Die is al een uurtje diichtquote:Op maandag 14 juni 2010 15:05 schreef VersusPascal het volgende:
WTF, de eerste is nog niet eens dicht.
Maar wel een fatsoenlijke OPquote:Op maandag 14 juni 2010 15:05 schreef VersusPascal het volgende:
WTF, de eerste is nog niet eens dicht.
valt wel meequote:
En zonder oponthoud, thnx!quote:Op maandag 14 juni 2010 15:06 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Maar wel een fatsoenlijke OP
nee absoluut, alleen de afwerking is een beetje jammer.quote:Op maandag 14 juni 2010 15:07 schreef Bellatrix het volgende:
Niemand kan zeiken dat we de kansen niet krijgen.
quote:Op maandag 14 juni 2010 15:07 schreef Roflpantoffel het volgende:Sneijder ego-et weer.
quote:Op maandag 14 juni 2010 15:08 schreef ViaRegnum het volgende:
Hoi
En @ motorbloempje, ik kijk ook alleenVrienden wilden op school in de aula kijken met zoveel mensen, daar had ik even geen zin in... Vind dit eigenlijk ook wel leuk, superhyper hier op FOK!
ik ookquote:Op maandag 14 juni 2010 15:08 schreef ViaRegnum het volgende:
Hoi
En @ motorbloempje, ik kijk ook alleenVrienden wilden op school in de aula kijken met zoveel mensen, daar had ik even geen zin in... Vind dit eigenlijk ook wel leuk, superhyper hier op FOK!
Autistquote:Op maandag 14 juni 2010 15:08 schreef ViaRegnum het volgende:
Hoi
ik loop duidelijk achter, nou ja, mijn streamquote:Op maandag 14 juni 2010 15:08 schreef KingOfMars het volgende:
"Probeer het". Wat? Naar een medespeler passen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |