Even lezenquote:Op maandag 14 juni 2010 02:29 schreef Floris_Roos het volgende:
Allereerst is TS vrij nieuw hier op fok. Ook al staat TS geregistreerd sinds april 2009, heeft hij naast af en toe wat tennistopics volgen nooit veel gedaan met fok. Sinds enkele weken heeft TS actiever kennisgemaakt met Klaagbaak en ONZ.
Hierdoor kwam TS achter het fenomeen fotoboek. TS besloot om eens bij zijn eigen fotoboek te gaan kijken (om te zien of er nog leuke dames naar hem hadden gezocht). Tot zijn grote schrik zag TS dit:
[ afbeelding ]
Hij zag daar dus de username "Kimnerd" staan. TS is niet helemaal van gisteren en hij wist dus meteen dat Kimnerd de fokaccountwas van zijn ex (zij gebruikt deze username namelijk vaker).
Daarop besloot TS hier, eens een kijkje te nemen bij haar posts, het waren er toch maar 6. TS zag dat ze had gepost in het volgende topic. Het topic ging over iemand die was gedumpt en twee dagen later had zijn ex een nieuwe. Kimnerd hier reageerde hierop als volgt:
[ afbeelding ]
Nou heeft TS juist ditzelfde meegemaakt met deze dame. Deze dame in kwestie had altijd kritiek op TS, als hij met vriendinnen iets ging doen. TS vond dit onzin, dus als zij wat met ene Roel ging doen vond hij dat geen probleem. Nadat TS de bons had gekregen van Kim, had zij twee weken later wat met deze Roel. Al die tijd heeft deze Kim beweert dat ze nooit iets met Roel had gedaan. Maar TS geloofd hier natuurlijk, nu zeker (aangezien zelfs zijn ex dit dus dacht), niets meer van.
Samenvatting en klachten:
- TS voelt zich maanden aan het lijntje gehouden en genaaid door zijn ex
- TS vindt het dramatisch dat hij voor deze lelijkerd is ingeruild:
-edit-
- Deze Roel is wel bevriend met Boris Jansen. Bij enige van jullie nog bekend?
Subklacht:
- TS kan niet slapen, terwijl hij dat wel zou moeten en besloot dus zijn eerste echte topic te openen.
-edit-
Lees de OP.quote:Op maandag 14 juni 2010 02:30 schreef Myraela het volgende:
Als jij rechts bent kan je het haar niet kwalijk nemen dat ze je gedumpt heeft.
Nee gelukkig niet, dat zei ik dus, dat is haar nieuwequote:Op maandag 14 juni 2010 02:30 schreef Myraela het volgende:
Als jij rechts bent kan je het haar niet kwalijk nemen dat ze je gedumpt heeft.
Oh. pics van TS dan.quote:Op maandag 14 juni 2010 02:34 schreef Socios het volgende:
[..]
Lees de OP.![]()
Dat is die nieuwe nerd van haar!
Rightclick, save as....quote:
Trovey kan niet omgaan met de gevolgen van haar eigen keuze deze OP te lezen.quote:Op maandag 14 juni 2010 02:34 schreef trovey het volgende:
OK, bedankt voor dit inkijkje in je leven waar ik eigenlijk niets van had willen weten maar waar ik te laat achterkwam.
hahaha nee hoor, is al maanden geleden. Dacht maak ook eens een topic. En hoe kunnen jullie haar lastig vallen. haar hyvesnaam staat er toch niet in (van mij mogen jullie overigensquote:Op maandag 14 juni 2010 02:33 schreef Myraela het volgende:
Teven gefrustreerde gedumpte jongens die dan maar topics openen met foto's die rechtstreeks van hyves gelinkt zijn zodat wij zijn ex kunnen gaan lastig vallen zijn wel erg sneu.
Die heb je wel verdraaid snel gevonden!quote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 02:37 schreef Socios het volgende:
Goed topic hoor TS. Duidelijk, helder. Meteen met foto´s erbij. Zou vaker op deze manier moeten i.p.v. wat loze oneliners in een OP.
Die kunnen we wel vinden door de foto's die je gelinkt hebt. Niet dat ik dat doe. Ik ben bang voor Biogarde.quote:Op maandag 14 juni 2010 02:37 schreef Floris_Roos het volgende:
[..]
hahaha nee hoor, is al maanden geleden. Dacht maak ook eens een topic. En hoe kunnen jullie haar lastig vallen. haar hyvesnaam staat er toch niet in (van mij mogen jullie overigens)
Ik ben bang voor jou.quote:Op maandag 14 juni 2010 02:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die kunnen we wel vinden door de foto's die je gelinkt hebt. Niet dat ik dat doe. Ik ben bang voor Biogarde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |