Nog in Nederland achter gebleven.quote:Op maandag 14 juni 2010 13:43 schreef Qwea het volgende:
sjonge jonge, waar is die bal controle van persie!
Als dat al banwaardig isquote:Op maandag 14 juni 2010 13:43 schreef Karrs het volgende:
[..]
Er zijn nogal wat mensen die per sé een ban willen. Je bent de derde al.
dat is het al heel lang, en ik had al twee keer gewaarschuwd. En ik blijf niet bezigquote:
Daar wachten wij nog op en dames in dutchdress natuurlijk.quote:
Welke wedstrijd kijk jij?quote:Op maandag 14 juni 2010 13:45 schreef MagicIsland1 het volgende:
Kuyt![]()
Ik snap het echt niet... "hij werkt zo hard"
Waarom krijgen die een ban dan?quote:Op maandag 14 juni 2010 13:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is het al heel lang, en ik had al twee keer gewaarschuwd. En ik blijf niet bezig
Ach, de wedstrijd is pas een kwartier oud, kan nog genoeg gebeuren.quote:Op maandag 14 juni 2010 13:45 schreef Qwea het volgende:
Nederland kan in dit opzicht nog wat leren van Duitsland. Wat een geweldige wedstrijd was dat!
Het staat niet in de FAQ en niet in de OP, dus ga maar mooi een eindje voetballen met je ban.quote:Op maandag 14 juni 2010 13:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is het al heel lang, en ik had al twee keer gewaarschuwd. En ik blijf niet bezig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |