Ik vind 't voor mijn cod4 hoog zatquote:Op zondag 13 juni 2010 22:51 schreef Japsnars het volgende:
Los van het feit dat dit best een crappy specs zijn voor deze tijd, denk ik dat je inderdaad beter uit bent met een wat hogere voeding à la 300-400 watt.
knap dat jij weet dat ts een voeding heeft van <300w, terwijl ts alleen maar het voltage noemt dat de voeding in gaat.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:51 schreef Japsnars het volgende:
, denk ik dat je inderdaad beter uit bent met een wat hogere voeding à la 300-400 watt.
Faalhaas, uit zijn verhaal en het feit dat hij ook aan 350w denkt, kan je al opmaken dat hij er nu minder dan 300 in heeft zitten. (Of lijkt jou een upgrade van 300 naar 350 logisch?)quote:Op zondag 13 juni 2010 23:11 schreef Cothen het volgende:
[..]
knap dat jij weet dat ts een voeding heeft van <300w, terwijl ts alleen maar het voltage noemt dat de voeding in gaat.
Faalhaas, waarschijnlijk heeft TS geen flauw idee wat het vermogen van zijn voeding is, anders zou hij niet eens beginnen over 230V aangezien alle voedingen dat zijn.quote:Op maandag 14 juni 2010 01:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Faalhaas, uit zijn verhaal en het feit dat hij ook aan 350w denkt, kan je al opmaken dat hij er nu minder dan 300 in heeft zitten. (Of lijkt jou een upgrade van 300 naar 350 logisch?)
Volgens mij schakelt een voeding niet uit zichzelf uit. Hoogstens brandt er een zekering door...quote:Op maandag 14 juni 2010 08:21 schreef Loveless85 het volgende:
Klinkt gewoon alsof hij niet goed aangesloten is of ergens sluiting maakt en uit veiligheid zich uitschakelt.
sommige doen dat al wel als het moederbord gevaar zoals lekstroom oid detecteerde.quote:Op maandag 14 juni 2010 08:22 schreef Bart het volgende:
[..]
Volgens mij schakelt een voeding niet uit zichzelf uit. Hoogstens brandt er een zekering door...
Uitschakelen is niet het goede woord nee, maar dan boot de PC iig niet. Maar dan krijg je vaak wel de POST beepjes, maar die krijgt TS ook niet?quote:Op maandag 14 juni 2010 08:22 schreef Bart het volgende:
[..]
Volgens mij schakelt een voeding niet uit zichzelf uit. Hoogstens brandt er een zekering door...
Misschien dat alleen de 5V werkt ofzo, en de 12V defect is, dan werkt je mobo niet maar je vga-fan misschien wel weer ofzo...quote:Op maandag 14 juni 2010 08:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uitschakelen is niet het goede woord nee, maar dan boot de PC iig niet. Maar dan krijg je vaak wel de POST beepjes, maar die krijgt TS ook niet?
Dat zullen dan dure voedingen zijn...quote:Op maandag 14 juni 2010 08:25 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
sommige doen dat al wel als het moederbord gevaar zoals lekstroom oid detecteerde.
nee hoor een beetje Aopen voeding met 350watt heeft dit al.quote:Op maandag 14 juni 2010 08:29 schreef Bart het volgende:
[..]
Misschien dat alleen de 5V werkt ofzo, en de 12V defect is, dan werkt je mobo niet maar je vga-fan misschien wel weer ofzo...
[..]
Dat zullen dan dure voedingen zijn...
lol, whut?quote:Op maandag 14 juni 2010 11:14 schreef timkoenderink het volgende:
Hallo, ik zal het probleem nog even wat 'wijder' uitleggen omdat ik zie dat mensen nu meer discuseren met elkaar hier.
haha, nou komtie:
Ik heb wel een fan uit m'n oude pc gesloopt en die aan de achterkant van m'n kast bevestigd voor een betere zogehete airflow zodat m'n hardware beter gekoeld zou worden, deze draait goed en de CPU koelfan ook.
M'n toetsenbord knippert wel en nee ik heb nog niet de boxen van m'n mobo aangesloten zou ik doen en ik zou luisteren of ik piepjes hoor,
Drivers zijn software, dus hoe kan je die in een pc schroeven?quote:Op maandag 14 juni 2010 11:14 schreef timkoenderink het volgende:
Hallo, ik zal het probleem nog even wat 'wijder' uitleggen omdat ik zie dat mensen nu meer discuseren met elkaar hier.
haha, nou komtie:
Ik heb dus eerst een oude pc gehad met een oud moederbord, videokaart, ram geheugen etc etc. In die oude pc zaten ook mijn 2 hardeschijven die ik er nu in heb en 2 drivers. Nu kreeg ik die kast dus helemaal leeg en heb ik dat nieuwe moederbord erin geschroefd met de desbetreffende backplate. Toen heb ik mijn oude Nvidia GeForce 8500GT erin geschroefd, toen mijn OUDE drivers & OUDE harddrives. Meer zit er eigenlijk niet in aan echte 'hardware'. Ik heb wel een fan uit m'n oude pc gesloopt en die aan de achterkant van m'n kast bevestigd voor een betere zogehete airflow zodat m'n hardware beter gekoeld zou worden, deze draait goed en de CPU koelfan ook.
Ik krijg gewoon stroom op m'n moederbord en zodra ik m'n pc aandoe gaan die koelers ook draaien, de koeler op mijn videokaart draait ook maar zodra ik m'n beeldscherm stekker erin doe geef mijn beeldscherm de text weer; 'No Signal' Mijn muis geeft ook geen licht (rood lichtje normaal onder - USB Muis). M'n toetsenbord knippert wel en nee ik heb nog niet de boxen van m'n mobo aangesloten zou ik doen en ik zou luisteren of ik piepjes hoor,
Tevens zou ik wel even een filmpje maken en het probleem iets beter presenteren.
Alvast bedankt allemaal!
Drivers zijn ook die dingen waar je, je cd in legtquote:Op maandag 14 juni 2010 11:24 schreef Bart het volgende:
[..]
Drivers zijn software, dus hoe kan je die in een pc schroeven?
En je hebt toch wel afstandsbusjes gebruikt bij het vastschroeven van je moederbord in je kast he?
Je kan er beter iemand bij halen die er verstand van heeft. In het echt dan zegmaar, niet via een forum.
Dat noem ik ofwel een jewel case, ofwel een cd-spelerquote:Op maandag 14 juni 2010 11:27 schreef timkoenderink het volgende:
[..]
Drivers zijn ook die dingen waar je, je cd in legt
quote:Op maandag 14 juni 2010 11:27 schreef timkoenderink het volgende:
[..]
Waar?quote:Op maandag 14 juni 2010 11:26 schreef timkoenderink het volgende:
Hier even een filmpje gemaakt om voor jullie te laten zien wat er afspeelt in dat ding
En je hebt nog niet verteld of je afstandsbusjes hebt gebruikt.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:27 schreef timkoenderink het volgende:
[..]
Nein, niet gedaan. Gewoon een schroevendraaierquote:Op maandag 14 juni 2010 11:34 schreef Bart het volgende:
[..]
En je hebt nog niet verteld of je afstandsbusjes hebt gebruikt.
ququote:Op maandag 14 juni 2010 11:27 schreef timkoenderink het volgende:
[..]
Indien serieus: nou, koop maar een nieuw moederbordquote:Op maandag 14 juni 2010 11:41 schreef timkoenderink het volgende:
[..]
Nein, niet gedaan. Gewoon een schroevendraaier
Het is een cd-drive, niet een cd-driver. Verder kun je niet echt testen of je videokaart spanning krijgt door er enkel een molex in te pluggen, hij krijgt namelijk ook spanning van het moederbord. Wat je wel kan proberen is met een multimeter de spanning op die molex meten, geel moet 12V zijn en rood 5V, ten opzichte van de zwarte aders. Als dat niet het geval is, dan ligt het echt aan je voeding. Op zich is je voeding van 450W meer dan genoeg, daar ligt het niet aan.quote:
hoeft niet altijd, ook een keer gedaan, en toen deed ie het nogquote:Op maandag 14 juni 2010 12:50 schreef Bart het volgende:
[..]
Indien serieus: nou, koop maar een nieuw moederbord.
Daar zet ik m'n geld ook op in.quote:Op maandag 14 juni 2010 15:25 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zet nog steeds mn geld op het mobo niet goed aangesloten. Zijn vaak 2 stekkers, een wat bredere en een vierkante.
Dan ben je je geld kwijt want alle kabels van mn voeding zijn aangesloten behalve de SATA-Stekkertjesquote:
Ik heb zovaak een moederbord eruit gehaald en met schroevendraaier vast gedraaid, nooit problemen mee gehad?quote:Op maandag 14 juni 2010 13:52 schreef richie_visser het volgende:
gefeliciteerd, je onkunde heeft (Als je de afstandsbusjes inderdaad niet gebruikt hebt) je moederbord en met een beetje geluk ook je CPU, ram, en voeding gesloopt.
Misschien moet je even vragen wat afstandsbusjes zijn als je het niet weet, in plaats van lukraak te gaan strooien met 'quote:Op maandag 14 juni 2010 17:39 schreef timkoenderink het volgende:
[..]
Ik heb zovaak een moederbord eruit gehaald en met schroevendraaier vast gedraaid, nooit problemen mee gehad?
Ooooh haha, ja die zitten onder m'n moederbordquote:Op maandag 14 juni 2010 17:45 schreef Bart het volgende:
[..]
Misschien moet je even vragen wat afstandsbusjes zijn als je het niet weet, in plaats van lukraak te gaan strooien met '' , dan kom je (hopelijk) wat minder dom over.
[ afbeelding ]
Die doe je dus tussen je kast en je moederbord, om te voorkomen dat ze tegen elkaar komen en lekkere sluiting veroorzaken.
Krijg helemaal geen beeld, Onboard kaartje niet en op de VGA ook niet.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:55 schreef Loveless85 het volgende:
En als je al je drive(rs) loskoppelt en dan boot, krijg je dan iig de POST op je scherm?
Heb je je scherm op de videokaart of de onboard VGA aangesloten?
Maar je boot met al je HD's en CD/DVD drives aangesloten zoals te zien op het filmpje.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:56 schreef timkoenderink het volgende:
[..]
Krijg helemaal geen beeld, Onboard kaartje niet en op de VGA ook niet.
Zitten er niet teveel onder je moederbord? Als er 1 op de verkeerde plek zit, krijg je ook sluiting.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:50 schreef timkoenderink het volgende:
[..]
Ooooh haha, ja die zitten onder m'n moederbord![]()
Excuses ik dacht dat dit een 'speciale schroevendraaier' was of dergelijk.
volgensmij heeft TS het opgegeven:quote:Op maandag 14 juni 2010 18:08 schreef Bart het volgende:
En heb je nou al spanning gemeten op je stekkers?
Meest verstandige met die oude meuk.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:57 schreef Cothen het volgende:
[..]
volgensmij heeft TS het opgegeven:
[TK] Losse pc onderdelen!
Gaat daar de +12V lijn van de voeding het beter van doen?quote:Op woensdag 16 juni 2010 01:32 schreef Martinovibes het volgende:
is het nou zo moeilijk om de TS even de BIOS te laten resetten ?
Hoe kan dat nou als de machine niet door de post komt? Jumper op zijn moederbord is dan de enige optie, maar dat gaat zijn problemen niet oplossen...quote:Op woensdag 16 juni 2010 01:32 schreef Martinovibes het volgende:
is het nou zo moeilijk om de TS even de BIOS te laten resetten ?
Inderdaad, defecte onderdelen verkopen ... oplichterquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:46 schreef richie_visser het volgende:
Ik treur voor de mensen die die meuk nietsvermoedend van hem gaan overnemen
Euhm, het mobo en voeding zijn verkocht. Deden het prima bij iemand anders. Ik denk dat 't probleem was dat ik niet op een geaarde stekker zat en de 450watt voeding dat wel nodig heeft ofso, en anders zou ik 't niet weten. Maar werkt prima daar!quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:07 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Inderdaad, defecte onderdelen verkopen ... oplichter
En die zat er dus gewoon in..quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:05 schreef ach het volgende:
Dit is gewoon het classic geval van de 4-pins voedingsstekker niet in je mobo prikken. Dat komt hier wel vaker langs.
Je blijft ook gewoon poep praten he?quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:09 schreef timkoenderink het volgende:
Maargoed, als die er niet in zit is dat nog niet de reden dat de drivers niet openwillen en dus geen spanning op komt. Want ik neem aan dat niet eerst de spanning op het moederbord moet staan en dan pas op de andere componenten!
Komt doordat de stekkers niet in een geaard contact zaten.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:17 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Je blijft ook gewoon poep praten he?
[TK] Losse pc onderdelen!quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:42 schreef Bart het volgende:
Voor de derde keer: heb je nou al met een multimeter de spanning gemeten op een molex?
Dan kan ie nog steeds de prik metenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |