Nu wel!quote:
Juichen in Zuid-Afrika betekent dat je 10 decibel harder op je toeter blaast.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:38 schreef Tegan het volgende:
Ik hoorde niemand juichen in het stadion bij die eigen goal trouwens.
Dat hoor je niet omdat ze vanwege de vuvuzela het stadiongeluid op een lager volume hebben gezetquote:Op maandag 14 juni 2010 14:38 schreef Tegan het volgende:
werkt een stuk soepeler tochquote:
Hij heeft gewoon zwaar de pik op oranje.. Denemarken had ook al geel moeten hebben!quote:Op maandag 14 juni 2010 14:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Wie durft er te drammen op die scheids? We hadden al twee keer rood moeten hebben man...
Ja idd , al lijkt het getoeter nu wel minderquote:Op maandag 14 juni 2010 14:39 schreef marcodej het volgende:
[..]
Juichen in Zuid-Afrika betekent dat je 10 decibel harder op je toeter blaast.
Hij verliest één keer de bal door een verkeerde bal aanname en hij kan er niks meer van.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:37 schreef F.M.D. het volgende:
Waarom wordt van Persie zo hoog aangeschreven?
er lopen weer eens 2 topics....quote:Op maandag 14 juni 2010 14:40 schreef Ambrosius het volgende:
Het is nog steeds matig.
Dat is geen antwoord op mijn vraagquote:Op maandag 14 juni 2010 14:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij verliest één keer de bal door een verkeerde bal aanname en hij kan er niks meer van.
Wat een triestheid in deze topics.
Als dat waar was, hadden we er al met 9 man gestaan.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:39 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon zwaar de pik op oranje.. Denemarken had ook al geel moeten hebben!
Ik hoor alleen frank snoeks doortetteren..quote:Op maandag 14 juni 2010 14:38 schreef Tegan het volgende:
Maak er een topic over.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:40 schreef Ambrosius het volgende:
Het is nog steeds matig.
Lol, zijn alleen 2 topics nu.quote:
Of komt dat door een stug spelend Denemarken?quote:Op maandag 14 juni 2010 14:40 schreef Ambrosius het volgende:
Het is nog steeds matig.
Ik zou em rakenquote:
Doe hier Frank Snoeks na.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:40 schreef minutenman het volgende:
nederland - denemarken, zit die kut snoek te mekkeren over het verleden van olsen
DIe is alleen maar snel, wel gevaarlijkquote:
Maar het is een achternaam...quote:Op maandag 14 juni 2010 14:41 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Zo noemen we hier alleen de aller-aller-aller lelijkste babies
Kun je zeiken zeik dan mee is het devies. Mensen die hoogwaardig voetbal verwachten in een eerste WK poule wedstrijd.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij verliest één keer de bal door een verkeerde bal aanname en hij kan er niks meer van.
Wat een triestheid in deze topics.
Misschien had ik het wel over Denemarken.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:41 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Scoor voor het eerst, bedoel je.
Ja dat was echt geniaalquote:Op maandag 14 juni 2010 14:42 schreef Hankster het volgende:
*denkt terug naar de eerste wedstrijd van Oranje op het EK08
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |