Die is al een uurtje diichtquote:Op maandag 14 juni 2010 15:05 schreef VersusPascal het volgende:
WTF, de eerste is nog niet eens dicht.
Maar wel een fatsoenlijke OPquote:Op maandag 14 juni 2010 15:05 schreef VersusPascal het volgende:
WTF, de eerste is nog niet eens dicht.
valt wel meequote:
En zonder oponthoud, thnx!quote:Op maandag 14 juni 2010 15:06 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Maar wel een fatsoenlijke OP
nee absoluut, alleen de afwerking is een beetje jammer.quote:Op maandag 14 juni 2010 15:07 schreef Bellatrix het volgende:
Niemand kan zeiken dat we de kansen niet krijgen.
quote:Op maandag 14 juni 2010 15:07 schreef Roflpantoffel het volgende:Sneijder ego-et weer.
quote:Op maandag 14 juni 2010 15:08 schreef ViaRegnum het volgende:
Hoi
En @ motorbloempje, ik kijk ook alleenVrienden wilden op school in de aula kijken met zoveel mensen, daar had ik even geen zin in... Vind dit eigenlijk ook wel leuk, superhyper hier op FOK!
ik ookquote:Op maandag 14 juni 2010 15:08 schreef ViaRegnum het volgende:
Hoi
En @ motorbloempje, ik kijk ook alleenVrienden wilden op school in de aula kijken met zoveel mensen, daar had ik even geen zin in... Vind dit eigenlijk ook wel leuk, superhyper hier op FOK!
Autistquote:Op maandag 14 juni 2010 15:08 schreef ViaRegnum het volgende:
Hoi
ik loop duidelijk achter, nou ja, mijn streamquote:Op maandag 14 juni 2010 15:08 schreef KingOfMars het volgende:
"Probeer het". Wat? Naar een medespeler passen?
2 acties van Elia en de 2de helft is al beter dan de 1ste ooit wasquote:Op maandag 14 juni 2010 15:08 schreef ViaRegnum het volgende:
Wel veel betere wedstrijd nu dan in de eerste helft, nu is het echt leuk
Ja dat snap ik dan wel jaquote:Op maandag 14 juni 2010 15:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik wil bier, en bank, enzo...maar in mn eentje in het studentencafe gaan zitten vind ik 't ook niet, daar ken ik niemand
Ik weet niet wat voor radio jij hebt, maar radio loopt 5 sec voor op tv...quote:Op maandag 14 juni 2010 15:08 schreef Tegan het volgende:
Nou zeg, dat radiocommentaar met de tv erbij werkt niet. De radio loopt achter.
Radio 1 @ www.nederland.fm loopt achter.quote:Op maandag 14 juni 2010 15:09 schreef Crazy Harry het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor radio jij hebt, maar radio loopt 5 sec voor op tv...
Beide normale analoge versies dan dus
Digitaal loopt voor op analoog hoor.quote:Op maandag 14 juni 2010 15:09 schreef Crazy Harry het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor radio jij hebt, maar radio loopt 5 sec voor op tv...
Beide normale analoge versies dan dus.
Digitaal en zoooo loopt nog veeel verder achter
Ah, stream loopt achter.quote:Op maandag 14 juni 2010 15:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
Radio 1 @ www.nederland.fm loopt achter.
quote:Op maandag 14 juni 2010 15:09 schreef motorbloempje het volgende:
twee nuhuuuuuul, twee nuuuuuuuul *zingt alvast ter inspiratie*
Kuyt stond er goed bij.quote:Op maandag 14 juni 2010 15:10 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik had hem Elia meer gegund, trouwens![]()
Ik ook. ELIA verdient een goal.quote:Op maandag 14 juni 2010 15:11 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Kuyt stond er goed bij.Misschien nog 1? Ik had 3-0 gezegd.
quote:
Nog twee erbij graag, een voor Nederland en een voor Denemarken.quote:
Ik ook en 3 kaartenquote:Op maandag 14 juni 2010 15:11 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Kuyt stond er goed bij.Misschien nog 1? Ik had 3-0 gezegd.
whehehehe, vraag maar aan AZquote:Op maandag 14 juni 2010 15:11 schreef motorbloempje het volgende:
"Nederland heeft gewonnen"
ik zou dat niet te snel zeggen!
Zaterdag is het.quote:Op maandag 14 juni 2010 15:11 schreef wdn het volgende:
BERT waag het niet om zondag Elia te beginnen tegen Japan.
lol.quote:Op maandag 14 juni 2010 15:11 schreef Document1 het volgende:
Stekelenburg speelt een zeer goede wedstrijd imho.
Klasse wissels hoor..quote:Op maandag 14 juni 2010 15:12 schreef marcb1974 het volgende:
Ik vind het allemaal nog maar zeer matig
En de bondscoach maakt zeer rare keuzes. Hij wil van Basten slim laten lijken blijkbaar
wtf ik heb nu al 3 blunders gemaakt in 2 topicsquote:
Eens.quote:Op maandag 14 juni 2010 15:12 schreef Roflpantoffel het volgende:
Irritante zever verhalen van Frank Snoeks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |