mooie Oprah-actie
pi_82829236
http://www.iphoneclub.nl/(...)og-onzeker/#comments

En WTF is dit, ga toch maar eens bellen dan, want dan hoef ik geen Desire
  dinsdag 15 juni 2010 @ 13:19:04 #225
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82831121
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 12:30 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Heb jij nu een Elite, premium en een MW2 editie

Ohh ik zie nu waarom
  dinsdag 15 juni 2010 @ 13:28:11 #226
250952 SoldMayor
Dreamchaser
  dinsdag 15 juni 2010 @ 13:30:40 #227
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82831669
volgens mij heeft spank tot wel 3 vuvuzela's tegelijk in gebruik.
pi_82832134
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 13:30 schreef AQuila360 het volgende:
volgens mij heeft spank tot wel 3 vuvuzela's tegelijk in gebruik.
Je moet zo'n ding alleen gebruiken als kerrietoeter:
quote:
Jou naaste local sal jou help om die vuvuzela in jou poefgaatjie op te druk (hopelik die klein kant). Die prinsiep bly dieselfde – knyp jou boudlippe styf saam en blaas. Die geluid by jou boude sal nie so luid uitkom nie, maar bokant sal jy vermoedelik klink soos 'n olifant wat deur 'n walvis genaai word. In hierdie geval, noem jy hom 'n "kerrietoeter".
  dinsdag 15 juni 2010 @ 13:50:54 #229
270524 Flodder450
pi_82832407
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 13:43 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

[..]

dinsdag 15 juni 2010 @ 13:52:52 #230
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_82832485
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 13:43 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

[..]
supermooi!

En hee Kroesje, gaan we komende dagen nog iets horen van jou en je matti's?
  dinsdag 15 juni 2010 @ 13:59:26 #231
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82832751
IN NAAM VAN ORANJE DOE OPEN DIE POORT!

Welke SC'er sprak deze woorden?
  dinsdag 15 juni 2010 @ 13:59:48 #232
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_82832761
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 13:59 schreef AQuila360 het volgende:

jij
  dinsdag 15 juni 2010 @ 14:01:11 #233
258885 Solique
I Kill You !
pi_82832827
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 13:59 schreef AQuila360 het volgende:

Je typt het zelf.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 14:02:41 #234
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82832898
Nee gasten tuurlijk niet dan is het toch geen vraag :S

kijken jullie nooit naar een Quizzzz
pi_82833020
Het is uit het refrein van Koppelstock de Veerman, verder heb ik geen idee.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 14:06:17 #236
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_82833078
  dinsdag 15 juni 2010 @ 14:07:45 #237
270524 Flodder450
pi_82833132
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 14:06 schreef SpankmasterC het volgende:
[ afbeelding ]
  dinsdag 15 juni 2010 @ 14:08:59 #238
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82833198
die kat denkt daar anders over spankt!
  dinsdag 15 juni 2010 @ 14:11:50 #239
270524 Flodder450
pi_82833333
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 14:08 schreef AQuila360 het volgende:
die kat denkt daar anders over spankt!
  dinsdag 15 juni 2010 @ 14:17:48 #240
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_82833597
Iemand Xbox elite kopen?
  dinsdag 15 juni 2010 @ 14:23:55 #241
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_82833868
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 14:17 schreef SoldMayor het volgende:
Iemand Xbox elite kopen?
Falcon? Ban? Hoe duur?
  dinsdag 15 juni 2010 @ 14:26:45 #242
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82833968
lol Spank springt er meteen op
  dinsdag 15 juni 2010 @ 14:27:17 #243
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_82833991
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 14:26 schreef AQuila360 het volgende:
lol Spank springt er meteen op
pi_82834019
Is er nog iemand met de kama sutra bezig

NSFW
SPOILER
  dinsdag 15 juni 2010 @ 14:35:09 #245
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82834254
'PVV-stemmers zijn de nieuwe joden'

Schande! Zeker allemaal van die smeerlappen zoals Sigmund
  dinsdag 15 juni 2010 @ 14:35:56 #246
258885 Solique
I Kill You !
pi_82834281
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 14:28 schreef GameBabe het volgende:

NSFW
SPOILER
Zit op werk dus gaat lastig.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 14:36:15 #247
270524 Flodder450
pi_82834297
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 14:35 schreef AQuila360 het volgende:

pi_82834299
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 14:28 schreef GameBabe het volgende:

NSFW
SPOILER
pi_82834476
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 14:35 schreef Solique het volgende:

[..]

Zit op werk dus gaat lastig.
Kijk maar stiekem, dat kan wel
  dinsdag 15 juni 2010 @ 14:44:45 #250
258885 Solique
I Kill You !
pi_82834558
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 14:41 schreef GameBabe het volgende:

Kijk maar stiekem, dat kan wel
Stiekem werkt alles, recht door zee niet.
pi_82834610

Wat een heerlijke zomerse plaat

Oh, en hallo allemaal
  dinsdag 15 juni 2010 @ 15:00:44 #252
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_82835183
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 14:23 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Falcon? Ban? Hoe duur?
Falcon? sorry wat is dat?
Ban: nee..
Hoe duur: uhmm 160 euro
pi_82835420
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 14:44 schreef Solique het volgende:

[..]

Stiekem werkt alles, recht door zee niet.
Bij mij moet je niet aankomen met stiekem Recht door zee en eerlijk, dat is prima!
  dinsdag 15 juni 2010 @ 15:09:45 #254
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82835583
Niet rechts. niet links, maar recht door zee.
pi_82835598
Ben jij een Trots op Nederland-stemmer GameBabe
  dinsdag 15 juni 2010 @ 15:10:12 #256
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82835604
pi_82835885
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 15:10 schreef koei het volgende:
Ben jij een Trots op Nederland-stemmer GameBabe
Politiek en eerlijkheid, geloof er geen bal van... had beter blanco kunnen stemmen

Maar mijn laatste oneerlijkheid kan ik me niet herinneren, terwijl mensen meerdere keren per dag schijnen te liegen

En ik ontdek net dubieuze witte hardgeworden drap in mijn haar Ik ga er maar even van uit dat het champignonnensoep is voor het gemak
  dinsdag 15 juni 2010 @ 15:18:41 #258
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_82835959
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 15:17 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Politiek en eerlijkheid, geloof er geen bal van... had beter blanco kunnen stemmen

Maar mijn laatste oneerlijkheid kan ik me niet herinneren, terwijl mensen meerdere keren per dag schijnen te liegen

En ik ontdek net dubieuze witte hardgeworden drap in mijn haar Ik ga er maar even van uit dat het champignonnensoep is voor het gemak
Ik wil niet eens weten hoe dat in je haar kwam, als het uberhaupt al soep is
pi_82836493
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 15:18 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

Ik wil niet eens weten hoe dat in je haar kwam, als het uberhaupt al soep is
Mijn haar is zeer getalenteerd om in random drap te gaan hangen Daar doe je niets aan
pi_82836566
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 15:17 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Je hebt liegen en je hebt liegen natuurlijk. Overdrijven en niet naar waarheid reageren op iets valt ook onder liegen, terwijl dat van een heel ander niveau is dan moedwillig iemand een leugen vertellen. Ik lieg zo meerdere keren op een dag, zeker op mn werk vrij veel. Klanten waarbij ik denk dat ze gewoon te dom zijn om te poepen die ik vertel dat ze een foutje hebben gemaakt dat iedereen kan overkomen, dat soort dingen. Of als een klant zegt "ja, je zat niks te doen dus ik denk ik kom je even vervelen" dat je dan reageert met "dat is helemaal niet vervelend, of gezelig" terwijl je die klant puur vanwege die opmerking al irritant vind.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 15:38:55 #261
182714 RitseB
pi_82836942
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 14:35 schreef AQuila360 het volgende:

Gast, je lokt het allemaal zelf uit.
pi_82837018
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 15:31 schreef koei het volgende:

[..]

Je hebt liegen en je hebt liegen natuurlijk. Overdrijven en niet naar waarheid reageren op iets valt ook onder liegen, terwijl dat van een heel ander niveau is dan moedwillig iemand een leugen vertellen. Ik lieg zo meerdere keren op een dag, zeker op mn werk vrij veel. Klanten waarbij ik denk dat ze gewoon te dom zijn om te poepen die ik vertel dat ze een foutje hebben gemaakt dat iedereen kan overkomen, dat soort dingen. Of als een klant zegt "ja, je zat niks te doen dus ik denk ik kom je even vervelen" dat je dan reageert met "dat is helemaal niet vervelend, of gezelig" terwijl je die klant puur vanwege die opmerking al irritant vind.
Maar ik doe gewoon allemaal niet... zie daar totaal het nut niet van in... Mensen nemen mij en mijn visie maar zoals ik ben. En van nature ben ik gewoon vriendelijk en zijn er maar weinig mensen die ik niet mag, dus daardoor lukt het ook nog wel om niet uitgekotst te worden door de maatschappij

Maar als iemand vraagt wat ik van een lelijk kledingstuk vind, dan zeg ik dat ik het niet mooi vind.

En mensen zullen me best wel eens een lompe kut vinden, maar zo ben ik gewoon...
pi_82837840
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 15:40 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Maar ik doe gewoon allemaal niet... zie daar totaal het nut niet van in... Mensen nemen mij en mijn visie maar zoals ik ben. En van nature ben ik gewoon vriendelijk en zijn er maar weinig mensen die ik niet mag, dus daardoor lukt het ook nog wel om niet uitgekotst te worden door de maatschappij

Maar als iemand vraagt wat ik van een lelijk kledingstuk vind, dan zeg ik dat ik het niet mooi vind.

En mensen zullen me best wel eens een lompe kut vinden, maar zo ben ik gewoon...
Jij hebt een baan waarbij je dat kan doen, ik kan dat op mn werk niet doen. Als ik daarmee ga beginnen dan heb ik binnen een week een officiële waarschuwing te pakken.

En wat betreft lelijke kleding en nieuwe coupes hangt het heel erg af van de relatie die ik met die persoon heb. Kennen we elkaar dan ben ik daar gewoon eerlijk over, maar ken ik diegene amper dan hou ik het gewoon neutraal. Net als dat ik bij mensen die ik wel ken in mn hoofd denk dat het ontiegelijk lelijk is en dan zeg dat ik het geen vooruitgang vind.
pi_82838304
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 15:56 schreef koei het volgende:

[..]

Jij hebt een baan waarbij je dat kan doen, ik kan dat op mn werk niet doen. Als ik daarmee ga beginnen dan heb ik binnen een week een officiële waarschuwing te pakken.

En wat betreft lelijke kleding en nieuwe coupes hangt het heel erg af van de relatie die ik met die persoon heb. Kennen we elkaar dan ben ik daar gewoon eerlijk over, maar ken ik diegene amper dan hou ik het gewoon neutraal. Net als dat ik bij mensen die ik wel ken in mn hoofd denk dat het ontiegelijk lelijk is en dan zeg dat ik het geen vooruitgang vind.
Ik denk dat dit niet baan afhankelijk is, ik werk net zo hard met klanten als jij, alleen betalen ze voor mij ipv voor producten, dus dan is een relatie opbouwen misschien nog wel belangrijker...

Maar alsnog denk ik dat het komt omdat ik me gewoon niet zo aan mensen/dingen stoor en dat ik ervan overtuigd ben dat mensen de waarheid verdienen!
pi_82840168
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 13:19 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Heb jij nu een Elite, premium en een MW2 editie

Ohh ik zie nu waarom
En dan ook nog een kapotte ergens in de kast
pi_82840463
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 16:05 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Ik denk dat dit niet baan afhankelijk is, ik werk net zo hard met klanten als jij, alleen betalen ze voor mij ipv voor producten, dus dan is een relatie opbouwen misschien nog wel belangrijker...
Ik denk ook dat het vooral komt doordat jij een ander soort klanten hebt. Ik heb zeikbejaarden die serieus heel erg boos worden als je de krant na het scannen aan de andere kant legt. Dat mens heeft die dag nog drie keer opgebeld om haar beklag te doen en heeft ook het hoofdkantoor een aantal keer opgebeld dat ze het schandalig vond hoe zw was behandeld. En dan heb je het over een afstand van nog geen meter en iets dat per ongeluk gedaan werd (door een collega van me terwijl ik er naast stond) en waar netjes (ongemeende) excuses voor gemaakt zijn. En dit is helaas niet het enige voorbeeld dat ik kan geven. Dat is een heel groot verschil met het hebben van (hoog) opgeleidde klanten die jou als gelijkwaardig zien.

Maar goed, ook tegen niet klanten lieg ik meerdere keren per dag. Geen grote leugens, maar gewoon om van mensen af te komen of de schuld op anderen af te schuiven. Zo ben ik bijna nooit te laat omdat ik te laat uit mn bed kwam, maar als daar naar gevraagd wordt dan is het soms ook de schuld van mijn fiets of een ontsnapte kat. Soms is dat daadwerkelijk ook zo, maar meestal niet. Ik kan dan zeggen dat ik gewoon te laat weg ging waardoor ik een hele preek krijg, of de fiets de schuld geven en dan zijn ze blij dat ik er alsnog nu al ben. Voor mij geen lastige keuze...
  dinsdag 15 juni 2010 @ 16:55:08 #267
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_82840827
Wacht, koei... Een bejaarde ging zeuren omdat ze een krant kocht, die gebliept werd en dan niet werd aangegeven maar neergelegd daar waar altijd de boodschappen komen?!
pi_82841124
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 16:55 schreef SpankmasterC het volgende:
Wacht, koei... Een bejaarde ging zeuren omdat ze een krant kocht, die gebliept werd en dan niet werd aangegeven maar neergelegd daar waar altijd de boodschappen komen?!
Nee, dit gaat over de servicebalie. Bij de servicebalie heb je één hele lange balie, met op 1/4e en 3/4e daarvan een kassa. Afhankelijk van aan welke kant de klant gaat staan scan je de spullen. Meestal is dat bij de eerste kassa rechts en bij de tweede links. In dit geval stond de klant dus bij de eerste kassa links maar legde mijn collega de krant na het scannen rechts uit automatisme. Een schandalige fout natuurlijk!
  dinsdag 15 juni 2010 @ 17:10:59 #269
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_82841587
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 17:01 schreef koei het volgende:

[..]

Nee, dit gaat over de servicebalie. Bij de servicebalie heb je één hele lange balie, met op 1/4e en 3/4e daarvan een kassa. Afhankelijk van aan welke kant de klant gaat staan scan je de spullen. Meestal is dat bij de eerste kassa rechts en bij de tweede links. In dit geval stond de klant dus bij de eerste kassa links maar legde mijn collega de krant na het scannen rechts uit automatisme. Een schandalige fout natuurlijk!
GRUWELIJK! Dat dat kan in Nederland!

echt, sommige mensen....
Veel gezeik met hoofdkantoor gehad, of die begrepen het wel dat zij een simpel zeikwijf was?
  dinsdag 15 juni 2010 @ 17:11:05 #270
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82841599
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 17:01 schreef koei het volgende:

[..]

dinsdag 15 juni 2010 @ 17:12:39 #271
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82841662
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 17:10 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

echt, sommige mensen....
Veel gezeik met hoofdkantoor gehad, of die begrepen het wel dat zij een simpel zeikwijf was?
Lijkt me wel
  dinsdag 15 juni 2010 @ 17:16:28 #272
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_82841864
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 17:12 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Lijkt me wel
Nouja, als op hoofdkantoor net zulke achterlijke mensen zitten als je in de winkel krijgt, dan ben je nog niet jarig....
pi_82841879
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 17:10 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

echt, sommige mensen....
Dit is gewoon een vrouw die eenzaam is, en het fijn vind om te klagen want dan krijgt ze aandacht. Daar moet men wat aan doen in de maatschappij. Op dit moment wordt je alleen beloond met aandacht als je zielig doet of klaagt... Ik ga de partij van de positiviteit oprichten denk ik
  dinsdag 15 juni 2010 @ 17:18:05 #274
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_82841961
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 17:16 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Dit is gewoon een vrouw die eenzaam is, en het fijn vind om te klagen want dan krijgt ze aandacht. Daar moet men wat aan doen in de maatschappij. Op dit moment wordt je alleen beloond met aandacht als je zielig doet of klaagt... Ik ga de partij van de positiviteit oprichten denk ik
Ik de Partij tegen Verspilling van Tijd, Geld en Energie aan Domme Mensen
  dinsdag 15 juni 2010 @ 17:18:15 #275
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82841974
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 17:16 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Nouja, als op hoofdkantoor net zulke achterlijke mensen zitten als je in de winkel krijgt, dan ben je nog niet jarig....
Zeikmensen moet je gewoon tegenwerken als het kan. Als ze mij toen belde dat het te langzaam ging deed ik ze gewoon weer onder op de stapel

Behalve als ze vroegen ''en met wie heb ik gesproken''

WTF Gamekings zit in een crappy hotel en die PU gasten zitten in een dikke villa daar in LA wel vet
pi_82842100
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 17:18 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Ik de Partij tegen Verspilling van Tijd, Geld en Energie aan Domme Mensen
Tot er zelf een dag komt dat je eenzaam bent of dat je een "dom" kind krijgt...

In dat opzicht is het jammer dat de kracht van de kerk afneemt, toen deden mensen vaker toffe dingen voor elkaar omdat het kon. Maar ja ik ga zelf ook veel te weinig bij mijn oma etc langs, dus ik zal eerst de schoen die ik pas maar eens aantrekken...
  dinsdag 15 juni 2010 @ 17:32:05 #277
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_82842629
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 17:20 schreef GameBabe het volgende:

[..]

In dat opzicht is het jammer dat de kracht van de kerk afneemt, toen deden mensen vaker toffe dingen voor elkaar omdat het kon. Maar ja ik ga zelf ook veel te weinig bij mijn oma etc langs, dus ik zal eerst de schoen die ik pas maar eens aantrekken...
En dan nog geloof ik graag dat ik niet zo kansloos ga worden dat ik een dag ga verspillen aan boos zijn omdat iemand de krant op de foute plek legde. En als ik een kind heb die zich daar ook een dag druk om kan maken (of vergelijkbare dingen), dan zal ik toch echt mn opvoeding aan moeten passen want er zijn veel leukere manieren om je dag te besteden, ook al ben je eenzaam
pi_82842646
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 17:16 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Ja, dat is het ook, maar we hebben een hele bejaardenhanggroepje bij het koffiezetapparaat, ga dan die mensen vervelen denk ik dan...

En het hoofdkantoor weet vaak zulke dingen ook wel te herkennen, maar het blijft toch vervelend. Laatst kwam dat zelfde vrouwtje helemaal woedend naar me toe omdat iemand in de winkel haar een kankerhoer had genoemd toen ze had gevraagd of hij iets voor haar wilde pakken (was personeel). De bedrijfsleider mocht ik er absoluut niet bij halen en ik mocht er zelf niks aan doen want ze wilde perse het hoofdkantoor hierover spreken. Ik heb haar het nummer gegeven (dat ze nog zou moeten hebben van de vorige keer, maar goed...) en vervolgens ben ik toen ze weg was uit gaan zoeken wie dat was, blijkt dat ze gesproken heeft met een van de aardigste jongens van de winkel die haar niet kon helpen omdat het product er niet was ofzo, en helemaal niets onaardigs heeft gezegd En die jongen is juist altijd heel vriendelijk richting klanten dus ik kan het me ook niet voorstellen dat hij dat wel gezegd zou hebben...

Maar gelukkig dat we dit dus wel zelf nog even uitgezocht hebben want later die middag belde inderdaad het hoofdkantoor over deze in hun ogen zeer ernstige klacht die we dus weerlegd hebben. Geen idee hoe zij het verder opgelost hebben, waarschijnlijk gewoon excuses gemaakt, gezegd dat de medewerker erop was aangesproken en klaar. Dat vrouwtje komt nog steeds bijna elke dag haar kranten kopen dus het zal wel allemaal netjes afgehandeld zijn
  dinsdag 15 juni 2010 @ 17:34:13 #279
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82842711
Wat een gezellig vrouwtje Koei!
pi_82842824
quote:

[..]

Dat is hetzelfde als mensen die tegen bepaalde potjes zijn waar geld uitgehaald word, om met gehandicapten of terminale mensen een dagje uit te gaan.
Veel vinden dat het niet moet kunnen, maar als ze zelf zo'n kind hebben, vinden ze het logisch dat zie die mogelijkheid hebben om uit te gaan
  dinsdag 15 juni 2010 @ 17:37:04 #281
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_82842835
Ik zou op een gegeven moment overwegen om haar weg te pesten, kost gewoon echt enorm gruwelijk veel moeite zo'n vrouw.

Het moet ook wel een beetje van twee kanten komen, als iemand continu kut doet dan is op een gegeven moment gewoon de koek op.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 17:38:12 #282
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_82842892
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 17:36 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Dat is hetzelfde als mensen die tegen bepaalde potjes zijn waar geld uitgehaald word, om met gehandicapten of terminale mensen een dagje uit te gaan.
Veel vinden dat het niet moet kunnen, maar als ze zelf zo'n kind hebben, vinden ze het logisch dat zie die mogelijkheid hebben om uit te gaan
Dat is wat ik zeg, Domme Mensen moeten geen politiek bedrijven, anders worden zulke dingen geschrapt. Dommeiteit

Doe mij maar een technocratie, dan heb je tenminste de mensen die het beste zijn in hun vak die de beslissingen nemen ipv de domme meerderheid.
pi_82842899
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 17:32 schreef koei het volgende:

[..]

Ja, dat is het ook, maar we hebben een hele bejaardenhanggroepje bij het koffiezetapparaat, ga dan die mensen vervelen denk ik dan...

En het hoofdkantoor weet vaak zulke dingen ook wel te herkennen, maar het blijft toch vervelend. Laatst kwam dat zelfde vrouwtje helemaal woedend naar me toe omdat iemand in de winkel haar een kankerhoer had genoemd toen ze had gevraagd of hij iets voor haar wilde pakken (was personeel). De bedrijfsleider mocht ik er absoluut niet bij halen en ik mocht er zelf niks aan doen want ze wilde perse het hoofdkantoor hierover spreken. Ik heb haar het nummer gegeven (dat ze nog zou moeten hebben van de vorige keer, maar goed...) en vervolgens ben ik toen ze weg was uit gaan zoeken wie dat was, blijkt dat ze gesproken heeft met een van de aardigste jongens van de winkel die haar niet kon helpen omdat het product er niet was ofzo, en helemaal niets onaardigs heeft gezegd En die jongen is juist altijd heel vriendelijk richting klanten dus ik kan het me ook niet voorstellen dat hij dat wel gezegd zou hebben...

Maar gelukkig dat we dit dus wel zelf nog even uitgezocht hebben want later die middag belde inderdaad het hoofdkantoor over deze in hun ogen zeer ernstige klacht die we dus weerlegd hebben. Geen idee hoe zij het verder opgelost hebben, waarschijnlijk gewoon excuses gemaakt, gezegd dat de medewerker erop was aangesproken en klaar. Dat vrouwtje komt nog steeds bijna elke dag haar kranten kopen dus het zal wel allemaal netjes afgehandeld zijn
Zo maak je nog iets mee
pi_82842914
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 17:32 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

En dan nog geloof ik graag dat ik niet zo kansloos ga worden dat ik een dag ga verspillen aan boos zijn omdat iemand de krant op de foute plek legde. En als ik een kind heb die zich daar ook een dag druk om kan maken (of vergelijkbare dingen), dan zal ik toch echt mn opvoeding aan moeten passen want er zijn veel leukere manieren om je dag te besteden, ook al ben je eenzaam
Mijn oma is 80 jaar een normale, aardige vrouw geweest, maar nu is ze echt een enorme bitch from hell tot het punt van gedwongen opname. Nu is het elke keer weer een verrassing hoe ze is. Ze kan soms maandenlang enorm aardig en normaal overkomen, en daarna weer een periode hebben waarin ze iedereen verrot scheld, meestal als ze lichamelijk iets mankeert.

Oude mensen zijn gewoon raar!

Tijdens vrijwilligerswerk kom je ook echt de meest gestoorde types tegen. Kleptomane oudjes zijn echt bloedlink.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 17:39:00 #285
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82842924
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 17:38 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Dat is wat ik zeg, Domme Mensen moeten geen politiek bedrijven, anders worden zulke dingen geschrapt. Dommeiteit

Doe mij maar een technocratie, dan heb je tenminste de mensen die het beste zijn in hun vak die de beslissingen nemen ipv de domme meerderheid.
Zulke dingen moeten juist geschrapt worden spankymans
  dinsdag 15 juni 2010 @ 17:42:31 #286
270524 Flodder450
pi_82843058
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 17:38 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Mijn oma is 80 jaar een normale, aardige vrouw geweest, maar nu is ze echt een enorme bitch from hell tot het punt van gedwongen opname. Nu is het elke keer weer een verrassing hoe ze is. Ze kan soms maandenlang enorm aardig en normaal overkomen, en daarna weer een periode hebben waarin ze iedereen verrot scheld, meestal als ze lichamelijk iets mankeert.

Oude mensen zijn gewoon raar!

Tijdens vrijwilligerswerk kom je ook echt de meest gestoorde types tegen. Kleptomane oudjes zijn echt bloedlink.
Borderline toch?
  dinsdag 15 juni 2010 @ 17:43:01 #287
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82843080
lol
pi_82843114
quote:

[..]

Dat is gewoon de maatschappij die verandert. Iedereen wordt meer individualistisch. Ik ben heel blij dat ik wat dat betreft deel uit maak van een redelijk hecht gezin. We lopen de deur niet bij elkaar plat maar ik spreek al mn familie wel minimaal één keer per week en zie dat niet zo snel veranderen. Hooguit dat het meer contact gaat worden zodra ik zelf ook aan de kinderen ga beginnen. Maar goed, ik heb het voordeel van een grote familie, en andere mensen hebben soms helemaal niemand. Zag toevallig zondag daarover een documentaire op tv, over de gemeentelijke dienst die uitvaarten regelt als mensen geen nabestaanden hebben. Zag je een begrafenis waarbij drie mensen aanwezig waren, die er alle drie eigenlijk vanwege hun werk moesten zijn (parnassia). Dat lijkt me wel heel erg sneu.

En een dom kind krijgen lijkt me serieus heel erg Niet zo erg als een gehandicapt of ziek kind natuurlijk, maar ik zou het wel erg vervelend vinden als mijn kind vanwege domheid al op de basisschool zou blijven zitten. Domheid qua kennis kan ik nog wel hebben, maar domheid qua niet begrijpen lijkt me echt heel vervelend. Gelukkig is intelligentie (deels?) erfelijk dus daar ben ik niet zo bang voor. Ik ben tevreden met een enthousiaste VMBO-er.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 17:48:35 #289
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82843313
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 17:43 schreef koei het volgende:

En een dom kind krijgen lijkt me serieus heel erg Niet zo erg als een gehandicapt of ziek kind natuurlijk, maar ik zou het wel erg vervelend vinden als mijn kind vanwege domheid al op de basisschool zou blijven zitten. Domheid qua kennis kan ik nog wel hebben, maar domheid qua niet begrijpen lijkt me echt heel vervelend. Gelukkig is intelligentie (deels?) erfelijk dus daar ben ik niet zo bang voor. Ik ben tevreden met een enthousiaste VMBO-er.
Dom of slim maakt me niet veel uit als ze maar wel wat algemene kennis hebben.
pi_82843321
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 17:42 schreef Flodder450 het volgende:

[..]

Borderline toch?
Ik heb ooit een vriendin gehad met (lichte) borderline, dat is echt iets heel anders.

Ik was dirigent voor een koor met een oude man die ook niet helemaal fris meer was (vroege alzheimer), die begon soms te huilen, dat was echt zielig. Gelukkig stem ik links
  dinsdag 15 juni 2010 @ 17:50:39 #291
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82843445
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 17:48 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Ik heb ooit een vriendin gehad met (lichte) borderline, dat is echt iets heel anders.

Ik was dirigent voor een koor met een oude man die ook niet helemaal fris meer was (vroege alzheimer), die begon soms te huilen, dat was echt zielig. Gelukkig stem ik links
Tof dirigent
  dinsdag 15 juni 2010 @ 17:57:43 #292
270524 Flodder450
pi_82843733
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 17:48 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

een pleegkind(meisje) van ons had/heeft borderline
zij en haar broertje zaten hier n t gezin,de ene dag kon ze poeslief zijn, de andere dag een bitcch

en dat meisje is 10
pi_82843861
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 17:43 schreef koei het volgende:

[..]

Dat is gewoon de maatschappij die verandert.
En dat vind ik scary dat je dat zegt, ik vind het heel spijtig dat mensen dat als normaal ervaren... In dat opzicht ben ik wel voor iets meer nationalisme (ja ik zie allochtone nederlanders ook als nederlanders). Laten we met zijn allen samenwerken en ons uit de crisis slaan, in dat opzicht hebben we misschien te lang geen oorlog gehad... daar krijg je pas een gevoel van saamhorigheid van!
pi_82843943
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 17:48 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Dom of slim maakt me niet veel uit als ze maar wel wat algemene kennis hebben.
Denk dat regel nummer 1 is : als ze maar gezond zijn
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 17:57 schreef Flodder450 het volgende:

[..]

een pleegkind(meisje) van ons had/heeft borderline
zij en haar broertje zaten hier n t gezin,de ene dag kon ze poeslief zijn, de andere dag een bitcch

en dat meisje is 10
Daar heb je dus die trekjes van
pi_82844047
Pff, weer een kleine 8 uur gestudeerd, morgenochtend om 9.00 weer aan de bak, kan ik mooi tot 11.00 studeren, en daarna een paar uurtjes werken en dan 's avonds misschien nog even de bib in
pi_82844259
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 18:00 schreef GameBabe het volgende:

[..]

En dat vind ik scary dat je dat zegt, ik vind het heel spijtig dat mensen dat als normaal ervaren... In dat opzicht ben ik wel voor iets meer nationalisme (ja ik zie allochtone nederlanders ook als nederlanders). Laten we met zijn allen samenwerken en ons uit de crisis slaan, in dat opzicht hebben we misschien te lang geen oorlog gehad... daar krijg je pas een gevoel van saamhorigheid van!
Volgens Nostradamus begint de volgende wereldoorlog in november! Maar ken jij al je buren bij naam? Hou je in de gaten of ze wel regelmatig naar buiten gaan? Doe jij iets voor een medemens? Ik zit in een heel aantal clubjes maar het is vrijwel onmogelijk om vrijwilligers ergens vandaan te halen. We hebben geen honk- en softbaljeugd omdat er geen trainers voor zijn, we hebben een half bestuur omdat er geen mensen zijn die een bestuurstaak op zich willen nemen en bij scouting hebben we een flink leiding tekort. Mensen doen alleen dingen waar ze zelf baat bij hebben tegenwoordig omdat ze het al druk genoeg hebben. Wil je terug naar zorgen voor elkaar dan moet je zorgen dat vrouwen niet meer mogen werken waardoor zij al het vrijwilligerswerk weer op zich kunnen nemen.
pi_82844303
Nintendo is begonnen Met zelda
  dinsdag 15 juni 2010 @ 18:10:57 #298
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_82844314
Nintendo is weer dezelde kinderachtige meuk zo als altijd
pi_82844484
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 18:10 schreef SoldMayor het volgende: