Even lezenquote:Op maandag 14 juni 2010 02:29 schreef Floris_Roos het volgende:
Allereerst is TS vrij nieuw hier op fok. Ook al staat TS geregistreerd sinds april 2009, heeft hij naast af en toe wat tennistopics volgen nooit veel gedaan met fok. Sinds enkele weken heeft TS actiever kennisgemaakt met Klaagbaak en ONZ.
Hierdoor kwam TS achter het fenomeen fotoboek. TS besloot om eens bij zijn eigen fotoboek te gaan kijken (om te zien of er nog leuke dames naar hem hadden gezocht). Tot zijn grote schrik zag TS dit:
[ afbeelding ]
Hij zag daar dus de username "Kimnerd" staan. TS is niet helemaal van gisteren en hij wist dus meteen dat Kimnerd de fokaccountwas van zijn ex (zij gebruikt deze username namelijk vaker).
Daarop besloot TS hier, eens een kijkje te nemen bij haar posts, het waren er toch maar 6. TS zag dat ze had gepost in het volgende topic. Het topic ging over iemand die was gedumpt en twee dagen later had zijn ex een nieuwe. Kimnerd hier reageerde hierop als volgt:
[ afbeelding ]
Nou heeft TS juist ditzelfde meegemaakt met deze dame. Deze dame in kwestie had altijd kritiek op TS, als hij met vriendinnen iets ging doen. TS vond dit onzin, dus als zij wat met ene Roel ging doen vond hij dat geen probleem. Nadat TS de bons had gekregen van Kim, had zij twee weken later wat met deze Roel. Al die tijd heeft deze Kim beweert dat ze nooit iets met Roel had gedaan. Maar TS geloofd hier natuurlijk, nu zeker (aangezien zelfs zijn ex dit dus dacht), niets meer van.
Samenvatting en klachten:
- TS voelt zich maanden aan het lijntje gehouden en genaaid door zijn ex
- TS vindt het dramatisch dat hij voor deze lelijkerd is ingeruild:
-edit-
- Deze Roel is wel bevriend met Boris Jansen. Bij enige van jullie nog bekend?
Subklacht:
- TS kan niet slapen, terwijl hij dat wel zou moeten en besloot dus zijn eerste echte topic te openen.
-edit-
Lees de OP.quote:Op maandag 14 juni 2010 02:30 schreef Myraela het volgende:
Als jij rechts bent kan je het haar niet kwalijk nemen dat ze je gedumpt heeft.
Nee gelukkig niet, dat zei ik dus, dat is haar nieuwequote:Op maandag 14 juni 2010 02:30 schreef Myraela het volgende:
Als jij rechts bent kan je het haar niet kwalijk nemen dat ze je gedumpt heeft.
Oh. pics van TS dan.quote:Op maandag 14 juni 2010 02:34 schreef Socios het volgende:
[..]
Lees de OP.![]()
Dat is die nieuwe nerd van haar!
Rightclick, save as....quote:
Trovey kan niet omgaan met de gevolgen van haar eigen keuze deze OP te lezen.quote:Op maandag 14 juni 2010 02:34 schreef trovey het volgende:
OK, bedankt voor dit inkijkje in je leven waar ik eigenlijk niets van had willen weten maar waar ik te laat achterkwam.
hahaha nee hoor, is al maanden geleden. Dacht maak ook eens een topic. En hoe kunnen jullie haar lastig vallen. haar hyvesnaam staat er toch niet in (van mij mogen jullie overigensquote:Op maandag 14 juni 2010 02:33 schreef Myraela het volgende:
Teven gefrustreerde gedumpte jongens die dan maar topics openen met foto's die rechtstreeks van hyves gelinkt zijn zodat wij zijn ex kunnen gaan lastig vallen zijn wel erg sneu.
Die heb je wel verdraaid snel gevonden!quote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 02:37 schreef Socios het volgende:
Goed topic hoor TS. Duidelijk, helder. Meteen met foto´s erbij. Zou vaker op deze manier moeten i.p.v. wat loze oneliners in een OP.
Die kunnen we wel vinden door de foto's die je gelinkt hebt. Niet dat ik dat doe. Ik ben bang voor Biogarde.quote:Op maandag 14 juni 2010 02:37 schreef Floris_Roos het volgende:
[..]
hahaha nee hoor, is al maanden geleden. Dacht maak ook eens een topic. En hoe kunnen jullie haar lastig vallen. haar hyvesnaam staat er toch niet in (van mij mogen jullie overigens)
Ik ben bang voor jou.quote:Op maandag 14 juni 2010 02:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die kunnen we wel vinden door de foto's die je gelinkt hebt. Niet dat ik dat doe. Ik ben bang voor Biogarde.
quote:
haha ik proef hier ervaringen, maar eventjes de foto's anders linken dan (maar kwaad zal al wel geschied zijn)quote:Op maandag 14 juni 2010 02:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die kunnen we wel vinden door de foto's die je gelinkt hebt. Niet dat ik dat doe. Ik ben bang voor Biogarde.
Haha al geschied dus, spaart me ook weer werk!quote:Op maandag 14 juni 2010 02:41 schreef Myraela het volgende:
Nu hoef je het niet meer te veranderen hoor.
Dit dus.quote:
-edit-quote:Op maandag 14 juni 2010 02:38 schreef Floris_Roos het volgende:
[..]
Die heb je wel verdraaid snel gevonden!
Bedankt. Naaktpic's heb ik nog wel.. Maar die deel ik niet, in principe hebben jullie wel genoeg fap materiaal toch (ook aangezien jullie haar hyves al hebben).quote:Op maandag 14 juni 2010 02:43 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Dit dus.
En goed topic TS. Gelijk een goede OP. Zo willen we dat zien op FOK! Als je naaktpics hebt, mijn PM box staat open.
pssst ... hyverzoeken.nlquote:Op maandag 14 juni 2010 02:37 schreef Floris_Roos het volgende:
[..]
hahaha nee hoor, is al maanden geleden. Dacht maak ook eens een topic. En hoe kunnen jullie haar lastig vallen. haar hyvesnaam staat er toch niet in (van mij mogen jullie overigens)
ja maar die was met 3 d's en toen ik ging googlen op kimnerd kwam die er niet uit. Kut google. Maar ja, van mij mogen jullie haar stalken.quote:
ik ben 17.quote:Op maandag 14 juni 2010 02:45 schreef NotYou het volgende:
-edit-
Maar ze is dus 15? Hoe oud ben jij dan TS?
quote:Op maandag 14 juni 2010 02:44 schreef Floris_Roos het volgende:
[..]
Bedankt. Naaktpic's heb ik nog wel.. Maar die deel ik niet, in principe hebben jullie wel genoeg fap materiaal toch (ook aangezien jullie haar hyves al hebben).
Egel in der vochtige kut.quote:Op maandag 14 juni 2010 02:45 schreef NotYou het volgende:
-edit-
Maar ze is dus 15? Hoe oud ben jij dan TS?
hahaha idd. Tja, die heeft al 4 jaar overal kanker (ze is nu overigens wonderbaarlijk schoon, volgens het laatste dat ik hoorde, praat niet meer met hen). No jokes dus.quote:
Waarom zou je voor zoiets simpels een of andere crapsite gebruiken? Wel handig van de maker, heeft hij gelijk een lijstje mogelijk interessante urls om te checken.quote:
Pic?quote:
Appel enzo.quote:Op maandag 14 juni 2010 02:47 schreef NotYou het volgende:
[..]
Waarom zou je voor zoiets simpels een of andere crapsite gebruiken? Wel handig van de maker, heeft hij gelijk een lijstje mogelijk interessante urls om te checken.
Dit is juist leuk.quote:Op maandag 14 juni 2010 02:47 schreef Floris_Roos het volgende:
Dit gaat de verkeerde kant op met dit topic. Hyves links niet in de OP weer wat geleerd
Ze is wel knap.quote:Op maandag 14 juni 2010 02:47 schreef Floris_Roos het volgende:
Dit gaat de verkeerde kant op met dit topic. Hyves links niet in de OP weer wat geleerd
De ts maakte haar dus niet gelukkig!quote:maandag 3 mei 2010
pjyama-dag, koffie, prinsessen en geluk.
Goedemorgen, eigenlijk middag. 3 Koppen koffie, pjyama, koud weer, ontploft haar, blote voeten en de kachel aan. Heerlijk! het is net half 2 geweest, en ik moet nog weg. Dat is dan weer minder. Vandaag had ik me voorgenomen om vroeg op te staan en dan even de stad in te gaan. En hier zit ik dan.. Kom geen meter vooruit. Moet nog douchen, in mijn kleren springen en al die andere logische dingen. Het is dus 3 mei. Wat automatisch betekend mei-vakantie. Voordat de meivakantie begon had ik allemaal ideeën over wat ik wou gaan doen. Schilderij afmaken, shirts ontwerpen, jurkje maken en nog allemaal van die bizarre dingen. Maar het komt er steeds maar niet van. Want elke dag is een pjyama-dag. En van niets doen word je moe. Ik betwijfel waar ik het over ga hebben. Het is bijna het einde van het jaar, dus het moment waar je keuzes moet gaan maken. Het keuze formulier heb ik al netjes ingevuld, weet precies wat ik wil. Is dat wel goed? Nee, waarschijnlijk niet. Het is gewoon een wilde gok dat het me waarschijnlijk wel interesseert wat ik in gedachten heb. Dat ik de juiste persoon daarvoor ben, In dat gedeelte ben ik dan ook niet heel moeilijk. Ik wil het gewoon, en als het me niet bevalt, dan niet. Zo gaan de verhalen dan ook. 'Weet je het al? Knap hoor!'. Uhu, ik snap niet waarom niemand anders dat weet. Toen je klein was wou je toch ook later een prinses worden, in het leger? Oké ik niet. Ik had niet zoveel met prinsessen. De mensen die vroeger prinses wilden worden, willen nu waarschijnlijk gewoon een 'rijke knappe vent'. Die bestaan sowieso niet. Hij is rijk en lelijk of knap en minimum-loon. Ik wou nooit iets. Geen prinses en geen rijke knappe vent. Alleen maar geluk. Gelukkig zijn.
Gaat.quote:
Ow dat wist ik nietquote:Op maandag 14 juni 2010 02:46 schreef Floris_Roos het volgende:
[..]
hahaha idd. Tja, die heeft al 4 jaar overal kanker (ze is nu overigens wonderbaarlijk schoon, volgens het laatste dat ik hoorde, praat niet meer met hen)
Nee, die hoer is 15.quote:Op maandag 14 juni 2010 02:49 schreef heloef het volgende:
Best wel kut TS maar je bent pas 15 dus move on!
3 mei, was op een maandag. Dag voordat ik verschrikkelijke pijn kreeg.quote:Op maandag 14 juni 2010 02:48 schreef NotYou het volgende:
Van haar blog:
[..]
De ts maakte haar dus niet gelukkig!
Hahahaquote:Op maandag 14 juni 2010 02:48 schreef NotYou het volgende:
Van haar blog:
[..]
De ts maakte haar dus niet gelukkig!
quote:Op maandag 14 juni 2010 02:45 schreef Myraela het volgende:
-edit-
Alle meisjes hoeren noemen.quote:Op maandag 14 juni 2010 02:50 schreef Myraela het volgende:
Meisjes een hoer noemen omdat ze iemand dumpen.
Ik zou haar gevenquote:
zij minder...quote:Op maandag 14 juni 2010 02:49 schreef Floris_Roos het volgende:
tja ik ben natuurlijk wel kieskeurig!
Beetje jammer dan dit topic.quote:Op maandag 14 juni 2010 02:49 schreef Floris_Roos het volgende:
[..]
tja ik ben natuurlijk wel kieskeurig!
Lees het topic verdomme door noob.quote:Op maandag 14 juni 2010 02:51 schreef heloef het volgende:
Hoe oud is TS dan? Hij kan niet veel ouder zijn dan dat chickie.
Inderdaad. Eigenlijk moet de hyves van de TS er ook gewoon even bij:quote:
Ts je begint te falen, ga slapen!quote:Op maandag 14 juni 2010 02:51 schreef Floris_Roos het volgende:
[..]
Ik gaf haar en nu helaas niet meer
Over 2 weken 18 nu nog 17 dusquote:Op maandag 14 juni 2010 02:51 schreef heloef het volgende:
Hoe oud is TS dan? Hij kan niet veel ouder zijn dan dat chickie.
Behalve jou.quote:
Bijna jailbait je ex dusquote:
Geen zin inquote:
Droom TS spat uiteen.quote:Op maandag 14 juni 2010 02:53 schreef Myraela het volgende:
Sorry TS, maar je ziet er zelf niet veel beter uit dan haar huidige gast.
hahaha hmm ik zal mijn hyves profiel morgen eens voor jullie schatjes updaten. Hopelijk is het dan beter....quote:Op maandag 14 juni 2010 02:53 schreef Myraela het volgende:
Ga dan ook geen domme vragen stellen.quote:
Okay.quote:Op maandag 14 juni 2010 02:54 schreef Floris_Roos het volgende:
[..]
hahaha hmm ik zal mijn hyves profiel morgen eens voor jullie schatjes updaten. Hopelijk is het dan beter....
Morgen kijkt hier niemand meer zolang er niet minimaal naakt fotos komen.quote:Op maandag 14 juni 2010 02:54 schreef Floris_Roos het volgende:
[..]
hahaha hmm ik zal mijn hyves profiel morgen eens voor jullie schatjes updaten. Hopelijk is het dan beter....
Ik heb haar al gegeven hoorquote:
Hahahaquote:Op maandag 14 juni 2010 02:54 schreef TheTemperTrap het volgende:
ik zou elise ook geven! godver wat een geil topic
TS antwoordt gewoonquote:Op maandag 14 juni 2010 02:54 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ga dan ook geen domme vragen stellen.
vind ik wel hoor.quote:Op maandag 14 juni 2010 02:53 schreef Myraela het volgende:
Per ongeluk zeker?quote:
Hoiquote:Op maandag 14 juni 2010 02:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dit is toch wel hét backfire topic van dit jaar tot nu toe
Hoe oud je wasquote:
Dusch?...quote:
Best wel expres eik.quote:
Toevallig foto's van?quote:
Toevallig neit neequote:
Dan lag het aan het bier en de raore sjek.quote:
er zijn er 2quote:Op maandag 14 juni 2010 02:54 schreef vosss het volgende:
Hey TS, als ik jou was zou ik voor Nikki gaan die bij je vrienden staat op hyves, die ziet er ook appetijtelijk uit
Ben je gek? De ts is een baas!quote:Op maandag 14 juni 2010 02:53 schreef Myraela het volgende:
Ja daar had je al op geantwoord TS jij vergeet ook snel zegquote:
We nemen het in elk geval mee in de nominaties. Op 31 december wordt de beste verkozen.quote:Op maandag 14 juni 2010 02:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
fail.quote:Op maandag 14 juni 2010 02:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
quote:Op maandag 14 juni 2010 02:58 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ben je gek? De ts is een baas!![]()
De TS voordat zijn ex 'm dumpte::
-edit-
De TS erna:
-edit-
Meestal tussen 2e kerstdag en oud en nieuw in hequote:Op maandag 14 juni 2010 02:59 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
We nemen het in elk geval mee in de nominaties. Op 31 december wordt de beste verkozen.
Zoals?quote:Op maandag 14 juni 2010 02:59 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
fail.
totaal niet.
er zijn dit jaar al 3 keer betere topica voorbij gekomen.
Hm, gaat. TS straalt sowieso meer intelligentie uit.quote:Op maandag 14 juni 2010 02:53 schreef Myraela het volgende:
Oopsquote:Op maandag 14 juni 2010 02:58 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ben je gek? De ts is een baas!![]()
De TS voordat zijn ex 'm dumpte::
-edit-
De TS erna:
-edit-
Vosss, post die pics van haar ma eens.quote:Op maandag 14 juni 2010 03:00 schreef vosss het volgende:
Hey TS, heb je vorig jaar in Oostenrijk Eva ook gegeven of niet ?
Kudos voor Jou dan!quote:Op maandag 14 juni 2010 03:00 schreef Salvad0R het volgende:
Wat nou als ik de link van dit topic in haar hyves zet...
[/philosoraptor]
Mja, het is wel iets beter. Maar het geen schoonheidsprijsje hoor. Ik hoop vooral dat je ondertussen nieuwe schoenen hebt TS.quote:Op maandag 14 juni 2010 03:00 schreef Chule het volgende:
[..]
Hm, gaat. TS straalt sowieso meer intelligentie uit.
TS is nooit vreemd gegaanquote:Op maandag 14 juni 2010 03:00 schreef vosss het volgende:
Hey TS, heb je vorig jaar in Oostenrijk Eva ook gegeven of niet ?
is al gebeurd, beetje jammer dit jongensquote:Op maandag 14 juni 2010 03:00 schreef Salvad0R het volgende:
[/philosoraptor]
-edit-quote:Op maandag 14 juni 2010 03:01 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Vosss, post die pics van haar ma eens.
Jammer van jou ja! Dat je dat arme meiske zo nog een trap na probeert te gevenquote:Op maandag 14 juni 2010 03:02 schreef Floris_Roos het volgende:
[..]
is al gebeurd, beetje jammer dit jongens
Die had je om 2.22u moeten posten.quote:Op maandag 14 juni 2010 03:02 schreef Myraela het volgende:
Kanker, ik heb mijn 22222ste post gemist.
quote:
Boh, dat post je toch niet man.quote:
Prima toch? Dan komt ze waarschijnlijk zichzelf wel verdedigen.quote:Op maandag 14 juni 2010 03:00 schreef Salvad0R het volgende:
[/philosoraptor]
Welkom op Fok! Wie een kuil graaft voor een ander, wordt hier retehard een vulkanisch ravijn ingetrapt en nagelachenquote:Op maandag 14 juni 2010 03:02 schreef Floris_Roos het volgende:
QFTquote:Op maandag 14 juni 2010 03:04 schreef Glesse het volgende:
[..]
Welkom op Fok! Wie een kuil graaft voor een ander, wordt hier retehard een vulkanisch ravijn ingetrapt en nagelachen
Jammer, so much for the naaktpicsquote:Op maandag 14 juni 2010 03:04 schreef Myraela het volgende:
Hihihihihi. TS heeft straks wat uit te leggen aan haar.
Dit.quote:Op maandag 14 juni 2010 03:04 schreef Myraela het volgende:
We gaan geen moeders uitlachen die ziek zijn geweest. Dan is dit hele topic niet meer leuk.
Plus alle loslopende vrouwen in dorp van tsquote:Op maandag 14 juni 2010 03:04 schreef Myraela het volgende:
Hihihihihi. TS heeft straks wat uit te leggen aan haar.
kk prob, of een lekker kort pittig kapsel. Ik gok het eerste.quote:
pittig kapsel of gewoon een tumor?quote:
Dit.quote:Op maandag 14 juni 2010 03:04 schreef Myraela het volgende:
We gaan geen moeders uitlachen die ziek zijn geweest. Dan is dit hele topic niet meer leuk.
Omdat ze dat zo heeft aangegeven in haar profiel.quote:Op maandag 14 juni 2010 03:03 schreef NotYou het volgende:
[..]
Wat is ermee?En waarom zijn die alleen te zien voor hyvesleden?
Dit dus.quote:Op maandag 14 juni 2010 03:04 schreef Myraela het volgende:
Hoezo tot ooit?quote:
Het is wel een stad he waar ik woon!quote:Op maandag 14 juni 2010 03:05 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Plus alle loslopende vrouwen in dorp van ts.
quote:Op maandag 14 juni 2010 03:06 schreef TheOneAndOnly het volgende:
TS is gedumpt voor een poolse stucadoor....
Hij altijd.quote:Op maandag 14 juni 2010 03:06 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ga je het zonder ban overleven denk je?
quote:Op maandag 14 juni 2010 03:06 schreef Mdrop het volgende:
[..]
-edit-quote:Op maandag 14 juni 2010 03:06 schreef willemwaus het volgende:
post die hyves nog is, te lui om 5 pages terug te zoeken
Wat een geluk heb jij!!quote:Op maandag 14 juni 2010 03:06 schreef Floris_Roos het volgende:
[..]
Het is wel een stad he waar ik woon!
Dat zou wel heel masterlijk zijn.quote:Op maandag 14 juni 2010 03:06 schreef Myraela het volgende:
Misschien was dat wel zo.
haha, jullie zijn gemeen hoor, maar ik ben gedumpt en zij ging meteen met een ander, dus ik had niets gegraven hequote:Op maandag 14 juni 2010 03:04 schreef Glesse het volgende:
[..]
Welkom op Fok! Wie een kuil graaft voor een ander, wordt hier retehard een vulkanisch ravijn ingetrapt en nagelachen
Nice.quote:Op maandag 14 juni 2010 03:08 schreef Myraela het volgende:
Ik had ook mijn 20.000ste precies op de dag dat ik een jaar op FOK! zat.
Hoezo? Die foto's staan toch gewoon vrij toegankelijk op internet? Waarom zou ik die hier niet mogen posten? Ik zet haar adres en 06 nummer toch niet op fok?quote:Op maandag 14 juni 2010 03:06 schreef Mdrop het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 03:02 schreef Floris_Roos het volgende:
[..]
TS waarom neuq je gewoon niet de beste vriendin van je ex problem solvedquote:Op maandag 14 juni 2010 03:08 schreef Floris_Roos het volgende:
[..]
haha, jullie zijn gemeen hoor, maar ik ben gedumpt en zij ging meteen met een ander, dus ik had niets gegraven he
Jij maakt een topic (pakt de schep) om te laten zien hoe fout je ex was. ( graaft. ) Voila. Daar is uw kuil.quote:Op maandag 14 juni 2010 03:08 schreef Floris_Roos het volgende:
[..]
haha, jullie zijn gemeen hoor, maar ik ben gedumpt en zij ging meteen met een ander, dus ik had niets gegraven he
Misschien wel een lurker die niet eens een account op FOK! heeft.quote:Op maandag 14 juni 2010 03:09 schreef willemwaus het volgende:
Welke hater is derek nou weer?
Waar je dus net ingevallen bentquote:Op maandag 14 juni 2010 03:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij maakt een topic (pakt de schep) om te laten zien hoe fout je ex was. ( graaft. ) Voila. Daar is uw kuil.
Alsof dat altijd zomaar simpel mogelijk is.quote:Op maandag 14 juni 2010 03:09 schreef 3keernix het volgende:
TS waarom neuq je gewoon niet de beste vriendin van je ex problem solved
Heb ban's gezien voor enkel een link vandaar :s.quote:Op maandag 14 juni 2010 03:09 schreef vosss het volgende:
[..]
Hoezo? Die foto's staan toch gewoon vrij toegankelijk op internet? Waarom zou ik die hier niet mogen posten? Ik zet haar adres en 06 nummer toch niet op fok?
En bovendien geven we ook nog eens aan dat we geen zieke moeders uit gaan lachen want dan is het topic niet meer leuk.
We lachen alleen de TS uit, dus ik zie het probleem niet
quote:Op maandag 14 juni 2010 03:10 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Yo ik weet niet maar hij ziet er wel gevaarlijk uit!
quote:Op maandag 14 juni 2010 03:08 schreef Floris_Roos het volgende:
[..]
Vakwerk leveren die mensen!quote:Op maandag 14 juni 2010 03:12 schreef TheOneAndOnly het volgende:
[..]
ja, gedumpt voor een poolse stucadoor....
Op fok? Dat is dan nieuw voor mij. Ik weet dat ze er niet happig op zijn dat je de volledige naw gegevens post van iemand, maar een foto heb ik nog nooit iemand over gehoord hierquote:Op maandag 14 juni 2010 03:10 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Heb ban's gezien voor enkel een link vandaar :s.
Nope dat vreesde mijn ex dus. Dat ik vreemd ging met haar. Nooit iets mee gedaan, terwijl zij dus wel ging. Vandaar het topic.quote:Op maandag 14 juni 2010 03:11 schreef TheTemperTrap het volgende:
is elise nou je vriendinnetje?
wat een lievig meisje is dat!!
Fijn dat je ons nog even bij het oorspronkelijke onderwerp haalt. Snap je het inmiddels van die kuil?quote:Op maandag 14 juni 2010 03:12 schreef Floris_Roos het volgende:
Nope dat vreesde mijn ex dus. Dat ik vreemd ging met haar. Nooit iets mee gedaan, terwijl zij dus wel ging. Vandaar het topic.
Ja dat zeg je nu omdat iemand een link naar dit topic heeft gepost in haar hyves ja.quote:Op maandag 14 juni 2010 03:12 schreef Floris_Roos het volgende:
[..]
Nope dat vreesde mijn ex dus. Dat ik vreemd ging met haar. Nooit iets mee gedaan, terwijl zij dus wel ging. Vandaar het topic.
jeetjequote:Op maandag 14 juni 2010 03:12 schreef Floris_Roos het volgende:
[..]
Wat een creep.quote:Op maandag 14 juni 2010 03:10 schreef willemwaus het volgende:
-edit-
Welke fok nurd is dit dan? Poste net deze topique link op kimmy () der hyves
Eerlijk gezegd vond ik dat het rare. Ze deed alsof ze nog van me hield. En was juist altijd lief en zorgzaam (zie ook de hier eerder al geposte egel foto's), maar toch had ze meteen een nieuwe. Kwam wel hard aan moet ik zeggen.quote:Op maandag 14 juni 2010 03:13 schreef Fortitudo het volgende:
mwa, toch ben ik het eens met de TS. Zijn ex is een bitch.
quote:Op maandag 14 juni 2010 03:10 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Yo ik weet niet maar hij ziet er wel gevaarlijk uit!
Nog 2 weken, dan is 'ie volwassen en komt het begrip voor dit soort fenomenen snelquote:Op maandag 14 juni 2010 03:13 schreef Fortitudo het volgende:
mwa, toch ben ik het eens met de TS. Zijn ex is een bitch.
Ik vind haar ook niet superquote:Op maandag 14 juni 2010 03:14 schreef Multivitamine het volgende:
Ben ik de enige die haar niet knap vind hier?
Heb je nog naaktpics van haar?quote:Op maandag 14 juni 2010 03:14 schreef Floris_Roos het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vond ik dat het rare. Ze deed alsof ze nog van me hield. En was juist altijd lief en zorgzaam (zie ook de hier eerder al geposte egel foto's), maar toch had ze meteen een nieuwe. Kwam wel hard aan moet ik zeggen.
dat dusquote:Op maandag 14 juni 2010 03:14 schreef Multivitamine het volgende:
Ben ik de enige die haar niet knap vind hier?
quote:
Je hebt ze nog niet gekregen via PM?quote:
haha grote kans van wel nu! Maar ik heb haar amper meer gesproken dus ben opzich ook wel benieuwd naar haar uitleg.quote:Op maandag 14 juni 2010 03:16 schreef vosss het volgende:
Ik ben benieuwd of de ex van TS zich morgen meldt in dit topic
quote:Op maandag 14 juni 2010 03:17 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Super en knap is heel wat anders, en ze is zeker wel knap;).
er mogen toch geen deel 2's in KLB?quote:Op maandag 14 juni 2010 03:17 schreef Glesse het volgende:
[..]
Lijkt me wat voor de OP van deel 2....
En via een topic op FOK! is de ideale manier om dat te vragen.quote:Op maandag 14 juni 2010 03:18 schreef Floris_Roos het volgende:
[..]
haha grote kans van wel nu! Maar ik heb haar amper meer gesproken dus ben opzich ook wel benieuwd naar haar uitleg.
quote:Op maandag 14 juni 2010 03:18 schreef WallOfStars het volgende:
@TS....
succes om dit topic incl alles pics/videos etc uit te leggen!!
tja en nog eens uitleggen aan een vrouwquote:Op maandag 14 juni 2010 03:18 schreef WallOfStars het volgende:
@TS....
hoho, dat deed ik niet. Wist ik veel dat jullie haar foto's (via links niet via haar hyves) konden vinden. Daarnaast is het gewoon de waarheid.quote:Op maandag 14 juni 2010 03:18 schreef WallOfStars het volgende:
@TS....
hoe bedoel je?quote:Op maandag 14 juni 2010 03:19 schreef willemwaus het volgende:
[..]
hahaha true, zeker met dank aan derek ;o
Is TS er nou overheen geweest? ;o
Sorry, ik heb ze meteen verwijderd. Dat is dus gewoon echt niet tof om zo je ex terug te willen pakkenquote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 03:18 schreef Floris_Roos het volgende:
[..]
er mogen toch geen deel 2's in KLB?
Oh Vosss, wat ben je toch gemeen. Zometeen heeft die jongen een aangifte voor bezit en verspreiding van kinderporno aan z'n broek hangen.quote:Op maandag 14 juni 2010 03:19 schreef vosss het volgende:
Ik hou er niet zo van als mensen hun ex ineens zwart maken en dergelijke, dus de naaktfoto's wat Floris mij zojuist via PM stuurde heb ik gewoon teruggestuurd. Daar ben ik niet van gediend en ik denk het meiske in kwestie ook niet!
Ik hoop maar voor je TS dat ze niet leest dat jij die foto's rond zit te sturen
hahaha ik vergeef het jequote:Op maandag 14 juni 2010 03:19 schreef Mdrop het volgende:
Slapen ,, vast dromen over terechte woedeuitbarsting van roos.
Dat hij in het bezit was van kinderporno had hij zelf al toegegeven.quote:Op maandag 14 juni 2010 03:20 schreef NotYou het volgende:
[..]
Oh Vosss, wat ben je toch gemeen. Zometeen heeft die jongen een aangifte voor bezit en verspreiding van kinderporno aan z'n broek hangen.
quote:Op maandag 14 juni 2010 03:19 schreef vosss het volgende:
Ik hou er niet zo van als mensen hun ex ineens zwart maken en dergelijke, dus de naaktfoto's wat Floris mij zojuist via PM stuurde heb ik gewoon teruggestuurd. Daar ben ik niet van gediend en ik denk het meiske in kwestie ook niet!
Ik hoop maar voor je TS dat ze niet leest dat jij die foto's rond zit te sturen
Ik ga nu zeggen dat het een grapje was. Floris heeft mij helemaal geen naaktfoto's gestuurd.quote:Op maandag 14 juni 2010 03:20 schreef NotYou het volgende:
[..]
Oh Vosss, wat ben je toch gemeen. Zometeen heeft die jongen een aangifte voor bezit en verspreiding van kinderporno aan z'n broek hangen.
Mag hoor, ik heb ook pics van een 14 jarige, die poste ze nadat ik erom had gevraags oo het forum.quote:Op maandag 14 juni 2010 03:20 schreef NotYou het volgende:
[..]
Hehehe, maar ik praat toch niet meer met haar... Maar hoogstwaarschijnlijk krijg ik morgen wel een sneue scheldserenade van haar over msn ofzo ja.quote:Op maandag 14 juni 2010 03:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ga nu zeggen dat het een grapje was. Floris heeft mij helemaal geen naaktfoto's gestuurd.
Dat weten jullie, dat weet ik, maar dat gelooft dat meiske nu nooit meer![]()
!!!
Veel plezier morgen TS
Witney.quote:Op maandag 14 juni 2010 03:22 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Mag hoor, ik heb ook pics van een 14 jarige, die poste ze nadat ik erom had gevraags oo het forum.
haha, wel dus. zie je dit kim?quote:Op maandag 14 juni 2010 03:01 schreef Floris_Roos het volgende:
[..]
TS is nooit vreemd gegaan![]()
geen sarcasme
quote:
Laat je nog even weten hoe dat ging?quote:Op maandag 14 juni 2010 03:23 schreef Floris_Roos het volgende:
[..]
Hehehe, maar ik praat toch niet meer met haar... Maar hoogstwaarschijnlijk krijg ik morgen wel een sneue scheldserenade van haar over msn ofzo ja.
msnquote:Op maandag 14 juni 2010 03:23 schreef Floris_Roos het volgende:
Hehehe, maar ik praat toch niet meer met haar... Maar hoogstwaarschijnlijk krijg ik morgen wel een sneue scheldserenade van haar over msn ofzo ja.
Niks.quote:
een auto van de berg af duwen en dan roepen dat het de schuld is van de zwaarte kracht....quote:Op maandag 14 juni 2010 03:19 schreef Floris_Roos het volgende:
[..]
hoho, dat deed ik niet. Wist ik veel dat jullie haar foto's (via links niet via haar hyves) konden vinden. Daarnaast is het gewoon de waarheid.
Linkje?quote:Op maandag 14 juni 2010 03:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die postte der tieten in een topic. Paar maandjes terug.
Chatlogs aan, danku namens FOK!quote:Op maandag 14 juni 2010 03:23 schreef Floris_Roos het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist.quote:Op maandag 14 juni 2010 03:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die postte der tieten in een topic. Paar maandjes terug.
Nee, ik was de aanstichter, maar heb ook alles weer laten verwijderen.quote:
Ooh okéquote:Op maandag 14 juni 2010 03:26 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Nee, ik was de aanstichter, maar heb ook alles weer laten verwijderen.
quote:Op maandag 14 juni 2010 03:23 schreef TheTemperTrap het volgende:
Floris. Ik heb de foto's ook meteen verwijderd. Ik hoop niet dat je in de problemen komt met je ex. Ik hoop dat de anderen ook de foto's verwijderen. moet wel toegeven dat de kwaliteit wel erg proffecioneel was. serieus je moet wat gaan doen met fotograferen.
En ze heeft een lichaam om trots op te zijn.
Nee.quote:Op maandag 14 juni 2010 03:25 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist.Resulteerde het in een ban?
En dat jaquote:
Haha, dat denk ik ook niet nee.quote:Op maandag 14 juni 2010 03:25 schreef WallOfStars het volgende:
[..]
een auto van de berg af duwen en dan roepen dat het de schuld is van de zwaarte kracht....
dat gaat em niet worden TS. Waar of niet.... gok zo dat je ex dit niet op prijs stelt.
Heb je in ieder geval weer wat geleerd van ons.quote:
Chatlogs van msn aanzetten en die vervolgens hier postenquote:
Dat doen we maar niet!quote:Op maandag 14 juni 2010 03:28 schreef vosss het volgende:
[..]
Chatlogs van msn aanzetten en die vervolgens hier posten
Ow gaan we nu ineens de moraalridder uithangen?quote:
Oeh, dat is niet goedquote:Op maandag 14 juni 2010 03:29 schreef porsche1 het volgende:
En ter info guitarist. Nadat ze die foto's had gepost, kwam ze de volgende dagen nog en paar keer online. En sinds dien is ze nooit meer online @ fok en msn geweest. Weet alleen nog dat ze zei "ik ben er kapot van" toen ik haar het laatste op msn sprak.
Die heeft later zelfmoord gepleegd hoorde ikquote:Op maandag 14 juni 2010 03:29 schreef porsche1 het volgende:
En ter info guitarist. Nadat ze die foto's had gepost, kwam ze de volgende dagen nog en paar keer online. En sinds dien is ze nooit meer online @ fok en msn geweest. Weet alleen nog dat ze zei "ik ben er kapot van" toen ik haar het laatste op msn sprak.
WTFquote:Op maandag 14 juni 2010 03:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Die heeft later zelfmoord gepleegd hoorde ik
Maar ik moet zeggen, het waren dikke tieten. Ik heb de fotos nog. Maar niemand krijgt ze.quote:
Geen idee.quote:Op maandag 14 juni 2010 03:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Die heeft later zelfmoord gepleegd hoorde ik
quote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 03:31 schreef vosss het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ik roep maar wat, ik heb dat misgelopen op fok destijds
@ your servicequote:Op maandag 14 juni 2010 03:31 schreef Fortitudo het volgende:
vosss vieze troll!
vosss die iets misloopt op fok?quote:Op maandag 14 juni 2010 03:31 schreef vosss het volgende:
Weet ik veel. Ik roep maar wat, ik heb dat misgelopen op fok destijds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |