Nee dat zeker niet, misschien dat ik het even van me af moet typen om me rustig te krijgen, ben niet een bang persoon ofzo, maar meer ervan geschrokken... Stel nou dat het wel om een moord gaat ofzo...quote:Op maandag 14 juni 2010 00:40 schreef stevenmac26 het volgende:
Wat voor reacties verwacht je eigelijk?
Ohh wat erg?
Ohja dat heb ik ook weleens gemaakt.
Ik zelf heb geen flauw idee hoe het zal klinken
Jij leeft toch nogquote:Op maandag 14 juni 2010 00:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee dat zeker niet, misschien dat ik het even van me af moet typen om me rustig te krijgen, ben niet een bang persoon ofzo, maar meer ervan geschrokken... Stel nou dat het wel om een moord gaat ofzo...
Lelystad, het geluid kwam naar mijn mening vanaf het recreatie terrein. Tussen de bomen en een meertje, vlakbij de dijk naar Almere.quote:Op maandag 14 juni 2010 00:41 schreef TimmyAsd het volgende:
Welke stad? En idd wat voor reactie verwacht je? heb het een aantal keer meegemaakt zelfs..
Ik stond een keer in een menigte waar een aantal waarschuwingsschoten in de lucht werden geschoten en 2 maal op een van de personen en dat op nog geen 50 meter en ik merkte echt niets.quote:Op maandag 14 juni 2010 00:40 schreef JoPiDo het volgende:
je herkent het op één of andere manier direct
quote:Op maandag 14 juni 2010 00:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee dat zeker niet, misschien dat ik het even van me af moet typen om me rustig te krijgen, ben niet een bang persoon ofzo, maar meer ervan geschrokken... Stel nou dat het wel om een moord gaat ofzo...
SunsetGrooves in Hoek van Holland was je ?quote:Op maandag 14 juni 2010 00:43 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ik stond een keer in een menigte waar een aantal waarschuwingsschoten in de lucht werden geschoten en 2 maal op een van de personen en dat op nog geen 50 meter en ik merkte echt niets.![]()
(Niet geheel nuchter)
Ik hou wel van een goede grap, dus ga je gangquote:Op maandag 14 juni 2010 00:43 schreef Socios het volgende:
Heb trouwens een kneitergoede lemming in gedachten, maar ik maak ´m maar niet gezien de serieuse aard van dit topic.
quote:Op maandag 14 juni 2010 00:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
SunsetGrooves in Hoek van Holland was je ?
Explosief in kantoorpand gegooid AMSTERDAM - In een kantoorpand aan de Churchilllaan in Amsterdam is zondagavond een explosief afgaan. Daarbij raakte niemand gewond.quote:Op maandag 14 juni 2010 00:42 schreef Catch22- het volgende:
Politie heeft de churchillaan vanaf de apollolaan afgesloten. Lijkt op een liquidatie in een van de villa's daar.
van twitter. komt je dat bekend voor?
Zou natuurlijk kunnen, maar als het een wapen was, was het een automatisch wapen, want het ging vrij snel achter elkaar, Te snel om telkens de trekker over te halen.quote:Op maandag 14 juni 2010 00:51 schreef Yi-Long het volgende:
Misschien gewoon iemand die een pistool heeft gekocht en die even wilde testen!?
Als er iemand neergeschoten is komt dat wel op teletekst hier.quote:Op maandag 14 juni 2010 00:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Lelystad, het geluid kwam naar mijn mening vanaf het recreatie terrein. Tussen de bomen en een meertje, vlakbij de dijk naar Almere.
Ze gingen kijken zei die man uit de meldkamer, maar hij zei ook dat het natuurlijk lastig is om te zoeken in het donker. Maar mochten ze echt wat vinden vannacht dan staat het er morgenochtend wel op natuurlijk.quote:Op maandag 14 juni 2010 00:57 schreef Desunoto het volgende:
Morgenochtend even op teletekst kijken of anders op lelystad.flevopost.nl/
quote:Op maandag 14 juni 2010 00:51 schreef Yi-Long het volgende:
Misschien gewoon iemand die een pistool heeft gekocht en die even wilde testen!?
Zuigerplasbos.quote:Op maandag 14 juni 2010 08:58 schreef Rutger1983 het volgende:
Lelystad haven toevallig?
Of vlakbij het zuigerplasbos?
Ik vermoed het ja. Hij had gisteren denk ik teveel Chinees gegetenquote:
tvpquote:Op maandag 14 juni 2010 19:17 schreef iBenny het volgende:
Weetje al wat het was?
[..]
tegenwoordig hebben ze daar een keihandig knopje voor....
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |