quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:04 schreef Fyodor het volgende:
Wat ik nu weer tegenkwam op mijn private torrent site!
[ afbeelding ]Staat ook op nieuwsgroepenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Straks maar even downloaden en even tijd vinden om te kijken, zal vast geen hoogstaande film zijn maar aangezien het 'onze' bekende MMA vechters zijn wil ik hem wel graag zien!
ziet er wel uit als een B film
Bla Bla Bla :P
Voor de eerdere discussie over trashtalken van Brock. Hoor eens hoe die over Randy praat man.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:50 schreef Blackviper het volgende:
Brock is er best klaar voor idd:
Komt dat plaatje uit de post boven mij ook uit.
Idd, veel respect voor elkaar. Vind het wel gaaf om te zien hoe ze met elkaar trainen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:31 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Voor de eerdere discussie over trashtalken van Brock. Hoor eens hoe die over Randy praat man.
Wat een verschrikkelijk gare soundtrackquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:50 schreef Blackviper het volgende:
Brock is er best klaar voor idd:
Komt dat plaatje uit de post boven mij ook uit.
Mja ik zocht ook dat stukje om vervolgens aan het "trash talken" te refereren. Want dit is het tegenovergesteldequote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:19 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Idd, veel respect voor elkaar. Vind het wel gaaf om te zien hoe ze met elkaar trainen.
Brock heeft dan wel veel ring rust gehad, maar die gast traint als een bezetene. Denk niet dat dat een probleem gaat worden voor Brock. Wat een monster is het toch zeg! Ik ben erg fan van Carwin, maar ik durf hier absoluut geen geld op in te zetten. Denk dat Brock wint, maar met Carwin zijn mokerslagen weet je het nooit. Awesome matchup!
Hehequote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:55 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Mja ik zocht ook dat stukje om vervolgens aan het "trash talken" te refereren. Want dit is het tegenovergestelde
Ok ik geef toe, ik had een paar vids gezien waarin hij niet erg netjes was en nogal blufte...daarna hem gewoon gemeden qua intervieuws, ik mocht 'm gelijk al niet dus. ook omdat hij van dat nepwordtelen afkomt...quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:31 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Voor de eerdere discussie over trashtalken van Brock. Hoor eens hoe die over Randy praat man.
Nee maar omdat het fake is kijk ik er niet graag naar snap je. Ik weet ook best dat ze wel degenlijk afzien, maar dat doe je in een kickbox, karate, judo etc. training ook. Ik ging tenminste wel altijd tot het gaatje en ook 6 dagen per week minimaal 2 a 3 uur p dag. Dus zoveel afzien vind ik het ook niet hoor... ze verdienen respect, idd maar puur omdat ze blessures op het spel zetten, al komt dat niet veel voor gezien ze 300 dagen pj perfoemen kunnen zoals je zelf net melde. Speel het spelletje smackdown/raw wel lol. dus weet er een klein beetje vanquote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:21 schreef Paxlie het volgende:
Even over dat nepworstelen. Er zijn niet veel mensen die dat schema uberhaupt volhouden (300 dagen per jaar performen, 365 dagen per jaar compleet in shape zijn), laat staan dat je een titel hebt zoals Brock een tijd heeft gehad. Dat vergt echt bizar veel van een menselijk lichaam. Onderschat die sport/entertainment dus niet.
Mja paar keer per week paar uurtjes beetje "worstelen" zoals ghostrider dat graag zegtquote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:21 schreef Paxlie het volgende:
Even over dat nepworstelen. Er zijn niet veel mensen die dat schema uberhaupt volhouden (300 dagen per jaar performen, 365 dagen per jaar compleet in shape zijn), laat staan dat je een titel hebt zoals Brock een tijd heeft gehad. Dat vergt echt bizar veel van een menselijk lichaam. Onderschat die sport/entertainment dus niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zelfs 'filler totaan UFC 116' is teveel eer voor deze cardAttended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
quote:Op zondag 20 juni 2010 13:29 schreef Tazmaniac het volgende:
Wat een verschikkelijk B-eventDamn, helemaal vergeten te downloaden. Maar blijkbaar was het toch een kutevent dus ik zal het me niet al te veel aantrekken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zelfs 'filler totaan UFC 116' is teveel eer voor deze card
quote:Op zondag 20 juni 2010 13:29 schreef Tazmaniac het volgende:
Wat een verschikkelijk B-eventSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zelfs 'filler totaan UFC 116' is teveel eer voor deze cardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 juni 2010 08:45 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 juni 2010 09:08 schreef Happel het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |