Ingooien.quote:Op maandag 14 juni 2010 13:39 schreef Karrs het volgende:
Wat doet Vd Wiel daar?
Dat zei die pedo analist van de NOS ook al.quote:Op maandag 14 juni 2010 13:40 schreef MagicIsland1 het volgende:
Hoort van der vaart niet aan de linkerkant te spelen![]()
te veel op ene hoop in het midden. vdv wisselen voor elia dacht ik zo
Nu mist ze een paar tanden ?quote:Op maandag 14 juni 2010 13:41 schreef BansheeBoy het volgende:
Mijn vrouw zegt dat Robben melk moet drinken om sneller fit te geraken.²
Kun je dat horen uit de keuken dan?quote:Op maandag 14 juni 2010 13:41 schreef BansheeBoy het volgende:
Mijn vrouw zegt dat Robben melk moet drinken om sneller fit te geraken.²
Eerste 10 minuten even aftasten. Niet zo miepen he.quote:Op maandag 14 juni 2010 13:41 schreef Symphonic het volgende:
Dit moet echt beter worden, zo win je geen wedstrijd.
De Denen ogen degelijk
Dan rennen alle Denen van schrik 't veld afquote:Op maandag 14 juni 2010 13:41 schreef Witteveldroos het volgende:
Toch zou het me niet verbazen als straks vlak voor 't einde zo'n tien minuten voor tijd Robben gaat warm lopen.
Waar zijn onze negers heen?quote:Op maandag 14 juni 2010 13:42 schreef BansheeBoy het volgende:
Weinig tot geen Nutella négers op het veld. Zonde.²
Doe die oranje zonnebril eens af.quote:Op maandag 14 juni 2010 13:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Na de eerste overtreding van van Persie is de maat al vol. Goede scheids![]()
Nog in Nederland achter gebleven.quote:Op maandag 14 juni 2010 13:43 schreef Qwea het volgende:
sjonge jonge, waar is die bal controle van persie!
Als dat al banwaardig isquote:Op maandag 14 juni 2010 13:43 schreef Karrs het volgende:
[..]
Er zijn nogal wat mensen die per sé een ban willen. Je bent de derde al.
dat is het al heel lang, en ik had al twee keer gewaarschuwd. En ik blijf niet bezigquote:
Daar wachten wij nog op en dames in dutchdress natuurlijk.quote:
Welke wedstrijd kijk jij?quote:Op maandag 14 juni 2010 13:45 schreef MagicIsland1 het volgende:
Kuyt![]()
Ik snap het echt niet... "hij werkt zo hard"
Waarom krijgen die een ban dan?quote:Op maandag 14 juni 2010 13:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is het al heel lang, en ik had al twee keer gewaarschuwd. En ik blijf niet bezig
Ach, de wedstrijd is pas een kwartier oud, kan nog genoeg gebeuren.quote:Op maandag 14 juni 2010 13:45 schreef Qwea het volgende:
Nederland kan in dit opzicht nog wat leren van Duitsland. Wat een geweldige wedstrijd was dat!
Het staat niet in de FAQ en niet in de OP, dus ga maar mooi een eindje voetballen met je ban.quote:Op maandag 14 juni 2010 13:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is het al heel lang, en ik had al twee keer gewaarschuwd. En ik blijf niet bezig
Australië is veel zwakker dan Denemarken hoor.quote:Op maandag 14 juni 2010 13:45 schreef Qwea het volgende:
Nederland kan in dit opzicht nog wat leren van Duitsland. Wat een geweldige wedstrijd was dat!
Eens. Al lag de druk van duitsland gelijk vol in de wedstrijd. Australië had geen kans.quote:Op maandag 14 juni 2010 13:46 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
[..]
Ach, de wedstrijd is pas een kwartier oud, kan nog genoeg gebeuren.
quote:Op maandag 14 juni 2010 13:46 schreef Document1 het volgende:
Ierse commentator: Its no wonder Holland is being supported so masively if you look at the history between S-A and Holland.![]()
Australië met Denemarken vergelijken.quote:Op maandag 14 juni 2010 13:45 schreef Qwea het volgende:
Ja, en? Heb je die wedstrijd gezien? Duitsland gaf gewoon rete strakke pasen en was niet zo aan het klungelen.quote:Op maandag 14 juni 2010 13:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Australië is veel zwakker dan Denemarken hoor.
DL had toen een veel hoger niveau idd.quote:Op maandag 14 juni 2010 13:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, en? Heb je die wedstrijd gezien? Duitsland gaf gewoon rete strakke pasen en was niet zo aan het klungelen.
Inderdaad, Australië haalde in 2006 de achste finale, Denemarken had zich niet eens gekwalificeerd.quote:Op maandag 14 juni 2010 13:47 schreef franske19 het volgende:
[..]
Australië met Denemarken vergelijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-géén blogabet, bvd-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |