Dat noem ik ofwel een jewel case, ofwel een cd-spelerquote:Op maandag 14 juni 2010 11:27 schreef timkoenderink het volgende:
[..]
Drivers zijn ook die dingen waar je, je cd in legt
quote:Op maandag 14 juni 2010 11:27 schreef timkoenderink het volgende:
[..]
Waar?quote:Op maandag 14 juni 2010 11:26 schreef timkoenderink het volgende:
Hier even een filmpje gemaakt om voor jullie te laten zien wat er afspeelt in dat ding
En je hebt nog niet verteld of je afstandsbusjes hebt gebruikt.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:27 schreef timkoenderink het volgende:
[..]
Nein, niet gedaan. Gewoon een schroevendraaierquote:Op maandag 14 juni 2010 11:34 schreef Bart het volgende:
[..]
En je hebt nog niet verteld of je afstandsbusjes hebt gebruikt.
ququote:Op maandag 14 juni 2010 11:27 schreef timkoenderink het volgende:
[..]
Indien serieus: nou, koop maar een nieuw moederbordquote:Op maandag 14 juni 2010 11:41 schreef timkoenderink het volgende:
[..]
Nein, niet gedaan. Gewoon een schroevendraaier
Het is een cd-drive, niet een cd-driver. Verder kun je niet echt testen of je videokaart spanning krijgt door er enkel een molex in te pluggen, hij krijgt namelijk ook spanning van het moederbord. Wat je wel kan proberen is met een multimeter de spanning op die molex meten, geel moet 12V zijn en rood 5V, ten opzichte van de zwarte aders. Als dat niet het geval is, dan ligt het echt aan je voeding. Op zich is je voeding van 450W meer dan genoeg, daar ligt het niet aan.quote:
hoeft niet altijd, ook een keer gedaan, en toen deed ie het nogquote:Op maandag 14 juni 2010 12:50 schreef Bart het volgende:
[..]
Indien serieus: nou, koop maar een nieuw moederbord.
Daar zet ik m'n geld ook op in.quote:Op maandag 14 juni 2010 15:25 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zet nog steeds mn geld op het mobo niet goed aangesloten. Zijn vaak 2 stekkers, een wat bredere en een vierkante.
Dan ben je je geld kwijt want alle kabels van mn voeding zijn aangesloten behalve de SATA-Stekkertjesquote:
Ik heb zovaak een moederbord eruit gehaald en met schroevendraaier vast gedraaid, nooit problemen mee gehad?quote:Op maandag 14 juni 2010 13:52 schreef richie_visser het volgende:
gefeliciteerd, je onkunde heeft (Als je de afstandsbusjes inderdaad niet gebruikt hebt) je moederbord en met een beetje geluk ook je CPU, ram, en voeding gesloopt.
Misschien moet je even vragen wat afstandsbusjes zijn als je het niet weet, in plaats van lukraak te gaan strooien met 'quote:Op maandag 14 juni 2010 17:39 schreef timkoenderink het volgende:
[..]
Ik heb zovaak een moederbord eruit gehaald en met schroevendraaier vast gedraaid, nooit problemen mee gehad?
Ooooh haha, ja die zitten onder m'n moederbordquote:Op maandag 14 juni 2010 17:45 schreef Bart het volgende:
[..]
Misschien moet je even vragen wat afstandsbusjes zijn als je het niet weet, in plaats van lukraak te gaan strooien met '' , dan kom je (hopelijk) wat minder dom over.
[ afbeelding ]
Die doe je dus tussen je kast en je moederbord, om te voorkomen dat ze tegen elkaar komen en lekkere sluiting veroorzaken.
Krijg helemaal geen beeld, Onboard kaartje niet en op de VGA ook niet.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:55 schreef Loveless85 het volgende:
En als je al je drive(rs) loskoppelt en dan boot, krijg je dan iig de POST op je scherm?
Heb je je scherm op de videokaart of de onboard VGA aangesloten?
Maar je boot met al je HD's en CD/DVD drives aangesloten zoals te zien op het filmpje.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:56 schreef timkoenderink het volgende:
[..]
Krijg helemaal geen beeld, Onboard kaartje niet en op de VGA ook niet.
Zitten er niet teveel onder je moederbord? Als er 1 op de verkeerde plek zit, krijg je ook sluiting.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:50 schreef timkoenderink het volgende:
[..]
Ooooh haha, ja die zitten onder m'n moederbord![]()
Excuses ik dacht dat dit een 'speciale schroevendraaier' was of dergelijk.
volgensmij heeft TS het opgegeven:quote:Op maandag 14 juni 2010 18:08 schreef Bart het volgende:
En heb je nou al spanning gemeten op je stekkers?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |