Nu wel!quote:
Juichen in Zuid-Afrika betekent dat je 10 decibel harder op je toeter blaast.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:38 schreef Tegan het volgende:
Ik hoorde niemand juichen in het stadion bij die eigen goal trouwens.
Dat hoor je niet omdat ze vanwege de vuvuzela het stadiongeluid op een lager volume hebben gezetquote:Op maandag 14 juni 2010 14:38 schreef Tegan het volgende:
werkt een stuk soepeler tochquote:
Hij heeft gewoon zwaar de pik op oranje.. Denemarken had ook al geel moeten hebben!quote:Op maandag 14 juni 2010 14:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Wie durft er te drammen op die scheids? We hadden al twee keer rood moeten hebben man...
Ja idd , al lijkt het getoeter nu wel minderquote:Op maandag 14 juni 2010 14:39 schreef marcodej het volgende:
[..]
Juichen in Zuid-Afrika betekent dat je 10 decibel harder op je toeter blaast.
Hij verliest één keer de bal door een verkeerde bal aanname en hij kan er niks meer van.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:37 schreef F.M.D. het volgende:
Waarom wordt van Persie zo hoog aangeschreven?
er lopen weer eens 2 topics....quote:Op maandag 14 juni 2010 14:40 schreef Ambrosius het volgende:
Het is nog steeds matig.
Dat is geen antwoord op mijn vraagquote:Op maandag 14 juni 2010 14:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij verliest één keer de bal door een verkeerde bal aanname en hij kan er niks meer van.
Wat een triestheid in deze topics.
Als dat waar was, hadden we er al met 9 man gestaan.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:39 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon zwaar de pik op oranje.. Denemarken had ook al geel moeten hebben!
Ik hoor alleen frank snoeks doortetteren..quote:Op maandag 14 juni 2010 14:38 schreef Tegan het volgende:
Maak er een topic over.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:40 schreef Ambrosius het volgende:
Het is nog steeds matig.
Lol, zijn alleen 2 topics nu.quote:
Of komt dat door een stug spelend Denemarken?quote:Op maandag 14 juni 2010 14:40 schreef Ambrosius het volgende:
Het is nog steeds matig.
Ik zou em rakenquote:
Doe hier Frank Snoeks na.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:40 schreef minutenman het volgende:
nederland - denemarken, zit die kut snoek te mekkeren over het verleden van olsen
DIe is alleen maar snel, wel gevaarlijkquote:
Maar het is een achternaam...quote:Op maandag 14 juni 2010 14:41 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Zo noemen we hier alleen de aller-aller-aller lelijkste babies
Kun je zeiken zeik dan mee is het devies. Mensen die hoogwaardig voetbal verwachten in een eerste WK poule wedstrijd.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij verliest één keer de bal door een verkeerde bal aanname en hij kan er niks meer van.
Wat een triestheid in deze topics.
Misschien had ik het wel over Denemarken.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:41 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Scoor voor het eerst, bedoel je.
Ja dat was echt geniaalquote:Op maandag 14 juni 2010 14:42 schreef Hankster het volgende:
*denkt terug naar de eerste wedstrijd van Oranje op het EK08
Helemaal niet.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:44 schreef marcodej het volgende:
Mooi balletje van Vaart.
waardeloos slappe poging iddquote:Op maandag 14 juni 2010 14:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat een ziekenhuisbal van van der Vaart
Ja maaaaaaar hadden we Van Gelder nu gehad als commentator......quote:Op maandag 14 juni 2010 14:43 schreef flappieflapstra het volgende:
Tuurlijk hoor je geen gejuich in het stadion. Je hoort helemaal niets. Ze hebben gewoon het geluid uit het stadion teruggeschroefd naar bijna 0 vanwege die toeters. Dus je hebt alleen beelden + commentaar. Geen gejuich, gezang, gejoel, etc. Vet saai dus.
Vanwege dat kleurtje?quote:Op maandag 14 juni 2010 14:42 schreef Het_Fenomeen het volgende:
De meeste hier zijn nog geen eens oranje fan
Doet dat pijn, azijn uit je lul?quote:Op maandag 14 juni 2010 14:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat een ziekenhuisbal van van der Vaart
Lol, ik denk niet dat hij daar mee bezig is, het ziet er nu wel beter uit dan voor rust iig.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:44 schreef Asskicker14 het volgende:
Van Der Vaart probeert zijn Ajax - Feyenoord goal te hercreeren waar hij de bal van Mitea kreeg.
Die geluiden heb ik nog nooit boven heb gebrom uit horen komen hoor.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:43 schreef flappieflapstra het volgende:
Tuurlijk hoor je geen gejuich in het stadion. Je hoort helemaal niets. Ze hebben gewoon het geluid uit het stadion teruggeschroefd naar bijna 0 vanwege die toeters. Dus je hebt alleen beelden + commentaar. Geen gejuich, gezang, gejoel, etc. Vet saai dus.
Bah bahquote:Op maandag 14 juni 2010 14:44 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja maaaaaaar hadden we Van Gelder nu gehad als commentator......
Jammer wel.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:43 schreef flappieflapstra het volgende:
quote:
ER WAS GEEN EK IN 08!quote:Op maandag 14 juni 2010 14:42 schreef Hankster het volgende:
*denkt terug naar de eerste wedstrijd van Oranje op het EK08
ja en daar moet hij SNEL mee kappen.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:46 schreef marcodej het volgende:
Van Persie wordt weer irritant als het niet loopt.
Dat komt omdat FIFA niet optreedt tegen de negers en hun toeters.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:46 schreef Disorder het volgende:
Wat verschrikkelijk sfeerloos, een wedstrijd zonder hoorbaar publiek.
Tzijn niet alleen negers, je zag redelijk wat nederlanders met zo'n stom ding blazenquote:Op maandag 14 juni 2010 14:47 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Dat komt omdat FIFA niet optreedt tegen de negers en hun toeters.
Zou jij dat niet worden daar?quote:
3 maar?quote:
Als mensen in Nederland komen moeten ze zich aanpassen aan onze cultuur etc, maar als wij de grens over gaan moeten die gasten zich aanpassen aan onsquote:Op maandag 14 juni 2010 14:47 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
negers?quote:Op maandag 14 juni 2010 14:47 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Jij bent goed met photoshop zegquote:
zie die gast met die zonnebril. Wat een moordlust in zijn ogenquote:
Ik 3 kaarten en 3-0quote:Op maandag 14 juni 2010 14:49 schreef OmniRocket het volgende:
bah, had 2 kaarten voorspeld.... dan maar 2-0 worden!
quote:
Daar creëer je geen diepte mee. Elia komt er in!!quote:Op maandag 14 juni 2010 14:49 schreef borisz het volgende:
Huntelaar moet erin.
Het kan nooit zo erg zijn als in 2006 (of was het 2004quote:Op maandag 14 juni 2010 14:49 schreef __Saviour__ het volgende:
Die scheids moet oppassen. Straks heeft hij geen kaarten meer over voor de echte overtredingen.
Whehe.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:51 schreef Righteous het volgende:
Frank de Boer gaat uitleggen
Die is zonder Vuvuzela's al niet te verstaan
2006 tegen Portugal.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:51 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Het kan nooit zo erg zijn als in 2006 (of was het 2004)
Die klinkt als een Vuvuquote:Op maandag 14 juni 2010 14:51 schreef Righteous het volgende:
Frank de Boer gaat uitleggen
Die is zonder Vuvuzela's al niet te verstaan
2006 toch?quote:Op maandag 14 juni 2010 14:51 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Het kan nooit zo erg zijn als in 2006 (of was het 2004)
Had er nog een shirtje van gekochtquote:Op maandag 14 juni 2010 14:51 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
2006 tegen Portugal.
Het regende gel en rood.
Was ook een schandelijke wedstrijd, maar toch.
Was Ivanov.
Je bedoelt geen breedte. Diepte natuurlijk wel.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:50 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Daar creëer je geen diepte mee. Elia komt er in!!
Wat een gelul man. Dit heeft niks met cultuur te maken.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:48 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Als mensen in Nederland komen moeten ze zich aanpassen aan onze cultuur etc, maar als wij de grens over gaan moeten die gasten zich aanpassen aan ons![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh ja, ik haalde EK en WK door elkaarquote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 14:52 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Wat een gelul man. Dit heeft niks met cultuur te maken.
Ik kots op Blatter, met z'n kutsmoesjes.FIFA.
Nee.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:53 schreef kahaarin het volgende:
Hmm, de trucjes van van der Vaart kwamen niet uit de verf...? Maar nu nog wel 2 mannen met geel in het veld, de Jong en van Persie.... Is dat wel handig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |